در حال دریافت لینک های دانلود بدون سانسور
فیلم The Bigamist 1953... لطفا منتظر بمانید ...
"هری و ایو" تلاش می کنند کودکی را به فرزندی بپذیرند. رئیس سازمان کودکان متوجه می شود "هری" رازی را مخفی کرده و تصمیم به تحقیقات می گیرد. او به سرعت متوجه می شود "هری" سفرهای متعددی به لس آنجلس داشته و...
بیگامیست مردی که مخفیانه با دو زن ازدواج کرده است فشار فریب او را احساس می کند...
دانلود فیلم The Bigamist 1953 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
ادموند اوبراین بهطور وحشتناکی بهعنوان شغلی که نامگذاری شده است، بهطور مداوم توسط دو بازیگر زن بهطور قابلتوجهتر بهعنوان نقشآفرینی میشود، همه فرصتهای انصافی را برای منصف بودن، بازی میکنند. او همچنین نمایش وحشتناکی از بازیگری را عاقلانه نشان می دهد، زیرا هیچ سرنخی در مورد چگونگی مدیریت شخصیت خود با هر قدرت تخیلی ندارد، بنابراین با عجله انتخاب می کند که او را به عنوان یک دوپینگ اشتباه بازی کند، بدون هیچ ویژگی، پس از آن، جمعیت این کار را انجام نمی دهد. واقعاً اصلاً به او اهمیت نمی دهم. به همین ترتیب کمکی نمیکند که او باید یک فرد نامطلوب را متفکرانه به تصویر بکشد، اما بهدلیل گستردگی آوازی هولناک و عدم وجود اشتیاق در کار، او باعث میشود که سوژه اصلی جذابتر از بازدید حملونقل تکاندهندهای شود که دلیل آن را مشخص میکند. رتبه اول.
لحن سخنرانی بر محتوای فیلم غلبه کرد تا جایی که فرد قسم بخورد که ناخواسته در حال تماشای یک "ملودرام" با کد فیدز هستند که کاملاً همینطور است. این زمان اصلی است که ایدا لوپینو در هر مرحله کاملاً خود را هدایت می کند و به وضوح نشان می دهد که چرا - به نظر نمی رسد او کاملاً متوجه باشد که ابتدا به دنبال کدام کار باشد و بدون پویایی منطقی در مورد ماهرترین روش برای پیوستن مجدد به آن دو. در کنار هم، او یک احساس بی نظمی تصادفی و طاقت فرسا را بر کل فیلم اعمال می کند. جلوههای بصری تا حدی دوام میآورد که به نظر میرسد یک درام پخش نوجوانانه باشد تا یک فیلم رایگان ساخته شده توسط بزرگسالان ماهر. سرگرمیها نمیدانند چگونه خودشان را مدیریت کنند - بعضی اوقات چنین نبود سرفصل به ایجاد خلاقیت کمک میکند (جوان فونتین در انتقال تفکرات درونی شخصیتاش به طور مؤثر کار میکند، بسیار شگفتانگیزتر از آن، اطمینان به نفس آیدا در حین انجام کار است، زیرا میتوانید احساس کنید که او دادن همه چیز در شرایط نسبتاً غم انگیز) اما در اغلب موارد، واقعاً نترسی بازیگران و گروه را کاهش می دهد تا جایی که گزینه ای برای انجام تلاش شجاعانه در کار خود ندارند. این امر ناامیدکننده است زیرا ایدا لوپینو هدایای واقعی خود را در دو بخش نشان داد، نه زمانی که آنها در پروژه مشابه با هم هستند.
فیلمنامه، در حال حاضر با مشکلی واقعا ناراحت کننده مواجه شده است. اکنون به سختی می توان در دفتر منطقی آن پذیرفت که به چه دلیل ادموند اوبراین در هر مقطعی می تواند چندهمسری را از بین ببرد و به چه دلیل برنامه های پذیرایی همسر اول خود را ملزم کرده است، زیرا بدیهی است که مشخص شده است که نقطه ای که مسئول برخورد با خردسالان است، باید درون نامزدهای خود را عمیقاً اسکن کند تا کودک در دستان ایمن و قابل اعتماد قرار گیرد. به چه دلیل ادموند گوئن حتی اجازه داشت پس از ناامیدی بزرگ و غیرقابل ذکرش به نیمه راه بازگردد، با این فرض که این مشکل فوق العاده بود. با فرض اینکه همسر اصلی واقعاً یک فرد قابل استخدام در سازمان بود، آیا او اکنون نباید به لس آنجلس میرفت تا جایی که با آن مکان بسیار آشنا باشد؟ مهمتر از همه، به چه دلیلی هرگز به همسر دومش واقعیت را از لحظه دومی که فهمیده بود باردار است، نگفت-لعنتی چرا کسی را در مورد داده ها روشن نکرد، زیرا او می توانست به اشتباه خود بفهمد و کاملاً تصدیق کند. مسئولیت شرایط تا حد زیادی به تأیید اخلاقی اخیراً کشف شده او و بیزاری از ثبات روانی همسرش و همچنین تشویق تشویق برای مسائل معشوقه اش؟
علاوه بر مسائل بسیار منسجمتر، محتوا باید واقعاً جذاب میبود، زیرا یک موضوع اجتماعی را به میزان قابل توجهی رضایتبخشتر از اولویتهای اخلاقی میکرد، متأسفانه به این دلیل که فیلمنامه بسیار حول محور ساختن متمرکز شده است، ناقص میماند. موضوع مشکوکی که برای جمع معاصر مردم ذوق زده است که در نهایت باعث اشتباه بی مزه آن می شود تا جایی که فیلم به سرعت پیش از آنکه بتواند صحنه های جذابی را ببیند، استقبال خود را از بین می برد. این واقعاً مایه شرمساری است، زیرا این یکی از معدود فیلمهای استثنایی بالغی بود که در دورهای از محدودیتهای دیوانهکننده بازدارنده، هیچ سوژهای را بهطور شفاف مدیریت نمیکردند و واضح است که همه تمام تلاش خود را میکنند تا یک تراژدی بسیار پیچیده را به نظر برسانند. معتبر این به سادگی این است که هیچ کس واقعاً سعی نکرد آن محتوا را تعمیر کند تا آن را نه چندان سخت گیرانه، بلکه به طور واضح تر نشان دهد یا آن ایجاد معادل را از هر گونه ناامیدی ظاهری هیولایی رها کند تا احساس کنترل در گسترش افکار خود را به دست آورد.
اگر هنوز در مورد حرفه هماهنگی ایدا لوپینو کنجکاو هستید، با مهربانی به فیلمهای مختلف او نگاه کنید، بهویژه شوک یک فیلم حیرتانگیز که هم اکنون زمان ایدهآلی است و علاوه بر آن در به تصویر کشیدن حمله نسبتاً افراطی است. لطفاً از The Polygamist دوری کنید، همانطور که در واقع از ازدواج چند نفره دوری می کنید.
دانلود فیلم The Bigamist 1953 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
کسی این را تجویز کرد تا ببینم که من یک فیلم نوآر واقعی هستم. شاید من آن را در یک لیست نوآر خواندم، اما یکی دیگر از قرعه کشی ها برای من بازیگران و موضوع بود. خوب همراهان، این بدون شک نوآر به هیچ وجه یا جزء کلاس نیست. موضوع مردی که به زندگی دوگانه ادامه می دهد و به طور همزمان به دو خانم در جوامع شهری مجزا متصل می شود، ممکن است سوال برانگیز باشد، و من خانم لوپینو را به خاطر انجام آن تحسین می کنم، اما آن را به طور استثنایی ضدعفونی کرده و به هیچ وجه هیجان انگیز نیست. من "اسپویلر" را برای بسته شدن پیشنهاد نمیکنم، زیرا اساساً هیچ چیزی وجود نداشت و این جمعیت بهخصوص احساس میکردند که از بین رفتهاند. شاید جایی چاپ گستردهتری با گوشت و مواد بیشتری وجود داشته باشد.
من بازیگران را در هیچ جایی نزدیک به بهترین نمایشگاههایشان ردیابی کردم. جوآن فونتین (ایو گراهام)، که خدا او را دوست دارد، به سادگی در مراحل اولیه یک سری طولانی بمب بود. ممکن است «بیگامیست» به عنوان یکی از برجستهترین اسطورههای هالیوود باعث افول سریع او شده باشد. پس از نمایشگاههای آسمانیاش در «ربکا» (1940) و «ظن» (1941) هیچکاک و پس از اوج گرفتن در «پوره ثابت» (1943)، او در سال 1966 با «جادوگران/شیطان» همر حرفهی خود را در سینما به پایان رساند. مالکیت" در کلاس ترسناکی که در آن بزرگان ماهر بی شماری در تصادف فرود آمدند.
ادموند اوبراین (هری/هریسون گراهام) پیشرفت کرده بود و از آن زمان نسبت به این یکی بهبود یافته بود. او محکم و مرده بود، با این حال من حدس می زنم که او به طور کلی بود. او بهعنوان یک همنوع معمولی خوب بازی میکند، اما هرگز نقش یک آهنربای بانوی جوان جذاب را بازی نمیکند. به دنبال نمایشگاه های بی نهایت بهتر از او از همان سال (1953) در "هیچ-هیکر"، در "D.O.A." (1950) و "حرارت سفید" (1949). "Bigamist" به طور مثبت بهترین بازی او نبود.
ادموند گوئن در نقش آقای جردن، متخصص دفتر پذیرش که راز آقای گراهام را فاش می کند، بازی می کند. به اندازه کافی در کارش، و شاید جذابترین کاراکتر از همه کاراکترها، به یاد بیاورم که او در نقش «کریس کرینگل/سنت نیک کلاوس» در «معجزه در خیابان 34» (1947) بود. در واقع، فیلم چندین اشاره حیلهآمیز به آن فیلم خارقالعاده داشت. شاید چند جوک درونی. با احتیاط به دیالوگ گوش دهید.
در آخر، ایدا لوپینو (فیلیس مارتین) شایسته مراقبت از تصویر است، این اولین باری است که او خودش را در هر فیلمی راهنمایی میکند. او یک پیشگام برجسته در زمان خود بود، اما این الماس اجرایی نبود. اگر توسط یک مرد هماهنگ شده بود، ممکن بود به طور متضادی از آن مراقبت شود، با این حال همه چیز در نظر گرفته شد، هیچ تکان باور نکردنی در اینجا وجود نداشت. برای بهترین اعدام ایدا، او را در "They Drive By Night" (1940) نگاه کنید. او بهعنوان بازیکن قراردادی وارنر و معمولاً نقش دوم یا سوم را بازی میکرد، او بعداً در چارچوب قرارداد استودیو بسیار مناسبتر بود. کار او در اینجا به عنوان "زن دیگر" به سادگی خوب بود و هیچ چیز بهتر از این نبود. فم فاتال، بدون اسلحه، بدون شرارت، با این حال بله - مقداری شفقت نسبت به آقای گراهام، رهبر، به خاطر وضعیت دشوارش.
صحنه آخر یک ناامیدی قطعی بود.
چاپ دی وی دی آلفا واقعاً افتضاح نیست و در عین حال باورنکردنی نیست. آنها اکثراً فیلمهای فضای باز ارائه میکنند و در حال حاضر میدانم چرا آزادیهای این یکی به ندرت به دست میآید یا احیا میشود.
دانلود فیلم The Bigamist 1953 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
ایدا لوپینو زندگی حیرت انگیزی داشت، که به عنوان یک عروسک لحن آغاز شد و احتمالاً پر شورترین نمایشگاه های زمان خود را برگزار کرد. در آخرین بخش دهه 1940، اواسط دهه 1950، او دست خود را به هماهنگی و رسیدگی به موضوعی متمایل کرد که هم خیرهکننده و هم مؤثر بود - حمله مدیریتشده «خشم»، «سخت، سریع و زیبا» (1951) درباره یک والدین زورگو بود. پیست تنیس «بیگامیست»، علیرغم موضوعی که داشت، به طرز تکاندهندهای مورد توجه قرار نگرفت و فیلم خوبی بود.
هری (ادموند اوبراین) و ایو (جوان فونتین) اولین بار دیده شدند. ملاقات با آقای جردن (ادموند گوئن) از سازمان پذیرش. هر دوی آنها به سرعت وارد عمل میشوند، اما وقتی هری نیاز به ارائه ظرافتهای فردی دارد، او به وضوح بیمعنا است. آقای جردن شروع به کاوش در او می کند و متوجه می شود که وجودی دوگانه دارد. هری همسر دیگری فیلیس (ایدا لوپینو) دارد - او نیز یک پسر بچه دارد.
او و ایو شناور از هم جدا شده بودند. پس از اینکه متوجه شد نمی تواند بچه دار شود، روی توسعه تجارت آنها تمرکز کرد و هری احساس نامطلوب کرد. او فیلیس را در یک بازدید حمل و نقل از خانه های ستاره های سینما ملاقات می کند و هر بار که او در لس آنجلس است، شروع به دیدن یکدیگر می کنند. زمانی که متوجه می شود فیلیس در حال بچه دار شدن است، باید تصمیم بگیرد که آیا کارهای تجاری را انجام دهد، جدایی بگیرد و در کنار او بایستد - او انتخاب می کند که موش باشد، نه اینکه با ایو روبرو شود و در حالی که فیلیس هنوز است ازدواج کند. به حوا چسبیده!!! ایو با بازدید از دفترش در لسآنجلس او را شوکه میکند و به خاطر داشت که همسایهای که به فیلیس میگوید، در کنار او نیست.
کارها در یک دعوای حقوقی به مرحله مهمی میرسند، جایی که مقام منصوب به طرز باورنکردنی نسبت به هر فرد علاقهمندی فوقالعاده متفکر است. او چیزی مانند "این نیست که شما به کدام خانم نیاز دارید، اما کدام خانم به شما نیاز خواهد داشت"!!!
جوان فونتین عالی است و در آن چیزی که در آن تخصص داشت بازی می کند - یک خانم ضعیف که آرزوی دلسوزی دارد. . به نظر می رسد که ایدا لوپینو خوشایندترین سه قلو باشد. شما این تمایل را پیدا می کنید که او تا پایان با او همراه خواهد شد. علیرغم این واقعیت که ادموند اوبراین به دنبال رفتار متفکرانه به عنوان هری است - او بسیار خشن و چوبی است، دشوار است که بپذیریم او بتواند با هر زنی درگیر شود.
دانلود فیلم The Bigamist 1953 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
ایدا لوپینو یک زن کوچک افراطی بود، هم روی صفحه، هم پشت دوربین و هم به وضوح همه چیز را در نظر گرفته بود. دختر ستاره لابی موسیقی انگلیسی استنلی لوپینو و خواهرزاده Lupino Path به همین ترتیب در راهروها، او از همان ابتدا یک مجری بود و در نواختن خانم های سخت حباب و خسته جهان تخصص داشت. در اینجا، او در حال هماهنگی و مشارکت در یک فیلم کوچک فشرده درباره مردی است که با دو همسر، یک فرزند و یک ممتحن سازمان پذیرش که به نظر میرسد سنت نیک کلاوس (!) است، دچار مشکل جدی میشود.
ادموند اوبراین، هر مرد فیلم، چند همسری عنوان را به تصویر میکشد، که به نظر نمیرسد کمکی به خود کند... بنابراین او هم لوپینو و هم جوآن فونتین را میگیرد. همه چیز برای مدتی مثبت کار می کند، اما شرایط او را پیدا می کند و پس از آن همه چیز را در اطراف شهر تحریک می کند. تکمیل، پرسش بیپاسخ «چه کسی را دوست داری؟» باقی میگذارد و ناظر را به فکر فرو میبرد که کدام یک او را پس میگیرد. پول نقد من روی لوپینو است.
جوان فونتین نقش همسر «اولین» نسبتاً نفیس مدیر پول را به شیوه معمولی سرد و بی ارتباطش بازی می کند. او در حال کنار رفتن از یک حرفه درخشان بود، با این حال شروع به فرو رفتنی بود که برای ستاره های زن دهه 1940 اجتناب ناپذیر بود. O'Brien به عنوان مردی با بلوز زنگ عروسی کار می کند و ادموند گوئن، سنت نیک کلاوس واقعی از جاده 34، تا حدودی کمتر به عنوان متخصص شاد است. جین دارول، یکی از اعضای اصلی دهههای 30 و 40، نقشی را به عنوان خانم نظافتچی دارد.
لوپینو در حال هماهنگی فونتین بود که همسر کولیر یوثفول سابقش بود که سازنده آن بود. گرفتش؟ تنها چیزی که آنها نیاز داشتند هاوارد داف، همسر بعدی لوپینو بود که به عنوان یک کارآگاه ظاهر شد!... یا شاید برایان آهرن، شوهر قبلی فونتین، به عنوان مرجع منصوب شود. با یا بدون آن، مطمئناً The Bigamist وحشتناکی نیست و در زمان ارائه نظرسنجی های مفیدی بود. ارزش تماشا کردن را دارد
نظرات کاربران
برای ثبت نظر ابتدا وارد اکانت خود شوید.