در حال دریافت لینک های دانلود بدون سانسور سریال Jason and the Argonauts 2000... لطفا منتظر بمانید ...
به عنوان یک پسر و وارث تاج و تخت سرزمین باستانی یونان،"جیسون" شاهد قتل پدر خود بدست عموی ظالمش "پلیاس" بود.پس از فرار او به خانه خود فرار کرده و بیست سال بعد بازمی گردد تا تاج و تختش را پس بگیرد...
دانلود سریال Jason and the Argonauts 2000 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
تحسینکننده بیصلاحیت اجرای Beam Harryhausen و Wear Chaffey از «Jason and the Argonauts» میتواند برای شرکت کامل در این مجموعه علامت تجاری کوچکتر از معمول ناراحتکننده باشد. با این حال، به طرز شگفت انگیزی ویژگی های خاص خود را دارد که آن را به یک تجربه مطلوب تبدیل می کند.
ابتدا می خواهم تضمین کنم که هیچ توضیح عالی برای کاهش مزایای آن با توجه به وفاداری یا آزادی آن در رابطه با آن نمی بینم. فولکلور یونانی این فیلم نوشتن نیست و باید به عنوان یک اثر متحرک ارزیابی شود. از آنجایی که قضاوت در مورد یک اثر واقع گرایانه طبق قوانین علمی معیار بود، حتی فیلم 1963 هم چنین قضاوتی را نمی پذیرفت: همانطور که به یاد می آورم، برای مثال مدیا به عنوان یک کاهن اعظم به تصویر کشیده شد که ارتباطی نداشت. با گروه سلطنتی کلخیز. با توجه به رویکرد اختصاص یافته به منبع علمی، این برای محکوم کردن فیلم کافی است. باز هم میپذیرم که «جیسون 2000» بهعلاوه توسط عرف واقعگرایانه، توسط خلقت 1963 و همچنین منابع مختلف، مانند «Orfeu negro» مارسل کامو، و فیلمهای خونین و خونین امروزی پیش رفت. به همین ترتیب زمان ما برانگیخته شد: انگیزه به کارگیری یک آرگونات زن، کار قهرمانان خانم را تایید می کند، به جای اینکه یک کنشگر زنان یا امتیاز "درست سیاسی" باشد.
یکی از جذاب ترین چیزها در مورد این بازخوانی، فرافکنی آن است، و شیوه ای را به ارمغان می آورد که داستان با توجه به دیدگاه جوانان استثنایی، با تمام کاتالیزور و ظرافت آنها روایت می شود. در زمانی که بیشتر فیلمهای معاصر جوانان تصادفی را به تصویر میکشند، Jason and the Argonauts جوانی عمدی را نشان میدهد، جوانانی با مأموریت و با انرژی سرنوشت خود را ارضا میکنند. وضعیت یاسون، مدیا، آکاستوس، آتالانتا، آسپیرتس، اورفئوس، زتس و اکثریت آرگونات ها چنین است. اینها قهرمانان واقعی داستان هستند. همانطور که آنها به جستجوی برابری و عشق ادامه دادند، بزرگترهایشان به آنها کمک می کنند یا فروخته می شوند، چه موجودات الهی (زئوس، پوزیدون و هرا که چندین بار به عنوان یک بانوی کارگر پیر به نظر می رسد) یا مردم (پلیاس، آئرتس، فینیاس).
تقابل فیلم با جدش اجتناب ناپذیر است: در مورد موجودات الهی، این بار به نظر می رسد که آنها نسبت به المپیوس که در فیلم 1963 در سال 1963 با نیل مک گینس و آنر بلکمن در حال نبرد هستند زشت تر و زمخت تر هستند. درباره سرنوشت جیسون این بار هرا و زئوس به طور جداگانه نسبت به جیسون و مدیا جذابیت فیزیکی بی چون و چرای احساس می کنند. هرا به پرش زئوس با مردم اشاره می کند و این ممکن است ایده آلیست های فولکلور یونانی را راضی کند. در هر صورت، به نظر میرسد که تصویر آنها خارج از یک نقطه تلویزیونی پاککننده است - از جمله مهها - و بازی اولیویا ویلیامز و، بهطور استثنایی، آنگوس مک فادین کمک چندانی نمیکند. به هر حال، در ابتدا به نظر میرسید که زودباوری موجودات الهی در بحث گفتن بیشتر از این دو حیوان که تصویر را به طرز خیرهکنندهای باز میکنند، اما با پیشبازیهای شرمآوری تحریککننده آن را میبندند.
تأثیرات ویژه خوب است، اما در برخی موارد از حیوانات هریهاوزن بهتر نیست. یک گاو تکنسین صدای شامل تالوس را تحت تاثیر قرار می دهد-جایگزین تالو می شود، با این حال تیتان با سطح چشمگیر پوزئیدون از «داستان بی پایان» برانگیخته می شود. جانشینی مار افسانه ای، نیروی مسلح اسکلت و درنده ها اولین ها را توسعه نمی دهند. برخلاف هیدرا هفت سر، این مار بالدار تا حدودی بی معنی است (به طرز ناشیانه ای به شیبی می افتد که اخیراً به راحتی حرکت کرده است). اسکلتها این بار بهنظر میرسد که مدلهایی در اندازهی واقعی هستند که بر روی زمین پایهگذاری شدهاند، نشانی از ظرافت اولینهای متوسط را از دست میدهند. صرف نظر از اینکه توسط استودیو جیم هنسون ساخته شده است، کل گروه شروها از محیط خسته کننده و پرانرژی ساخته شده توسط هریهاوزن، چافی و هرمان غافل می شوند.
در این اقتباس، صحنه های مبارزه به شدت هیجان انگیزی وجود دارد و جیسون در آخرین موارد موقعیت والای او، اما برای اینکه داستان سه ساعت کار کند، فیلم مملو از سیگنال های اغراق آمیز و گفتمانی است که جایگزین فعالیت می شود. مقالهنویسان مقداری «توسعه شخصیت» را با نکات فرویدی برگرفته از دوره تحقیقات مغزی 101 اضافه کردند که کمی به شخصیتها عمق میدهد: ممکن است برای Pelias، Polymele یا Medea کارساز باشد، اما به دلیل اینکه جیسون یک افسانه فعالیت است. آسیبپذیری و سؤالات عموماً باعث کاهش شفقت با ناظر میشود. در رویدادهای مختلف، آنها خیلی قابل کنترل هستند یا به سادگی به نظر میرسند که مشروع نیستند: آیا آسپیرتس رابطهای فاسد با مدیا داشت یا میگفت که او همجنسگرا است و در پرتو جیسون به مدیا حسادت میکند؟ در این راستا، حضور سرگرم کننده در صحنه های مختلف بسیار جالب است.
همه اینها که گفته شد، معتقدم فیلم انرژی مشابهی با اولی دارد. بدون توجه به میزان اصلاح فرهنگ عامه یونانی، تلاش برای کرک درخشان هنوز جذاب است. در آخرین بررسی، "جیسون 2000" یک سریال جذاب کوچکتر از حد معمول است، با روایتی از ظلم، طمع و طبیعت مثال زدنی که هنوز برای زمانه ما مهم است.
نظرات کاربران
برای ثبت نظر ابتدا وارد اکانت خود شوید.