در حال دریافت لینک های دانلود بدون سانسور
فیلم Thirty Seconds Over Tokyo 1944... لطفا منتظر بمانید ...
در طول نبرد پرل هاربر، یک ستوان جوان همسر باردارش را رها می کند تا برای یک ماموریت بمباران مخفی داوطلب شود، ماموریتی که اگر موفقیت آمیز باشد جنگ را به وطن ژاپنی ها می کشاند...
سال 1942 . صد و سى و یک روز پس از حملهى ژاپنى ها به بندر پرل هاربر ، امریکایى ها در اقدامى تلافى جویانه شهرهاى توکیو و یوکوهاما را بمباران مى کنند...
سی ثانیه بالای توکیو در پی پرل هاربر، یک ستوان جوان همسر آینده خود را ترک می کند تا برای یک ماموریت بمب گذاری مخفی داوطلب شود که جنگ را به میهن ژاپنی می برد...
دانلود فیلم Thirty Seconds Over Tokyo 1944 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
چند چیز مفید: این یک حمله فوق العاده مثمر ثمر به ژاپن بود. بسیار موثر. آنها هر یک از 16 هواپیما و 7 مرد را در Doolittle Strike از دست دادند. به هر حال، این یکی از بهترین ماموریت ها در جنگ جهانی دوم بود، با توجه به بدبختی های بسیار کم برای حمله به مناطق مختلف شهری در ژاپن و مجبور کردن ژاپن به پذیرفتن بی دفاع بودن آنها در برابر جمعیت خود. این مقداری را که ژاپن مجبور بود از درگیری خصمانه بیرون بکشد تغییر داد و مراقب بود. بدیهی است که حمله واقعی هیچ نتیجه ای نداشت. این چیزی است که نشان می دهد که تفاوت بزرگی ایجاد کرده است. علاوه بر این، شاید به طور منصفانه ای نادرست ارائه شده باشد، با این حال حتی این تبلیغات عالی است. بنابراین به طور کلی یک صحنه ماموریت را برای صحنه در نظر یک کتاب توسط کار اصلی فیلم به تصویر می کشد. ما نقطه به نقطه آماده سازی را می بینیم که با یک لانگ شات جذاب ترین قسمت است. سرب همچنین همسری دارد که به دلایل نامعلومی یک سرگرم کننده وحشتناک است. خانمهایی که در بخشی از این فیلمها حضور داشتند بهطور مرموزی روی صفحه نمایش وحشتناک بودند، زیرا آنها بارها جوان بودند و این شغلهای رانندگی اولین شغل آنها بود. او عالی به نظر می رسد، اما در هر صحنه اغراق می کند. منطقی کردن این موضوع دشوار است. سرگرمی های باقی مانده خوب هستند. اسپنسر تریسی و رابرت میچام عملا بهترین سرگرمی های آن روز بودند. شاید عالی و دومین بهترین. آنها تلاش می کنند و امروز به عنوان بزرگ دیده می شوند. پیشتاز در این دوره عالی نیست. به ندرت رضایت بخش سپس، در آن نقطه، یک مرد قد بلند در یک شغل ساده تر وجود دارد که همچنین وحشتناک است. پس او و پس از آن همسر. کار مجدد دو بخش و افزودن تنوع باعث نجات فیلم می شود. سعی می کند تا زمانی که می تواند بسیار دوست داشتنی و سرگرم کننده باشد. احساسات بیش از حد احساسی یک ذره کار نمی کند.
محاصره آسمانی به نظر می رسد. واضح است که هیچ سایهای وجود ندارد، اما نمیتوانم بفهمم چگونه آنها آن را ساختهاند. آنها یک جامعه متواضع را روی یک میز ساختند و پس از آن قطعاتی از آن را منفجر کردند. خیلی واقعی به نظر میرسه این همان چیزی است که بین فیلمهای سینمایی جنگ جهانی دوم و فیلمهای امروزی تفاوت دارد. CGI در فیلم Thirty Seconds Over Tokyo های جنگی به طور کلی بسیار متواضع است و به طور مداوم ساختگی به نظر می رسد. در مدلهای کوچک موقت، تقریباً در مواقعی کاملاً معقول به نظر میرسند و ساخت آنها نیز بسیار ارزانتر است. پس چرا امروز این کار را نکنیم؟ به سادگی فیلم را تماشا کنید، محاصره توکیو واقعی به نظر می رسد. من نیاز به مشاهده دقیق داشتم و مشکلی در آن ندیدم. این یک قطعه کامل و ابتدایی بود، با این حال انفجارها واقعاً باعث شد که احساس واقعی داشته باشد. لطفاً این را دوباره تکرار کنید! در فیلم Thirty Seconds Over Tokyoهای کنونی درباره جنگ جهانی دوم، کل مناطق شهری را در طول روز از هوا نمیبینیم. همچنین، هرگز چنین عکس های نزدیک. کار کردن با مدلهای ساده بسیار ساده است.
هواپیما و قایق تا حدی چیزهای اصلی هستند. به خصوص هواپیماها خیره کننده به نظر می رسند. یک بار دیگر، امروز با CGI که واقعاً بیش از چنین هواپیمای هزینه دارد، تمام می شود. علاوه بر این، تاسف بارتر به نظر می رسد. به سادگی حیرت آور است که در سال 2022 چقدر تزئینات زشت تر از جهات مختلف در تضاد با دوران جنگ جهانی دوم ظاهر شده است. بدیهی است که کسالت ممکن است همه چیز را واقعی تر جلوه دهد. این هم می تواند باشد.
دوازده ساعت بالا (1949) فیلمی برتر است که حول محور هواپیماها نیز متمرکز شده است. مولفه انسانی و بازی در آن فیلم آن را بهبود می بخشد و حماقت بیشتر. به همین ترتیب عمیقتر و بدیعتر است، زیرا داستانی توسعهیافته با طرح و موضوع معقول است. با این حال، این در مورد مأموریت های حمله هوایی کاملا بمباران شده در طول شب در آلمان است که در آن آمریکایی ها به انگلیسی ها توجه نمی کردند که این یک فکر وحشتناک است و پس از آن بدون هیچ کس دیگری در حالی که می جوشیدند متوجه می شدند. آنها به هیچ چیز نمی زنند و اهدافی که داشتند بی ارزش بود. Thirty Seconds Over Tokyo پس از آن دوباره کمتر طرح محور است. چیزها در پرتو این واقعیت اتفاق می افتد که در واقعیت رخ داده است. به خصوص مناسبت های چین در اینجا شل شده است. این فقط استقامت است و ما 80 درصد آن را در کلینیک هستیم. این اعتصاب نیست. با این حال، این یک مؤلفه اساسی داستان است زیرا ژاپنی ها 250 هزار چینی را به عنوان انتقام این حمله کشتند. به سادگی این است که هر فیلمی که نیاز به تخیل داشته باشد، هرگز نمی تواند در یک کلینیک پزشکی در چین باقی بماند و صحنه های کلینیک پزشکی معمولی را نشان دهد. شما احساساتی را طراحی می کنید، چند ماموریت دزدکی، چند حمله شبانه.
ساعت توصیه شده است، اما اگر برایتان مهم نیست نمایش بیشتر و کمتر نمایش داده شود، من پیشنهاد می کنم Twelve O'Clock High (1949) خیلی بیشتر باشد. تاریخ. ای کاش رنگ هم داشت. که اساسا آن را نجات می دهد. صحنه های چین از نظر تنوع بسیار باشکوه به نظر می رسند. به طور کلی ساعت دوازده صبح در آماده سازی و هواپیماها صفر است. ما به طور قابل اعتمادی در پایگاه هستیم و با هواپیماها هماهنگ هستیم. در اینجا آماده سازی معقول به نظر می رسد، اما در آن مرحله ما سوار قایق می شویم، بعداً به توکیو و سپس به چین. زمانی که شما هواپیماهای جنگ جهانی دوم را در یک فیلم دارید، واقعاً باید در 90 درصد فیلم آنها را صفر کنید. آنها شگفت انگیز به نظر می رسند. این احتمالاً جذاب ترین طراحی است و هیچ چیز روی صفحه جذاب تر از این نیست. بنابراین وقتی هواپیماها کانون توجه هستند، فیلم عالی است. بازیگران واقعاً نمی توانند داستان را تا این حد بیان کنند.
نظرات کاربران
برای ثبت نظر ابتدا وارد اکانت خود شوید.