داستان درمورد پسر بچه غیر عادی هست که مادر او تمام تلاشش را می کند تا به او کمک کند اما تنهایی از عهده ی این کار بر نمی آید برای همین از همسر سابقش میخواهد که به او کمک کند …
مادر یک پسر جوان دبیرستانی که تفریحات و سرخوشی های خطرناکی را تجربه می کند، سعی دارد تا با نوشتن نامه به همسر سابقش با غم خود و احساسات و مسئولیتش در برابر کارهای فرزندش کنار بیاید.
مادر کوین علی رغم موارد خطرناک فزاینده ای که می گوید و هرچه بزرگتر می کند ، تلاش می کند تا کودک عجیب خود را دوست داشته باشد. اما کوین به تازگی شروع به کار کرده است و اقدام نهایی او فراتر از هر چیزی است که تصور می شود
مادر کوین با وجود حرفهای خطرناکی که او میگوید و وقتی بزرگ میشود انجام میدهد، برای دوست داشتن فرزند عجیبش تلاش میکند. اما کوین تازه شروع کرده است و آخرین اقدام او فراتر از هر چیزی خواهد بود که هر کسی تصور می کرد.
دانلود فیلم We Need to Talk About Kevin 2011 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
"دو راه برای فریب خوردن وجود دارد. یکی اینکه چیزی را باور کنیم که حقیقت ندارد و دیگری این است که از باور چیزی که درست است خودداری کنیم." - سورن کیرکگارد
به گفته روزنامه نگار کریس هجز، "کسانی که نمی توانند عشق بورزند، از نظر روحی و عاطفی مرده اند. آنها خود را از طریق تخریب، اول دیگران، و سپس، در نهایت، خود را تایید می کنند. کسانی که قادر به عشق نیستند. هرگز زندگی نکن." این مردگی عاطفی و ناتوانی در همدلی با دیگران در کوین پانزده ساله (ازرا میلر) در اولین فیلم لین رمزی پس از 9 سال، ما باید درباره کوین صحبت کنیم، منعکس شده است. (به صراحت نشان داده نشده است)، موردی که به خاطر آن مادرش باید خشم و رنجش جامعه را تحمل کند.
بر اساس رمانی از لیونل شرایور و نویسنده مشترک رمزی و روری استوارت کینیر، ما باید صحبت درباره کوین روایتی شکسته از دیدگاه مادر کوین، ایوا خاچادوریان (تیلدا سوینتون)، ساکن سابق شهرهای بزرگ که تا زمانی که مادر شد عاشق سفر و نوشتن کتاب بود، می سازد. اوا که اکنون افسرده و منزوی است که گویی در رویای تبآلود آشکار میشود و در جریانی از فلاشبکها و فلاش فورواردها روایت میشود، به نقاط عاطفی کلیدی در طول سفر ویرانگر پسرش نگاه میکند.
در ابتدا، ما در قرمز غوطه ور شده اند، یک موتیف مکرر در سراسر فیلم. در اینجا، اوا جوان و دیگر خوشگذرانیها را میبینیم که در فستیوالی در اسپانیا در دریایی از گوجهفرنگی غسل میکنند، که با کیفیتی شبیه به عیاشی، اشارهای به اتفاقات بعدی است. سپس صحنه در زمان به جلو می رود و به تقاطع شهری می رسد که در آن صدای مته کارگر، سمفونی ناهنجاری با گریه های مهارنشدنی کوین پسر نوزاد اوا ایجاد می کند. ایوا و پسر کوچکش (راکی دوئر، جاسپر نیول) با همسرش فرانکلین (جان سی ریلی) و خواهر کوچکش (اشلی گراسیموویچ) در یک خانه مرفه حومه شهر زندگی می کنند. این محیط در تضاد شدید با خانه جعبه مانند است. در محلهای فرسوده، جایی که اوا سالها بعد نشان داده میشود، خانهای که توسط همسایههای خشمگین به رنگ قرمز رنگ آمیزی شده است.
در سن شش سالگی، کوین جوان در حال حاضر تبدیل به یک دستکاری استاد شده است و از صحبت کردن خودداری میکند. و هنوز پوشک میپوشد. رفتار مخرب او نسبت به مادرش است و او در دانستن نحوه استفاده از آن برای حداکثر تأثیر روانی ماهرانه است. اگرچه اوا او را نزد پزشک میبرد، اما او به سادگی به او اطمینان میدهد که از نظر جسمی هیچ مشکلی برای کوین وجود ندارد. تنها به این دلیل که ممکن است برای بالغ شدن به زمان بیشتری نیاز داشته باشد.هیچ دلیلی برای رفتار کوین ارائه نشده است، اما واضح است که ایوا از مادر بودنش ناراحت است و این با دلسوزی بیتفاوت او به خود واقعی میشود. او به او میگوید: "قبل از اینکه به دنیا بیای، مامان قبلاً خوشحال بود!" حالا مامان هر روز از خواب بیدار می شود و کاش او در فرانسه بود!" ناامیدی او زمانی فوران می کند که کوین را به دیوار پرتاب می کند و بازوی او را به دلیل امتناع او از آموزش توالت می شکند و این بهترین راه برای ایجاد یک ارتباط عاطفی نیست.
او دریافت کمی دارد. حمایت از شوهرش که باور نمی کند پسرش مشکلات عاطفی شدیدی دارد، اما در عوض سلامت عقل همسرش را زیر سوال می برد. فرانکلین به جای رویارویی با مسائل، آنها را نادیده می گیرد و به کوین یک مجموعه تیر و کمان اسباب بازی و بعداً یک کمان پرقدرت می دهد، بدون اینکه به نحوه استفاده از آنها توجه کند. عدم درک پدر، کوین را از نظم و انضباط آن گونه که باید باز می دارد و در مورد مشاوره با معلمان یا گروه های حمایتی، یا درمان حرفه ای در مواقعی که آشکارا به شدت نیاز است، بحثی وجود ندارد. اگرچه نام فیلم ما باید در مورد کوین صحبت کنیم، ظاهراً هیچ کس فکر نمی کند که این ایده خوبی باشد.
پس از انجام خشونت، ایوا باید با تحقیر همسایگانش کنار بیاید. او در یک آژانس مسافرتی شغلی پیدا می کند اما در یک مهمانی کریسمس شرکت توسط یک همکار (الکس مانت) مورد سرزنش کلامی قرار می گیرد. در اپیزودی نزدیک به سورئال، ایوا از میان انبوهی از ترفندهای هالووین یا معالجکنندههای تهدیدآمیز رانندگی میکند و به پسزمینه بادی هالی میرود که «Every Day» را میخواند. رویدادهای پیش پا افتاده مانند راه رفتن در خیابان یا خرید در سوپرمارکت مملو از خطر می شوند. وقتی دو مبلغ مذهبی به درب خانه او می آیند، او از این فرصت استفاده می کند و به خودش می پردازد و به آنها می گوید که حرف زدن فایده ای ندارد زیرا "من مستقیم به جهنم می روم. لعنت ابدی، همه چیز."
در حالی که ما باید در مورد کوین صحبت کنیم فیلمی جذاب و غالباً گیرا است که بازیهای فوقالعادهای از سوینتون و میلر ارائه میدهد، بین یک فیلم ترسناک استثمارگرانه و یک درام خانوادگی روانشناختی قرار گرفته و در نهایت We Need to Talk About Kevin نیست. در هر دو بسیار موفق We Need to Talk About Kevin که به دلیل ناتوانی در تصمیم گیری برای مقصر دانستن فرزندپروری ناکارآمد برای رفتار کوین یا مقصر دانستن این واقعیت است که او به تازگی "شر" به دنیا آمده است، خدشه دار شده است، We Need to Talk About Kevin اصلا موضعی نمی گیرد، ظاهرا دستش را بالا می گیرد و می گوید: "گاهی اتفاقات "بد" رخ می دهد. بدون هیچ دلیلی، یک پیشفرض مشکوک.
در حالی که برخی ممکن است فیلم را عاقلانه برای تفسیر باز بگذارند، واقعیت این است که در نتیجهگیری چیز کمی وجود دارد. رمزی هرگز واقعاً هیچ یک از طرفین سؤال را بررسی نمی کند، موج سواری بر فراز امواج و عدم برخورد واقعی با انگیزه یا رشد شخصیت. اگرچه، به اعتبار خود، فیلم بخشش غیرمنتظرهای را نسبت به ایوا توسط قربانی مدرسهای که روی ویلچر بسته شده است، نشان میدهد، اما در کل، ما باید درباره کوین صحبت کنیم بیشتر نمایش خشم، نفرت و قربانی شدن است تا تلاشی برای ارائه. بینش جدید یا از ما بخواهید که شخصیتها را انسانهای معیوب ببینیم تا بچههای شیطان.
دانلود فیلم We Need to Talk About Kevin 2011 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
خیلی منتظر We Need to Talk About Kevin بودم بسیاری از منتقدان فیلم در مورد آن ابراز خوشحالی کردند و تیلدا سوینتون در آن نقش آفرینی کرد که نقشی در ساخت فیلم داشت. تیلدا بازیگر بزرگی است و فقط در فیلم We Need to Talk About Kevin های برجسته ظاهر می شود، درست است؟ موضوع جذاب به نظر می رسید: والدین به شدت تلاش می کنند تا رفتار اجتماعی گرا کودکی را که برای انجام کاری وحشتناک بزرگ می شود، جبران کنند. این یک بوته عالی برای یک داستان است و به ما این فرصت را می دهد که به ذهن چنین شخصی نگاه کنیم. این داستانی است که اگر به درستی گفته شود، باید اشک هر والدینی را در بیاورد.
متاسفانه We Need to Talk About Kevin یک ناامیدی بزرگ بود.
این فقط بد نبود. خسته کننده بود. نیمه اول طول می کشد.
نویسنده/کارگردان لین رمزی این عادت آزاردهنده پریدن بین خطوط زمانی مختلف را دارد، اما پرش ها بی ارتباط هستند. این فقط گیج کننده نیست، بلکه او همان صحنه ها را تکرار می کرد و همان نکات را به کار می برد. خسته کننده شد من فکر می کنم رمزی سعی می کند هنری باشد، اما هنر قرار است احساس را منتقل کند. در عوض، این خسته کننده و نامنسجم بود.
پس از کشاندن نیمه اول، فیلم سرانجام پیشرفت کرد، اما هرگز به عنوان خود عمل نکرد. والدین هرگز در مورد کوین صحبت نمی کنند. جدا از بررسی شنوایی او در دوران کودکی، آنها هرگز به دنبال کمک پزشکی یا روانشناختی نیستند و با یک مددکار اجتماعی صحبت نمی کنند. ما هرگز یک معلم را نمی بینیم که در طول ده سال، فکر می کنید ممکن است متوجه چیزی شده باشد. اقوام یا دوستانی که ممکن است در مورد رفتار او نظر بدهند (و می توانستند روایتی بهتر از تیلدا ارائه دهند) در We Need to Talk About Kevin کاملاً غایب هستند. بله، با وجود اینکه ایوا (شخصیت تیلدا) یک نویسنده سفر و ماجراجو است، به نوعی دوستی ندارد. و حتی وقتی کوین سود سوزآور را در چشم خواهرش میریزد و حیوان خانگی خانواده را در واحد دفع زباله میچسباند، والدین هنوز به دنبال کمک نیستند. هیچ خانواده ای اینقدر احمق نیست، به خصوص وقتی امنیت خواهر یا برادر دیگری در خطر است.
کتاب هایی که می فروشند معمولا داستان های محکمی دارند، بنابرWe Need to Talk About Kevin های اقتباس شده از آنها مشکلی با حفره های داستانی ندارند. رمزی در عوض بسیاری از توضیحات کتاب را حذف کرد و به میل خود حفره های طرح را معرفی کرد:
او مردم شهر را به شدت تحقیر می کند که اوا را تا جایی که نمی تواند بدون سیلی در خیابان راه برود. اما اوا همسر و دخترش را نیز از دست داد. فکر نمیکنم کل شهر آنقدر بیرحم باشد. اگر همه از او متنفرند و او آنجا بدبخت است، پس چرا او فقط حرکت نمی کند؟ او از یک نویسنده ثروتمند در یک خانه بزرگ به زندگی در یک کلبه نکبت بار با یک شغل پست تبدیل می شود. چرا؟ هیچ توضیحی وجود ندارد. من برای این بررسی فرض کردهام که کوین یک جامعهشناس است، اما شما از فیلم نمیدانید زیرا آنها هرگز به این موضوعات نزدیک نمیشوند.
به نظر میرسد که رامسی بداخلاق است یا تصمیم گرفته است که این موضوع را تحریک نکند. خشونت، زیرا خون بسیار کمی وجود دارد و تقریباً هیچ خشونتی وجود ندارد. صحنههایی که اتفاقی میافتد آنقدر ویرایش شدهاند که ممکن است متوجه آن نباشید. قتل عام مدرسه در پایان فیلم به قدری ویرایش شده است که به نظر می رسد کوین در یک استادیوم خالی ایستاده است و تیرهایی به هوا پرتاب می کند. در پایان، او سرانجام پدر و خواهر کوین را مرده نشان میدهد، در آن لحظه من تعجب کردم که چرا او خشونت قبلی را تا حد ناهماهنگی ویرایش کرد.
اگر فیلمی درباره خشونت می سازید، برای نمایش آن آماده باشید. اگر به هر دلیلی تصمیم گرفتید این کار را نکنید، حداقل صحنههای خشونتآمیز را با خشونتی که از آن جدا شده است، وارد نکنید. مردم یا نگاه می کنند، یا به دور نگاه می کنند. اگر نگاه کنند، نگاه می کنند که چه خبر است. با تلاش برای انجام هیچ یک از این دو، نتیجه رمزی به سادگی به یک دوربین بد به نظر می رسد. مانند یک مستند حیات وحش که از شیر فیلمبرداری نمیکند، بلکه از یک تکه علف در 30 فوت سمت راست آنها فیلم میگیرد.
این کتاب ظاهراً زمینههای زیادی را ارائه میدهد که رمزی آن را کنار گذاشته است. در کتاب ایوا از کوین کودک به خاطر پایان دادن به سبک زندگی پرماجرا او رنجش میبرد، اما فیلم فقط به این موضوع اشاره میکند. (حقیقت این است که این برای همه والدین اتفاق می افتد، و ما با آن کنار می آییم.) به همین ترتیب، گریه مداوم کوین کودک نشان می دهد که او مشکلی دارد. (باز هم، این روی همه والدین تأثیر می گذارد. باز هم، ما با آن کنار می آییم.) چرا ایوا هرگز با مادرش که ظاهراً فقط یک تماس تلفنی با او فاصله دارد، صحبت نمی کند؟ این نوع اشتباهات مرا به این فکر میکند که آیا رمزی فرزندی از خودش دارد یا در هنگام نوشتن فیلم با والدینش مشورت کرده است.
برخی از بازیگری تمجید کردهاند، اما من این کار را نمیکنم. تیلدا که معمولاً یک هنرپیشه بزرگ است، از همان حالت چهره سنگی استفاده می کند. ازرا میلر بدجنس به نظر می رسد و تمسخر می کند، اما ناعادلانه است که بازیگران را سرزنش کنیم زیرا چیزی برای کار کردن به آنها داده نمی شود. من مطمئن نیستم که آیا جان سی ریلی لزوماً به عنوان شوهر ایوا اشتباه گرفته می شود یا خیر، اما هیچ شیمی بین تیلدا و او وجود ندارد.
به جز نقش کوچک خواهر کوین، شخصیت های We Need to Talk About Kevin این کار را انجام می دهند. خیلی چیزهای احمقانه که نمی توان با آنها همدلی کرد.
We Need to Talk About Kevin یک فرصت از دست رفته است. این منبع منبع خوب، یک بازیگر زن عالی و مفهومی جذاب بود. رمزی باید زمان بیشتری را صرف داستان میکرد و زمان کمتری را برای انتخاب آهنگهای نامناسب برای پخش در صحنههای رانندگی خانم سوئینتون صرف میکرد.
نقص مهلک We Need to Talk About Kevin بد بودن آن نیست، زیرا حتی فیلم های بد می توانند سرگرم کننده باشند. مشکل این است که خسته کننده است. میک لاسال منتقد فیلم از سانفرانسیسکو کرونیکل که We Need to Talk About Kevin را به خاطر بی حوصلگی نامیده است، اعتبار ویژه ای دارد. بسیاری دیگر از منتقدان سینما از آن استقبال کردند و آن را به عنوان هنر تحسین کردند.
دانلود فیلم We Need to Talk About Kevin 2011 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
WEED TO TALK ABOUT KEVIN نسخه هنری و کمهزینه فیلمی از کتاب پرفروش و کمی بحثانگیز لیونل شرایور است. من کسی را میشناختم که کتاب را خوانده است و میگوید این کتاب مزخرف و بیش از حد ارزیابی شده است، بنابراین انتظارات من برای We Need to Talk About Kevin خیلی زیاد نبود.
خوشحالم که اینطور نبودند. اگرچه عناصر مورد علاقه در داستان غیرقابل انکار قوی وجود دارد، اما این یک فیلم بیش از حد ارزیابی شده است و باید گفت که متاسفانه فاقد آن است. درون مایه اصلی داستان، که گناه است، بیش از حد ساخته شده و بارگذاری شده است. این موقعیتی است که می تواند در دو یا سه صحنه تنظیم شود، اما در عوض در طول کل فیلم به طور مکرر در گلوی ما فرو می رود. کارگردان طوری رفتار میکند که انگار تازه وارد مدرسه فیلم شده است، و میخواهد درک خود از نمادگرایی را به رخ بکشد، مانند تصاویر خونآلود «رنگ پاککننده» که به نظر میرسد با فرکانس خستهکنندهای تکرار میشود.
بازیگران نیز عمیقاً متعجب هستند. -قرار دادن تیلدا سوینتون یکی از آن هنرپیشههایی مانند کیت بلانشت است که نمیتواند گرما را به نقش خود بیاورد. مسلماً برای برخی از عناصر روایت We Need to Talk About Kevin خوب عمل میکند، اما باعث میشود با وجود بهترین تلاشهای فیلم، همدردی با او را غیرممکن کند. من فعالانه امیدوار بودم که او خودش را بالا ببرد، هر چقدر که به نظر می رسد وحشتناک باشد. جان سی ریلی در نقش جدی به عنوان همسرش به شدت اشتباه گرفته شده است، اگرچه ازرا میلر به عنوان شخصیت اصلی بسیار عالی است. عواقب ساخت داستان، و رمزی از نشان دادن هر چیزی در سراسر آن طفره می رود. می دانم که ظرافت می تواند موثر باشد، اما We Need to Talk About Kevin خیلی ظریف است. و شیوه هنرمندانه به تصویر کشیدن داستان از طریق فلاش بک تکه تکه فقط یک حواس پرتی آزاردهنده است.
دانلود فیلم We Need to Talk About Kevin 2011 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
من همیشه می توانم قدردانی کنم که یک فیلم یا برنامه تلویزیونی دیدگاهی کاملاً متفاوت از آنچه قبلاً به آن عادت کرده بودیم، به ما می دهد. «ما باید درباره کوین صحبت کنیم» داستانی را در مورد مادری که با قتل عام پسرش در مدرسهاش انجام داده است، متمرکز میکند. معمولاً این تراژدیها به پرده بزرگ نمیرسند، اما این تراژدی با اجرای تند تیلدا سوینتون، به عنوان مادر «کوین» ازرا میلر، پسری آشفته که مرتکب عملی غیرقابل توصیف میشود، خود را از گروه جدا میکند. حداقل، این نگاهی جذاب به نحوه برخورد یک مادر با کارهای وحشتناکی است که پسرش انجام می دهد، در حالی که سعی می کند حضور عمومی خود را در شهری که او و زندگی خانوادگی را تحقیر می کند، متعادل کند، که خیلی بهتر نیست. کارگردانی یک داستان نابسامان مانند این مطمئناً دشوار است، به همین دلیل است که لین رمزی برای دست و پنجه نرم کردن با منبع منبع به شکلی معنادار و در عین حال غیر استثمارگرانه، سزاوار اعتبار زیادی است.
7.5/10.
دانلود فیلم We Need to Talk About Kevin 2011 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
We Need to Talk About Kevin به آرامی توصیه میشود.
باید در مورد کوین بحث کنیم، ما واقعاً میخواهیم بحث کنیم، آخرین قسمت سینمایی من از فیلمهای سال گذشته، فیلمی که اگرچه کاملاً مؤثر نیست، اما به دلیل بازیهای آسمانی، شایستگی دارد. توسط تیلدا سوینتون و دلیل قانع کننده آن. (فصل جدید فیلم 2012 با ممیزی قریب الوقوع من از یکی از بدنام ترین بمب های پولی تاریخ، فیلم علمی تخیلی، جان کارتر، آغاز می شود. در هر صورت، در آینده ای نه چندان دور در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد.
بیایید در حال حاضر حول We Need to Talk About Kevin رایگان ناراحت کننده تمرکز کنیم. ما واقعاً میخواهیم بحث کنیم کوین بحثهای مکرر در مورد طبیعت را در مقابل حمایت میپذیرد و با این احتمال بازی میکند که میتوان دشمن مسیح یا دیمین زیر را بدون هر یک از تزئینات بهشتی ایجاد کرد. در واقع، این برای ایوا (تیلدا سوینتون)، یک بانوی جوان نیروبخش منحصربهفرد که قبل از پدر و مادر شدن، وحشتناک است و زندگی به تدریج در پی به دنیا آوردن یک کوین نامطلوب باز میشود. این از ابتدا تحقیر است و هموطن کوچولو آن مثال را در طول زندگی روزمره کشف می کند. بنابراین تنها دلیل او بر روی زمین این است که مادر عزیزترین را به هر نحوی که میتواند شکنجه کند: بازی کردن یکی از والدین در برابر دیگری (والدین دیگر با بازی جان سی. ریلی معلق و گرامی)، خود را به عمد خراب میکند، اموال و وضعیت او را از بین میبرد و میگوید. نظرات زیانبار و توهین آمیز وقتی شما در حال تربیت یک جامعه شناس هستید، وحشی گری حاکم است.
تیلدا سوینتون یک افشاگری است. ارائه او ظریف است و در حالی که او در نقش اوا به عنوان یک قربانی است که صمیمانه و از نظر ذهنی توسط ستیزه جو روانی کودک او بد رفتار می شود، برگزار می شود. به نحوی که بنیاد اسکار بهترین بازیگر نادیده گرفته می شود، این هنرمند به خوبی نشان دهنده ناآرامی های درونی زنی است که در میان فرزندانش پراکنده شده است. این دانه افتضاح توسط سه سرگرم کننده جوان در مراحل مختلف زندگی کوین بازی می شود: راک دوئر، جاسپر نیول و اپراتور مهم ازرا میل در نقش یک کودک دبیرستانی. اپراتور آسیاب یک جانور واقعی از یک فرد می سازد و روزانه او با خانم سوئینتون دعوا می کند، زیرا مادرش پر از فشار و پرچ است، تا حد زیادی به دلیل بخش های عمده قدرت این افراد. نمایشگاه ها. در هر صورت، آنها بهطور حاشیهای نزدیک به فیلمنامهای سرگردان میشوند که با پیشروی فیلم با پیشروی بخش بزرگی از اغراقآمیز دیان آربوس، مردم شهر را بهعنوان کارتون برانگیخت. به آن اضافه کنید، فعالیتهای شخصیت اصلی مشکلساز باقی میماند، بهترین سناریو، با مقاله کمی از الهامبخشهای آنها. همچنین، بلبرینگ تحصیل کرده واقعاً به مسائل کمک نمی کند.  رئیس لورن رمزی بستگی زیادی به سبک بصری خود دارد و هرگز ساختار داستان را متوجه نمیشود. به نظر می رسد که او بیش از حد غرق در ترکیب، نورپردازی، و سوء استفاده از قرمز تیره به عنوان تم خود است. عنوان او بیش از حد پر زحمت و مردد است که داستان جذاب و عناصر شکسته خانواده را مختل می کند. فیلم او به شدت تغییر یافته است و به اندازه ذهن اوا از هم جدا شده است و محتوایی که شخصیتهای آن را به تصویر میکشد، در مقابل مظاهر کاملاً خلق شده، پیادههای ساده هستند. تمام تغییرات فیلم سختگیرانه تأثیر جدی فیلم را خراب می کند. (آیا هیچ رئیس پیشرفته ای در هر نقطه ای دیگر داستانی واقعی و مستقیم را از ابتدا تا انتها بازگو می کند؟ آیا باید برای همیشه پیشروی از فلاش بک ها و پیشرفت های درخشان باشد؟ آیا روسای امروزی معتقدند که تماشاگران سینما همگی اثرات بد عدم توانایی را تجربه می کنند. به طور مداوم بر آشفتگی تمرکز کنید و نمیتوانید از پس یک خط داستانی معقول برآیید؟)
فیلم و ساختار ناهموار آن به اندازه شخصیتهای کانونیاش شکسته و گیج میماند. ما می خواهیم در مورد کوین بحث کنیم، نیاز به فراوانی بصری کمتری داشت و بیشتر در مورد کوین و رفتار عجیب و غریب او "گفتگو" می کرد. این مؤلفه اساسی گمشده در فیلم We Need to Talk About Kevinی است که ممکن است چیزی بیشتر از این باشد. درجه: B-
توجه: برای ممیزی های بیشتر از وبلاگ فیلم من دیدن کنید: www.dearmoviegoer.com
دانلود فیلم We Need to Talk About Kevin 2011 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
مطمئناً چیزی در مورد We Need to Talk About Kevin وجود دارد که با افراد خاصی هماهنگی نزدیکی دارد، من میتوانم آن را ببینم، اما برای من آن را بیارزش دیدم.
نیازی به وارد شدن به عمق من نیست. احساسات در مورد جامعه، یا شاید دیدگاه بدبینانه بی بی سی در مورد دیدگاه بشر یا روشی که ما (نباید) جوانان خود را تربیت کنیم، من فقط باید در مورد احساسات سطحی خود صحبت کنم و اینکه چرا در We Need to Talk About Kevin شرکت نکردم، علیرغم این واقعیت باعث شده است که من بفهمم که من واقعاً می خواهم کلمات محبت آمیز را به شخص مهم خود بیان کنم و از فرزندانم حمایت کنم و از این بابت سپاسگزارم.
من به سختی می توانم آن تیلدا را درک کنم. سوینتون به این دلیل برای این کار انتخاب شد که "او تا حدودی به نظر سرگرم کننده است" (فارگو 1996). من فکر میکنم در یک نقطه کوین میگوید که احتمالاً نتیجه اوست، که باید بررسی شود. در هر صورت، شما نمی توانید با مادر همذات پنداری کنید - او به اندازه یک حشره چوب گرما از خود ساطع می کند. بنابراین پسر یک فرد دیوانه است، به این دلیل که او نسل یک بانوی عجیب و غریب، به طور مشابه بی بند و باری است، شاید قبلاً بد رفتار شده باشد، با این حال تصمیم تیلدا سوینتون به نظر می رسد تصمیم وحشتناک سرگرم کننده برای این شغل باشد. حیرت، دلسوزی یا واقعاً تمرکز بر زن و موقعیت او کجاست؟ چه کسی واقعاً تمایل دارد به این فکر کند که در پایان فیلم چه اتفاقی برای مامان یا کوین می افتد، در حالی که در هر صورت مادر تا حد زیادی پاسخگوی همه چیز بود، با وجود اینکه ما نمی دانیم چرا.
به عنوان یک شرکت کننده در فیلم We Need to Talk About Kevin کم عمق، شاید بخواهم آنجلینا جولی را ببینم که این نقش را بر عهده می گیرد. زنی زیبا با نقطهای از رنجش، که بهطور مشابه برای له شدن با تولید فرزند شیطان مناسب است.
به جان سی. ریلی. او یکی از آن سرگرمی هایی است که من باید خودم را در مقابل انتقال مقوایی او به طور حاشیه ای آماده کنم. من واقعاً او را دوست دارم، با این حال او به طور جدی به اشتباه انتخاب شده بود. یک بار دیگر، رئیس شخصیت لاستیکی و معمولی سرگرم کننده را انتخاب کرد تا ناآگاهی از آنچه در خانه و خانواده اش می گذرد را منعکس کند، اما او کاملاً زائد بود. آن را در امتداد این خطوط قرار دهید - چندین آمیزش شبیه سازی شده وجود داشت که آنها را وادار کرد که در صفحه نمایش برای عدم برهنگی بحث کنند. آخرین چیزی که باید ببینم این بود که یک زوج کاملاً بدون جنسیت قبل از نمایشگر جدا می شدند.
و به ویژه، فیلم مرا خسته کرد. با هیچ وسعتی از تخیل من شوکه یا شوکه نشد، بنابراین با طرحی واضح که از همان ابتدا میدانستیم کوین مردی است که توسط مادری منحرف مشابه رانندگی میکرد، استثنایی بود. ما ممکن است با پیشینه ای که با کودک آزاری قابل مقایسه با تیلدا سوینتون مشخص شده بود، کار را به پایان رسانده باشیم، چیزی در همین راستا، فقط برای درک وضعیت مادر با توجه به این واقعیت که، همانطور که قبلاً پیشنهاد کردم، او ناامید نشد و مشغول نتیجه کودک زیر دست او، اما به دلیل چیزی زودتر و غالب در درون او که آن فرزند را به دنیا آورد.
در نهایت، با فرض اینکه فیلم دقیقاً در سن 6+ ارزیابی شده بود، ممکن بود از آن دوری کنم. آی تی. بلکه من آن را تماشا کردم، متوجه شدم که دردسرساز خواهد بود، اما با توجه به این ارزیابی بالا، انتظار چیز بهتری را داشتم. در واقع، الزامات انحصاری اغلب منجر به نارضایتی می شود، اما با توجه به عدم اعتماد، شرارت و تلخی، این یک شکست است. انتظاری قطعی نیست که از طریق فیلمی مثال زدنی مانند «راننده تاکسی» به دست بیاید، توجه چندانی به این که چقدر ممکن است از همان ابتدا وجود داشته باشد، یا اینکه چقدر در تمام طول فیلم ترسناک، بی اهمیت یا سرگردان به نظر می رسد.
من حدود 840 فیلم را در IMDb ارزیابی کردهام، که حدود 20 تا 25 فیلم از آنها امتیاز 10/10 دادهام، بنابراین من به سادگی آنهایی از شما را که 10/10 به این موضوع دادهاند بررسی میکنم. فیلم خاص براستی؟
دانلود فیلم We Need to Talk About Kevin 2011 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
ما میخواهیم بحث کنیم کوین در همه جا بازیگر است و در فیلم We Need to Talk About Kevinبرداری خیرهکننده ظاهر میشود، به حدی که عالی بودن فیلم تقریباً شما را از شخصیتهای غیرقابل دوستداشتنی و مبارزه واقعاً پیچیدهای که برای زمان از دست رفته جبران میکنند، مشغول میکند. او که در اینجا به مراتب بهتر از «مایکل کلیتون» است، با زندگی قبلی، در طول و بعد از اینکه فرزندش به یک پرخوری قاتل رفته است (هر یک از این سه زمان به صورت متقاطع میگذرد و در پشت سر هم و پیشرویهای آتشین شرکت میکند) سازگار میشود. وقتی میفهمیم چه اتفاقی میافتد (و این مدتی طول میکشد: گروهبندی اولیه عمداً گیجکننده است)، میفهمیم که شخصیت تیلدا در حال گیجکننده است و به کارش ادامه میدهد، در حالی که بارها و بارها از خودش میپرسد چگونه از مسیر منحرف شده است. به عنوان والدین، با فرض اینکه او مقصر ناسازگاری روانی پسرش است، و فرض اینکه قیم های محلی مختلف به نوعی حق دارند، او را به خاطر قتل پسرش مقصر بدانند. لحن دقیق به نظر می رسد، از این جهت که فیلم به بدیهی ترین خواب های بد والدین و وحشتناک ترین خواب های بد والدین اذعان می کند، و از این جهت که اکثر سرپرستان در هنگام بزرگ شدن فرزندانشان به لغزش ها و بی توجهی های بی اهمیت آنها شک می کنند. آنها در مواردی شگفت زده می شوند که میزان رفتار فرزندانشان ناشی از تأثیر والدین است، و اینکه چقدر شیطنت کردن تنها نقص کودک است. به هر حال ما خودپرسش شخصیت را درک میکنیم، به همین ترتیب، جوان را به تایلند سیلی میزنیم و برمیگشتیم تا مثل این جوان به زبان بیاورد. ما افکار دوم او را در پرورش بیش از حد سخت یا بیش از حد ظریف درک می کنیم، با این حال احتمالاً به این فکر می کنیم که اکثر سرپرستان، در برخی مواقع، به همان اندازه که شخصیت تیلدا از کوین ناامید هستند، از بچه ها ناامید می شوند.
شکایت های کوچکی برای من وجود دارد. دو چیز را در خود بگنجانید: شکل گفتار کارگردان در استفاده از یک موسیقی متن غیرمنتظره تقریباً در 66 درصد ابتدایی فیلم کار می کرد، تا زمانی که ما این شیرین کاری را انجام دادیم و رقص به پایان رسید. به طور مشابه، همانطور که موسیقی متن آهنگی پر سر و صدا و با آهنگ قابل توجه را پخش می کرد، فرد خود را با مشکلات و مصیبت هایی که از آهنگ جدا می شد وفق داد، گویی با فاجعه ای که واقعاً با آن روبرو بود (عصبانیت پسرش) آن چیزی را که باید داشته باشد (موسیقی) ایجاد می کند. شخص). با این حال، هر از گاهی، ما از شروع موسیقی برای هر صحنه جدید می ترسیدیم، احساس می کردیم که ناهماهنگی اخیراً وحشیانه شده است. همچنین، هرگز به ما نشان داده نمیشود که کوین با همکارانی که در نهایت آنها را به قتل رساند، ارتباط برقرار کند، و به نظر میرسد که او بهترین خشم را نسبت به مادرش ابراز میکند، با این حال او تمام اعضای خانوادهاش را به غیر از شخصیت مادر به قتل میرساند (من در آنجا به شما هشدار دادم. اسپویلر بودند!). این باعث شد که آخرین فعالیت کشتارهای دسته جمعی تا آنجا که اهداف کوین مبهم باشد: چرا همگروهان را بکشند، وقتی خانواده ای را که او را تحقیر می کند، و چرا مادر را زنده بگذارند، در حالی که او از همان ابتدا از هر فرد دیگری علیه او حمایت می کند؟ قتل پرخوری، بنا به تعریف، احمقانه است، با این حال فقدان تنظیمات و روشن شدن ارتباطات نزدیک به خانه، غیر از کوین و ایوا (مادر) باعث شد که ما بخواهیم آن را پر کنیم.
تماشای آن دشوار است، با این حال، این نوع اسکار برای سوئینتون است، و به شما اجازه می دهد که اکثر فیلم ها شما را قبول نداشته باشند. فقط برای آن سواری و آن مخالفت ها آماده باشید، زیرا فیلم آنقدر در اطراف کارگردانی و مصمم است که به شما اجازه نخواهد داد یا فراتر از برخوردهای واقعی اوا باشید.
دانلود فیلم We Need to Talk About Kevin 2011 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
هر یک از والدین با توجه به امکان پاسخگو شدن برای یک زندگی جوانی ترس هایی دارند. آیا می توانم در هر نقطه ای واقعاً با این تعهد کنار بیایم؟ سناریویی را تصور کنید که در آن انگیزه های مادری یا پدری هرگز وارد نمی شود. سناریویی را تصور کنید که در آن کودک من نتواند مرا تحمل کند. آیا یک بچه بزرگ شده با توجهی که افرادش به آنها میکنند هدایت میشود یا آخرین ساختارشان توسط شخصیتشان هدایت میشود؟
اینهمه پرسوجو، اینهمه چه میشود.
ما باید بحث کنیم کوین ممکن است یک نوع فیلم جایگزین برای تماشاگران مختلف باشد. برخی ممکن است آن را به عنوان یک نمایش هولدینگ ببینند، برخی دیگر یک مطالعه شخصیتی روند تدریجی ترسناک، اما برخی دیگر ممکن است آن را مستقیماً ترسناک ببینند. We Need to Talk About Kevin مبهم ترین رویای بد هر یک از والدین است که به طرز لذت بخشی در فیلم We Need to Talk About Kevin آشکار می شود. این انحراف پاپ کورن نیست، بلکه یک کار شگفتانگیز است.
داستان بین دو جدول زمانی منعکس میشود و دادههای کافی را برای جمعیت فراهم میکند تا در مشارکت باقی بمانند، اما هرگز به طور کامل آنها را در دست نگیرند. هر چند وقت یکبار دقایق شخصیتها از طریق نمادگرایی نمادین و صدای آزاردهنده بر خلاف روشهای استاندارد ترکیب فیلم تسهیل میشوند. این به فیلم یک کیفیت اثیری می بخشد که فقط با نمایشگاه های کاملاً خارق العاده توسط اپراتور تیلدا سوینتون و ازرا میل بهبود یافته است. در حالی که سرگرمیکنندگان مختلف فیلم در نمایشگاههای خوبی شرکت میکنند، این دو به قدری از هم جدا میشوند که شخصیتهایشان بالاتر از سرگرمکنندههای واقعی قرار میگیرند و زندگی میکنند، استشمام میکنند و زندگی را به شیوهای خاص خود تجربه میکنند، کاملا جدا از چهرههای غیرقابل انکار.
این یک داستان ساده برای تماشا نیست و مانند گلبرگهای شکوفههای تازه در جریان خورنده معده جریان مییابد، اما داستانی مهم و تکاندهنده است. فیلمبرداری، نورپردازی و تغییر بی عیب و نقص و دقیق هستند. عذابهای خارقالعادهای با تک تک پلانهای فیلم گرفته میشود، تصاویر و جریانهای بعدی تقریباً بینقص هستند. موسیقی متن شامل موسیقی قبلی است، از تحولات چینی به سبک قدیمی تا کشور قدیمی مدرسه، و در بسیاری از موارد به عنوان کنار هم قرار دادن فعالیت روی صفحه نمایش استفاده می شود. این فشار تقریباً در هر لحظه از تماشای صفحه نمایش ازدحام میکند، در حالی که من تصمیمات موسیقی را خلاقانه و جذاب میدانستم، میتوانستم درک کنم که چگونه ممکن است برخی آن را در مکانهایی منحرف یا ناخوشایند بدانند.
تباد صدا. ، تصویرسازی و لحن چشمگیر، در حالی که به شیوهای گیجکننده برانگیخته میشود، میتواند به مجموع متناوب سنگینی برسد. هیچ خشونت واقعی روی صفحه نمایش وجود ندارد، اما پیامدهای شرارت القا شده به وضوح نشان داده شده است. از آنجایی که We Need to Talk About Kevin درباره پدر و مادر بودن و ارتباطات است، یک بخش از برهنگی و شرایط ناخوشایند متعدد وجود دارد. اگر این موضوع برای خاموش کردن برخی از افراد به اندازه کافی نباشد، فیلمهای اغلب واقع گرایانه ممکن است کار را به خوبی انجام دهند. در یک یادداشت فردی، من احساس کردم که فیلم ممکن است واقعاً مولفههای ترسناک را جلوتر برده باشد، با این حال مطمئن هستم که تعداد زیادی از آنها مخالف هستند.
آیا باید ببینید، ما واقعاً میخواهیم درباره کوین بحث کنیم؟ در صورتی که یک فرآیند تدریجی، شخصیت محور، نمایش هیجان انگیزی در مورد پدر و مادر بودن و شخصیت فردی، که با جلوه های بصری خیره کننده و نمادگرایی بی عیب و نقص به نظر می رسد، جذاب به نظر برسد، واقعاً می خواهید در مورد کوین بحث کنید. در صورتی که لختی، احساس تأخیر ناراحتی و پریشانی، یا وابستگی سنگین به سبک برای بازگویی یک داستان، راههای فرعی بزرگی برای شما باشد، در صورتی که درباره کوین بحث نکنید، ممکن است ایدهآل باشد.
دانلود فیلم We Need to Talk About Kevin 2011 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
تیلدا سوینتون در «ما باید در مورد کوین بحث کنیم» بهترین عملکرد خود را دارد. فیلمی درباره یک زوج آمریکایی که بچهای به دنیا میآورند که نامش را کوین میگذارند، بچهای که مستقیماً از شکم باردار شده و زندگی روزمره مادرش را به یک لعنت تجربه میکند. فیلم از طریق فلاشبکها به این طرف و آن طرف میگذرد، از زمانی که مادر (تیلدا سوینتون) قبل از کوین شادترین بود، تا زمانی که او به طور کلی از هم جدا میشود، در حالی که کوین مرزهایش را گسترش میدهد. از زمانی که کوین باردار می شود، کاملاً از مادرش متنفر است، او را نادیده می گیرد، او را تحقیر می کند، او را فریب می دهد، او را توهین می کند و به او خیره می شود که انگار قصد دارد او را بکشد و با پدر نادانش (با بازی جان سی ریلی) مانند کودک ایده آل مادر سعی میکند در طول تمرینهای مادر/کودک در بحث عمیق با کوین ارتباط برقرار کند، اما فقط برای دریافت پاسخهایی در مورد دلیل بیاهمیت بودن چنین اقدامات فرهنگی معمولی، که نشان میدهد درک کوین هنوز چقدر تاسف بار است که در بدخواهی آشکار قرار گرفته است. چیزی که فیلم را به ویژه ترسناک می کند این است که هرگز نمی توان فهمید که چرا کوین با مادرش چگونه رفتار می کند. زمانی که او فکر میکند همه چیز در رابطه با فرزندش خوب است، کوین به سرعت این خبر را منتشر میکند که همه چیز چیزی شبیه به هم است. با این کار، مادر ناامید است و بنابراین از نظر فکری بسیار عذاب میکشد، اما به نظر میرسد که به سادگی همه چیز را به همان شکلی که هستند تصدیق میکند و برای روزی که کوین برای همیشه از زندگیاش کنار میرود، سخت معلق است.
تیلدا. سوینتون با سرعت عجیب و منطقی ارائه می دهد. شما دائماً می توانید درست زمانی را راهنمایی کنید که شخصیت او در حال شکست است و عمیق بودن اشتباه شخصیت با کوین. بعلاوه، با فرض اینکه کسی هرگز در مورد تیلدا سوینتون اطلاعاتی نداشته باشد، درست است، هیچ گمانهزنی وجود ندارد که او انگلیسی است، قطعاً احتمالاً بهترین است. اپراتور ازرا میل شایستگی تعداد کافی را دارد که کوین کارکشته تر او را بازی کند و عملاً هیچ اینچ پشیمانی نداشته باشد و با اشاره به کودک سرگرم کننده ای که کوین جوان تر را با دقت معقول بازی می کرد، بازی کند. جان سی. ریلی برای ایفای نقش در نقش پدر مبهم که رفتار وحشتناک کوین را نمیبیند، ایدهآل است، با این حال شخص خودش نیاز به اصالت دارد و تا حدودی فیلم را پایین میآورد.
' ما باید بحث کنیم کوین اساساً ظالمانه ترین شکل رابطه معقول مادر و فرزند است. به همین ترتیب، بازگویی مستقیم این است که چگونه یک جوان می تواند از نظر اجتماعی آگاه تر و قانونی تر از والدین خود باشد. از طریق بیزاری او از مادرش، کوین، علاوه بر این، در کل فیلم یکی از مواردی است که علیرغم این واقعیت که او کاملاً بدخواه است، به سادگی معتقد است که افراد باید همان چیزی باشند که واقعاً هستند و چیزها را به همان شکلی که واقعاً میبینند، ببینند. چیزهایی مانند بچه دار شدن یا شرکت در تمرینات عادی به عنوان کارهایی که انجام می دهید. با این کار کوین خود را توبهای از یک بزرگ نامشخص میسازد تا خود جامعه را خنثی کند، اما در آن معلوم میشود که او همیشه انسان است.
«ما باید در مورد کوین بحث کنیم» شما را از نظر منطقه و محتوا جذب میکند. . محیط درخشان فیلم از این که شخصیت کوین چقدر کسل کننده است متمایز است و شما را به یک سواری پریشان سوق می دهد، و در تمام طول فیلم، منصفانه شما مدام می پرسید "چرا؟" این با تیلدا سوینتون فیلمی عجیب ناراحتکننده و در عین حال باورنکردنی جذاب میسازد.
دانلود فیلم We Need to Talk About Kevin 2011 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
(Spoilers) این داستان به عنوان صحنه های درهم تنیده ای معرفی می شود که در مدتی حدود بیست سال از هم جدا شده اند. چیزها ذره ذره متمرکز می شوند و تا آخر نیست که احساسی از کل داستان بیان می شود. علاوه بر این، این داستان در مورد یک جنگ داخلی بین یک مادر و فرزند است. بزرگترها در برخی موارد میتوانند داوطلبانه مشکلات جدی برای یک فرد خاص ایجاد کنند، اما در اینجا ما بچهای داریم که در کمپینی برای شکستن مادرش تقریباً از لحظه تولدش است.
ایوا. نقش مادر را تیلدا سوینتون بازی میکند و او در ایجاد شکست بین او و فرزندش کوین بیسرزنش نیست. ایوا یک ناسازگار جسور بود تا اینکه با فرانکلین (جان سی ریلی) آشنا شد، ازدواج کرد و کوین (اپراتور ازرا میل) را به دنیا آورد. سوینتون اضطراب پس از بارداری را با دقتی دردناک به تصویر می کشد. از آن گذشته است، واضح است که او ترجیح می دهد این بچه را نداشته باشد. این برای کوین نیز بدیهی است - علیرغم اینکه «دوستت دارم» مشکل من یک پدر و مادر است، یک بچه میتواند تعیین کند که آیا او را گرامی میدارند یا نه. با تشخیص تمایل به اخراج، واکنش کوین این است که اوا را وادار به پرداخت هزینه می کند. فرانکلین با گیج شدن نسبت به آنچه در حال وقوع است، اوضاع را تشدید می کند. راه او برای مقابله با تربیت این است که کوین را به عنوان رفیق خود ببیند.
در یک تلاش افراطی برای شکستن اوا کوین، در مدرسه راهنمایی خود دست به یک قتل میزند. پس از خشونتهای فراوانی که ایالات متحده اخیراً تجربه کرده است، یکی از پرسشهایی که به نظر میرسد هرگز پاسخ خوبی نداشته است این است: "چرا؟" با روشی که در We Need to Talk About Kevin همه چیز پرورش مییابد، میفهمید که چگونه همه چیز تا این حد از کنترل خارج شده است.
پس از این مناسبت، ایوا کاملاً توسط منطقه محلی خود دوری میکند، گویی که او شخصی است که قتلها را انجام داده است. . من را متحیر کرد که چرا اوا همه اینها را از دست داد و سرانجام در یک خانه کوچک طبقه پایین زندگی کرد و درخواست کار منشی در یک سرویس مسافرتی کرد. من احساس می کنم ممکن است برای این خانم که چنین اتفاق وحشتناکی در عزیزانش رخ داده است، دلسوزی وجود داشته باشد. چیزهای مختلف به نظرم معتبر نبود. در نقطه ای که افراد رنگ قرمز را روی خانه اوا می اندازند، او سعی می کند آن را با سنباده اوربیتال پاک کند. چرا به جای اینکه اساساً آن را بپوشانیم؟ چگونه کوین چنین قتل های بی شماری را با کمان و پیچ و مهره بدون اینکه پایین بیاورند، تحت تأثیر قرار داد؟
در ابتدا پرسیدم که چرا اوا خیلی دور نرفت و زندگی را دوباره شروع نکرد. شاید از سر تقصیر، یا به عنوان جبران، او سرسختانه تلاش میکند تا انبوه خصومت را بین خود و کوین جدا کند. این صحنه آخرین صحنه ای را به وجود آورد که به نظرم رضایت بخش بود.
همه سرگرم کننده ها توانمند هستند. مردان جوانی که در سنین مختلف نقش کوین را بازی می کنند فوق العاده هستند. من اطمینان دارم که دیدگاههایی که آنها در اینجا به راحتی به تصویر میکشند، بهعنوان روشی علمی برای زندگی واقعیشان ادامه پیدا نمیکند.
دانلود فیلم We Need to Talk About Kevin 2011 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
نمایشی بهتر از حد انتظار We Need to Talk About Kevin در فلاش بک از نگاه یک مادر روایت می شود. با پیشرفت فیلم، این فلاش بک ها به طور فزاینده ای از بدبختی های رخ داده را آشکار می کند.
We Need to Talk About Kevin به کارگردانی لین رمزی و برگرفته از رمان لیونل شرایور با نام مشابه، درباره مادری است (با بازی تیلدا). سوئینتون) در حال مبارزه برای یافتن حس آرامش با پسرش (با بازی اپراتور ازرا میل) و اشتباهی که مرتکب شده است.
خلاصه خلاصه داستان: کوین در تمام طول زندگی خود از هم جدا شده و دردسرساز بوده است. . اوا تمایز به عنوان یک مادر را قبول نداشت و در نگه داشتن کوین با مشکل مواجه میشود که بر رفتار او تأثیر میگذارد. در کودکی بی وقفه گریه می کند. و در جوانی با آماده سازی توالت مخالفت می کند، تلاش های دست و پا گیر ایوا را به خاطر علاقه سرزنش می کند و به هیچ چیز علاقه ای نشان نمی دهد. در حالی که او هنوز کوچک است، ناامیدی اوا از بیحرکتی او را وادار میکند تا کوین را به دیوار پرتاب کند و بازویش بشکند. آنها با بازوی کوین در یک گچ از کلینیک برمی گردند. و وقتی پدرش فرانکلین (جان سی ریلی) از او می پرسد که چگونه دستش شکست، کوین با دروغی نادرست جلوی مادرش را می گیرد و بعداً از این قسمت استفاده می کند تا بی سر و صدا او را وادار کند که به درخواست هایی مانند زیر پا گذاشتن وظایفش عمل کند. او بلافاصله بعد از مدرسه به خانه زمانی که اوا سعی می کند با نیمه بهترش در مورد نگرانی فزاینده اش در مورد مسائل کوین صحبت کند، او علایق او را توجیه می کند و رفتار کوین را منطقی می کند. اصلی ترین علاقه و علاقه واقعی که کوین به ایوا نشان می دهد زمانی اتفاق می افتد که او با تب به تخت خود محدود می شود و او کتابی درباره رابین هود برای او مطالعه می کند. کوین در حین بررسی قسمتی از داستان که در آن رابین در چالش تسلیحاتی مبتنی بر پیکان حاکم جان مبارزه می کند، اوا را در آغوش می گیرد و وقتی فرانکلین را وارد داستان می کند، او را تحقیر می کند. فرانکلین به او یک ست کمان و پیچ و مهره می دهد و به او سم دوستی نشان می دهد، و کوین خیلی زود به یک تیرانداز خارق العاده تبدیل می شود. او با بزرگتر شدن به تمرین ادامه می دهد و با تعظیم بیشتر فارغ التحصیل می شود.
فیلم را تماشا کنید تا بفهمید بعد چه اتفاقی می افتد...
حکم: فیلم به بررسی ارتباط بین یک مادر و به یاد ماندنی ترین جوان او که به طرز عجیبی بی طرف و فردی گوشه گیر است. معمولاً شما او را در جامعه امروزی به عنوان یک بچه سرگردان و همچنین به شدت به والدینش متکی میدانید.
این وحشتناک است که یک بچه در میان دوستانش بیگانه باشد. من وقتی همه چیز گفته می شود و انجام می شود، این را تجربه کرده ام، اما به تدریج از این ذهنیت خارج شده ام. به هر حال چند جای زخم باقی می ماند و پاک نمی شود. در درازمدت، فاصله کوین ناگهان به وحشیگری تبدیل میشود که در اوج فیلم میبینیم.
فیلمهای بیشتر برای تماشا: جفری دامر: زندگی اسرارآمیز 1993، کودک بزرگ (1993)، وحشتناک دانه (1985)، فرزندان خشم (فیلم تلویزیونی 1992)، فیل (2003).
از مطالعه شما متشکرم. طولانی زندگی کنید و پیشرفت کنید.
دانلود فیلم We Need to Talk About Kevin 2011 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
«ما باید در مورد کوین بحث کنیم» درباره همکار کوچکی است که چند مشکل رفتاری بسیار جدی نشان می دهد و پس از آن به عنوان یک جوان بدون شک پاسخگوی چند عمل بسیار شیطانی است. به علاوه در مورد مادرش است. فیلم حیرتانگیز جدید «پسر زیبا» (2010) پیوندهای مقایسهای را دنبال میکند، اما این موضع را دارد که به طور مداوم نقص نگهبانان نیست. به نظر میرسد We Need to Talk About Kevin میگوید برای نادیده گرفتن آن داستان با کیفیت اخلاقی، تقصیر مادر است.
We Need to Talk About Kevin به احتمال زیاد عالی بود با فرض اینکه ما واقعاً در مورد کوین صحبت میکردیم، همانطور که در گفتگوهایی که به عنوان گفتمان نیز شناخته میشود. در عوض، ما یک کامیون انرژی را روی کره چشم او سرمایه گذاری کردیم. چه، کره چشم مادرش. علاوه بر این انتظار می رود هر صحنه دیگری از یک شخص یا چیز قرمز رنگ مراقبت کند. خون، رنگ، مربا، سس اسپاگتی یا سس کچاپ، We Need to Talk About Kevin جذب قرمز شد. تا آنجا که ممکن است به من مربوط باشد، روش پیشتاز فیلمسازی، داستانی را که آنها سعی در بیان آن داشتند کاهش داد.
به علاوه مطمئن نیستم که با آنچه آنها سعی در گفتن داشتند موافق باشم. با این حال، در صورتی که چیزهایی را به شما منتقل کنند، می تواند مثبت باشد. کاری که آنها انجام میدهند.
کوین فردی پیچیده است و ما هرگز نباید از دلیل انجام کارهایی که انجام میدهد مطمئن باشیم. من برای بخشی از فعالیت های او به روشنگری های خاصی فکر کرده ام، اما هیچ پاسخ قاطعی به "چرا؟" بخشی از آن به این دلیل است که این روشی موثر برای سازماندهی یک فیلم است، اما به همین ترتیب مشکل دیگری را ایجاد می کند.
ما وقتی کوین کودک کوچکی است، سرمایه گذاری انرژی را با کوین آغاز می کنیم. ظاهراً او سه ساله است اما با هوش و ذکاوت یک بزرگسال منفی بیست و چند ساله. استون دوئر جوانی که نقش او را بازی میکرد شگفتانگیز بود، اما ترکیب آن شخصیت حتی نزدیک به معتبر نبود. کوین نوجوانی که توسط اپراتور ازرا میل بازی میکرد، مناسبتر بود و بهطور مشابه بسیار به تصویر کشیده شد. رفتار کردن به شیوه ای که جوانان با این رنجش ناشی از جنون های روانی طولانی که در زیر سطح آزاردهنده است، رفتار می کنند. اپراتور ازرا میل در تمام کارهایی که انجام می دهد این ظرافت را دارد که بر خلاف ترس از او، ما از او احساس ناامیدی می کنیم. فکر نمیکنم افرادی مانند شخصیت تیلدا سوینتون در هیچ مقطعی نباید اجازه داشته باشند که مادر باشند. اساسا جان سی رایلی به شغل پدری تبدیل شد. آنها رادیکالهایی بودند که فرزندشان را در حالی تصور میکردند که در برخی از رسمهای عمیق و عجیب و غریب ناآشنا شرکت میکردند که شامل شستن در گالنها و گالنهای خون (من انتظار دارم که یک موجود خشونتآمیز باشد) در کنار بسیاری دیگر است. او واقعاً آن را دوست داشت و مشتاق بازگشت به آن زمان و مکان بود.
به نظر نمیرسد که «ما باید در مورد کوین بحث کنیم» جایی در این دنیا ندارد، با این حال نمیدانم این کمبود چه کسی است. است، و یا از سوی دیگر با فرض اینکه مطمئن شویم یک نقص است.
دانلود فیلم We Need to Talk About Kevin 2011 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
مادر یک کودک خردسال که در مدرسه متوسطه رفت و به قتل افراط می پردازد، تلاش می کند تا مالیخولیا - و اعتقادات واقعی خود را برای اعمال فرزندش مدیریت کند.
هشدار: قبل از تماشای فیلم، طرح IMDb را مطالعه نکنید. .
ما باید بحث کنیم می خواهیم در مورد کوین بحث کنیم. فیلم با یک توالی فانتزی پیش می رود. شما نمیدانید که در شعلهها چه میگذرد، و واقعاً از نحوه ارتباط آن با طرح گیج شدهاید. این به این دلیل است که فیلم در مغز مادر اتفاق می افتد. در حالی که فیلمهای مختلف حول احساس فرد خاطی تمرکز میکنند، این یکی به شما نشان میدهد که مادر چگونه این مشکل را پشت سر میگذارد... فیلم ناراحتکننده بود، و به نوعی باعث میشود فقط یک بار آن را تماشا کنید. لحن فوق العاده ناامیدکننده بود و نحوه پیشرفت فیلم عجیب ترین بود. فیلم به جای بازی در درخواست های متوالی، از دور زدن در نقاط مختلف دوری می کند و گاهی گیج می شود. تخمین اصلی من این است که رئیس باید باعث شود آن را به عنوان روان احساس کند، جایی که ملاحظات بیپایان ادامه مییابند. خوشبختانه، در طول مرکز، فیلم سرعت ثابتی را حفظ می کند. بازی در We Need to Talk About Kevin حیرت انگیز بود. برجسته ترین آنها تیلدا سوینتون است. او نقش مادر را بازی میکرد و شیوهای که او در آن بازی میکرد بسیار شگفتانگیز بود. او بهطور استثنایی بهعنوان یک مادر بازی میکند که دیوانهکننده است، و بقیه بازیگران نقش مکمل آن عالی بودند. تنها چیزی که باید در مورد آن صحبت کنم موسیقی متن است. حیرت انگیز بود! فیلم میدانست این آهنگها را کی و کجا بگذارد تا یک لایه احساس دیگر اضافه کند. به همین ترتیب، من هرگز این را نگفته ام، با این حال تغییر صدای فیلم بسیار عالی بود. زمزمه ها و صداها را می شنوید و پس از آن موسیقی متن در پشت صحنه می درخشد. علاوه بر این، وقتی فیلم تغییر می کند، برش فوق العاده ای نسبت به قبل داشت. با این حال، تنها چیزی که من میشنوم که افراد درباره آن غر میزنند، وسیلهای است که از طریق آن آهنگهای مختلف (اهنگهای مردمی/بلوز) بهطور جدی مورد سوء استفاده قرار گرفتهاند. همانطور که من می خواهم فکر کنم، اینها برای فیلم مناسب بود. علیرغم این واقعیت که، از ابتدا، شما گیج شده اید که چرا آن را در آنجا قرار داده اند، با لحن فیلم مطابقت دارد. همانطور که قبلاً گفته شد، فیلم عمیقاً ناراحت کننده است و فکر می کنم این ملودی ها به احساس عمومی می افزایند (بسیار شبیه آن آهنگ های شاد و مزاحم که با فیلم های ناامید کننده می گذارند.) من نیز ممکن است بخواهم بررسی کنم که چگونه افراد در این شیوه ناله می کنند. فیلم بیش از حد مضحک است. برای من روشن کن، چگونه؟ شما فقط نشان می دهید که چقدر "غیر واقعی" است که یک جوان این کارها را انجام دهد. اسمش کنترل است و قطعاً جواب می دهد! با این حال، این فقط من هستم، من احساس میکنم که این افراد نمیدانند درباره چه چیزی بحث میکنند، با توجه به این واقعیت که We Need to Talk About Kevin به همان اندازه عملی است. با در نظر گرفتن همه چیز، من این اثر هنری یک فیلم را پیشنهاد می کنم. این یک چیلر کسل کننده، معقول و ستون فقرات است که به طور فوق العاده ای تغییر یافته است. پیشنهاد میکنم درصورتیکه از علاقهمندان به تلنگرهای منحنی و ناراحتکننده هستید که برشدهنده نیستند. 9/10.
دانلود فیلم We Need to Talk About Kevin 2011 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
"ما باید در مورد کوین بحث کنیم"، که در سال 2011 توسط رئیس لین رمزی ارائه شد، مانند همه چیز در هیچ نقطه ای نیست. به هر طریقی، همزمان عالی و ناراحت کننده است. نوعی از فیلم که پس از پایان، شما فقط به فرصتی نیاز دارید تا آن را در نظر بگیرید و تمام داده ها را چرخه کنید. داستان درباره مادری به نام اوا خاچادوریان (با اجرای فوق العاده تیلدا سوینتون) با کودک خطرناکی به نام کوین است. از طریق برخی از لغزش های زمانی، با شروع از شروع، ما آماده هستیم تا برای وحشتناکی محکم بمانیم. با توهین، شکستن تخمهای او در فروشگاه عمومی، همه چیز را در نظر بگیرید، این اتفاقی است که در صورت تبدیل شدن فرزندتان به یک جامعهشناس برای شما اتفاق میافتد. واقعاً شگفتانگیز است که در دقایق اصلی فیلم، خانه او به طور غیرقابل انکاری قرمز شده است (احتمالاً توسط کسی که واقعاً او را تحقیر میکند، جایی که او در آن زندگی میکند عادی است) و به نظر میرسد که او تلاش میکند با تمیز کردن همه چیز، خود را پاکسازی کند. دستها، صورتش، تمام جوانبش در پرتو رنگ قرمز میشود، و به نظر میرسد، خونی که فرزندش ریخته، اطرافش است. از همان ابتدا در داستان، درک این موضوع ساده است که ایوا آمادگی مادر شدن را نداشت و به نظر او خبر خوشحال کننده ای نیست. به هر حال، آیا میتوانست کوین را وحشتناک تصور کند یا این که اوا و دیگر مهم او، فرانکلین، ساخته شدهاند؟ We Need to Talk About Kevin به ما پاسخی نمی دهد، با این حال می توانیم تصور کنیم که چگونه از مسیر خارج شد، بعضی اوقات. طرح داستان به ارتباط مداوم بین کوین و مادرش بستگی دارد، و بین زمان حال، زمانی که او اسیر میشود، و گذشته پیش میرود که زندگی روزمره را قبل از بدبختی نشان میدهد. درک می شود که واقعاً چیز وحشتناکی رخ داده است، اما فقط بعداً می توانیم متوجه شویم که چه چیزی، چگونه و پیامدهای آن. We Need to Talk About Kevin غیر از همه چیزهای مخرب، نفس شما را بند می آورد. از آن دسته فیلم هایی است که برای مدتی طولانی، کنتراست و تصاویر متحرک متفاوت را مشاهده می کنید و فکر می کنید ناتوان هستند. کل فیلم شما را به یک پایان بندی درجه یک می رساند، که به نظر می رسد این روزها در فیلم We Need to Talk About Kevin های متحرک واقعاً به سختی می توان به آن پرداخت. علیرغم همه چیز، «ما باید در مورد کوین بحث کنیم»، بیدستی، بیرحمی و وحشیگری را در حدی مدیریت میکند، هرچند بهطوریکه از همه نظر عادی است. آیا کسی مانند مادر به خاطر رفتار فرزندش مقصر خواهد بود؟ We Need to Talk About Kevin ساده ای نیست که بتوان آن را تماشا کرد، اما باعث می شود به چیزهایی فکر کنید که هرگز به آنها مشکوک نبوده اید. این به شدت برای هر فردی که نیاز به گیج شدن دارد تجویز می شود.
دانلود فیلم We Need to Talk About Kevin 2011 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
در زمانی که فوق العاده جوان بودم، با چند نفر دیگر در یک خانه پرورشی زندگی می کردم و یک بچه 5 ساله بود که شاید به طور طبیعی وحشی ترین موجودی بود که من در هر مقطعی تجربه کردم، بنابراین من واقعاً قبول دارم که یک بچه می تواند باشد. شر را تصور کرد همانطور که من می خواهم فکر کنم که کوین چنین تصور شده است، اما از آنجایی که ما در اینجا نیز مادری داریم که واقعاً نیازی به بچه دار شدن نداشته و واقعاً نمی داند چگونه فرزندی را گرامی بدارد، فیلم باید این دوراهی را به ما بدهد. که باعث شد این جوان بدخواه باشد. با تولد یا کودکی؟ من دیدگاه خود را ارائه کردهام، اما سؤال دیگر در اینجا او میگوید او یک جامعهشناس است یا یک پرونده روانی؟ با بسته شدن این فیلم، گزینه آخر را کاملاً قبول دارم. این یک فیلم گیج کننده است زیرا موضوعی که با تغییر مداوم در بازه های زمانی برای ما پیچیده تر شده است. در درازمدت، یک نفر از بین میرود، با این حال مطمئن نیستم که به این داستان کمرغم به طور کلی فریبنده کمک کند. تیلدا سوینتون، سرگرمیگری که میتواند من را ناامید کند، هر چند برعکس، اینجا در یکی از اساسیترین نمایشگاههایش به عنوان مادر عالی است. در نهایت دو جوان در سنین مختلف نقش کوین را بازی می کنند، یکی نوجوان. هر یک از این سه به طور قابل توجهی از نظر ظاهری قابل مقایسه هستند و همه ترسناک هستند. اپراتور ازرا میل آنقدر سرد و مرده در درونش بازی میکند که به طرز عجیبی در حال حاضر، ۱۱ سال پس از تحویل گرفتن، موضوع رفتار فردی بسیار ناراحتکننده است. من در حال حاضر We Need to Talk About Kevin را در سال 2022 می بینم و نمی توانم در برابر اصرار برای تأمل در بخشی از شباهت ها مقاومت کنم، با این وجود، او We Need to Talk About Kevin را بی عیب و نقص بازی می کند. شاید او را برای کار به دنیا آورده اند؟! در همه اینها یک همسر وجود دارد، جان سی. اوریلی که اشتباه گرفته شده است، که به طرزی معماگونه با کیفیت شخصیتی بیش از حد ساخته شده است که این امکان را ندارد که فرزندش را آشکارا در شمال دورهای طولانیمدت ببیند که به نظر من تا حدودی دشوار است. تایید کنید. توضیح بیشتر در این مورد بدون ارائه چند احتمال چالش برانگیز است، با این حال من نیز اعتراضی در مورد الهام بی رحمانه ساکنان نسبت به این مادر پس از آنچه که او نیز پشت سر گذاشته است دارم. بدیهی است که فکر این است که آنها او را نیز یک چیز زیرک می دانند و با توجه به آخرین شرایط، دلیل آن را درک نمی کنم. صرف نظر از مخالفت های من، این به طور کلی فیلمی جذاب، پیچیده و فوق العاده تاثیرگذار درباره موضوعی بسیار کم نور است.
نظرات کاربران
برای ثبت نظر ابتدا وارد اکانت خود شوید.