«بت کاپادورا» (فایفر) عکاسی است که با «پت» (ویلیامز)، صاحب یک رستوران ازدواج کرده و این دو با سه فرزندشان زندگی خوب و راحتی را می گذارنند. تا این که در سفری به شیکاگو بچه ی سه ساله شان گم می شود و «بت» دچار افسردگی می شود. نه سال بعد که خانواده به شیکاگو نقل مکان کرده، سر و شکل پسر یکی از همسایه ها به نظر «بت» بسیار آشنا می آید...
پایان عمیق اقیانوس فیلمی درباره واکنش خانواده است وقتی بن ، کوچکترین پسر ربوده می شود و سپس نه سال بعد پیدا می شود ، در همان شهر زندگی می کند ، جایی که خانواده اش به تازگی نقل مکان کرده بودند.
دانلود فیلم The Deep End of the Ocean 1999 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
در برداشت اول ، پایان عمیق اقیانوس می تواند داستانی از شجاعت یک مادر و همه اینها باشد ، و به نظر می رسد که فیلم راهی غیر از جنب و جوش و شل شدن ندارد. بعلاوه ، این به هر کسی که رابطه نسبتاً نه چندان خوبی با مادران خود دارد ، احساس گناه بزرگی خواهد داشت. اما برداشت شیف از نویسنده فیلم پرفروش میچارد و مهار کارگردان گروسبارد ، فیلم را به طرز چشمگیری از مضامین هک شده دور می کند ، البته نه کاملا. زنگ خطر در The Deep End of the Ocean با مادر بت کاپادورا (میشل ففیفر) برای دیدار مجدد دبیرستان با دو فرزندش بن و وینسنت به شیکاگو می رود. بن در لابی شلوغ هتل گم می شود. حتی با کمک پلیس و کارآگاه Candy Bliss (ووپی گلدبرگ) ، بت و همسرش پت (Treat Williams) قادر به یافتن بن نیستند. در حالی که همه چیز در اطراف او شروع به ادامه زندگی می کند ، بث در احساس گناه ، عصبانیت و غم و اندوه فرو می رود. او تا روزهای خواب و قرص عقب نشینی می کند. ارتباطات اجتماعی وی با شوهر و بستگانش محدود است ، گرچه بیشتر آنها با عصبانیت و کینه ختم می شود. در این روند ، او بسیاری از چیزهای دیگر را از دست می دهد ، و یک مصدوم وینسنت (جاناتان جکسون) است که به نوجوانی تبدیل می شود و از او کینه توزی می کند. با شروع زندگی - پت یک رستوران ایتالیایی افتتاح می کند ، کوچکترین فرزند کری در حال رشد است و آنها به شیکاگو نقل مکان می کنند - بث پس از نه سال ناگهان با بن (رایان مریمان) ملاقات می کند. او توسط پدر خوانده جورج (جان کاپلوس) بزرگ شده است ، با این نام خوانده می شود و هیچ خاطره ای از خانواده واقعی خود ندارد. در اینجا قسمت اصلی فیلم شروع می شود ، درد و عوارض ادغام بن برای ما آشکار می شود. احساسات مختلف این بخش از فیلم را تقویت می کند: شادی ، بی ارادی ، رقابت خواهر و برادر ، عصبانیت ، و غیره از طرف دیگر بن ، با کاپادوراس خوب کار نمی کند ، پدر خوانده خود را از دست می دهد و شب ها فرار می کند تا روی تخت خودش بخوابد. سرانجام ، بث متوجه می شود که آنها واقعاً به جای اینکه سرپناه او باشند ، به او درد می دهند. او تصمیم می گیرد او را به جورج بازگرداند. اما سرانجام بن برمی گردد و با وینسنت آشتی می کند گرچه ، فیلم به طرز مثر خانواده و معیارهای مناسب را پایین می کشد ، اما تصمیم می گیرد در مورد وضوح مفصلی که بیشتر به دلیل نیاز داستان به نتیجه گیری حاصل می شود تا تمایل برای به تصویر کشیدن روند زندگی ، یک بسته شدن بسیار طولانی و دمدمی انجام می شود. به طور کلی ، دوز احساسی Deep End فوق العاده اندازه گیری می شود ، بنابراین به طور موثر تکان دهنده است ، اما کاملاً قانع کننده نیست. بیایید با قدرت تکان دهنده آن مقابله کنیم. علاوه بر کیفیت اشک آور ذاتی فیلم ، دستکاری های گروسبارد در چاله های احساساتی قرار نمی گیرد ، حتی اگر فیلم بسیار شبیه فیلم تلویزیونی با کیفیت بهتر یا فیلم خاصی باشد. کارگردانی همان چیزی است که شما آن را هوشیار می خوانید ، که در قصدش جدی است برای از بین بردن زندگی هایی که با حوادث ناآرام احساسی از هم گسیخته شده است و نه اینکه با واسطه آکورد عاطفی مخاطب را بکشد ، با احساساتش بازی کند و به طرز سخت گیرانه ای اشک همدل کند. سبک او خالی از ویژگی های پر زرق و برق است ، بنابراین تماشاگران را تحت تأثیر تصاویر خیره کننده ، صحنه های مهم و جلوه های درجه یک قرار نمی دهد. بنابراین ، هیچ چیز از نظر بصری در ذهن بیننده تأثیر نمی گذارد ، اما به طور م'sثر به هدف فیلم از روایت مستقیم کمک می کند. شیف که پیش از روی آوردن به نوشتن فیلمنامه ، منتقد سینما در Vanity Fair بود ، فیلمنامه خود را از رمان میچارد با همین عنوان اقتباس کرد. او سعی می کند هرچه بیشتر شخصیت های فیلم را از پدر تا پسر بزهکار به تصویر بکشد و تقویت کند ، اشکالی ندارد ، فقط این نمایش شخصیت ها و علایق و پیشینه آنها چیز زیادی برای تمرکز فیلم ندارد و واقعاً هم نیست. با وحدت ارگانیک فیلم همکاری کنید. در بهترین حالت فقط ضمیمه هستند. با این تلاش ها ، او نتوانست طرف پدرخوانده را به اندازه کافی نشان دهد و فکر کند ، او علاوه بر بث کاپادورا ، مادر و پسر ربوده شده ، به عنوان یک شخصیت دلسوزترین شخص من اعتصاب می کند. بنابراین ، ما بعد از تماشای فیلم این احساس پری را داریم ، اگرچه او احساس می کند چیزی وجود دارد که نمی توانیم انگشت خود را بگذاریم. به احتمال زیاد شکست در قانع کردن کامل فیلم ، و شاید هم بسیار خوب ، باشد. در طول مسیر جزئیات خاصی باقی مانده است که نامشخص است و ذکر آن ممکن است خسته کننده باشد. اما ما تمایل داریم که توجه نکنیم زیرا رتبه بندی نمی کنند ، اما هنوز هم اثرات خود را برجای می گذارند. و سپس آن دنباله را با بن بست پایان دهید. از آنجا که فیلم باید در یک نقطه متوقف شود ، و Deep End این کار را انجام می دهد و کاملاً منظم است که ناگهانی و عجولانه باشد ، بنابراین ماهیت غیرقابل قبول است
در مورد بازیگران ، فایفر با درخشش بازیگری سرچشمه می گیرد و ما را ترسیم می کند به درد از دست دادن بعد از چند نقش مادر قبل از این و او به خوبی می تواند نقش های دیگری را که در این زمینه انجام می شود ، انجام دهد ، او به اندازه کافی موثر است. جوناتان جکسون با او همخوانی دارد که نقش پسر بزهکار و برادر پسر ربوده شده و سپس پیدا شده را بازی می کند. او در شخصیت خود با قدرت خاموش ساطع می کند. گلدبرگ نیز مورد توجه قرار می گیرد ، نه به این دلیل که او کانون توجه مردم را می دزد ، بلکه به دلیل ظاهری ضعیف است. سازندگان فیلم به احتمال زیاد از ظرفیت او برای سرریز کردن و دور نگه داشتن او اطلاع دارند. Deep End درامی است که می تواند یک درام قدرتمند باشد ، که به طور م upثر بازی می شود اما نه در حد درخشش.
دانلود فیلم The Deep End of the Ocean 1999 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
من هرگز در مورد کتاب ژاکلین میچارد که The Deep End of the Ocean بر اساس آن ساخته شده است شنیده ام اما به نوعی چیزی در مورد Deep End of the Ocean توجه من را به خود جلب کرده است. هفته گذشته پس از جستجوی طولانی مدت The Deep End of the Ocean را از طریق DVD تماشا کردم و باید بگویم که آن را دوست داشتم ، گرچه شاید به روشی متفاوت از فیلم های دیگر دوست داشتم. اگرچه من The Deep End of the Ocean را در لیست علاقه مندی های خود قرار نمی دهم اما فکر می کنم Deep End of the Ocean شایسته توجه شما است و قطعاً لحظات خودش را دارد.
داستان از آنجا شروع می شود که نگاهی می اندازیم به زندگی بت کاپادورا (میشل فایفر) زنی قدرتمند ، که دارای یک خانواده آمریکایی متوسط ، نسبتاً موفق و خوشبخت با سه فرزند است ، اما به زودی زندگی آنها رو به سقوط است جدا از هم به دلیل ناپدید شدن غیر قابل توضیح کوچکترین پسرشان ، بن سه ساله (پسر دیگر ، وینسنت هفت ساله است). هر کس خود را مقصر چنین ضرر وحشتناکی می داند و در احساسات و عواطف خود گم می شود. در حالی که همسرش پت (Treat Williams) در تلاش است زندگی خانوادگی خود را به مسیر عادی برگرداند ، بت از اولین نگاه بیشترین آسیب را دید و با استفاده از کلمات یکی از شخصیت هایی که "باعث ناخوشایند شدن می شود". پس از نه سال تقلید از زندگی عادی آنها به شهر دیگری نقل مکان می کنند و یک روز با پسری آشنا می شوند که در محله ای زندگی می کند. بلافاصله متوجه می شوند که او پسر آنهاست ، که سالها پیش آنها را از دست داده اند اما پس از چنین کشف شگفت انگیزی سوال این است که واکنش یک خانواده چه خواهد بود و همچنین پسری که از پدر و مادر واقعی خود چیزی به یاد نمی آورد چه واکنشی نشان خواهد داد و خانواده. بنابراین به راحتی می توان متوجه شد که فیلم از دو قسمت تشکیل شده است ، وقتی اولین فیلم به راحتی به قسمت دوم می رسد. داستان نسبتاً خوب توسعه یافته و از بخشهایی غم انگیز است ، گرچه من معتقدم که Deep End of the Ocean به اندازه یک فیلم با چنین موضوعی ، احساسی نیست. من به جز شخصیت بت ، ساخته میشل فایفر ، از شخصیت پردازی در فیلم The Deep End of the Ocean خوشم آمد که به نظر من بیش از حد متناقض و پیچیده است. به نوعی چنین شخصیت هایی برای میشل مشترک است و او عمدتا با نقش خود کنار می آید. شوهر او ، پت ، که در تلاش برای برقراری ارتباط از دست رفته است ، بسیار قانع کننده تر به نظر می رسد و عملکرد Treat Williams واقعاً مرا تحت تأثیر قرار داد. سرانجام ، شخصیت های دو برادر ، وینسنت و سام و روابط بین آنها یکی از قویترین قسمتهای فیلم است. جاناتان جکسون و رایان مریمان هم در شخصیت هایشان عالی هستند و هم باید بگویم که من به خصوص پایان فیلم را دوست داشتم. بدیهی است که برخی از افراد می توانند این پایان را خوشایند و ساخته شده برای تلویزیون بدانند اما من مطمئناً با چنین رویکردی مخالفم. حتی اگر کمی عجولانه باشد ، پایان بسیار رضایت بخش است و شامل بهترین (و به یاد ماندنی ترین) صحنه های کل فیلم است. این پایان باعث شد که مدتی هرگونه انتقادی را فراموش کنم ، علاوه بر مواردی که قبلاً در بررسی خود ذکر کردم ، برخی از گسل های جزئی را نیز می بینم ، که خوشبختانه قادر به تأثیرگذاری بر تأثیر مثبت من در مورد انتهای عمیق اقیانوس نیست. اگرچه کارگردانی اولو گروسبارد عمدتا مناسب است ، اما بعضی از صحنه ها به اندازه اکثر قسمت های فیلم با دقت ساخته نشده اند ، در حالی که برخی از قسمت های دیگر (خوشبختانه زیاد نیستند و در نقاط مهم نیستند) و همچنین برخی دیالوگ ها از استفاده از کلیشه های نسبتاً فرمالی عاری نیستند . اما من می خواهم یک بار دیگر بگویم که علی رغم این یادداشت های جزئی انتقاد (به یاد داشته باشید که هیچ چیز کامل نیست) من فکر می کنم Deep End of the Ocean یک فیلم بسیار خوب است ، که شایسته نیست از دست برود.
دانلود فیلم The Deep End of the Ocean 1999 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
من مدام در طول بازدیدهای مکرر خود از یک فروشگاه ویدئویی محلی متوجه نسخهای از این نسخه در سال 1999 در بخش نمایش شدم، و اگر اینطور نبود، هنوز کاملاً از وجود آن بیاطلاع بودم، درست مانند کتاب همان کتاب. نامی که The Deep End of the Ocean بر اساس آن ساخته شده است. این اقتباس از «انتهای اعماق اقیانوس» ژاکلین میچارد فقط توجه من را به خود جلب کرد زیرا میتوانستم ببینم که نقش اصلی را میشل فایفر بازی میکند. من کتاب را نخواندهام و تا زمانی که این هفته آن را اجاره کردم، حتی نمیدانستم که فیلم بر اساس کتابی ساخته شده است. پیشفرض فیلم برایم جالب به نظر میرسید، اما میدانستم که این اقتباس قطبیکننده است، که انتظارات متفاوتی در من ایجاد کرد. واضح است که نمیدانم کتاب چقدر خوب است، اما فیلم چیزی است که میتوان از آن به عنوان یک نعمت ترکیبی یاد کرد.
بت کاپادورا و همسرش پت والدین وینسنت هفت ساله هستند. بن سه ساله و بچه کری. بث شهر را ترک میکند تا در جلسه دبیرستانش در شیکاگو شرکت کند و بچههایش را با خود میآورد. در آنجا وینسنت و بن را با هم در یک لابی شلوغ تنها برای مدت کوتاهی ترک می کند، اما وقتی برمی گردد، می بیند که فقط وینسنت هنوز آنجاست! جستجو برای بن به سرعت آغاز می شود، اما متاسفانه، پسر کوچک پیدا نمی شود، که بث را به افسردگی می برد و باعث می شود که او بیش از حد بخوابد و از دو فرزند باقی مانده خود غفلت کند. نه سال بعد، خانواده کاپادورا به شیکاگو نقل مکان می کنند. در این مرحله، بدیهی است که آنها دیگر هرگز بن را نخواهند دید، اما مدت زیادی پس از نقل مکان به خانه جدیدشان، بث با پسری که در همسایگی زندگی می کند ملاقات می کند و خود را به عنوان سم معرفی می کند. او بسیار آشنا به نظر می رسد، و معلوم می شود که این پسر، که اکنون دوازده ساله است، واقعاً پسر گمشده اوست، اما متأسفانه، پیوند خانواده به پیچیدگی های بیشتری منجر می شود.
این به وضوح یک فیلم است. این قرار بود احساسی باشد، اما من تا پایان آن خیلی آن را احساس نکردم، و حتی پس از آن، مطمئناً آنطور که درام های دیگر وجود دارند، من را تحت تأثیر قرار نداد. حتی برای مدتی به این فکر می کردم که آیا باید فیلم را می دیدم یا نه؟ فکر میکنم در بعضی مواقع تلاش میکنم تا این احساسات را احساس کنم. یکی از دلایل اصلی که چرا آن را به طور کامل برای من کار نمی کند ممکن است این بود که من به اندازه کافی درباره شخصیت ها نمی دانستم. متوجه شدم که فیلم قبل از اینکه به قسمتی که بن ناپدید می شود برسد، به اندازه کافی درباره آنها صحبت نکرده است. همچنین گاهی اوقات کمی خسته کننده به نظر می رسید. از سوی دیگر، مشکلات خانوادگی مرا علاقه مند نگه داشت، بدون اینکه تمایلی به توقف فیلم قبل از تمام شدن آن داشته باشم، و حدس میزنم بازی به اندازه کافی مناسب است، هرچند دیالوگهای ضعیفی وجود دارد، و فیلمنامه یک فیلم همیشه میتواند تأثیر بگذارد. اجراها خوشبختانه، حداقل دیالوگ هرگز آنقدر بد نشد که من را بخنداند، و من متوجه شدم که فیلم تا پایان به طور متوسطی جذاب است، هنوز به اندازه ای نیست که یک توده در گلویم بگذارد یا اشک در چشمانم جمع شود، اما مطمئنا نمی توانم آن را خستهکننده و/یا خندهدار توصیف کنید.
اگر نظرات من را در IMDb بخوانید، احتمالاً متوجه خواهید شد که بسیاری از آنها برای فیلمهای مبتنی بر رمان هستند و در بیشتر موارد، من اینطور نبودهام. رمانی را بخوانید که فیلمی که در حال نقد آن هستم بر اساس آن ساخته شده است. استثناهایی وجود دارد، اما این یکی از آنها نیست. من رمان میخوانم، اما برخلاف فیلمها، نمیتوانم یک رمان را یکجا پشت سر بگذارم، که بدیهی است که دلیل اصلی این است که من فیلمهای زیادی را بر اساس رمانهایی که نخواندهام دیدهام. شاید کتابی با عنوان «انتهای اعماق اقیانوس» بهتر از این اقتباس باشد (غافلگیر نمیشوم) و شاید روزی آن را بخوانم، اما در حال حاضر، دارم رمان متفاوتی میخوانم. به هر حال، The Deep End of the Ocean به شدت ایراد دارد و من را تا حدودی به یاد "نامادری" انداخت، اگرچه قطعاً حداقل یک ذره بهتر از آن فیلم است، زیرا The Deep End of the Ocean شخصیت های نفرت انگیزی را ندارد. «انتهای اعماق اقیانوس» با محتوای احساسیاش آنطور که باید کار نمیکند، اما فکر میکردم حداقل برای یک بار تماشا خوب است.
دانلود فیلم The Deep End of the Ocean 1999 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
من واقعاً The Deep End of the Ocean را تصادفی پیدا کردم. من یک کیسه پر از نوارهای VHS در یک فروش کلیسا خریدم و این یکی از انتخاب ها بود.
من متوجه شدم که The Deep End of the Ocean بر اساس یک کتاب ساخته شده است. من کتاب را نخوانده ام و از توانایی فیلم در انتقال مطالب اصلی از کتاب صحبت نخواهم کرد. از نظر من، یک فیلم باید روی شایستگی خودش باشد.
این درام معمولی «بچه گم میشود» نیست که بسیار رایج است. این بر اساس هیچ داستان "واقعی" خاصی که من می دانم نیست. این یک موقعیت تا حدودی منحصر به فرد را ارائه می دهد که "اگر یک کودک گم شده پیدا شود، چه می شود، با داشتن یک سبک زندگی کاملاً تنظیم شده که در آن هیچ کس از پسران گمشده گذشته آگاه نیست". البته به جز والدین بیولوژیکی.
چیزی که من شگفتانگیز یافتم، قدرت کل شخصیتی بود که به پسری که در 3 سالگی ربوده شده بود داده شد. پیدا کردن فرزندی دوستداشتنیتر و دلسوزتر از آنچه که داریم سخت است. در "سم" 12 ساله که نام تولدش بن بود. شما باید باور کنید که چنین کودکی فقط می تواند محصول یک خانواده بسیار دوست داشتنی و دلسوز باشد. با این حال، یکی از این اعضای "خانواده" راز تاریک عمیقی داشت که تا زمان مرگ نابهنگام خود با آن مبارزه کرد. با این وجود، سام با عشق و درک خردمندی باقی ماند که بیشتر بزرگسالان آن را ندارند. او هرگز از راز تاریک عمیق ربوده شدن خود خبر نداشت یا حداقل مدتها بود که آن را فراموش کرده بود.
در مقابل، خانواده بیولوژیکی او با "اسرار" و احساس گناه و سرزنش خود دست و پنجه نرم کردند. هر یک از آنها لحظاتی را سپری کردند که به نظر می رسید زندگی خود را با هم جمع می کردند، اما هرگز واقعاً با "از دست دادن" یک کودک خردسال کنار نمی آمدند. هر کدام به نحوی ناکارآمد به نظر می رسیدند و جنبه های ناکارآمد اغلب اوقات با یکدیگر در تضاد بودند. ناگهان رویداد تقریباً "غیرقابل تصور" رخ می دهد. پسرشان درست در محله خودشان پیدا شده است.
سوال اینجاست که چگونه میتوان کودکی که به طرز شگفتانگیزی سازگار است را در خانوادهای که هنوز با احساس سرزنش و گناه و از دست دادن و غیره در هم میپیچد ادغام کرد. چه اتفاقی برای این کودک معجزهآسا میافتد و کسی که او را دوست دارد و به عنوان پدرش می داند.
رایان مریمن نقش سم، پسر گمشده ای را بازی می کند که واقعاً تا آنجا که زندگی مشترک خود را سپری می کند، "گم نشده" است. او تقریباً یک کودک کامل است. پدر و مادر "رویایی که به حقیقت پیوست". من از قدرت شخصیتی که او دارد و بلوغ او فراتر از سالهای او شگفت زده شدم. "سام" مانند چسبی است که همه را به هم می چسباند. عملکرد مریمن شگفت انگیز است.
من از لحاظ احساسی درگیر شخصیت ها و طرح داستان شدم. من به ویژه با سام و "پدرش"، جورج، که او را بزرگ کردند، درگیر بودم. فیلم بازی خوبی بود و به نظر من از نظر خط داستانی به خوبی ارائه شد. حدس میزنم ممکن است کمی با کتاب متفاوت باشد، اما بدون خواندن کتاب، هیچ ایده یا انتظاری از قبل نداشتم. از این نظر، خط داستانی آنطور که ارائه می شد خوب به نظر می رسید. من دوست دارم "جرج" را کمی بیشتر در پایان ببینم. در مجموع، فیلم بسیار خوبی بود و من قصد دارم یک نسخه DVD برای کتابخانه فیلمم بخرم.
دانلود فیلم The Deep End of the Ocean 1999 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
چه چیزی یک خانواده هسته ای را می سازد: (همانطور که با کلمه مرجع مشخص می شود) هر یک از افراد یک خانواده; افرادی که در خانه خود مشترک هستند. خانه چیست: آب و هوا یا پناهگاه خانه امن، رضایت و عشق. بنابراین نقطه کانونی این داستان حول خانواده ای در خانه است.
مرکز فیلم بیشتر حول محور مادری است که توسط میشل فایفر، پدر، شخصیت رفتار ویلیامز به تصویر کشیده شده است، طبق همه موارد، جزئیات آنچنانی نیست. به تصویر کشیده شده است (البته، فیلم می تواند به یک ماجراجویی برسد). داستان در حال اطلاع ما بدون شک می توانیم دنبال کنیم. زمینهها و دیدگاههای زیادی وجود دارد که فیلم تلاش میکند مجموعهای از ظرافتهای احساسات و احساسات درگیر با خانوادهای هستهای را پوشش دهد که به مناسبت یک بچه گمشده مواجه شدهاند. جهش 9 ساله وجود دارد. به همین ترتیب بخشی از یک خانواده را که یک جوان را پذیرفته است، در بر می گیرد و احساسات کودک مورد اشاره بررسی می شود. فیلم به عنوان یک راز پر می شود. اطلاعاتی برای تنش وجود دارد. در یک نقطه خاص، ما نگاهی کوتاه به وضعیت شبکه والدین فرزند گمشده داریم. احساسات شخصیت های مختلف اوج می گیرد و فرو می ریزد. به غیر از دردسر و عذاب، جشن ها و شادی های خانوادگی گذرا به تصویر کشیده شده است. با در نظر گرفتن همه چیز، این یک فیلم خانوادگی قابل احترام است.
علاوه بر اجرای شاهکار میشل فایفر از افراد گیج شده، مبارزه با مادر شانس، و رفتار با ویلیامز به عنوان یک شخصیت ظاهراً ماکو در خانواده، جاناتان جکسون در نقش بزرگترین فرزند دبیرستانی ایستادگی کرد و یک اعدام عالی را بیان کرد. مسئولیتی که او به خاطر از دست دادن خواهر یا برادر جوان ترش به عهده دارد، به عنوان مسن ترین، - - چگونه نگهبانان هر دو سخنان وحشیانه ای در مورد او نداشتند یا عدم تعهد او را مورد بررسی قرار دادند، زیرا خواهر یا برادر کارکشته تر این کار را برای او ناراحت کننده تر می کرد و این احساسات. بی سر و صدا به عنوان "ستون پشتیبان" برای کل داستان نشان داده شدند. ویژگی قابل تصور نگهبانان جوان مفقود شده که صرفاً به دلیل احساسات و ترس خود و عدم تلاش برای تحقیق با خویشاوندان مختلف در داخل یک خانواده هسته ای مشابه در مورد اینکه چگونه در همه موارد چشم انداز داشتند - - این فرض که بزرگسالان مقدار بیشتری را می دانند. در مورد عوامل واقعی و بی رحمی زندگی، به یک دیدگاه احیاگر نیاز دارد: بیایید به سطح کودکان پایین بیاییم و علاوه بر آن به آنها نشان دهیم (گاهی اوقات یک آغوش اولیه می تواند احساسات ناشناس کینه توزی یا پریشانی را پراکنده کند). باید در مورد همه اقوام و خویشاوندان فکر کرد و ما واقعاً میخواهیم برای در نظر گرفتن نظرات بچهها بدون توجیه آنها حاشیهای بهدست آوریم - - این برای احترام یک خانواده هستهای در مشکل ضروری است. زمان بهبود خواهد یافت و سرنوشت دستی را به دست می گیرد. هیچ زمینهای برای چنین موقعیتی وجود ندارد، و ما نمیتوانیم به همه چیز فشار بیاوریم - چیزها، در حال بهبودی انسان، مسیر خودشان را طی میکنند.
یکی دیگر از فیلمهای کودک گمشده که زنگ را به صدا درآورد، «بدون ردی» محصول 1983 است. با کیت نلیگان به عنوان مادری که مشکل دارد. به طور معمایی به یاد میآورم که یک فیلم نسبتاً وحشتناک وجود دارد به نام «خانه زیر درختان» در سال 1971، با Faye Dunaway و Honest Langella که به همین ترتیب موفق به جستجوی کودکان گمشده یا گرفتار شدهاند.
اولو گروسبارد کارگردان چند فیلم متفاوت را هماهنگ کرده است. فیلمها، با این حال خط داستانی اصلی آنها طیفی از سختیهای خانوادگی و روابط پیچیده انسانی دارد - - The Subject Was Roses 1968: جانبازی که تلاش میکند با مردمش در خانه زندگی کند (مارتین شین، پاتریشیا نیل). Straight Time 1978: تقلب متواضعانه ای که تلاش می کند مستقیم پیش رود (داستین هافمن). سقوط سر به پا 1984: یک مرد و یک خانم تلاش می کنند تا از عشق خارج از ازدواج خود آگاه شوند (رابرت دنیرو، مریل استریپ). و بر احساسات میان خویشاوندان تاکید کرد (پذیرش واقعی 1981: دو خواهر و برادر، یک پلیس (رابرت دووال) و یک وزیر (رابرت دنیرو)؛ جورجیا 1995: دو خواهر، یک خواننده پرورش یافته (اسب زن وینینگهام)، و یک هنرمند نه چندان موفق ( جنیفر جیسون لی).
دانلود فیلم The Deep End of the Ocean 1999 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
به هر حال، این فیلمی بود که توسط راس ردیکر با تکنیکالر و عریض درخشان ارائه شد و زن شجاع ما گریه می کرد در حالی که همسایه ها حرف می زدند و عزیزترین همراه آنها را سرزنش می کرد و قهرمان را دلداری می داد. با این حال، تمام چیزی که بهشت در این تثبیت شگفتانگیز اجازه میدهد این است که جمعیت یا وانمود کنند که تشدید شدهاند یا قبل از خرید محتوایی قدیمی که ما را وادار میکند بپذیریم که خانمی سه فرزندش را به یک کلاس کلاس میبرد که افراد زیادی در آن حضور دارند و تفاوتی با هم ندارند. جوانان، و هنگامی که یکی از آنها ناپدید می شود، مات و مبهوت می شود. میشل فایفر در یک تراژدی که او را در مورد ناپدید شدن پسرش عصبانی کرده است، به منطقه این زنان صفحه نمایش خارقالعاده میرود و پس از 9 سال دویدن بر روی جوان جدید در محله جدیدی که فایفر و همسرش ترنت ویلیامز در آن زندگی کردهاند. برای مدت طولانی، و پذیرفتن اینکه این جوان فرزند غم انگیز آنهاست. بدیهی است که بر اساس محتوای مربوط به آنچه اتفاق میافتد تشکیل شده است، بنابراین باید معقول باشد، یا احتمالاً این همه آن چیزی است که فیلمنامهنویسان فیلمهای امروزی سعی میکنند به ما بگویند.
این یک برداشت جدید از تراژدی مثال زدنی است. که اساساً مزیت یک خلاقیت مجلل و رویکردی برای بازگویی داستان داشت، صرف نظر از اینکه اگر آن را قبول نمیکردید، چقدر از بالا به کجا میرسید، شفقت با زن شجاع بود، بنابراین جمعیت معتقد بودند که باید رضایت را دنبال کنند. فایفر باید بهعنوان مادری مهربان، دلسوزی تماشاگران را جلب کند، اما به دلایلی نامعلوم، ترکیب اطراف او چنان خود محور است و درخواست دوست داشتن او را دارد که دیوانه میشود. در حقیقت، جاناتان جکسون که نقش خواهر و برادر باتجربهتر را بازی میکند، در «بیمارستان عمومی» نقش اسپنسر خوش شانس را بازی میکند که مادرش دقیقاً به همین شکل با مادرش همراه شده بود و از نگهبانانی که او را بزرگ کردهاند بیاعتنایی کرده بود. به ناچار، شخصیت فایفر شروع به تحمل ناپذیر شدن میکند.
ووپی گلدبرگ که نقش آن را بازی میکند وحشتناکتر است که با عجله به سمت کسی میآید که کودک را از زمانی که نیمه بهترش به دنیا آمده بزرگ کرده و تلاش میکند تا قبل از پی بردن به واقعیت، او را دستگیر کنید. با وجود محتوا، این نقص فایفر یا گلدبرگ نیست، و در واقع از ما انتظار می رود که بپذیریم که این به خشم رسانه ای تبدیل خواهد شد. همه به این دلیل که فیلمنامه نویسان یک فیلم معتقدند ما باید اعتبار آن را بپذیریم. نحوه نگاه کردن این جوان به این افراد که برای او بیگانه هستند، به غیر از روشی که او چمن آنها را کوتاه کرده است و در چند ثانیه به آن ها باز می گردد، در حالی که کسی که او را آورده در آن منطقه زندگی می کند، من را عصبانی کرد. هر چند یک قسمت از یک نمایش خانوادگی به پایان رسیده بود و هفته بعد بدون هماهنگی پیش رفت. زمانی که فیلمی ساخته میشود که از شما انتظار میرود در شرایطی نسبت به شخصیتها دلسوزی داشته باشید که آنها نیستند و شما این کار را نمیکنید، این یک مسئله مهم است. من فقط برای همه چیزهایی که خارج از بیس مدیریت می شدند احساس سردی می کردم. پایان عمیق دریا جایی است که محتوای The Deep End of the Ocean باید قبل از شروع خلقت مطرح می شد.
دانلود فیلم The Deep End of the Ocean 1999 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
مانند بسیاری از فیلمهای امروزی، «پایان عمیق اقیانوس» امیدوارکننده شروع میشود و در نیمه راه زیر بار ویرانگر مکانیکهای داستانی دست و پا گیر، شگفتانگیز و هیجانانگیز منفجر میشود. دلیل داستان تا آنجا قانع کننده است که جمعیت هنوز نمی توانند صادقانه به وضعیت فوق العاده ای که این خانواده با آن روبرو هستند کشیده شوند. میشل فایفر یک عکاس جوان را به تصویر میکشد که در مدیسون، ویسکانسین، با همسری گرامی و متعهد (درمان ویلیامز) و سه بچه کوچک و بامزه، به زندگی بکر ادامه میدهد. در حالی که در شیکاگو برای یک کلاس دور هم جمع می شود، رویای بد هر پدر و مادری به واقعیت تبدیل می شود: جوان مرکز او به طور غیرقابل لمسی در ورودی خانه ای مملو از خانه ناپدید می شود. این صحنهها، که در آن او با احساس هشدار در حال افزایش و همچنین احساس ویرانگر مسئولیت و خودپرستی فردی مواجه میشود، از هر چیزی که در یک فیلم معمولی «ترسناک» وجود دارد، شگفتانگیزتر است. وقتی متخصصان با جریان بیپایانی از دیوارهای شفاف روبرو میشوند و با مادری که علیرغم ناگفتنیها به دیوانگی میرود، همذات پنداری میکنیم. با گذشت ماهها، خانواده تلاش میکنند تا خود را با حقیقت وحشتناک شرایط خود وفق دهند و فیلم قول میدهد که به بررسی عاقلانه تأثیرات بدبختی، ترس و گناهی که با ناپدید شدن یک جوان میرود تبدیل شود. با این حال، در آن مرحله، فیلم با جلو بردن 10 سال پیش میرود و کودک بهطور فوقطبیعی پیدا میشود که در چند چراغ راهنمایی ساده دورتر زندگی میکند، با شادی در کنار مردی که در ابتدا به یاد میآمد یک رفیق بود، سپس بهعنوان یک پیاده بینقص در نقشهای قاپیدن کشف شد. بد شد همانطور که جوان با نگهبانان "واقعی" خود به خانه می رود، فیلمنامه به یک معادله فیلم کسل کننده تلویزیون تبدیل می شود، که در آن هر شخصیت باید نمایش کوچک استاندارد خود را بدون توجه کمی به مقبولیت یا خلاقیت به نمایش بگذارد. The Deep End of the Ocean به جای بررسی مراحل مختلفی که یک خانواده مستقیماً به دنبال یک بدبختی طاقتفرسا پشت سر میگذارد، با رسیدن به یک هدف هیجانانگیز غیرقابل قبول، ما را فریب میدهد. کاملاً واضح است که سازندگان قطعاً بیشتر نگران بیرون کشیدن اشک هستند تا تحقیق واقعاً متفکرانه درباره موضوع آن. این مایه شرمساری با توجه به این واقعیت است که سرگرمی ها (به ویژه فایفر) کارهای خود را عالی انجام می دهند. فقط ووپی گلدبرگ، در یک شغل کاملا دشوار به عنوان یک بررسی کننده همدلانه بچه های گم شده، به طرز غم انگیزی به نظر می رسد که اشتباه گرفته شود. The Deep End of the Ocean میتوانست برای او (و مطمئناً برای همه علاقهمندان) منبع فوقالعادهای از برکت و درد باشد، اما برای جمعیت، فقط باعث میشود آدم درباره اینکه چقدر میتوانست بهتر باشد زمزمه کند.
دانلود فیلم The Deep End of the Ocean 1999 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
فیلم "پایان عمیق اقیانوس" ساخته اولو گروسبارد را باید "پایان کم عمق اقیانوس" می نامید فقط به این دلیل که فیلم آنچنان بخش قابل قبولی از شرایط و افکار خود دارد که تقریباً اتفاقی نیست که تهیهکنندگان فیلم فکر میکردند که برای تبدیل خود به یک تراژدی بسیار عالی هستند. علاوه بر این، اشک چیزی است که ما در حین تماشای The Deep End of the Ocean حتی به آن فکر نمی کنیم و باید اشک آور باشد.
در طرح داستانی فیلم با اطمینان باورنکردنی سازمان ملل متحد و اشتباه به تصویر کشیده شده است. در واقع، حتی صحنه پایانی هفته به دلیل بیخوشی است. طرح واقعی مناطق قدرت قوی است، و دقیقاً راهی را می داند که باید خود را از صفحه نمایش معرفی کند. مسئله در همین جاست. تلاش برای بچه گمشده به طور فوق العاده ای مشخص شده است، اما خیلی بیشتر از بازگشت؟ علاوه بر این، این افشاگری که باید با شگفتی زیادی به آن پاسخ داده میشد، به هر نحوی است، نه بیش از حد شگفتانگیز.
در فیلم The Deep End of the Ocean نیز وقفههای بیاهمیت و امنیت داستانی بسیار زیاد است. . به عنوان مثال شخصیت ووپی گلدبرگ را در نظر بگیرید. در یک صحنه خاص، او به دلایل ناشناخته ای غیر از این که مردم را خوشحال کند، محرمانه را کشف می کند. این بسیار غیر حیاتی است، آنقدر سوزن، آنقدر دیوانه است که من با صدای بلند قهقهه زدم.
نمایشگاه های "پایان عمیق اقیانوس" مطمئناً لذت قابل توجهی بود. فایفر، که فیلمی درست نکرده است، مدت زیادی است، با موفقیتی فوقالعاده بازمیگردد. بی نظمی او شامل و پاسخ های او باورنکردنی است. تریت ویلیامز عموماً در کارش عالی است، با این حال در بعضی مواقع یک تکه بالاتر از حد و بیش از حد نیرومند است. گلدبرگ در به یاد ماندنی ترین ظاهرش انرژی جزئی را منتقل می کند، با این حال ممکن است به طور موثری جایگزین یک تازه کار شده باشد و نسبتاً خوب معرفی شده باشد. جان کاپلوس، به عنوان پدر موقت، با ظرافت از او مراقبت می شود و به نظر می رسد که بدون زحمت بر کار خود غلبه می کند. واقعاً افتضاح است که محتوا این مطالب را با گفتمان فریبنده و مشاغل شاداب ارائه نکرد. در واقع، به نظر می رسد که کل فیلم کند و خشک است.
مایه تاسف است که فیلم جنبه عمیق داستان را کاملاً از دست داده است. ممکن است بر اساس دیدگاه والدین پرورشی، مواد تحریککنندهای وجود داشته باشد، اما وجود ندارد. رئیس گروسبارد به اندازهای که میتوان انتظار داشت، احساس شخصیتهای متعددی را به وجود آورد، اما یکی از آنها واقعاً به سر نمیخورد، شبیه به «نامادری» جدید، که چند ایراد خاص را تجربه کرد. «نامادری» با توجه به فیلمنامهای که با سرعتی گیجکننده همراه بود، در امان بود. «پایان عمیق اقیانوس» حتی به دنبال اشک هم نرفت.
دانلود فیلم The Deep End of the Ocean 1999 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
من در بیشتر موارد حدود 10 نظرسنجی از یک فیلم را قبل از دیدن آن متوجه شدم. برای این موقعیت، من در نهایت قبل از درک نظرسنجی ها برای دیدن فیلمی رفتم، بنابراین می توانم از پیچش های داستانی شوکه شوم.
«پایان عمیق اقیانوس» دارای بخش های بسیار و بی شماری است که آغاز می شود. با محتوای غیرحرفهای، که منعکسکننده مکانهای بسیاری است که فیلم حس ساخت ارزان قیمت را نشان میدهد.
به خاطر داشته باشید: میشل فایفر ستاره اصلی نخبگان فیلم است. بازیکنان پشتیبان، که همگی ماهر هستند، شامل درمان باشکوه ویلیامز، جان کاپلوس (در یک کار بسیار کم ارزش) و به اندازه کافی عجیب، ووپی گلدبرگ در شغلی است که در طی آن ظاهر اصلی او فشار استثنایی نزدیک به خانه را که تلاش فیلم برای ساخت متوقف میکند، متوقف میکند. و سپس جزئیات فردی را که به معنای واقعی کلمه هیچ ربطی به فیلم ندارد، آشکار می کند.
بهترین اجرا توسط جاناتان جکسون، به عنوان یک دانش آموز دبیرستانی تحریک پذیر است که تلاش می کند خواهر و برادر جدیدش را درک کند و او را وادار می کند تا وضعیت عادی آنها را بررسی کند. گذشته به شیوه ای ناخوشایند.
چرا The Deep End of the Ocean متواضعانه به نظر می رسد؟ به من اجازه دهید راه ها را بشمارم:
1. بخش بزرگی از فیلم ظاهراً در شیکاگو اتفاق میافتد، شهری که نقاط عطف زیادی برای فیلمبردار دارد، اما به نظر میرسد حتی یک صحنه در آن فیلمبرداری نشده است. در واقع، حتی یک عکس در هوای آزاد که "خیابان میشیگان" را نشان می دهد. به نظر می رسد تابلوی راه از یک مجموعه اولیه استفاده کرده است که هرگز آنجا نبوده است.
2. سهام فیلم در مواقعی نشان میدهد که از یک فروش تجاری خارج شده خریداری شده است.
3. در کنار فایفر، ستاره بزرگ اصلی گلدبرگ است که به هر شکلی که واقعاً مهم است، در روندی از راه رفتن ظاهر می شود.
4. صحنهای که گمان میرود در روز شکرگزاری باشد، درختان پر و سبز و پرندگانی را که توییت میکنند در شیکاگو آشکار میکند!
5. نه سال گذشت، و به نظر میرسید که شخصیتهای بزرگتر یک روز به بلوغ نرسیدند... حتی با استفاده از مدلهای موی مشابه! علاوه بر این، ولوو خانواده هم به همین شکل به نظر می رسد... 9 سال بعد.
بعد از دیدن فیلم، به چند نظرسنجی نگاه کردم و آن ها را برای این بحث به خاطر آوردم. من در حال حاضر درک می کنم که شاید سم من باید ناظر فیلم را هدف قرار دهد، تا یک نوع بریده بریده و پایین تر از یک فیلم کشیده تر و احتمالا بهتر را کنار بگذارد.
دانلود فیلم The Deep End of the Ocean 1999 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
تمام تحسین ها نصیب جاناتان جکسون می شود که The Deep End of the Ocean دلخراش را نجات داد. صفحه نمایش در هر نقطه ای که جکسون وارد می شود به عنوان با تجربه ترین کودک بث و پت کاپادورا وینسنت روشن می شود. شما می توانید شکنجه را در آن بدن نوجوان احساس کنید. چرا در دنیا درک او برای والدینش اینقدر دشوار است؟
با فرض اینکه شخصیت وینسنت را دوست دارید، می توانم به شما توصیه کنم که کتاب ژاکلین میچارد را مطالعه کنید. این احتمالاً به اندازه فیلم غم انگیز است (در حالی که شاید نه بیشتر) اما در نحوه بیان آن از طریق یک دیدگاه مشترک جذاب است، با هر دوی بث و وینسنت که داستان را به تصویر می کشند. در این کتاب اطلاعات مفیدی در مورد وینسنت و زندگی او جمع آوری می کنیم، اینکه چرا او به هویت خود تبدیل شد و درباره کل شرایط چه فکر و احساسی دارد. بیشتر اوقات از دید وینسنت دیده نمیشود به متخصص او تام میپردازد، شخصی که آنها کاملاً از فیلم جدا شدهاند. این واقعا افتضاح است، با توجه به این واقعیت که همه فعالیت ها در آنجا اتفاق می افتد. وینسنت واقعاً یک بچه از بین رفته است، و صحنههای بین او و تام هم سرگرمکننده و هم متفکرانه است.
در کتاب وینسنت نیز اضطرابهایی را تجربه میکند، چیزی که بسیاری از جوانان تجربه کردهاند و ممکن است در مورد استفاده قرار گیرد. The Deep End of the Ocean به عنوان یک موضوع اثبات قابل تشخیص مناسب است. متاسفانه اون هم حذف شد اساساً آنچه آنها انجام داده اند در کتاب فردی چندوجهی و فوق العاده جذاب است و او را تک لایه و کم انگیزه کرده است. چیزی که میتوانیم قدردانش باشیم جاناتان جکسون است که فکر میکنم با اندکی که به او داده میشود، واقعاً سخت کار میکند. رایان مریمن که نقش کودک گمشده بن/سام را بازی میکند نیز بسیار خوب است.
اما در هر صورت The Deep End of the Ocean به نظر میرسد که برای تلویزیون ساخته شده است و من نمیتوانم این بازی وحشتناک را تحمل کنم. توسط بزرگترها راه اندازی شده است. میشل فایفر میتواند در مشاغلی که از این کار محدودتر هستند عالی عمل کند و اغراق کردن او در همه چیز آزاردهنده است. درمان ویلیامز در بیشتر موارد خالی است. ووپی گلدبرگ در طرف مقابل، در بخش بزرگتر خود را به عنوان یک اقلیت نشان می دهد: یک پلیس سیاه پوست و لزبین که با خانواده دوست می شود. اساساً: شما می توانید از مطالعه کتاب در صورت عدم امکان که به سادگی از قسمت های مربوط به بث استفاده کنید، سود زیادی به دست آورید.
دانلود فیلم The Deep End of the Ocean 1999 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
میشل فایفر نمایشی باورنکردنی را به عنوان فرزند سهسالهاش به نمایش میگذارد که او را برای مدت کوتاهی با خواهر و برادر با تجربهترش رها میکند. The Deep End of the Ocean فقط در مورد این نیست که چگونه یک جوان گمشده می تواند بر زندگی یک فرد تأثیر بگذارد، اما بعد از اینکه خانواده به شهر دیگری نقل مکان می کنند و یک روز کودکی که بسیار شبیه به بچه گمشده است دیده می شود، عجیب تر می شود.
من هر چند وقت یک بار در مورد احتمال وقوع این اتفاق کمی مشکل داشتم، با این حال این پرسشها باعث شد که یک گردهمایی (بالقوه) پس از مدتها چگونه کار کند. فایفر با احساس بسیار زیادی عمل می کند بدون اینکه احساسی بیش از حد شود، بنابراین همانطور که من می بینم توجه همه را به خود جلب می کند. هنرمندان مختلف نمایش خوبی دارند، اما نه به اندازه او خارق العاده. بر اساس دیدگاه های متناوب، موضوعات زیادی وجود دارد، بنابراین به عنوان مثال نشان داده می شود که جوان چه احساسی دارد، چگونه بچه های "دیگر" نیز تحت تاثیر قرار می گیرند، حتی شرایط برای پلیسی که این پرونده را انجام می دهد.
با این حال، من واقعاً احساس میکنم که فیلم از دست رفته است، با این حال با این که دلیل آن را بیان کنم مشکل دارم: دیدن آنچه در بالا ساختهام باعث میشود احساس کنم The Deep End of the Ocean روی کاغذ عالی است. هر چند که ممکن است، تجربه واقعی آنقدرها شگفت انگیز نبود. من فقط خیلی وقت را خسته میکردم و به نظر میرسید که فیلم طولانیتر از زمان پخش آن در حدود 1 ساعت و 45 دقیقه است. من واقعاً در آن حضور نداشتم، علیرغم این واقعیت که به طور کلی این نوع فیلم بسیار پرشور و شیفته کننده است. هیچ چیز - به غیر از اعدام فایفر - گیر نکرد. شاید به همین ترتیب بتوان آن را به زمان طولانی صرف شده برای ضبط آنچه در دوره طولانی مدت غیبت کودک رخ می دهد نسبت داد. به هر حال، به نظر می رسید که هیچ جا نمی رفت و توجه من اغلب از بین می رفت.
اگر چیز بهتری برای تماشا ندارید، پیشنهاد می کنم خودتان The Deep End of the Ocean را ببینید و قضاوت کنید که آیا عالی است یا خیر. نه تا آنجا که ممکن است به من مربوط شود، من را ناراضی گذاشت، اما از فایفر و با توجه به اینکه چقدر کار به وضوح برای ساخت The Deep End of the Ocean انجام شده است، احساس کردم نمره 5 خیلی پایین است.
دانلود فیلم The Deep End of the Ocean 1999 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
این رویای بد هر مادری است: وقتی بث کاپادورا (میشل فایفر) برای لحظهای پشتش را برمیگرداند، فرزند 3 سالهاش، بن، از جلسه دبیرستانش ربوده میشود. تعقیب هیچ نتیجه ای ندارد. بنابراین، خانواده باید این بدبختی غیرمنتظره را مدیریت کنند: بث یک نمونه جدی از ناامیدی را پرورش می دهد، شخص مهم او، پت (درمان ویلیامز)، تلاش می کند تا درد خود را پنهان کند و به جلو برود، و با سابقه ترین فرزندشان، وینس (جاناتان جکسون) باید دو مسئولیت خود را مدیریت کند (او باید مراقب خواهر یا برادرش باشد) و عدم توجه والدینش.
تقریباً 10 سال پس از این واقعیت، خانواده به منطقه دیگری نقل مکان می کنند. بچه ای می ایستد و می پرسد که آیا می تواند علف های آنها را بتراشد - و بلافاصله، بث فرزندش، بن را درک می کند. آیا خانواده بعد از 9 سال گرد هم می آیند؟ علاوه بر این، آیا حتی می توان تصور کرد که توپ واقعاً غلت بخورد؟ پایان عمیق دریا چیزهای زیادی دارد که باعث کارکرد آن می شود: یک بازیگر قوی و مهمتر از آن دلیلی جذاب. چه حیف که حجم بیشتری از آن را نمی سازد.
واضح ترین مسئله این است که تهیه کنندگان از هر نوع داستانی که باید بگویند مطمئن نیستند. آیا The Deep End of the Ocean در مورد فوت یک کودک است؟ آیا این مربوط به دور هم جمع شدن خانواده است یا در مورد مسائل بعدی؟ یا از سوی دیگر در مورد دشواری تغییر گذشته است؟ فیلم به جای انتخاب، سعی میکند طیف گستردهای از داستانها را بازگو کند، و این خیلی جواب نمیدهد. در نهایت، بخشهای مختلف بیش از حد از هم گسیخته به نظر میرسند.
موضوع دوم، الهامات تا حدی گسترده از شخصیتها است. به طور خاص در یک مورد، این به خاطر یک سرگرم کننده جوان وحشتناک است. بن (رایان مریمن) نشان داد که به نظر نمیرسد احساساتش حتی یک بار هم با فعالیتهای او سازگار باشد.
پایان عمیق دریا ممکن است یک فیلم مادام العمر بسیار مناسب باشد. همه چیز برابر بود، به یک تصویر حرکتی نه چندان ایده آل تبدیل شد.
نویسنده: یوهانا شوئنفلد
http://thecelebritycafe.com/films/full_review/12945 .html
دانلود فیلم The Deep End of the Ocean 1999 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
پایان عمیق دریا فیلمی بود که باید اشک را از چشمان مردم بیاورد، اما رئیس از این کار غافل شد و سی دقیقه پس از خروج از بندر، اهمیت پس از شروع، در دریا غوطه ور شد. «پایان عمیق دریا» شامل تریت ویلیامز، میشل فایفر و جاناتان جکسون بود. شارژ بازیگران برتر از فیلم واقعی است. و این می گوید یک تن برای روزنامه نگاران و رئیس. من در میشل فایفر ناامید شده بودم، فکر می کردم او نمایش عادلانه ای خواهد داشت. من قاطی شده بودم؛ او بسیار خودخواه بود و به کسی که فکر می کرد فرزندش، بن زنده است، توجه نمی کرد. این صرفاً یک فیلم دیگر در مورد تسخیر است، در کنار هیچ راز یا تنشی واقعی یا هیچ اشک واقعی از صورت من بیرون نیامد. منظورم این است که اگر رئیس تمایلی به ساخت فیلمی با چنین شرایطی داشته باشد، من احساس میکنم که باید دقایق دلخراشتری وجود داشته باشد و اختلافات با بچهای را که در مورد کارهایی که او بیپایان نباید انجام دهد، قطع کند. اصلیترین چیزی که افراد باید بیاورند یک گونی است تا بتوانند آن را بالای سر خود بگذارند و سعی کنند آن را تماشا نکنند. درمان ویلیامز واقعاً سرگرم کننده اصلی است که ارزش درک کردن در این خرابه وحشتناکی را دارد که آنها آن را فیلم می نامند. با این حال، بخش های بزرگی در The Deep End of the Ocean وجود دارد. ویلیامز، بدکار معمولی شما، در نقش پت کاپادورا، همسر و پدری است که پس از ربوده شدن بن، خانواده را در کنار هم نگه می دارد. زمانی که مادر (فایفر) در آستانه شکست بود، پدر بود که همه چیز را دست نخورده نگه داشت و در نهایت کسی بود که یک بار دیگر همدیگر را به واقعیت تبدیل کرد. دوستداشتنیترین صحنهی دیگر من بین دو خواهر و برادر اتفاق افتاد، زیرا آنهایی که تثبیت شدهتر هستند، به خاطر محکمتر نگرفتن دست بن، خود را مقصر میدانند. بن به خواهر و برادرش اطلاع داد که مشکلی ندارد. من The Deep End of the Ocean را به زور به کسی تحمیل نمی کنم، اما با توجه به اینکه متوجه شدم دقایق خود را دارد، آنقدرها هم وحشتناک نبود.
دانلود فیلم The Deep End of the Ocean 1999 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
پایان عمیق دریا به اندازه کافی با توانایی شروع می شود - بن بچه سه ساله بث کاپادورا (میشل فایفر) در حین نام نویسی برای گردهمایی دبیرستانش از پیش اتاق مملو از مربا دزدیده می شود. صرف نظر از همه تلاش ها برای یافتن جوان، ناپدید شدن راز باقی می ماند تا اینکه نه سال پس از این واقعیت، کاپادوراها به شهر دیگری نقل مکان کردند و بن (در حال حاضر سم) در ورودی بث تپش می زند! برای به هم ریختن مسائل، بن دوران کودکی را در خانواده ای در نزدیکی و شاد، دقیقاً دو چراغ راهنمایی دورتر... بدون هیچ خاطره ای از خانواده قبلی خود تجربه کرده است.
موضوع هم حساس و هم پیچیده است - و در اینجا باید به افراد زیادی فکر کرد - مادر، پدر، خواهر و برادر بیمعنا، و خانواده دیگر، و بدون توجه به این، این انصاف اعدام بینقص فایفر را تحقیر میکند، زیرا مسئولیتی که بث را برانگیخته و دلسرد میکند.
آنچه به وضوح آغاز میشود. داستان درد بث با اغراق در داستان بن و پس از آن داستان وینس شناور است. در مجموع، قدرت عمیق احتمالی این داستان به طرز ناامیدکننده ای تضعیف شده است. در نهایت، یک نارضایتی گفته نشده است. هدف راز نه ساله هر چند لحظه ای است زیرا می تواند در برابر شرایط اقلیمی باشد. به نظر می رسد پت کاپادورا (درمان ویلیامز) ناپدید شدن فرزندش را به طور مؤثر "غلبه می کند" - یک نظارت کنجکاو. به همین ترتیب تأثیر روی پدر جدید (که به طرز شگفت انگیزی توسط شخصیت سرگرم کننده جان کپلوس به تصویر کشیده شده است) و وینس متأسفانه کمرنگ شده است. به طور کلی، این داستان بدون توجه به پتانسیل آشکار برای احساس بارگیری استثنایی، تنش، بیش از حد منصفانه و آرام است.
با وجود این ایرادات، پایان عمیق دریا گاهی اوقات یک داستان نگهدارنده است و به شدت توسط آن بازی شده است. Pfieffer.Viewers در تصاویر متحرکی مانند ناگهان (1981) و Not Without My Little Girl (1991) نیش بیشتری پیدا خواهند کرد.
نظرات کاربران
برای ثبت نظر ابتدا وارد اکانت خود شوید.