لنی سویج» (باسکو) دچار اختلال مشاعر شده است و تنها کسانی که می توانند از او نگه داری کنند دو فرزند میان سالش، «وندی» (لینی) و «جان» (هافمن) هستند که چندان علاقه ای به او ندارند...
لنی سویج» (باسکو) دچار اختلال مشاعر شده است و تنها کسانی که می توانند از او نگه داری کنند دو فرزند میان سالش، «وندی» (لینی) و «جان» (هافمن) هستند که چندان علاقه ای به او ندارند. دیدارهای خواهر و برادر از پدرشان آن دو را در شرایط رویارویی با خاطرات گذشته شان قرار می دهد، شرایطی که به شناخت بهتری از خود می رسند...
یک خواهر و برادر وقتی مسئول مراقبت از پدر بیمار خود می شوند با واقعیتهای تعهدات خانوادگی روبرو می شوند و...
جان و وندی ساویج دو خواهر و برادر هستند که سالهای بزرگسالی خود را صرف تلاش برای بهبودی از سوءاستفاده از پدر بدخواه خود ، لنی ساویج کرده اند. ناگهان تماس فرا می رسد که دوست دخترش فوت کرده است ، او نمی تواند از خود دمانسی را مراقبت کند و خانواده وی او را به سمت فرزندان خود می اندازند. علیرغم اینکه جون و وندی بیست سال با لنی صحبت نکرده اند و حتی از هر زمان دیگری حتی عصبانی تر است ، خواهران و برادران ساویج احساس می کنند که باید از او مراقبت کنند. اکنون با هم ، برادر و خواهر باید با مسئولیتهای جدید و دردناک پدر خود که اکنون بر زندگی آنها تأثیر می گذارد ، کنار بیایند ، حتی وقتی که با شیاطین شخصی خود مبارزه می کنند ، لنی به ایجاد آن کمک کرد
دانلود فیلم The Savages 2007 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
کم کردن آن بهترین کار خواهد بود، یا اینطور که آنها می گویند. و هر چند وقت یکبار فیلمی می آید که آنقدر با حداقلی کار می کند که به ما یادآوری می کند که هنوز چیزی باقی مانده است. «وحشیها» یکی از آن فیلمها یا اگر نباشد «آن» است، با در نظر گرفتن تمام چیزهایی که تا این لحظه امسال مشاهده کردهام. قطعه تامارا جنکین اگرچه یک داستان کاملاً منحصر به فرد نیست، پرده از آن تعداد زیادی از تفکرات غیر جریان اصلی آمریکایی است که در دراز مدت بسیار غیرقابل انکار شده اند و آن را با چیزی که ما به عنوان لمس خصوصی می شناسیم تحریک می کند.
صحنه اول، به غیر از انتظار از چیزی که با موضوع اصلی فیلم ارتباط دارد، یک شوخی بسیار عاقلانه برای یک محله خصوصی معمولی آمریکایی است که در آن همه چیز عالی به نظر می رسد. دوربین های عکاسی با ارائه یک ملودی در حالی که خانه های خصوصی و درخشان مختلف را نشان می دهند و پس از آن یک جاده و ردیف درختان کوچکی را نشان می دهند که از آنجا زنان سالخورده ای که لباس مروج تیم را به تن دارند با ضرب آهنگی که در حال حاضر وجود ندارد می رقصند. آیات و پس از آن دوربین منحرف می شود.
جنکینز در حال تنظیم ذهنیت است، و این چیزی است که او به همراه مت هاپفل، فیلمبردار، با توجه به این واقعیت که " وحشی ها، اگرچه فیلمی با شخصیت های کم، داستان خود را در چند مکان بهتر پرورش می دهد. ابتدا در آریزونا، جایی که با لنی ساویج (فیلیپ بوسکو) آشنا می شویم. سپس در نیویورک، جایی که با وندی ساویج (لورا لینی) آشنا میشویم، که تصمیم به بایسون، جایی که جان ساویج (فیلیپ سیمور هافمن) در آن زندگی میکند، میشود و به او اطلاع میدهد که چیزی با لنی، پدرشان اشتباه است.
آنها وحشیها هستند، و این تنها چیزی است که میخواهید اگر میخواهید به طرز لذتبخشی شوکه شوید، با داستان آشنا شوید. در هر صورت، شوکه کردن شما چیزی نیست که The Savages برنامه ریزی می کند، و وقتی شگفتی ها اتفاق می افتد، در نتیجه این حقیقت اساسی که از واقعیت بیرون می آیند، دوست داشتنی هستند. علاوه بر این، شاید آنها شوک های شادی نباشند، به این دلیل که سعادتمند و شگفت انگیز یکسان نیستند.
در واقعیت، یکی از ویژگی های فوق العاده The Savages این است که شما ممکن است با لذت به یک عکس پاسخ دهید. دوم وحشتناک است و ممکن است لازم باشد چیزی بخندید که معمولاً به سرگرم کردن آن فکر نمی کنید. شما باید فردی با ممتازهای متعدد باشید تا هماهنگی ایده آلی را بین نمایش و تقلید در یک طنز احساسی ایجاد کنید. تامارا جنکینز مطمئناً یکی از آن افراد است، زیرا فیلمنامه بی عیب و نقص او ما را به این طرف و آن طرف می برد، در حالی که روی صفحه هیچ اتفاقی نمی افتد.
من نمی گویم که آنها کار نمی کنند. ، با این حال تصاویر اولیه هستند. بسیار مرتب و در عین حال ساده بنابراین نکته کلیدی در این کلمات است: هرکسی که در نظر دارد یک مکالمه صحنه ای درباره یک داستان پیش پا افتاده ارائه دهد که در دیدگاه های نامربوط بسیار پیش پا افتاده است، باید همیشه چیزهایی را دریابد. آن صحنه و گستردگی گفت وگوهای مختلف، قابل توجه ترین مکان فیلم است. چرا؟ نمایشگاه ها
نمیتوانم سرگرمکننده دیگری غیر از لورا لینی را برای شغلی مانند وندی ساویج تصور کنم و معادل آن فیلیپ سیمور هافمن و نقش اوست. دو سرگرم کننده با فرض اینکه شما فکر می کنید دو قسمت را از درون و بیرون می شناسند، فرض می کنند، اما آنها واقعاً آنها را بازتولید می کنند تا آنها را به طور قابل توجهی ولخرج تر کنند. دو بمب بیاحترامی و استثنایی که دیوانهوار در کنارشان ایستادهاید تا منفجر کنید. در واقع، وقتی آنها این کار را انجام می دهند، ما خوش شانس هستیم که در طرف مقابل صفحه نمایش قرار می گیریم تا بتوانیم با آن روبرو شویم، با این حال وقتی تمام شد، زنده است.
اگر مشکلی با فیلم در مورد خانواده Savage وجود دارد. از شجره نامه آن می آید. «وحشیها» چند پسر عموی دوم دارد، بهعنوان «خانم آفتاب کوچولو» با فیلمنامه منحصربهفردش توسط مایکل آرنت و همراهی دو نفر دیگر. برخی از عموزاده های خونی مانند «ماهی مرکب و نهنگ» (جایی که لینی نیز در آن نقش آفرینی می کند)، با محتوا و دوره خودنمایی نوح بامباخ. هر تصویر، در صورت عدم پرداخت هزینه کافی، ممکن است به شما در به خاطر سپردن آن فیلم ها به طرق مختلف کمک کند. همچنین، می دانید چیز سرگرم کننده چیست؟ «وحشی ها» نسبت به این دو فیلم برتری دارد.
اوه، چطور میتوانم خواهرش را نادیده بگیرم، فیلمی که بیشتر ساخته شده و توسط بانوی اخلاقی دیگری تنظیم و تنظیم شده است: «گمشده در ترجمه». در واقع، شما ممکن است چند عکس مقایسه ای و چند دقیقه، احساسات را نیز کشف کنید. و اگر شما یکی از من هستید (این اهمیت در صورتی که در طول فیلم سوفیا کاپولا قهقهه زدید) با "وحشی ها" که صادقانه بگویم، در مقایسه با خواهرش نیز بهتر است، اوقات بسیار خوبی خواهید داشت. از آنجایی که جنکینز مطمئناً با آن شانس می آورد. با محتوای منحصر به فرد او، با تصاویر، با تکرار کار دوربین، با موسیقی اضافی (استفان تراسک) و استفاده از دو سرگرم کننده شگفت انگیز که دقیقاً همان کاری را انجام می دهند که ما پیش بینی می کنیم که باید انجام دهند. کم رنگ کردن آن ایده آل خواهد بود.
دانلود فیلم The Savages 2007 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
تامارا جنکینز، هجو وحشیها، که به طرز تکاندهندهای دو انتخاب اسکار را در سال 2008 گرفت، یکی برای لورا لینی فوقالعاده غیرقابل انکار و بهترین فیلمنامه منحصربهفرد برای خودش، به طوری که به تازگی به عنوان نامزد اسکار انتخاب شده و از این رو نامزدی اسکار را پذیرفته است. بنیاد، ظاهراً کار بعدی او نباید خیلی دور باشد، زمانی که، به عنوان یک مظهر گویای شرایط شرم آور روسای زن در تجارت فیلم، 8 سال گذشته است، ما در واقع هیچ بینش تازه ای در مورد پیروی تامارا نداریم. وابسته به کار بزرگ او، تحلیلی نیروبخش از وخیم ترین نتیجه ای که برای (تقریباً) هر بزرگسال قابل تصور است - چگونه می توان تعهد خود را برآورده کرد، در حالی که باید در روزهای آخر به نگهبان نگهبانان بالغ خود تبدیل شویم.
لینی و هافمن فقید، وندی و جان ساویج از خویشاوندان خود هستند، او یک نمایشنامه نویس مبتدی و او معلم مدرسه است، بنابراین هر دو افراد تحصیل کرده و مجرد هستند، با رسیدن به 40 سالگی، وندی هنوز در دام افتاده است. یک بن بست خارج از ازدواج با لری (فریدمن)، مردی 52 ساله که ازدواج کرده است، که از وضعیت امور راضی است. جون، خواهر و برادر ارشدش که 3 سال بزرگتر است، دوباره دوستی سه ساله خود را با عزیز پاکش، کاسیا (سیمور) قطع می کند، که ویزای او به پایان می رسد و او به هیچ وجه نمی خواهد با او ازدواج کند. با فرض اینکه شخص منحصراً آن دادههای بنیادی را روی کاغذ مطالعه میکند، وندی و جان هر دو شخصیتهای دوستانه نیستند. علاوه بر این، آنها چندان به پدرشان لنی نزدیک نیستند (بوسکو، در شخصیت خوب و در عین حال آزاردهندهاش)، ازدواجی که پس از مرگ معشوق طولانیمدتش و ناراحتی او از زوال عقل و سلامتی بیمار، توسط مقررات سفارشی محافظت نمیشود. ، بنابراین در حال حاضر این نزدیکی است که با پدر در حال فروپاشی آنها برخورد کند.
هیچکدام یا آنها نمی توانند بدون هیچ کس دیگری از لنی مراقبت کنند، به این ترتیب چند کلمه کوبنده مانند کمک به اقامت، خانه سالمندان یا تمرکز بازسازی به عنوان پیش فرض مطرح می شوند، اما لنی دقیقاً اینطور نیست. فیلم با تلافی ضایعات معده او شروع میشود، همانطور که انتظار میرود در ترسناکتر باشد. از نظر انتقادیتر، در گروه خانوادگی بیفایده، خط داستانی پیوسته ارتباطی دوباره بین این دو خویشاوند ایجاد میکند، از رقابت تلویحی برای جوایز، بازی روانی متحرک مقصر، تا تمایل ناگفتهای که لنی سرانجام با آرامش میمیرد. چیزی است که به طور منظم برای افراد عادی اتفاق می افتد، نه "چگونه ممکن است در هر نقطه ای برای من اتفاق بیفتد!" نمایش جبران بیش از حد یا "من نمی توانم آن را بپذیرم!" جنکینز در جدا کردن مخاطبین درخشان از یک موقعیت واقعی، نشان میدهد که یک شخصیت حرفهای است، و بسته شدن ناگهانی قرمز با استفاده از یک حرکت کوچک، یک صحنه واحد، اعتماد زیادی به دست میآورد تا به درستی توانایی او در رفتارهای بیهوده را تأیید کند. .
جای تعجب نیست که هم فیلیپ سیمور هافمن و هم لورا لینی در اولین کلاس از همراهان خود در هالیوود صحبت می کنند، آنها با هم بسیار موافق حضور یکدیگر هستند در حالی که تفاوت های شخصیتی آنها با قدرت نشان داده می شود. ارتباطات آنها: او نکته سنج، غیرقابل دسترس و در عین حال معقول است، او شخصی تر است، در دایره زندگی خود دچار تضاد است، و کمی بی فریب است، هر دو با کمی بزرگواری از پایه و اساس نگارش دقیق خود آسیب دیده اند. گفتمان آنها محدود نیست، با این حال با جملاتی پر زرق و برق است و وقتی هیچ کلمه ای لازم نیست، مشاهده هماهنگی بین آنها می تواند به همان اندازه دلپذیر باشد. همانطور که گفتهام، آنها از ابتدا کاملاً دوستداشتنی نیستند، بلکه قضاوت ما با بهبود داستان پیش میرود، وقتی به کودا سفر میکنیم، همه میتوانیم تقریباً خودمان را در آنها بشناسیم، این دو اعدام واقعی هستند که با خون تجهیز شدهاند. و بافت، اما طبق معمول، مسابقه Driving Entertainer در سال 2007 بسیار فشرده شد، فقط Linney به نمودار اصلی من 10 Driving Entertainer می پرد، همچنین برای من یک به روز رسانی بی رحمانه است، یک اعدام عالی دیگر هافمن از لیست تماشای من خط خورده است. .
در نهایت، من باید با استواری از این اتهام غیرمعمول کم ارزشگذاری شده تشکر کنم، این اتهام ما را به طرز گستردهای آموزش میدهد که چگونه یک فرد شایسته، یک کودک/دختر شایسته باشیم، و چگونه به طور دقیق با تعهدات وظیفهآمیز خود روبرو شویم بدون اینکه بر ما غلبه کنیم. با توجه به احساس مسئولیت و ترس خودمان، به همین ترتیب اعتماد داریم که به زودی مقداری از پروژه بعدی تامارا جنکینز وجود خواهد داشت، یک حفره هشت ساله فعالانه از نظر جنایی بسیار طولانی بوده است.
دانلود فیلم The Savages 2007 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
خیلی وقت پیش لازم است فیلم های سال 2007 را مرور کنم. در گذشته به طور کلی به این موضوع پرداخته بودم که فیلم آمریکایی از دهه 1970 چگونه زباله شده است و تا سال 2007 فکر می کنم موردی داشتم. شما نمی توانید مانع از به وجود آمدن حرفه های دهه 70 شوید که بسیاری از تهیه کنندگان فیلم های خارق العاده را به دست آورند: اسکورسیزی، کاپولا، رافلسون، پن، اسپیلبرگ... برای نام بردن از یک زوج. تعداد قابل توجهی از فیلمها، از جمله انتخابهای برتر بیمناقشه، به عنوان مثال، 2 Path Blacktop، Mean Roads، The Discussion، Jaws، 5 Simple Pieces، Outsider، Deadhead Miles، Long periods of Paradise و غیره بودند. شاید این باران خورنده در آب، واترگیت، وضعیت اضطراری نفت یا چند بیماری فرهنگی دیگر بود که برای 10 سال فیلم های کسل کننده، قوی و انرژی زا آماده شد. شاید سیارات در یک راستا قرار داشته باشند.
امروز، همه چیز به اندازه ای که به خاطر می آورم بهم ریخته است. من واقعاً دهه 70 را به خاطر نمی آورم که با توجه به این واقعیت که من یک کودک خردسال بودم، عصبانی شده بود. من جنگ ستارگان، بتل استار گالاکتیکا، ایول نایول، آتاری 2600 و تمام مدت روی این سیاره داشتم. من ارباب واقعیتم بودم و علیرغم ارجاعات سیاسی بیش از حدی که در صفحات مجله Frantic پخش میشد، به «جاسوس در مقابل جاسوس» پوزخند زدم و روی صفحههای پشت جلدی به ظاهر غیرقابل تصور چین خوردم. متأسفانه من دیگر جوان نیستم. جهان شی# است، گاز یک ساختگی است و کاخ سفید بیش از آن چیزی است که ما از آن آگاه خواهیم بود. شاید سیارات دوباره همتراز شده باشند.
از بالاترین نقطه سرم میتوانم چیزی در حدود 20 فیلمی را ببینم که سال قبل آنها را دوست داشتم. من تعداد زیادی را از نمایشهای لحظهای در نظر میگیرم و با تعصب بارها و بارها آنها را تماشا کردهام: هیچ کشوری برای مردان سالخورده نیست، خون خواهد بود، مرگ جسی جیمز توسط رابرت پرتیج، و غیره. اساساً، هیچ سالی در زندگی کوتاه من در هیچ مقطعی چنین مجموعه ای از فیلم های باشکوه را هم در دنیای استاندارد و هم در دنیای ایندی ارائه نکرده است (به احتمال زیاد چنین جهانی واقعاً وجود دارد). من میتوانم زمانی را پیدا کنم تا انتخابهای برتر خود را در سال گذشته مشخص کنم، اما مدتی طول میکشد زیرا تعداد کافی از اسناد به تنهایی مستحق تشکیل یک لیست 10 اصلی بودند.
به عنوان در هفته گذشته، فکر می کردم بهترین فیلم های سال قبل را دیده ام. یکی از فیلمهایی که فرصت تماشای آن را پیدا نکرده بودم، وحشیها بود. من شنیده بودم که نمایشگاه های فیلیپ سیمور هافمن و لورا لینی فوق العاده بودند، اما فیلم واقعی به سادگی خوب بود. من فکر کردم: PSH و LL عموماً عالی هستند، بسیار بزرگ هستند ... درست است؟ وحشی ها به مراتب برتر از یک فیلم «OK» با نمایشگاه های خارق العاده است. این یک شخصیت با ترکیب فوقالعاده است که بر مدیریت بزرگترین مسائل متمرکز شده است: رفتن به سراشیبی و مرگ. از ابتدا، چیزهای زیادی برای رسیدگی است. مردم من از آنجایی که نسبتاً جوان و سالم هستند، هرگز به این فکر نکرده بودم که مدیریت آنها چقدر سخت خواهد بود و روح و روان خود را به دلیل بلوغ از دست می دهند. زمانی که روان شما به هم میریزد و باید توسط فرزندانتان پاکسازی شود، نمیتوانید همه چیز را احساس کنید جز خجالت در بیرحمانهترین راهها (تأیید قطعی این که اگر واقعاً خدای انسانی وجود داشته باشد، او /او واقعاً یک تیز تمام شده است).
تامارا جنکینز مقالهنویس/رئیس شایستگی اکثریت شناخت را دارد، زیرا او فیلمی حیرتانگیز ساخته است که در آن همه به طور مشابه بهعنوان قربانی، ناتوان و ضعیف به تصویر کشیده میشوند. ، واقعاً گیج کننده و در حال مبارزه برای کشف حس پایدار هماهنگی است. در واقع، حتی پدر خشن و ضعیف نیز معلوم میشود که نتیجه کمبودهای افراد خودش بوده است، و بین خود و نوجوانانش صف کشیدهاند که از جهات متعددی خود را از زخمهای دوران کودکی شکستهشان به دست او ناتوان کردهاند. .
آنچه وحشی ها در سطحی محجوب آشکار می کنند این است که وقتی ناظر افرادی می شویم که زمانی با ما سروکار داشتند، مجبور می شویم این حقیقت را بپذیریم که مردم ما تقریباً به همان اندازه ناقص هستند. مثل ما آنها همچنین مطالبی از تحقیر و تقصیر والدین را با خود منتقل می کنند. در نهایت، هیچ معیاری برای تغییر سرزنش نمی تواند به ما در سازگاری با مسائل به خوبی تثبیت شده کمک کند. در نهایت همدردی و شفقت ما را از شکستگی رهایی خواهد بخشید.
وحشیها تجربهای غیرقابلباورانه و ترکیبی است که در آن تقلید به طرز وحشتناکی معتبر است و ناامیدی شما را با اندوهی قابل توجه میپوشاند.
http://eattheblinds.blogspot.com /
دانلود فیلم The Savages 2007 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
این یک «فیلم منتقد» مثال زدنی است، یعنی فیلمی که نظرسنجیهای بیشتری از صاحبنظران دریافت میکند تا جمعیت. علاوه بر این، حقایق نشان میدهند که وحشیها برخلاف عوارض دیگر، قایقهای نقدی دریافت نمیکنند، زیرا واقعاً لازم نیست روی یک موضوع سعادتآمیز یا بلندمرتبه تمرکز کنید، مثلاً کاهش رشد پدر در خانوادهای از هم گسیخته. این داستان از لحاظ اجتماعی مهم و وحشتناک روایت میکند که به معنای واقعی همه ما، چه به عنوان نگهبان نهایی و چه به عنوان ذینفع، بینش را خواهیم دید. علاوه بر این، بهعلاوه موضوعی مانند آن، بهخوبی تمام شد، بهویژه برای ما که بهطور فعال تجربهی هوشیاری تمرکز بر نگهبانان بالغی را داشتیم که اکنون درگذشتهاند.
فیلیپ سیمور هافمن یکی از آنها را بازی کرد. بیشتر کارهای آفتابپرست خارقالعادهاش، پوشاندن شخصیت خودش در داخل یکی دیگر در تصویری زیبا و بسیار کماهمیتشده از جان، کودک آشفتهتر و دانشآموختهتر دوران کودکی خانوادهای بهطور استثنایی بیفایده، که با تردید به مدیریت مشکل جدی زوال عقل پدرش نیاز دارد، اول و مهمتر از همه، آزردگی برای شغل معلم/مقاله نویس مدرسه درخواست کننده او است. لورا لینی، به عنوان وندی، خواهر نویسنده جوانتر و با اعتماد بهنفسترش، بهعنوان یکی دیگر از دیوار و گیجشده از روی دیوار، اجرای دقیقتری را اجرا میکند، اما ظاهراً در شخصیت عجیب و غریب و آسیبدیدهاش فوقالعاده مراقب بود. فیلیپ بوسکو، فرد خوشگذرانی با چهرهای طبیعی و نامی که عموماً نامش شناخته نشده است، نقش پدر خشمگین خود را به شیوهای احمقانه و خودپسندانه بازی کرد که اکثریت قریب به اتفاق ما آن را نشانهای از زوال عقل پیشرفته میدانیم.
اینکه این دو خویشاوند آسیب دیده تلقی می شدند، که اکثراً به دلیل کمبود استثنایی و بداخلاقی پدر خشمگین آنها در کودکی، نقطه کانونی اصلی داستان بود، و به همین ترتیب به خوبی نشان داد که تعهد ناخوشایند ما بهعنوان یک فضای کلی برای توجه روزافزون و زمان مورد انتظار برای مدیریت سرپرستان در حال بلوغ ما عملاً هیچ ارتباطی با سطح کیفی دوران کودکی ما ندارد. این بیشتر شبیه حسی است که ما در کل نیاز داریم واقعاً روی خانواده نزدیک خود تمرکز کنیم. علاوه بر این، نمونههای معمولی از فریادهای بیرحمانه و پر سر و صدا به سمت یک طرف محدوده تداعی خانواده و ظرافتهای مزاحم و آرام در طرف مقابل که بستگان اصلی خودمان میتوانند دقیقاً رمزگشایی کنند، در بسیاری از صحنههای زیبا و بهویژه در یک صحنه فوقالعاده قانعکننده که رقابت ظالمانه خویشاوندان را در مورد دستاوردهای ماهر نشان میدهد. این صحنه ها به طور موثر به ما نشان داد که هر خانواده ای این مسائل و صحنه ها را دارد و دقیقاً در هر خانواده معنای مشابهی دارد، بسیار شبیه به خود ما. بدون توجه به اینکه دوران کودکی ما تفاوت زیادی با هم دارد، بدون شک بیشتر شبیه افراد دیگر هستیم.
(حقیقت نامعقول و وحشتناک تغییر ملاحظات ارشد به دلیل نوسان دارایی یک رویای بد اجتماعی در ایالات متحده است، همانطور که در توجه افراد بالغ در یک وضعیت کلینیک پزشکی غیرقابل انکار است که بیشتر شبیه به گاز گرفتن گرد و غبار است تا کمک به زندگی. خانهها و مراقبت از خانواده، با کارکنان آمادهتر و دلسوز، اتاقها/سرویسهای انفرادی که کاملاً شبیه خانه ساخته شدهاند، و با شامهای آمادهشده با کیفیت عالی درخواست شده است. تمام بینش و ملایمت که همه ما باید به همان اندازه که برای خداحافظی عظیم فوقالعادهمان سهل میشویم، سطح توجه ذهنی مشابهی داشته باشیم، هرچند واقعاً برای بزرگ از نظر ما، مهمانی بالغ را در یک آب و هوای عجیب و سرد رها می کند که به هیچ وجه برای رفاه، رضایت یا حتی یک خداحافظی محبت آمیز مفید نیست. این نمی تواند بیش از این بی اساس باشد، با این حال این است که چگونه در جامعه بسیار معیوب ما، اغلب در مورد کهنه فکر می کند و به این ترتیب به کسالت بیشتر از تمدن نزدیک است.)
این داستان زیبا تا آنجا که ممکن است به نیازهای غیرقابل انکار با افراد مسن رسیدگی شود، با این حال به نظر می رسد که هر دو خواهر و برادر بیشتر به عنوان یک واحد و متعاقباً به تنهایی هستند، و قطعاً اگر در هر نقطه ای نیاز به تجربه یک بار دیگر همان چیزی باشد، در آن بسیار بهبود خواهند یافت. . آیا ما به عنوان یک کل نیاز نداریم که به عنوان بهترین نتیجه در یکی از وحشیانه ترین شرایط آزمایش افراد، در هر لحظه آماده باشیم؟ اعتبار بیشماری برای همه در این داستان بسیار روایت، عمل و هماهنگ شده است.
دانلود فیلم The Savages 2007 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
جان ساویج (فیلیپ سیمور هافمن از "کاپوت") و وندی ساویج (لورا لینی از "قدرت مطلق") خواهر و برادرهای رقیب در نمایش "وحشیها" تامارا جنکینز، رئیس "گتوهای بورلی هیلز" هستند که باید پدرشان لنی را بگذارند. (فیلیپ بوسکو از "احمق هیچکس") وارد یک خانه سالمندان می شود و خشم او و همچنین سرزنش های سرزنش کننده خود را تجربه می کند. نه، «وحشیها» انتخابی نیست با فرض اینکه بتوانید از موقعیتی فرار کنید که ممکن است برای رسیدگی به آن یا اجتناب از آن مبارزه کنید. موضوع کاملاً یک قاتل خلق و خو است، با این حال نکته فوقالعاده در مورد این داستان زننده معاصر، راه قاطع جنکینز با معرفی موضوع است. برای اینکه همه چیز کاملاً واضح باشد، جنکینز آن را تنظیم و هدایت کرد. اگر پدر و مادری دارید که در این شرایط سخت قرار دارد، احتمالاً باید از The Savages دوری کنید. به هر حال، «وحشیها» به عنوان یک فیلم خارقالعاده واجد شرایط است، و نمایشگاههایی که از بازیگران محکمی به سرپرستی هافمن و لینی برگزار میشود، قابل ستایش است. هر چند وقت یکبار، باید پوزخند بزنی و سعی کنی به دقایقی بینقصی که از صنوبر پدرشان میگذرند بخندی. به طور کلی، "وحشی ها" بیشتر به زندگی جان و وندی مربوط می شود تا زندگی پدرشان. با این حال، یک ثانیه غیرمنتظره، پدرشان را نشان میدهد که وقتی جان و وندی با هم درگیر میشوند، آمپلیفایر خود را خاموش میکند. «وحشی ها» از آن دسته فیلم هایی است که مشاوران برای ارتقای توانایی های خود باید تماشا کنند. نه خواهر و برادر و نه خواهر ارتباط قابل توجهی ندارند و این می تواند نتیجه دوران کودکی شکسته آنها باشد.
همه چیز بلافاصله شروع می شود زمانی که قهرمانان ما متوجه می شوند که باید خود را از زندگی خاص خود در بیستون و نیویورک سیتی حذف کنند تا به غرب به سان سیتی در آریزونا پرواز کنند تا پدرشان را که دچار زوال عقل شده است منتقل کنند. یار قدیمی اش می میرد همه چیز در وهله اول آنقدرها هم خوب نبود، و لنی با املای کلمه "خارک" روی توده دستشویی آنها با مدفوع خود کمکی به مسائل نکرد. خواهر و برادرها برای بردن لنی به خانه سالمندان می جنگند، در حالی که با زندگی پرخطر خود مبارزه می کنند. وندی 39 ساله با 52 لری (پیتر فریدمن از "Paycheck") عاشقانه غیر مجاز دارد و دلش برای او تنگ شده است. او در نقطه ای در گاومیش کوهان دار امریکایی به دیدار او می رود و گربه اش چنگیز را با خود می آورد. در این میان، جان محقق برتولت برشت با یک بانوی جوان دلسوز شاین، کاسیا (کلارا سیمور از «روانی آمریکایی») رابطه برقرار میکند، اما او بهطور پایدار ازدواج با این خانم را رد میکند. در نهایت، او باید از ملت بگذرد و به لهستان بازگردد، زیرا جون نمی تواند با او ازدواج کند. عجیبه که هر بار که کاسیا تخم مرغ جون رو برای صبحانه آماده میکنه گریه میکنه. این باعث نمی شود که جان از رانندگی کاسیا به ترمینال هوایی باز بماند. وندی در طول اکثر فیلمهای «وحشیها» باید لنی را در یک خانه سالمندان مجلل قرار دهد، با این حال جان به او اجازه میدهد تا زمانی که آنها زمینگیر میشوند، آن را داشته باشد. جون می فهمد که همه چیزهایی که در این نقاط وجود دارد با پاس دادن گره خورده است و هیچ چیز هیچ کدام از اینها را تغییر نخواهد داد. به طور همزمان، وندی تلاش می کند تا اتاق عمومی لنی را با یک نور اختر قرمز و یک نور استاندارد که تابش نور نئونی را به عوامل محیطی اعطا نمی کند، روشن کند. پس از آن، وندی با یکی از شخصیتهای والدین پدرش، یک جیمی سیستماتیک نیجریهای (Gbenga Akinnagbe از «لبه تاریکی») مواجه میشود و با هم دوست میشوند.
به همان وضوح، مهم و بیاحساس «وحشیها» این است که این داستان فقط برای بزرگسالان دقایق متعددی را به نمایش می گذارد که می توانید شخصیت ها را احساس کنید و چیزی تسلی دهنده در مورد آتشی که آنها با آن روبرو هستند پیدا کنید. با خوشحالی، همه چیز برای همه بهتر نشان می دهد، از جمله سگ نیش وندی که با روش پزشکی لگن روبرو می شود. به خاطر داشته باشید که The Savages برای همه نیست.
دانلود فیلم The Savages 2007 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
غذای ارزان و آشپزی واقعی وجود دارد. افرادی هستند که با فشار دادن یک غذای مایکروویو در مایکروویو و خوردن آن چهار دقیقه بعد از واقعه راضی هستند، و افرادی هستند که بدشان نمیآید که یک ساعت یا بیشتر صرف یک شام بکنند (و در واقع فقط یک شام کوچک). بخشی از آن ساعت صرف پخت و پز) و دریافت هزینه از غذا می شود. فیلمها به این شکل هستند، بهویژه فیلمهای خارج از هالیوود - فیلمهایی هستند که قابل پیشبینی، فرسوده، عتیقهسواری هستند، چیزی که میتوان آنها را با غذای ارزان مقایسه کرد، اما طرفداران خود را دارند و مهمتر از همه برای سازندگانشان، پول نقد کافی به همراه دارند. در دنیای سینما همه را سعادتمند نگه داریم، علیرغم اینکه اساساً پاپ و تفاله هستند. علاوه بر این، آن دسته از فیلمهایی وجود دارند که به طور مداوم رایگان، هرچند نه به طور مداوم، منحصربهفرد، بسیار ساخته شده، مشروع، مکرر آزمایششده، صادقانه و لذت بخش هستند. در سفری که دو روز قبل از هنگ کنگ به لندن برگشتم، یکی از انواع مختلف را دیدم: یک تکه تفاله مصرفی به نام خطرناک بانکوک و یک جواهر کوچک به نام وحشی ها، که شبیه گچ و چدار و از جهان های مختلف بود. بانکوک پریلوس دارای ستاره (محفظه نیکلاس) و یک برنامه هزینه به اندازه کافی بزرگ بود که در محل در تایلند ثبت می شد. وحشی ها سرگرمی های مورد توجه (لورا لینی و فیلیپ سیمور هافمن) و به اندازه کافی قابل اعتماد بودند تا بقیه دنیای سرگرمی های پرفروش را به رسوایی بی انتها ببرند. تا این لحظه، این نظرسنجی از The Savages از ابتدای ممیزی بانکوک مخاطرهآمیز قابل تشخیص نیست، با این حال در حال حاضر روی این جواهر یک فیلم تمرکز خواهم کرد. اتفاقات زیادی رخ نمی دهد، اگرچه ترتیب فوق العاده ای منتقل می شود: یک خواهر و برادر، احتمالاً و به شیوه خاص خود، ناامیدانه به سمت میانسالی حرکت می کنند و مسئولیت پدرشان را بر عهده می گیرند، پدری که به تدریج زوال عقل را تجربه می کند و از محیط خارج شده است. بیچاره آبی پس از مرگ همدستش. دیگرانی که در اینجا آهنگسازی می کنند متوجه شده اند که تصویرسازی فیلم از زوال عقل و پارکینسون نادرست است. با این حال، شاید آن چیزی است که کمتر از آن چیزی که فکر می کنید، تأثیری بر فیلم دارد. وحشی ها قطعه بسیار کوچکی است در مورد اینکه چه کسی خواهر و برادری است که زندگی خود آنها از جهات مختلف چیزی خراب است و به خوبی با یکدیگر همزیستی ندارند، چه کسانی با آنچه در حال وقوع است اداره می شوند. هر صحنه معتبر به نظر می رسد، و صحنه ای که شخصیت فیلیپ سیمور هافمن در نهایت لباس خود را زیر تنش مراقبت از شغل خود به عنوان معلم مدرسه از دست می دهد، احساسات وخیم شده و ذهنیت غیرقابل تصمیم او نسبت به پدرش (صحنه بعدی نشان می دهد که مردی که اغلب او را در جوانی کتک میزند) بهویژه به دلیل قابل اعتماد بودن آن بسیار مهم است: او میگوید که سن بالا و گذشت، جذاب نیست، سن سوم با هر مقداری از آنها مواجه میشود، از نامهای جذاب (دره شاد) و محیطزیست عوامل خانه های سالمندان، به نوزاد شدن سالمندان. در هر صورت، ما سعی می کنیم تصور کنیم که آنها هستند. قدرت The Savages این است که پدرش که در یک وسیله نقلیه نشسته است، تک تک کلمات را می شنود و پاسخ اصلی او این است که دستگاه شنودش را خاموش کند و کاپوت ژاکتش را روی گوشش بکشد. با این حال، فیلم از این نظر شگفتانگیز است که صرفنظر از موضوع نسبتاً ضعیف، هرگز عقبنشینی نمیکند و مالیخولیا یا دلسردکننده نیست. سرانجام، پدر می گذرد و دو جوان به راه می افتند. با این حال، هر دو کمی از این تجربه به دست آوردهاند، و اگرچه فیلم خوشبختانه سعی نمیکند با یک کمال سعادتآمیز اجباری آرام شود، هر دو اساساً میتوانند آینده را با ایدهآلیستی به اندازه کافی بیشتر بررسی کنند. من وحشی ها را الماس یک فیلم نامیده ام و همینطور است. این اصیل، محجوب بدون خجالتی، غیرقابل توجه و صادق است. من میتوانم متوجه شوم که هیچ برنامهای برای هزینههای هنگفتی نداشته است، بهجز اینکه فیلمهای بیشماری را به نمایش میگذارد که هر کدام را که میتواند جهت آن را تأیید کند، شایسته است. با فرض اینکه از فیلم ها و تولیدات فیلم قدردانی می کنید، سعی کنید آن را ببینید.
دانلود فیلم The Savages 2007 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
استیون تراسک آهنگ ملودیک اضافی را ساخته و به طور موثری کار کرده است. کین هافمن و لینی پدر تار خود، بوسکو، را برای سواری در مزرعه ای در برفی نیو بریتانیا می برند. کسری از اوقات پدر پیر نمیداند کجاست یا چه اتفاقی میافتد، گرچه در بخش دیگر زمان آنقدر با آن است که با خشم منفجر شود. بوسکو گوش ملودیک خود را بالا میآورد و کلاهش را دور گوشهایش میکشد تا نیازی به توجه به بحثهای فریاد بچههایش نداشته باشد.
موسیقی تراسک، که عموماً یک پیانو و آهنگ تنبل است، با صدای بلند همراه میشود. بین آهنگ جوانی شلوغ و چیزی ناامید کننده تر. خودرو از محل دفن یک کشور عبور می کند. بوسکو فقط به آن نگاه می کند، اما در آن ثانیه هارمونی های تیره تر زیر آهنگ اصلی پیانو به چشم می خورد. کل اپیزود به حدود پانزده ثانیه زمان نیاز دارد، اما بخشی از توجهی را که برای تولید بهتر از حد انتظار انجام شده را نشان می دهد.
فیلمنامه نیز به خوبی به پایان رسیده است. از دو دام در مورد پیری و مرگ دوری می کند - یکی پیر، یک نوع نو. مرسوم همه گریه می کنند و با مسئولیت خودشان را نفس می کشند. بهبود یافته - - نگاه کنید به "شرایط دلبستگی" - - با رفتن به مسیر مخالف، با شرایط پایانی بدون تکلف، بخشی از یک شوخی، بدون ملودی بدبختی برای من، این را شکست می دهد.
فیلیپ بوسکو. ، وقتی مغزش در مورد او باشد، یک آدم بداخلاق قدیمی است. هافمن و لینی، دو نوع درام، که از نظر عملی چیز دیگری با هم ندارند، با هم ملاقات میکنند تا نحوه مدیریت پدر را که خود را بیش از حد برای همه بدتر کرده است، به ویژه پس از آن «حادثه توالت»، در این داستان مدیریت کنند. تسویه حساب تکان دهنده بازنشستگی در آریزونا سکونتگاه واقعی یک دخمه زنده است. هر خانه غیرقابل تشخیص است، مستقیماً تا درخت نخل منفرد که تمرکز آن بر حیاط های جلویی کاملاً مدیریت شده است. از همان ابتدا، فکر میکردم خانهها CGI هستند.
The Savages به اندازهی هافمن و لینی در اطراف بوسکو متمرکز نیست، زیرا آنها ادعا میکنند یا صادقانه بهترین نقطه را برای پدر بررسی میکنند. او برای "زندگی کمکی" بسیار عجیب است، اما برای یک آسایشگاه به اندازه کافی وحشتناک نیست. الزام خواهر و برادرها به مشارکت برای دستیابی به یک هدف مافوق، آنها را ناخواسته متحد می کند، یادگاری پدر - یکی از معدود او.
این دقیقاً فیلم دلسرد کننده ای نیست. تماس های کمیک محجوبانه ای در گفتمان وجود دارد و تا حد زیادی در سراسر فیلمنامه از بین رفته است. در نقطه ای که لینی به شدت در سالن کلینیک اورژانس راه می رود، ترش کفش های دست و پا گیر او قابل درک است. همچنین، در آخرین خانه برای بزرگسالان، الگوی شکرگزاری که در تابلوی اکران با روال وحشتناکی تغییر میکند به برشهای سنت نیک کلاوس زمانی که نوامبر به دسامبر تغییر میکند.
این دقیقاً یک فیلم هیجانانگیز نیست، اما بلکه جذاب است نمایشگاه های همه استثنایی هستند، حتی در بخش های ساده تر. چه شرم آور در مورد هافمن. او چرک ساده و بدنی داشت و به اکثر ما تصاویر بازیگری می داد.
دانلود فیلم The Savages 2007 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
این که چگونه ما به طور کلی مرگ و میر خود را درک کرده ایم، بارها از طریق برخورد ما با توجه افراد مسن تر دیده می شود. در نقطه ای که توجه ارشد حول والدین متمرکز می شود، همه چیزهایی که در فیلم The Savages باشکوه تامارا جنکینز در نظر گرفته شده است، وحشی ها، با شیوه های تفکر فردی هماهنگ می شود، اما از سوی دیگر پیچیدگی های ارتباطات خانوادگی را که احتمالاً به بیشترین حد ممکن تبدیل شده اند، آشکار می کند. عامل مهم در سازگاری با آخرین روزهای زندگی والدین. هر چند داستان کمی برای The Savages وجود دارد، این شخصی است که در مورد گوشه گیری، دلتنگی و نیازی که با قلب ناظران ظریف تماس می گیرد یاد می گیرد.
وندی ساویج (لورا لینی) نویسنده گیج و منتشر نشده ای است که به عنوان یک فرد معتدل پر می شود، بانوی باهوشی که ضعف هایش حرکت عمیق او را محدود می کند به تعهدی با یک مرد متاهل "ایمن" لری (پیتر فریدمن). جان ساویج (فیلیپ سیمور هافمن)، خواهر و برادر تثبیت شده او، معلم استدلال است که در حال نوشتن کتابی در مورد تئاتر دیوانه برتولت برشت در حالی که در بیستون با بانوی پاک، کاسیا (کارا سیمور) زندگی می کند، دارد. این دلیل که جون نمیخواهد روی ازدواج تمرکز کند، پیوند عمیق اصلی او را برای بازگشت به لهستان پس از پایان ویزای او ایجاد میکند. وندی و جون در سنین پایین توسط مادرشان رها شدند و زیر نظر پدر ستمگرشان لنی ساویج (فیلیپ بوسکو) رها شدند و این دو بستگان از پدرشان که در حال حاضر در سان سیتی آریزونا زندگی میکند با معشوقهاش دور شدهاند. بیست سال. معشوقه لنی به سطل لگد می زند و نشانه هایی از زوال عقل لنی که به سرعت نقض می شود، وندی و جان را مجبور می کند تا به آریزونا سفر کنند تا برای پدر بیمارشان «تدارک» کنند. با همدیگر تحت فشار، دو خویشاوند مجبور می شوند نارضایتی خود را همراه با عوامل واقعی قرار دادن لنی در خانه سالمندان به چالش بکشند. لنی از آریزونا به بایسون، نیویورک منتقل میشود و نحوه سازگاری جان و وندی با طرح جدید «خانواده»، مسائل مربوط به مقصر بودن، خاطرات زندگی جوان، نفرت و در نهایت نحوه ادامه زندگیشان را مطرح میکند.
ممکن است The Savages بدون زحمت به انتقادی از شرایط فعلی خانه سالمندان تبدیل شده باشد، اما جنکینز از طریق محتوا و عنوان فوقالعادهاش همه چیز را منصفانه میکند و به نارضایتیهای خانواده اجازه میدهد تا در زمانی معادل با برتریهای مردمی حل شوند. چهره های والدین (به خوبی توسط دیوید زایاس، گبنگا آکیناگبه، مارگو مارتیندیل، تونیه پاتانو، نانسی لنهان، تیجوانا ریکس، و دیگران انجام شده است). با این حال، نیروی اصیل The Savages از نمایشگاههای لینی، هافمن و بوسکو سرچشمه میگیرد. این سه سرگرم کننده می توانند با ساکت بودن و ارتعاشات صورت و بدن کارهای بیشتری انجام دهند که تقریباً هر کسی امروز روی صفحه نمایش می دهد. تماشای این بازیگران ماهر در تبادل آنها بینش فیلمی تکان دهنده ایجاد می کند و ما را تکان می دهد تا به چیزهایی فکر کنیم که نمی خواهیم در نظر بگیریم - گذشتن، مراقبت از بزرگترها، و یافتن زندگی در دنیایی که عموما قطعه ای را در سمت مجنون اجرا می کند. با انرژی پیشنهاد می شود. گریدی هارپ
نظرات کاربران
برای ثبت نظر ابتدا وارد اکانت خود شوید.