تكزاس، ده ى 1850. » ماتیلدا زاكارى « ( گیش )، با سه پسرش » بن « ( لنكستر )، » كش « ( مورفى ) و » اندى « ( مكلور ) و دخترخواندهى خود، » ریچل « ( هپبرن ) در یك مزرعهى دامدارى زندگى مىكند. روز سروكلهى مرد عجیب و غریبى به نام » ایب « ( وایزمن )، در منطقه پیدا مىشود كه ادعا مىكند » ریچل « سرخپوست است... شرح فیلم: وسترن دیدنى هیوستن كه خودش ادعا مىكرد تنها فیلمش است كه علاقهاى به آن ندارد. چون استاد در نظر داشت فیلمى دربارهى نژادپرستى بسازد و به روح رمان آلن لهمى وفادار بماند. اما تهیهكنندگان ( هارولد هكت، جیمز هیل و لنكستر ) بیشتر به دنبال حادثهپردازى بودند تا مفاهیم عمیقه.
تگزاس، دهه ى 1850. ماتیلدا زاکارى، با سه پسرش بن، کش و اندى و دخترخوانده ى خود، ریچل در یک مزرعه ى دامدارى زندگى میکند. روزی سروکله ى مرد عجیب و غریبى به نام ایب، در منطقه پیدا میشود که ادعا میکند ریچل سرخپوست است…
همسایههای یک خانواده مرزی وقتی مشکوک میشوند که دخترخواندهشان از قبیله محلی کیووا به سرقت رفته است، به آنها روی میآورند.
وسترن درباره عدم تحمل نژادی پیرامون کیووا اظهار داشت که دختر زکری یکی از آنهاست که در یک حمله به سرقت رفته است. این اختلاف باعث می شود که سفیدپوستان هنگامی که حقیقت توسط مادر آشکار می شود ، پشت خود را به زاکاریان برسانند. Cash ، برادر سرخپوش ، هنگام یادگیری "خواهر" خود "هندی قرمز پنهان" واکنش نشان می دهد. او خانواده را ترک می کند اما به آنها کمک می کند تا در حمله ی هندی ها مبارزه کنند
دانلود فیلم The Unforgiven 1960 (نابخشوده) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
با فیلم "نابخشوده" ساخته کلینت ایستوود در سال 1992 اشتباه گرفته نشود ، "The Unforgiven" فیلمی از جان هاستون در سال 1960 است که تقریباً شایسته پیوستن به ایستوود به عنوان یکی از ده وسترن برتر تاریخ است. این که کمی از این وضعیت کوتاه است می تواند به این دلیل باشد که هاستون پس از تولید از پروژه کنار کشید ، پس از اینکه استودیو اصرار داشت پیام او را برای تحمل نژادی کاهش دهد تا جذابیت تجاری بیشتری به فیلم دهد. اگرچه این دستکاری پیام سیاسی وی را محو می کند ، اما اگر کمی تجزیه و تحلیل کنید ، همچنان وجود دارد. "نابخشوده" ادعا می کند که متمایزترین غرب در تمام دوران است.
بر اساس یک رمان آلن لمی ، همانطور که "جستجوگران" جان فورد بود ، "نابخشوده" ارائه می دهد تلنگر طرف جستجوی یک خواهر گمشده. در اینجا یک هندی است که به دنبال خواهرش می رود که در کودکی توسط یک مرد سفیدپوست ربوده شد و سپس توسط خانواده اش پذیرفته شد. شکایت واضح این است که هندی ها در هر دو فیلم شرور هستند ، اگر منطقی نباشید ، لعنت کنید اگر لعنت کنید. اما یک تمایز وجود دارد زیرا دختربچه در "جستجوگران" هنگامی که نه ساله بود ربوده شد و تمایل خود را برای پیوستن به خانواده سفیدپوست خود حفظ کرد. دختر در "نابخشوده" ، راشل (با بازی آدری هپبورن) ، فقط خانواده خوانده خود را شناخته است.
جان هاستون یک بار گفت که یک داستان خوب باید "هیجان ، رنگ ، تماشای و شوخ طبعی داشته باشد ، ماجراجویی ، درام بالا ، تراژدی ، گفتگوی خوب ، حقیقت و کنایه ". حتی نسخه استودیویی "The Unforgiven" نیز کار خوبی در آوردن همه این عناصر به صفحه نمایش انجام می دهد. بارزترین نشانه دستکاری در استودیو ، ناسازگاری در شخصیت جان ساکسون (جانی پرتغال) است ، نژادی نیمه نژاد که اغلب توسط گاوچران های محلی مورد آزار و اذیت قرار می گیرد و با دقت برای رقیب بن (برت لنکستر) برای محبت های راشل تنظیم می شود. اما پرتغال به طرز مرموزی در نیمه راه از فیلم ناپدید می شود و هیچ تلاشی برای حل و فصل وضعیت او با بن و راشل وجود ندارد.
بن پسر بزرگ یک خانواده دامدار است. اودی مورفی برادر میانی کش است. داگ مک کلور اندی ، کوچکترین برادر است. لیلیان گیش مادر آنها ماتیلدا است. از آنجا که قتل پدرشان توسط کیواس مورفی یک نژادپرست خشن بوده است.
عنوان فیلم به نگرش آبه کلسی (جوزف ویزمن - بعدا برای بازی در نقش دکتر نه) اشاره دارد ، انتقام جویانه نیمه دیوانه ریش دار که از سالی که پسرش توسط هندی ها ربوده شد و پدر بن از معامله راشل با پسر آبه خودداری کرد ، سالها خانواده را عذاب داده است. موضوع این است که فقط ویزمن و گیش می دانند که والدین بیولوژیکی راشل هندی بوده اند ، همه افراد دیگر (از جمله راشل) معتقدند که وی تنها بازمانده یک خانواده مسکونی مسکونی است.
راشل بزرگ شده است زن جوان دوست داشتنی و شاد. هدف هاستون این است که نشان دهد نژادی از نژاد پایین نیست. اگرچه اختلافات فرهنگی بسیار واقعی است ، اما هیچ دلیل بیولوژیکی برای نژادپرستی وجود ندارد. وقتی پدر و مادر واقعی راشل فاش شد ، خانواده را از هم جدا می کند. برگ های نقدی برای رفتن به یک خیس کننده وحشی ، دو برادر دیگر از راشل فاصله می گیرند و او از آنها ، و شهرک نشینان اطراف از خانواده اجتناب می کنند.
یک صحنه کاملاً پرشور است ، راشل به مادر آرامش می دهد ( با بازی جون واکر) از پسری که قرار بود با او ازدواج کند. واکر به آرامی به او نگاه می کند و سپس ناگهان کاملاً بالستیک می شود. به نظر می رسد واکنش حیرت زده هپبورن کاملاً واقعی باشد ، گویی که هاستون فیلمنامه را تغییر داده و درباره تغییر آن به او نگفته است.
جالب است که اوج واقعیت دقیقاً پس از این اتفاق و قبل از تیراندازی نهایی رخ می دهد. هندی ها برای گرفتن راشل به خانه وطن می آیند. او سعی می کند به آنها بپیوندد ، دلیل اینکه آنها خانواده اش را پس از داشتن او در امان خواهند گذاشت. بن از نظر جسمی او را مهار می کند و اندی یکی از هندی ها را شلیک می کند و فداکاری در نظر گرفته شده راشل را بی فایده می کند زیرا هندی ها اکنون برای انتقام از قتل حمله خواهند کرد. اما مهمتر ، این به راشل نشان می دهد که آنها هنوز او را خواهر خود می دانند ، اولین نشانه این امر از زمانی که همه از پدر و مادر هندی او مطلع شده اند.
می توانید حدس بزنید که هپبورن از نظر جسمی بد است ، حداقل آنها باید موهای او را تیره تر می کرد ، اما داستان مستلزم این است که شخصیت "غیر هندی" به نظر برسد زیرا او سالهاست که با موفقیت برای یک دختر سفیدپوست عبور می کند. صحنه ای را تماشا کنید که او روی حصار تاجی قرار دارد و اسب های گاوچران را می شکند. او به سادگی در این عکس می درخشد. چه کنایه آمیز است که کسی که بسیار با مد بالا و زرق و برق در ارتباط باشد ، او را به عنوان یک پسر بچه خاک آلود و یک دختر گل کثیف زیبا جلوه می دهد.
تنها انتقاد واقعی من به فیلم ماهیت شیطانی است از ضربات آخر. دیگر نیازی به مهمانی جنگ نبود ، تعداد انگشت شماری از سرخپوستان بهتر بود. در غیر این صورت این یک داستان تفکرآمیز و سرگرم کننده است که به سرعت حرکت می کند در حالی که هاستون به زیبایی تعدادی از شخصیت های گرد را طراحی می کند. او از زوایا و موقعیت های مختلف دوربین استفاده می کند که بدون جلب توجه به تکنیک ، داستان را بهبود می بخشد. لنكستر به عنوان مردی با شخصیت و اعتقاد عالی كه موفق می شود تعارض بین عشق برادرانه نسبت به خواهر كوچك خود را و خواهش كوچك خود و فرزندان را افزایش دهد. Gish شگفت انگیز است و مورفی بهترین عملکرد را در کل گروه بازی کرد ، در برابر نوع بازی کرد و یک دامنه غیر منتظره را نشان داد.
سپس دوباره ، من چه می دانم؟ من فقط بچه ام
دانلود فیلم The Unforgiven 1960 (نابخشوده) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
زاخاری ها یک خانواده 5 نفره با افتخار در مرز کانزاس هستند. ماتیلدا مادر آنها است و او راحت استراحت می کند. بن پسر بزرگتر است ، او در جامعه جذاب و مورد احترام است. راشل خواهر خوانده او است که بی خیال است. پول نقد سریع و به راحتی عصبانی می شود. اندی هنوز پسر است و آرزو دارد مردانگی را تجربه کند. پدر آنها در یك حمله كیووا كشته شد ، بنابراین آنها نسبت به قبیله كینه دارند. یک روز ، راشل مردی پیر چشم را می بیند که به طرز عجیبی به او خیره می شود.
هنگامی که مرد از خانه وی دیدن می کند ، مادرش اسلحه ای را برمی دارد و تهدید به مرگ می کند. او این کار را نمی کند و در کمترین زمان ، برادرش بن از یک گاو رانندگی به ویچیتا به خانه می آید. آنها شامی را برای یک خانواده همسایه و شریک بن در رانندگی گاو برگزار می کنند. معاشقه ها زیاد است و چارلی راولینز ، همسایه ، از بن اجازه خواستگاری با راشل را می گیرد. او به سختی قبول می کند ، زیرا خواهرش را دوست دارد.
سپس یک روز ، قبیله محلی کیووا در آستان زکری ظاهر می شود و ادعا می کند که راشل یکی از قبایل آنها است. این شهر نژادپرست به سرعت شروع به مخالفت با زاخری ها می کند و حتی خود خانواده نیز وفاداری آنها را زیر س questionال می برند.
همانطور که در بالا خواندید ، ساخت فیلم از طریق تولید زمان سختی را پشت سر گذاشت و هاستون و لنکستر دائماً با هم اختلاف داشتند. یکی به معنای مستقیم وسترن فیلم بود ، در حالی که هدف دیگر توضیح جدی درباره روابط نژادی در آمریکا بود. بدیهی است که دیدگاه های آنها با هم درگیر شده است. این می توانست هیبریدی بسیار جالبی ایجاد کند ، اما متأسفانه این دیدگاه لنکستر بود که عالی سلطنت می کرد ، و نابخشوده از نظر سبک وسترن کاملاً معمولی بود.
کاش هوستون می توانست راه خود را داشته باشد با فیلم ، و چیزی متفاوت ایجاد کرد. با این حال ، برخی از چشم انداز هاستون هنوز باقی مانده است. این قسمت ها از لحاظ سبکشناسی با بقیه فیلم متفاوت هستند که باعث می شود فیلم کمی گنگ شود. با این حال ، این هنوز هم یک فیلم جالب است.
من یک طرفدار بزرگ هپبورن هستم ، و این یک اجرای بسیار جالب بود. او در نیمه اول جذابیت معمولی خود را داشت ، اما در نیمه دوم شرمندگی و سردرگمی خود را نسبت به شرایطش نشان داد. این عملکرد مشابه من را در داستان راهبه به یاد آورد. حداقل برای من لنکستر همیشه یک بازیگر جالب بوده است. در بهترین حالت ، او انسان را به شدت عاشق خواهرش نشان می دهد و در عین حال از ریشه های او شرمنده است. در بدترین حالت ، خوب ، او لوس است و زایمانش احساس اجبار می کند. خوشبختانه ، او در بیشتر فیلم به خصوص در اوج هیجان در بهترین حالت است.
آودی مورفی ، کهنه سرباز جنگ ، بهترین اجرای فیلم را ارائه می دهد. پول نقد یک نیروی طبیعت است ، نفرت کمرنگ او از "جیمون" عمیق است. او کاملاً واقعی ترین شخصیت فیلم است. لیلیان گیش هم خوب است و عملکرد او مرا به یاد شخصیت مشابه او در فیلم The Unforgiven شب شکارچی می اندازد. فیلمبرداری ، مانند اکثر وسترن ها ، منظره غرب آفتاب پرست را کاملاً به تصویر می کشد. من هیچ چیز خاصی از نظر شلیک ، و نه از نظر کلی آن پیدا نکردم.
نمره با توجه به نمرات Tiomkin در بالای رشته ها بالاتر است. کمترین چیزی برای یادآوری نیست. جهت هوستون خوب است اما احساس می کنم انگار کمی جلوی خودش را گرفته است. نابخشوده قطعاً بلند پروازانه بود ، برای یک وسترن در آن زمان ، و من نمی توانم کمک کنم اما احساس می کنم که فیلم پتانسیل بالایی دارد ، اما به همان شکلی که باید اجرا نمی شد. من واقعاً آرزو می کنم کاش هوستون می توانست راه خود را داشته باشد ، نابخشوده می توانست فیلم جالب تری بسازد.
البته دو چیز وجود دارد که به نظر برخی ممکن است تکان دهنده باشد. یکی ، عشق بن به راشل. دورتر از عشق برادرانه است. من می فهمم که آنها خواهر و برادر خوانده ای هستند ، اما به نظر من تکان دهنده است که این نوع موضوع تابو به ظاهر در سال 1960 خوب بود. با این حال ، آن سال روانشناسی بود ...
نگرانی دیگر من اعمال می شود نه تنها به نابخشوده ، بلکه اکثر وسترن های آن دوره نیز هست. نژادپرستی به قدری گسترده و ظاهراً پذیرفته شده است که من برای بومیان آمریکایی که کشته شده اند به دلیل اینکه یکی از آنها می خواهد خواهر خود را ببیند متاسف شدم. در واقع تعصب بسیار تکان دهنده است ، به طوری که حتی از The Searchers پیشی می گیرد ، که بسیار نژادپرستانه است. من نمی خواهم همه رایانه های شخصی به نظر برسم ، اما در بعضی موارد ممکن است تکان دهنده باشد. Cash خواهرش را که او را دوست داشت و بزرگ شده بود و تمام زندگی اش را می شناخت فقط به دلیل منشأ او تهدید می کند.
من تعجب می کنم که این عنوان چه نسبتی با فیلم دارد. نابخشوده کیست ، راشل است ، آیا به دلیل ریشه هایش نمی توان بخشید؟ آیا شهر برای رد عضوی محترم فقط به این دلیل است که وی از پدر و مادر بومی آمریکایی متولد شده است؟ آیا بن است ، برای اینکه خواهر خوانده اش را می خواهد؟ من حدس می زنم با توجه به تاریخ و زمینه ، اولین توضیحی است که بیشتر کاربرد دارد. یا شاید آنها فقط فکر کرده اند که عنوان خیلی جالب به نظر می رسد (اینطور است).
به هر حال ، نمی گویم فیلم بد است. کاملاً تماشایی است ، حتی سرگرم کننده است. در نقاطی کاملاً نمایشی و در نقاط دیگر سبک است. تیراندازی اوج و ساعت اول کمی طولانی است ، اما به شما فرصتی می دهد تا شخصیت ها را ملاقات کنید. ممکن است این بهترین فیلم هاستون نباشد ، اما آنقدر جالب است که می تواند 121 دقیقه توجه شما را جلب کند. این یک شکست به نظر می رسد ، اما به نظر می رسد همان چیزی است که وجود دارد: یک وسترن.
The Unforgiven، 1960، با بازی: Burt Lancaster، Audrey Hepburn and Audie Murphy به کارگردانی John Huston 7/10 (B)
این بخشی از یک پروژه در حال اجرا برای تماشای و مرور فیلم های سینمایی جان هاستون است. شما می توانید این و سایر بررسی ها را در http://everyjohnhustonmovie.blogspot.ca/ مشاهده کنید)
دانلود فیلم The Unforgiven 1960 (نابخشوده) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
این امر عجیبی است که با چند ناهماهنگی شدید متمایز شده است. انرژی شاد زیادی در سرتاسر عنصر وجود دارد، حتی وقتی که با ضربات داستانی به شدت جدی و موضوعات مؤثر بازی می کند. رشتههای حساب متعددی در ساعت اصلی حذف شدهاند، اما به نظر میرسد هیچ کدام در این مؤلفه آماده نیستند تا برای یک داستان جستجو شوند. هیچ پیشرفت واقعی در طرح وجود ندارد، و بدون هیچ پیشآگاهی، هرکسی به این فکر میکند که ساعت بعدی ممکن است چه باشد. «نابخشودگان» که عموماً همه را محکوم میکند، در چند موقعیت خاص، بهویژه در صحنهای ابتدایی که بن اظهار میکند نژاد یک نفر مهم نیست، فقط هویت شخصی و کاری که انجام میدهند، نشان میدهد که قاطعانه تعصب را انکار میکند. با این حال، باز هم، تصویر مملو از تعصبات مغرضانه به روشهای جایگزین دیگری است که من میتوانم به طور معقول آن را بیان کنم، که در ترکیب و تصویر شخصیتهای کیووا و حتی شخصیتهای «نجیب» وجود دارد. وحشتناک تر: در حالی که به نظر می رسد طرح محوری احتمالی با توجه به میراث راشل منعکس کننده عشق به او است، و کاری برای محافظت از او در برابر تحقیر دیگران، توجه کمی به جایی که او از کجا آمده است - گفتمان در بخشی معادل پیشنهاد می کند که به همان اندازه که موضوع دفاع از راشل است، ماهیت موضوع نیز محافظت از خانواده در برابر آنچه در فیلم The Unforgiven به عنوان یک فکر "شرم آور" برای داشتن یک غیرسفیدپوست زیر سقف آنها ترسیم می شود. اگر "نابخشودگان" نیاز به سرمقاله داشت. در مورد روابط نژادی در ایالات متحده، آن را به شیوه ای استثنایی نادرست پیش برد. در واقع، حتی محبت دلسوزانه بن به راشل با زبان تحقیرآمیز و موذیانه متعصبانه به تصویر کشیده می شود، به طور مشابهی که به همین ترتیب موضوعات شوونیستی را تحقیر می کند. با قرار دادن جان ساکسون در صورت قهوه ای به این موضوع کمکی نمی کند. با امتناع روایت به هر درجه ای احتمال وجود موارد غیرقابل قبولی را که در زمان «نجات» راشل از کیووا بازدید کردند. یا با این فرض که آدری هپبورن بلژیکی سفید زنبق با رنگ برنزه جایگزین مناسبی برای نمایش یک سرگرم کننده با میراث واقعی کیووا است. این یک روش نسبتاً کثیف برای دادن قدرت به یک ستاره سینما است.
این مسائل به قدری آشکار هستند که به یک موضوع مهم نیاز به گفتگو دارند. مسائل مربوط به مولفه عمیقاً وحشتناک هستند، نه به ویژه با توجه به این واقعیت که ایده قوی است، و به روش های مختلف جایگزین، "نابخشوده" بسیار عالی است. همه بازیگران - واقعاً همه - یک نمایشگاه فوقالعاده برگزار میکنند و شخصیتهایشان را برای خوب و برای بیمار باورپذیر میکنند. مهمتر از همه، برت لنکستر در کار بن نقش برجستهای دارد و ظرافت، حضور و خامی درخشانی را نشان میدهد. تاسف آور است که هپبورن به اشتباه پخش شد، به این دلیل که او واقعاً یک سرگرم کننده خارق العاده است، و آن را دوباره در اینجا با یک نمایشگاه قابل توجه متفکرانه به عنوان راشل نشان می دهد - مملو از دسترسی قوی و نزدیک به ژرفای خانه، که تمام مزاحمت های یک خانم را نشان می دهد. تقاطع غیر قابل رغبت علاوه بر این، هر چند بخش او فقط یک بخش حمایتی است، اگر جوزف وایزمن را برجسته نکنیم - که شخصیت ابه کلسی را آنقدر اشغال کرده است که ناپدید می شود، کاملاً غیرقابل تشخیص است. به مسیر جان هیوستون احترام بگذارید و صحنه های خوب را در هنگام هدایت سرگرمی هایش هماهنگ کنید. بخش قابل توجهی از فیلمنامه تنظیم شده را که در نزدیکی تعصب را تشویق می کند، تقسیم کنید، و بقیه نسبتاً باشکوه، با شخصیت های پیچیده (یک بار دیگر، برای خوب و برای بیمار)، یک داستان قوی، یا بیشتر آهنگسازی صحنه های عالی. چرا، چند دقیقه غولپیکر اینجا وجود دارد: فشار غلیظی که کلسی به مناسبت اجتماعی خانوادههای زاخاری و رالینز آورده میشود. فوریت و عزم در حمله هیجان انگیز املاک زکری. تک تک قسمتهای تخصصی فیلم صدا هستند و ظرافتهایی مثل پلان مجموعه و پلان و ارتقاء صحنه دیدنی است. در حیاتیترین فصول نمایش و تنش، خلقت از همه جهات فوقالعاده است.
بنابراین به چه دلیلی باید با روشی خاص وحشیانه و بیرحمانه برای مقابله با نژاد تخریب شود؟ />
کیفیت های تصویر نشان می دهد که چگونه می توان سر آن را بالای آب نگه داشت، با این حال به سختی یکسان است. یک ساعت اول سرگردان چیزی در تضاد با رفتار پرخطر شخصیت های بومی و تعصب به عنوان نقطه داستان نیست. احتمالاً راههایی وجود دارد که این فیلمنامه ممکن است ذخیره شود، و داستانی کاملاً اصلاحشده و رضایتبخشتر را روایت میکند، اما برای آنچه ارزش دارد، چیزی که به دست میآوریم کیسهای بسیار ترکیبی است.
حتی با درک مسائل اینجا، من واقعاً فکر میکنم «نابخشوده» ارزش تماشا را دارد - بلافاصله برای آنچه که بهطور تحسینبرانگیزی اتفاق میافتد، اما علاوه بر این، با در نظر گرفتن آنچه که به خوبی همراه نیست، بهعنوان یک دوم قابل اجرا در فیلم The Unforgiven. با این حال، هر پیشنهادی همراه با یک گلوله مرجع در نورهای درخشان نئون است، و من نمیدانم که اساساً فیلمی است که باید تلاش ویژهای برای دیدن آن انجام داد.
اگر مورد توجه هوشمندانهتری قرار میگرفت.
دانلود فیلم The Unforgiven 1960 (نابخشوده) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
من نابخشوده را دیدم که به دهه 1960 بازمیگردد، بنابراین قدردانی من در آن زمان، در تضاد با چیزی است که اخیراً در دیویدی دیدم.
بهعنوان یک فیلم فعالیتی درباره غرب قدیم، این کار را انجام میدهد. ترفند: جنگهای فراوانی وجود دارد، در اطراف صحنههای مبارزهای ترتیبیافته و گرفته شده بین کیووا و پیشگامان، از طریق دامنههای خشک و ناراحتکننده جنوب غرب دنبال میشود و گاهی اوقات به ندرت طنز کافی برای بیهوشی برای تنشهای بین جنگندهها وجود دارد. زائران سفید پوست و خانواده هایشان همه چیز را در نظر بگیریم، داستانی بسیار توسعه یافته از آلن لو می، یکی از بهترین روزنامه نگاران غربی آمریکا در قدیم. بنابراین، زمانی که مدتها پیش آن را دیدم، بهطور استثنایی خیره شدم. اکنون، احساس میکنم که دادن نقشی در نقش راشل به آدری هپبورن، با محیط و داستان جور در نمیآید. او هنوز هم برای هر ظاهری از پیشگامان خشن آن روزها بسیار قابل احترام است. به طور کلی بسیار عالی است. در واقع، این تحلیلی از اکثر وسترن های آن زمان است: آنها عموماً افراد آن دوره را کاملاً خوب کنار هم و سالم نشان می دادند، اگر حقیقت را بگوییم، هر نگاهی به عکس های خاصی در کتب تاریخی آنها را نشان دهد. همانطور که آنها واقعاً مرد بودند. همه مردان سبیل; لباسهای کثیف، گرد و خاکی و مریض برای افراد، خانههایی که ظاهری کاملاً ضعیف دارند، متعاقباً، اصالتی برای این و دیگران وجود ندارد. با این حال، فکر میکنم این هالیوود است... به هر حال، خلق نابخشوده به اندازه معدن طلای تلویزیون، برای مثال، وحشتناک نبود.
داستان، در هر صورت، این است. جذاب - - چیزی که می توانید آن را وارونگی ثروت در نظر بگیرید. در این حساب، خانم جوان راشل کیووا است که مهاجمان سفید پوست بیست سال زودتر گرفته اند. در حال حاضر، کیووا برای خرید مجدد او بالا می رود، اما خانواده زاخاری انکار می کنند (ماما زاخاری با بازی لیلیان گیش بی نظیر متوجه می شود که ریچل سفید پوست نیست). به این ترتیب، هنگامی که واقعیت آشکار می شود همه متوجه می شوند که راشل کیووا است خانواده زاخاری توسط زائران مختلف طرد می شوند. بهطور اجتنابناپذیر، کیووا برای مبارزه با خانواده زاخاری در خانهشان بازمیگردد و کشتار آغاز میشود.
از یک دیدگاه، موضوع خانواده است: اینجا چه اهمیتی دارد که هویت شما چیست؟ و چگونه و به چه دلیل با افراد اطراف خود جایی دارید؟ این داستان معمولاً نشان میدهد که در گذشته تمرکزهایی وجود دارد که آن ارزشها گیج میشوند و سوگیریها را به وجود میآورند.
بهطور متناقض، یک تحقیق مهمتر این است: یک بار در یک شرایط خانوادگی، چه چیزی بهتر است. تصمیم درست، با توجه به اینکه کاملاً خلاف چارچوب های احترام است؟ طبق یک دیدگاه، به نظر می رسد که راشل تصمیمی معقول، هرچند نسبتاً مصمم می گیرد. اما، بنابراین به نظر می رسد که او شخصیت واقعی خود را نادیده می گیرد. که بنابراین، کل ایده شخصیت را زیر سوال می برد. داستان فاصله راهبردی را حفظ می کند: شاید خفه کردن کلمه برتر باشد - این وضعیت کاملاً بستگی دارد به خانواده شبیه به نماد پیروز که در آن ویژگی های اصیل برای کار مشروع جامعه استوار شود. شخصیت، همه چیز در نظر گرفته شده، یک چیز استثنایی خصوصی است و پیامدهای آن این است که باید همینطور باقی بماند.
بازیگران، جدای از تصورات من در مورد هپبورن (که من به عنوان یک هنرمند فوق العاده به او احترام می گذاشتم) به طور کلی عالی: لنکستر عاج های خود را با اشتیاق فوق العاده کشف می کند که هیچ کس را شگفت زده نمی کند. چارلز بیکفورد نشان می دهد که چگونه می تواند به خوبی عمل کند. جان ساکسون بسیار جوان، کار کوچک را با متانت و مهارت ترکیب می کند. جوزف وایزمن مانند جنگجوی دیوانه که در بیابان پر پیچ و خم است، فوق العاده است. لیلیان گیش، همان طور که شایسته یک مادر پیشگام است، اطمینان محکمی از خود نشان می دهد. و آئودی مورفی شاید بهترین اجرای حرفهای کوتاه مدت خود را انجام داد.
بهطور کلی، با این وجود، من تمایل دارم که قلب هیوستون در این کار نبود، هرچند که آنطور که شما پیشبینی میکنید، توانایی آن را دارد. . نقطه قوت او در آثار کسل کننده، گیج کننده و گیج کننده از وضعیت انسانی و تقلید انسان، از دیدگاه بالزاسی بود: پرنده شکاری مالتی (1941)، ثروت سیرا مادره (1948)، بهشت آقای آلیسون را می شناسد (1957) ، ظاهر در یک چشم درخشان (1967) و بسیاری دیگر. کلاس وسترن او فقط گاهی انجام میداد، «شناسایی قرمز جرأتورزی» (1951) نزدیکترین کلاس قبل از این بود، «نابخشوده». به این ترتیب، من در مورد اینکه آیا او اساساً با توجه به این واقعیت که ساختهای از Hecht-Slope Lancaster بود، به آن پیوست؟ ... برای زمان. من در واقع طرفدار The Searchers (1956) هستم.
دانلود فیلم The Unforgiven 1960 (نابخشوده) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
در بخش دادههای تصادفی میگوید که رئیس جان هیوستون باید «اعلامیهای جدی در مورد روابط نژادی» بدهد، با این حال، روند فیلم تغییر کرد، با این حال او تصمیم گرفت به تعهدات خود پایبند باشد، زیرا واقعاً میخواست پول نقد را به پایان برساند. خانه و فیلم را فرصتی بالقوه برای لذت بردن از تمایلات خود به هنر پیش از کلمبیا در نظر گرفت.
به طور خلاصه، او تمام شد. علاوه بر این، او، اما علاوه بر این، برت لنکستر، که فیلم را با هم ارائه کرد، و به تغییر فیلمنامه اول توسط دلبرت مان و اپراتور جی پی میل کمک کرد که شاید تصور کنیم، با کیوواها تا حدودی بیشتر شبیه افراد واقعی رفتار میکرد تا اسلحه گرم. با توجه به نگرانی مشروع برای دوام پولی فیلم.
در بخش بزرگی از فیلم، فیلم واقعاً به همان اندازه که میتوان انتظار داشت که برای سال 1960 مسائل مربوط به تعصب را مطرح کرد، وظیفهای محترمانه انجام میدهد. . نگران آن نباشید، به جز یک فرد منفرد (برادر یا خواهر قهرمان زن)، کیوواها در آن چارچوب ذهنی فردی به تصویر کشیده نشده اند تا ما این گزینه را داشته باشیم که آنها را «شخص» بدانیم، و حتی آن یکی تصویر شخص مقوایی نازک است.
حتی یک فیلم نژادپرستانه (در حال حاضر زمان مناسبی است) مانند «کشتن مرغ مقلد» که دو سال پس از این واقعیت منتشر شد، این موضوع را تجربه می کند: تفکر تعصب به شدت بر اساس دیدگاه سفیدپوستان است و بازماندگان این تعصب هرگز هیچ سازمانی در فیلم The Unforgiven به خاطر دیدگاه خود واگذار نمیشوند. متعاقباً، هر گونه قضاوت در مورد تعصب در این فیلمها در سطح متا، به میزانی که وجود داشته باشد، در برابر الگوی نژادپرستی «نجاتدهنده سفید» قرار میگیرد.
اما میتوانیم این موضوع را مدیون جامعه اجتماعی باشیم. هنجارهای زمانه، و بدون شک این دلیلی نیست که من فکر می کنم فیلم از نظر اخلاقی نفرت انگیز است.
خیر، توضیح این است که اگرچه فیلم درباره بخش های اخلاقی تعصب به تصویر کشیده شده مبهم است. در بیشتر دورهاش، در پایان در نادیده گرفتن آن موضع مثبتی اتخاذ میکند.
من از عدم قطعیت اخلاقی در فیلم The Unforgivenهای متحرک اهمیتی نمیدهم: این شما را وادار میکند که خودتان درباره مسائلی که آنها مطرح میکنند فکر کنید. ، برخلاف اینکه آخرش را به شما نوازش کنند، می توانند باور کنند که باید نقاشی بکشید. به این ترتیب، با فرض اینکه فیلم تا آنجا که ممکن بود از نظر اخلاقی نامشخص باقی مانده بود، قطعاً آن را دوست نداشتم.
اما، به شرمندگی جان هیوستون و برت لنکستر، این موضوع مبهم باقی نمی ماند. فیلم با آخرین نما از پرندگانی که از بالای سرشان به سمت خط افق بلند میشوند، پایان مییابد، در صورتی که موسیقی پیروزمندانه به آنها ملحق میشوند و هیچ درک انتخابی از خود باقی نمیگذارند جز اینکه به عنوان یک پایان شاد به ما ارائه شود. این بلافاصله پس از کشتار بسیاری از کیوواها، از جمله وقوع برادرکشی انجام شد. قتل عام توسط خانواده ای انجام می شود که در تمام مدت از پایگاه خارج بودند و خود با یک قتل غیرقانونی به درخواست قهرمان آغاز می شود. انگار که به اندازه کافی نبود، درخواست واقعی در پایان آشکار می شود تا به دلیل احساسات نیمه ممنوعه تا حدی در نیمه راه باشد. نابخشوده از ما استقبال میکند که خانوادهای را بخواهیم که مسئول وحشیگریهای مختلف هستند که عملاً به دلیل کاستیهای هیچکس دیگری اتفاق افتاده است. ، گمان من این است که ابهامات اخلاقی در قطعه اساسی فیلم باقی مانده از اولین اجرای فیلمنامه است و بسته شدن با توجه به نگرانی مشروع برای موفقیت مالی فیلم تغییر کرده است.
من افراد خاصی را می شناسم که ممکن است کمترین امتیاز قابل تصور را برای فیلم های متحرکی که از نظر اخلاقی منفور می دانند، بدهند، با این حال من چنین احساسی ندارم.
نابخشوده بسیار به صورت تخصصی ساخته شده است. و دیدگاههای خلاقانه، و من معتقد نیستم که موقعیت اخلاقی نابخشودنی آن باید اینها را کاملاً باطل کند. به عنوان مثال، اگر فیلم تا پایان از نظر اخلاقی مبهم باقی می ماند، احتمالاً به آن نمره 7 می دادم که در رویکرد من به امتیاز دادن به یک فیلم خوب، اما نه به طور کلی عالی یا درخشان نشان می دهد.
دانلود فیلم The Unforgiven 1960 (نابخشوده) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
بخش اولیه کشتی که من دیدم امتیاز است. خیلی بد و ناخوشایند. به نظر می رسد هیچ ربطی به فیلم ندارد. شبیه به کسی که گفت، "ما باید موسیقی پایه داشته باشیم"، بنابراین آنها یک صفحه قدیمی را ردیابی کردند و به آن ضربه زدند. همچنین، من نمی دانم چگونه آن را درک کنم، زیرا دیمیتری تیومپکین پاسخگوی آن است. موسیقی در ایتالیا نگه داشته شد و بهعلاوه صاف به نظر میرسد.
سپس 1 ساعت و ده دقیقه اولیه فیلم (بعلاوه یا منفی) است. استفاده نادرست از سلولوئید که اساساً باعث میشود که تقریباً از همه افراد فیلم متنفر شوید. اوضاع به طور قابل توجهی بهتر می شود تا آخرش. نوع تکمیل ما را معلق می گذارد. حالا با خانواده چه خواهد شد؟ یک خانواده سعادتمند بزرگ، یا اینکه تصدیق این که این دختر واقعاً یک هندی کیووا است منجر به فروپاشی خانواده خواهد شد؟ اگر آنها با هم بمانند، آیا باید خانه خود را ترک کنند زیرا همه سفیدپوستان در حال حاضر نمی توانند آنها را تحمل کنند؟ شاید بتوان گفت، آن خطوط داستانی احتمالاً جذابتر از آنچه در فیلم The Unforgiven پنهان شدهاند، هستند.
پس چطور شد؟ زیاد نیست. شاید بخشی از بازیگری برت لنکستر به عنوان مربی در نابخشوده قوی بود. او به همین ترتیب درگیر توسعه فیلم بود. به نظر می رسد آدری هپبورن برای بانوی جوانی که تصور می شود سفیدپوست است، تصمیم عجیبی باشد، اما واقعا کیووا است... حتی با داشتن برخی لوازم آرایشی مبهم، او به هیچ وجه شبیه به آن نیست (به یاد داشته باشید، او مطمئناً یک نژاد دورگه نیست، اما کاملاً هندی است)، با این حال بازی او خوب است. آئودی مورفی در اینجا به عنوان یکی از خواهران و برادران لنکستر وحشتناک است. مورفی یک بازیگر منصف بود...اما اینجا نه. جان ساکسون نقش یک سرخپوست را بازی کرد، اما اساساً به نظر می رسد که ناگزیر ناپدید می شود. چارلز بیکفورد نقش عادلانهای را در نقش کشاورز دیگری بازی میکند که بسیار رک است، با این حال این یکی از بازیهای قابلتوجهتر او نیست... اگرچه این بیش از او بهعنوان یک سرگرمکننده، کاستی است. دیدن لیلیان گیش به عنوان مادر بسیار جذاب است، و نقش مهمی دارد... هرچند نه چندان عالی. شاید با توجه به کارهای بعدی که من او را به یاد می آورم، با این حال آلبرت سلمی در شغل خود به عنوان یکی از بستگان فوق العاده به نظر می رسد. در هر صورت، اگر یک شغل و سرگرمی وجود داشته باشد که مسیر تاسف بار را نشان دهد، آن داگ مک کلور جوان است. در بخش اصلی فیلم فکر میکردم که او نقش یک «پسر» را بازی میکند که به آرامی از نظر فکری بازدارنده است. در قسمت آخر فیلم می فهمیم که او ساده لوح است.
و برای من، هر یک از قسمت های وحشتناک نابخشوده به جان هیوستون خلاصه می شود. جان هیوستون حدود 8 فیلم واقعاً خارقالعاده داشت که بهطور شگفتانگیزی بهعنوان رئیس، دیگر فیلمهای معمولی دیگر، و تعداد کمی که فراموششدنی بودند. با این حال، این یکی به سادگی فراموش نشدنی نبود... وحشتناک است. او میتواند بهعنوان یک رئیس فوقالعاده باشد، با این حال نابخشوده اساساً طبق دیدگاه من ناامیدکننده است (و من میدانم که او گفت این وحشتناکترین فیلم او بود). لنکستر، و هپبورن...و موضوعی برای کشف تعصب در حالی که یک موضوع معمولی فیلم نبود (بسیار شجاعانه)، و تفسیر من از آن این است - - از کنارش رد شوید یا در حالی که دماغ خود را گرفته اید تماشا کنید.
دانلود فیلم The Unforgiven 1960 (نابخشوده) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
فیلم عالی، سرگرم کننده های خارق العاده. در آزادی های اجتماعی در سال 1960، هیوستون در یک وسترن به یک جایزه ضربه می زند. این در جای دیگر گفته شده است، همانطور که دیگران می گویند، فیلمبرداری فوق العاده است. آن عکسها را از بالا جستجو میکند، افرادی که شبیه مورچهها هستند.************************************ ****************************
فیلم با یک صحنه مبارزه طولانی که در آن گردهمایی چهل بارها و بارها در خانواده افسانه ای به اتهام کیواس. فیلم در حالی بسته می شود که هپبورن به خواهر و برادرش، بقیه کیووا تیراندازی می کند. به نظر می رسد که این بر اساس حملات "موج انسانی" در درگیری کره است، و من آن را در سایر وسترن های دهه 1950 دیده ام.
در هر صورت، این شیوه ای نیست که کیووا در آن انجام می شود. جنگیدند و نه برخی دیگر از قبیله های غربی. به یاد بیاورید که "جنگجویان" هندی سرباز نیستند. آنها استعداد دارند، با این حال آنها به این گروه ملحق نشده اند تا خطر مرگ در جنگ را بگیرند. آنها میتوانستند تا آخر بجنگند، البته به شرطی که دستگیر شوند و سپس از خانوادههایشان محافظت کنند.
یک «پارتی جنگی» هندی معمولاً 15 یا 20 قهرمان بود که به دنبال یک پیشگام مغناطیسی، دور از قبیله بودند. در یک اعتصاب برای گاوهای شیری، پونی ها، و شاید چند مورد تجاوز با فرض اینکه خانم ها به سمت آنها آمده اند. پیشگام مغناطیسی باید اطمینان حاصل کند که هیچ یک (یا تقریباً هیچ یک) از حامیانش کشته نشده اند، به این دلیل که ممکن است ناامید کننده باشد. خانواده های اردوگاه به او بازگشتند. علاوه بر این، به یاد بیاورید که یک قبیله مجموعه ای از خانواده ها است.
به عنوان مثال، از همین زمان و در امتداد خط تگزاس - اوکلاهما. تجمعی از سرخپوستان - - من نمی توانم قبیله را به یاد بیاورم - - برای اعتصاب از اردوگاه عبور کرده بودند. گردهمایی عظیمی، شاید بیست یا سی نفر از آنها، به سراغ «قلعه خاکی» رفتند که مقر ردیابهای گاو کوهان دار بود. حدود دوازده ردیاب وجود داشت، و شاید کمتر، با این حال آنها مجهز به تفنگ های شارپس بودند که به اندازه کافی قوی بودند تا یک گاومیش کوهان دار را در فاصله طولانی به زمین بزنند و برای ضربه زدن در دسترس قرار داشتند. ردیاب های بیسون شروع به کشتن غارتگران کردند. پس از کشته شدن چند نفر، و با کمی تفاوت در نزدیک شدن به نقطه کشتن معترضان، «حزب جنگ» رفت.
کیووا در این فیلم، معکوس خاصی را به عنوان درگیری سراسری انجام می دهد. سربازانی که با آن در گتیزبورگ درگیر هستند. این مزخرف است. شاید این تغییری بود که لنکستر احساس می کرد فیلم باید تجارت می شد. علاوه بر این، شاید به همین دلیل بود که هیوستون فکر میکرد فیلمی وحشتناک ساخته است، یا فیلمی شایسته با یک فیلم فعالیتی مناسب، البته مضحک، در پایان.
برای واقعیت، به رابرت ام مراجعه کنید. مجموعه کتابهای اتلی در مورد نیروهای مسلح ایالات متحده که با سرخپوستان در غرب میجنگند، که با «مرزداران آبی پوش» اوتلی شروع میشود.
دانلود فیلم The Unforgiven 1960 (نابخشوده) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
آدری هپبورن عموماً در هر شغلی که بازی می کند، موکسی زیادی به همراه دارد. با این حال، با The Unforgiven، که نباید با وسترن مثال زدنی «Unforgiven» مخلوط شود، او هرگز مواد عالی کافی برای کار کردن در اختیارش قرار نداده است. نابخشوده حول محور چند خانواده در بیابان است که برای حل و فصل چیزهای زیادی مبارزه میکنند و با کشته شدن یکی از خودشان، لعنت شکست میخورد. خانواده رالینز فکر می کنند که خانواده زاخاری پس از شنیدن این که دختر کوچک قدمشان را می شنوند ممکن است یک بچه هندی در سنین پایین بوده باشد. دلیل به نظر مضحک میآید و در عین حال بسیار کسلکننده به نظر میرسد.
در آن روزگار، فیلمهای خاصی برای بازیگری فوقالعاده آورده میشدند، اما در نابخشوده نمایش داده میشد. هر دوی این مادران به دلیل داشتن تعداد زیادی دقایق «به من استراحت بده» از هم جدا هستند. آنها معنای هر مشارکت دیگران را با هندی ها اشتباه نشان می دهند. بدیهی است که تعصب در تمام طول فیلم وجود دارد و ای کاش هدف بیشتر دلالت می کرد. زمانی که مردم محلی و خانوادههای غارتگر درگیر جنگ میشوند، این احساس را نداشتم که آنها واقعاً اغلب به بازگرداندن دخترشان فکر میکنند. آرزو میکردم که از جنبههای محلی آمریکا شاهد پیشرفت افراد دیگری بودم.
با این گفته، نقطه درخشان فیلم به کسی است که به هیچ وجه پیشرفت زیادی نداشته است. ، آبه کلسی. مرد عجیب و غریب بخشی از خطوط خارقالعاده داشت و علاوه بر این، یکی از چهرههای اساسیتر را در هر وسترنی که مدتهاست پیدا کردهام، داشت. صحنه های فعالیت نیز برای زمان آن خوب هستند. نابخشوده مدتی پیش ساخته شد و قابل تصور به نظر می رسد. با این حال، هپبورن در هیاهوی اینجا کاملاً نابجا می شود. معلوم می شود که او تنها مقاله ای است که هر طرف برای آن می جنگد. وقتی جدا می شد هیچ حسی به او نداشتم. در حالی که مانند فیلمی مانند ساعت کودکان، بهترین صحنهها صحنههایی بودند که هپبورن واقعاً له شده بودند. او معمولاً در به تصویر کشیدن تمایل معقول عالی است. بنابراین با در نظر گرفتن همه چیز، با فیلمنامه تمیزتر و شخصیتهای جذاب، نابخشوده منصفانهای بود.- محتوا ناپایدار است و فیلم مرکز خود را از دست میدهد
- شخصیتهای مادر بیش از حد دراماتیک بودند
-به شخصیت ها اهمیت نمی داد
دانلود فیلم The Unforgiven 1960 (نابخشوده) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
ریچل زاخاری خواهر و برادر بن، پول و اندی است. پدر مرحوم آنها پس از کشتن مردمانش توسط سرخپوستان کیووا از او محافظت کرد. اساساً این چیزی است که همه آنها قبول دارند. بعد از ظهور یک فرد مسن غیرعادی که با یک سابر مبله شده است، اوضاع تغییر می کند. مدت کوتاهی بعد، جمع کوچکی از کیووا به خانه آمدند و از خانواده درخواست کردند که راشل را به آن زمان بدهند. تضمین می کند که او از قبیله آنها ربوده شده است. آنها از شنیدن چنین ایدهای متحیر میشوند و آن را انکار میکنند، با این حال افراد دیگری که در نزدیکی زندگی میکنند شروع به رفتار غیرمنتظره با خانواده میکنند. برای اینکه بفهمند نقش پیرمرد در آن چه بوده است، شجاع میشوند و او را میگیرند. او تضمین می کند که آنچه کیووا گفت معتبر است. او برای حمله به یک شهر هندی که پدر زاخاری کودک را در آنجا برده بود، مهم بود. با نادیده گرفته شدن همه آنها پس می گیرند و مادر واقعیت داستان را می پذیرد. پول طاقت داشتن یک خواهر هندی را ندارد پس برو. چندی بعد کیووا بازگشته و درگیری نتیجه می گیرد. بالاخره راشل باید انتخاب کند که آیا با خواهر و برادر واقعی خود به خانواده بازگردد یا با خواهر و برادرهای حامی که در تمام عمرش می شناسد باقی بماند.
این یک وسترن جذاب بود. با وجود این که نمیتوانستم به طور خلاصه بخرم که آدری هپبورن میتواند یک آمریکایی محلی باشد، بسیار عملی بود... که با توجه به اینکه او قصد داشت یک کیووا کامل باشد، تا حدودی مشکلساز بود! برت لنکستر بهعنوان خواهر و برادر باتجربهترش نمایش خوبی داشت و آئودی مورفی در نقش مانی فوقالعاده بود... گرچه در واقع متوجه شدم که او واقعاً در فیلم The Unforgivenهای B-Western مختلفی که دیدهام درگیر است. فعالیت در همه جا هماهنگ و نیروبخش بود. به خصوص یک مسابقه با تاخیر تا پایان. به عنوان یک انحراف، کافی بود، اما باید بگویم که من مسائل قانونگذاری نژادی را به طور استثنایی مشکوک دیدم. من احساس میکردم که قرار است ما نسبت به خانواده سفیدپوستان احساس کنیم، زیرا آنها میجنگیدند تا خواهر در آغوش گرفتهشان را منصفانه حفظ کنند تا به نفع قبیلهای که او از آن ربوده شده است... در واقع، حتی پس از اینکه خانواده با کشتن یک کیووا در زمانی که با هم هماهنگ شدند، اختلاف را آغاز کردند. صحبت کردن به طور کلی، میتوانم بگویم در صورتی که شما واقعاً کلاس را دوست داشته باشید، میتوانم بگویم که ارزش تماشای آن را دارد، هر چند که بهجای پایینرفتن و تماشای یک B-Western متواضعانه!
دانلود فیلم The Unforgiven 1960 (نابخشوده) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
دو خانواده، زاخاری و رالینز، در بیابان تگزاس همسایه هستند. پیوند آرام آنها زمانی که یک فرد مسن عجیب و غریب به آنها روشن می کند که راشل زاخاری یک هندی است، از قبیله کیووا در حین اعتصاب زائران گرفته شده است، شکسته می شود. به نظر میرسد که این موضوع، با همه نظر، زمانی ثابت میشود که یک قهرمان کیووا به سمت زاخاریها حرکت میکند و نیاز دارد خواهرش به قبیله بازگردد.
فیلمی که روی کاغذ، به نظر میرسد که باید بی نقص باشید: با هماهنگی جان هیوستون باورنکردنی، با حضور برت لنکستر، آدری هپبورن، آئودی مورفی و لیلیان گیش، با توجه به کتابی از آلن لو می، که به همین ترتیب The Searchers را ساخته است. با این حال کار نمی کند.
از همان ابتدا می فهمید که آدری هپبورن اشتباه پخش شده است. حتی اینطور نیست که از او انتظار می رود یک آمریکایی محلی باشد، که به خودی خود یک مکالمه کامل است، با این حال راهی که وسترن آشکارا برای او نیست. او با موفقیت نقش استاندارد خود را به عهده خواهد گرفت، صبحانه در تیفانی و مناسبت رومی، اما در یک محیط نمایش ناخوشایند وسترن. کل روال شیرین، صادقانه و عجیب و غریب که در آن فیلم ها بسیار لذت بخش بود، در اینجا به طرز عجیبی ناخوشایند است. جای تعجب بزرگی نیست که این فقط وسترن او بود.
سپس طرح داستان وجود دارد. حدوداً 40 دقیقه ابتدایی فوقالعاده کسلکننده است و تا حد زیادی نرمکننده است. در واقع، در نظر گرفته شده بود که پایه و اساس را به تصویر بکشد، اما صحنه صحنه تا حد زیادی اغراق آمیز بود. وقتی فیلم حرکت میکند، فکر میکنید قضاوت تعصب و تعصب و نگاهی شایسته به جدال بین پیشگامان و آمریکاییهای محلی است. فاصله زیادی با آن وجود دارد، زیرا به سرخپوستان نقشی بهعنوان سرزنشکننده داده میشود و هیچ تصوری اهمیتی ندارد. این ناامید کننده است زیرا من محاسبه کردم که سرخپوستان یک نکته دارند و اساساً از پایه خارج نیستند (و من از آن دسته افرادی نیستم که به دنبال نتایج بیدار یا انگیزه ای برای خشمگین شدن از انتخاب های داستان فیلم باشم).
آهنگی را بیاندازید که به طور شگفت انگیزی نامناسب است، به عنوان مثال پخش یک آهنگ طنز و کمدی در حالی که کسی کشته می شود، و نابخشوده ظاهراً اشتباه است.
نظرات کاربران
برای ثبت نظر ابتدا وارد اکانت خود شوید.