در حال دریافت لینک های دانلود بدون سانسور
فیلم Young Guns II 1990... لطفا منتظر بمانید ...
در سال 1881، بارون جان به پاتریک فلوید پول میدهد تا خلافکاری را به قتل برساند.
بیلی کید و گروهش توسط قانون تحت تعقیب هستند و وقتی داک شرلوک و چاوز دستگیر می شوند، وظیفه اوست که آنها را نجات دهد...
در سال 1881 ، جان چیسوم ، بارون گاو ، پاداشی به پاتریک فلوید گرت می دهد تا بیلی بچه را غیر قانونی بکشد.
دانلود فیلم Young Guns II 1990 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
به عنوان یک قرارداد برای افرادی که در درجه اول سرگرمی های هالیوود هستند، آنها باید دائماً این ارتباط را ایجاد کنند که شخصیت های مورد توجه آنها که انتخاب می کنند باید به طور مداوم بیشتر از چیزی باشد که واقعاً به نظر می رسد، تا واقعاً احساس کنند که فقط نقش را ایفا نمی کنند، بلکه در حال زندگی کردن هستند. مشاغلی که به آنها داده می شود این نیز به معنای دریافت دیدگاه برتر از هویت آنها است و باعث می شود آنها بالاتر از هر شخص دیگری قرار بگیرند. "Young Firearms II: Burst of Glory" دیدگاهی دمدمی مزاج را در مورد جایی که سرگرم کننده ها بیشتر از افراد در پس زمینه به فیلم اضافه می کنند ارائه می دهد و به تماشاگران این احساس را می دهد که جز آن چیزی که به آنها داده می شود جزء دیگری در این شخصیت ها وجود دارد. آهنگسازی نیمه تمام به نظر میرسد، سرفصل هر جایی که نمایشگاهها تحریککننده هستند سرگردان است.
صحنههای اولیه در سال 1950 اتفاق میافتد که یک مشاور حقوقی به نام چارلز فالن (برادلی ویتفورد) توسط مرد مسنتری به نام براشی استقبال میشود. بیل رابرتز (امیلیو استیوز) که ادعا می کند راهزن رسوایی بیلی جوان است و در حال حاضر به سطل لگد می زند، باید با رهبر قانونگذاری نیومکزیکو اعتراف کند و باید برای قتل 21 مرد معاف شود. در نقطهای که قانونگذار از دعوای گیزر دفع میکند، پیرمرد او را با سلاح به خطر میاندازد. به نظر نمی رسد که واجد شرایط تبرئه باشد. با این حال، آیا بیل براشی واقعاً بیلی جوان است؟ برای راستیآزمایی، فالن میپرسد که آیا او هر نوع زخمی دارد؟ سالمندان زخمهایی دارد، اما آنهایی که روشنبین هستند، تقریباً یک ساعت و نیم فلاش بک شروع میشود.
«سلاحهای جوان II» به سادگی بازخوانی دیگری در افسانههای تخیلی فنآوری در بازسازی پسزمینه تاریخی است. افسانه ای که بیلی جوان است، مانند بسیاری دیگر مانند "جنگ با اسلحه در O.K. Corral"، "Pat Garrett and Billy the Kid"، و "The Left-Gave Gun" علاوه بر نمایشی با دست خط آرون کوپلند.
این بازگویی نشان میدهد که بیلی هرگز فردی قاببندیشده یا فردی نبوده است که از نظر اطلاعاتی مبتلا باشد، اما مردی که میتواند درست به سمت هدف شلیک کند، اما آنچه را که برای رهبری یک باند لازم است نداشت. br/>
تعداد زیادی از کلوزآپ های دوربین وجود دارد که در آن او آنقدر بی گناه به نظر می رسد که به نظر می رسد به اندازه کافی بالغ نیست که بنوشد. با نقش آفرینی مجدد امیلیو استاوز، او به بیلی آن جوانی بی تقصیر مانند ظاهری می بخشد که به نظر می رسد به جای پیشگامی که داک اسکورلاک (کیفر ساترلند)، چاوز (سنگ گرانبها فیلیپس) در حال بازگشت است، تازه واردانی که "آرکانزاس" را در خود جای داده است، مثل زباله گردهمایی است. روداباگ (کریستین اسلیتر) و پت گرت (ویلیام ال. پیترسن) که چاشنیتر و ژولیدهتر به نظر میرسد. اگر میتوانستند سرگرمکنندههای با تجربهتری مانند برت لنکستر، چارلز برانسون یا آنتونی کویین را به نمایش بگذارند، این وسترن معتبرتر بود. br/>
وسترنها در دهههای 1980 و 1990 طبقهای رو به نابودی بودند و با آمدن «Young Guns» در سال 1988، این سرگرمکنندههای جوان با جذابیت خود در آن زمان بار دیگر این کلاس را به گروه سنی X معرفی کردند. در آن نقطه، Young Guns II تصمیم آشکاری برای ارسال یک اسپین آف بود. فیلمنامه جان فوسکو به هر حال به ساختن ادامه بازمی گردد، اما به طور کلی به هر یک از موقعیت های معمولی در فیلم Young Guns II های وسترن می پردازد که اکنون و بارها به نظر می رسد سرگردان هستند. صحنههایی در بوردلو، تله ماتانگیز در سراشیبیها وجود دارد، حتی آخرین رویارویی که پت گرت و سربازانش در مقابل توپها قرار میگیرند، ناامیدکننده است. ? به چه دلیل تعداد زیادی از آنها در دوره درخشان فیلم ساخته شد؟ بخش بزرگی از آنها متعصب، معادله محور، خسته، وحشیانه، بی احساس بودند، پس دعوا چه بود؟ از آن زمان، فیلمها از نظر فعالیت بسیار محدود بودند و با توجه به این واقعیت که تبلیغات و تبلیغ اسباببازیها و چهرههای فعالیت با موضوعی وسترن در بچهها (بیشتر مردان جوان) در آن زمان عادی بود. تا آنجا که ممکن است به من مربوط شود، این فقط یک باد کردن بود که باعث شد دو ساعت گاو بوق زدن افراد محلی را بکشند و دیدگاه مناسبی نسبت به آن داشته باشند. تضاد اصلی اینجاست که در Young Guns II حس پشیمانی از وحشی گری و تخریب آنها وجود دارد. در زمان گری کوپر و جان وین مورد تحسین قرار گرفت. اینجا یک داستان جایگزین است.
در این فیلم، من نتوانستم زخم روانی شخصیت ها را از بین ببرم. تصوری که به من دست داد این بود که افراد بد اصلی صرفاً با یک پیشگام قابل اعتماد تر، یک دوره نادرست را تحریک کردند، آنها ممکن است افراد استثنایی باشند. من فقط این افراد را انقلابی می بینم نه با تصمیم، بلکه به دلیل پویایی تاسف باری که آنها را به دار زدن با برخی افراد غیرقابل قبول سوق داد. مطمئناً محیط واقعی دارای املای وسترن در بالای آن است، و مواقعی وجود دارد که شخصیتها چیزی برایشان پیش میآید، با این حال محتوا هرگز نشان نمیدهد که چیست. مردم قدیم داستان را با صدایی تحسینبرانگیز به تصویر میکشند که در مورد موقعیتهای مبهم از حومههای قدیمی توضیح میدهد، چیزی که در این اسپینآف پایینتر به دست میآوریم.
نظرات کاربران
برای ثبت نظر ابتدا وارد اکانت خود شوید.