در حال دریافت لینک های دانلود بدون سانسور
فیلم The Unknown Soldier 1955... لطفا منتظر بمانید ...
در تابستان سال 1941، یک جوخه تخریبی فنلاند، مامور می شوند تا تجهیزات مازاد خود را تسلیم کنند. آنها به خط مقدم منتقل می شوند. صبح روز بعد آنها با صدای اسلحه که نشان از آغاز جنگ میداد از خواب بیدار می شوند و...
ادامه جنگ های فنلاند زیاد می شود و سربازان مجبور می شوند که با اتفاقات وحشتناک خط مقدم مقابله کنند...
داستان در مورد ادامه جنگ بین فنلاند و اتحاد جماهیر شوروی است که از دیدگاه سربازان عادی فنلاندی روایت می شود...
سرباز گمنام داستان یک جوخه از سربازان در طول جنگ ادامه. بر اساس کتاب Väinö Linna به همین نام...
دانلود فیلم The Unknown Soldier 1955 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
The Obscure Fighter واقعا چیزی غیر از یک فیلم است. یک نقطه عطف است. دو کشمکش میان فنلاند و شوروی چنان در فولکلور کشور فنلاند تثبیت شده است که اگر به نوعی ارزش The Unknown Soldier را دیدید، محدود کردن خود به ویژگیهای هنری دستنخورده کاملاً بیهوده است. The Unknown Soldier واقعاً ادامه واقع گرایانه یک مجسمه بزرگ را در مورد سربازانی که در این مبارزات جنگیدند و گذشتند را در بر می گیرد، که برای ایستادن تا آخر زمان از سنگ تراشیده شده اند. تا به امروز، این بهترین فیلم فنلاندی ساخته شده است و تلویزیون فنلاند به مدت 10 سال است که هر روز آن را پخش می کند. علاوه بر این، این فقط فیلمی است که صرف نظر از همه ارزش هایش به عنوان مکملی آموزنده برای رمان نمونه واینو لینا با نام مشابه بسیار مهم است. رمان 1954 واقعاً یک اثر هنری داستانی معقول است و فیلم به سادگی مسیرهای آن را دنبال می کند. این یک حماسه درگیری خوب است، با این حال تمام برتری های آن از کتاب اول سرچشمه می گیرد. برای این منظور من سعی می کنم چگونه به سمت The Unknown Soldier حرکت کنم. این صرفاً داستانی در مورد درگیری نیست، این فیلمی است درباره یک ملت که به خودی خود مهم است و قطعه خارقالعادهای از تاریخ فنلاند منتخب فنلاند را به تصویر میکشد. که فیلم بر روی تماشاگر می آورد، قلب بزرگی است. این یک افسانه در نمونه ترین سبک ها است که نوعی گرمی نوستالژیک و قابل اعتمادی تاسف بار را معرفی می کند که هیچ کس جز فیلم نمی تواند آن را بسازد. حقیقت ذهنی رمان در روایت آن مشخص است، و از هیچ شخصیت اصلی به جز شخصیتهای مختلف استفاده نمیکند، همگی متنوع، کاربردی و کاملاً حاضر. فیلم رسانهای است که واقعاً نمیتواند با چنین دقت سوراخکنندهای وارد روان انسان شود، به این ترتیب فیلم از چند سرگرمی شگفتانگیز استفاده میکند که به آنها اجازه میدهند با حضوری جذاب، شخصیتهایشان را به تصویر بکشند. اینکه بگوییم فیلم شخصیت محور است، واقعاً دقیق نیست، بلکه بر اساس شخصیت است. زمانی که به یاد ماندنیترین شخصیتهایمان را ملاقات میکنیم، پیشبینی میکنیم که پوزخندهای سعادتبخش آنها به اخمهای جنگ زده تبدیل شود. به هر حال، شوخزنان این گردهمایی خواستار حفظ خلق و خوی خود در حد انتظار هستند، صرف نظر از اینکه چه سرنوشتی بر سرشان خواهد آمد. یکی از آنها، کوسکلا (Kosti Klemälä) باهوش است که حتی بعد از یک حمله ظالمانه به یک تانک تبدیل به گروهبان می شود، اما تا زمانی که او را "آقا" صدا نزنند، مهم نیست. شخصیتهای مختلف تمایل جدیتری دارند، مانند روکا (رینو تولوانن)، مردی که دو برابر دوره زمانی تعداد زیادی از سربازان مختلف است، که در خانه همسر و جوانان دارد. او خنده دار و دوست داشتنی است، در عین حال شجاع است و در شغل خود به عنوان یک جنگجو کاملاً متعاقب است، و او فقط به تعهد ادعایی خود در نظم و انضباط تحقیر کرده است. ما می آموزیم که او بهترین مبارز در جمع است، در عین حال جدی ترین موضوع برای مقام های بالاتری است که به روش های او اعتراض دارند. تولوانن در این کار عصبانی است، تقریباً شبیه یک توشیرو میفونه فنلاندی است، و تبدیل به نقطه تمرکز کیفیت عمیق سرباز شده است.
اینها تنها دو مورد از بسیاری از شخصیت ها هستند که در طول فیلم به هر طرف سفر می کنند. من معتقدم که باید آکه لیندمن بینظیر را مشخص کنم که لهتو را به تصویر میکشد، یک ماشین کشتار شکاک که به نظر میرسد پوست گوساله و طبیعتی بیاحساس دارد. بهعنوان چهرهای مبهم از کلینت ایستوود، او هرگز نمیخندد، هرگز گریه نمیکند، و تا روزی که مرگ او را بهتر کند، مرگ را به چالش میکشد. با این حال، هر چقدر هم که این شخصیتها ممکن است کلیشهای به نظر برسند، هرگز مطمئن نیستید که آنها واقعاً به همان اندازه که به نظر میرسند شاد، شجاع، ضعیف یا منصف هستند - مطمئناً، در نوع منحصربهفرد لینا از رمان، لهتو به عنوان یک خود ویرانگر به تصویر کشیده شد. روانی.
جنگجوی مبهم که به مدت سه ساعت بدون داستان معمولی در حال اجراست، مملو از گروه های مهمی است که حماسه ای مشروع را ستوده است. یک صحنه کوتاه شامل سه سرباز است که با دو بانوی روسی به تبادل کلمات می پردازند و با رقص وحشی کالینکا پایان می یابند. در یک جانشینی دیگر، هر یک از جنگجویان مست می شوند و زمانی که باید مراقب دشمنان باشند، یک گردهمایی را میزبانی می کنند و همانطور که نتیجه می شود، آنها به اندازه کافی خوش شانس هستند که توسط هیچ روس به دام نیفتند. در یک صحنه، سربازان شاهد اعدامی هستند تا به آنها در مورد خطرات سرپیچی هشدار دهند. در یکی دیگر، سه جنگنده با دو ساعت نگهبان ایستاده مخالفت کردند، با وجود اینکه هواپیماهای بمبگذاری شده بالای سرشان میروند و به دنبال اردوگاه میروند.
اینها اساساً داستانهای جنگی هستند، حسابهایی که به هم چسبیدهاند و شما باور میکنید. با توجه به این که چاه تبخیر نمی شود، فیلم باید سه ساعت دیگر به آنها بگوید. این گزارشها بدنه تاریخ درگیری فنلاند هستند و برای هر جنگندهای که در این درگیری میجنگند، صدها نفر وجود دارد. اینها با هر یک از آنها برابری می کنند، و در همان نقطه ای است که شما سنگینی این مناسبت را در نظر می گیرید که مشخص می شود دقیقاً چه نقطه عطفی فیلم است. موزیک میراث را مهر می کند - خلقت ژان سیبلیوس برای افسانه ای فنلاندیا.
نظرات کاربران
برای ثبت نظر ابتدا وارد اکانت خود شوید.