در خطه ی شمالی کشور استرالیا در دهه ی ۱۹۲۰ ، یک مزرعه دار پیر با کشتن یک مرد سفیدپوست جان و زندگی خود را به خطر میاندازد و قانون برای دستگیری وی اقدام میکند.
در دهه 1920 میلادی در منطقه شمالی استرالیا، پس از آنکه یک ساکن بومی برای دفاع از خود به یک مهاجر سفیدپوست شلیک میکند، بار دیگر با بیعدالتی با بومیان رفتار میشود و...
فیلم وسترن استرالیایی در مرز قلمرو شمالی در دهه 1920 می گذرد، جایی که وقتی یک مزرعه داری بومی سالخورده در دفاع از خود به یک مرد سفیدپوست تیراندازی می کند و در حالی که یک پولدار برای شکار او جمع می شود، خود عدالت محاکمه می شود.
دانلود فیلم Sweet Country 2017 (سرزمین شیرین) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
کشور شیرین این عنوان از آنجا ناشی می شود که نزدیک به پایان فیلم ، یکی از شخصیت های سفیدپوست سرزمین قبیله ای ای را که از آن عبور کرده توصیف می کند. این یک انتخاب مشخص عنوان است ، سفیدپوستان هیچ مفهومی از متجاوز بودن ، فاتح بودن ، از هر نوع رابطه موجود بین بومی ها و سرزمین ندارند. آنها در داستانهای فرهنگی خود پیچیده اند ، و شخصیتهای بومی با سرگرمی به دنبال آنها هستند ، و نمی فهمند چه اتفاقی می افتد زیرا خارج از شرایط داستان خودشان است.
من گمان می کنم سرزمین شیرین باعث ایجاد زشتی شود بحث ها برخی خواهند گفت که این ماهیت وحشیانه و مخرب تصرف سفیدها را کم رنگ می کند. برخی دیگر ادعا می کنند که این رابطه اساساً خوش خیم ، اگر نابرابر باشد ، بین سفید و سیاه نشان می دهد ، و گرچه اتفاقات بد ناگزیر رخ داده است ، علی رغم اقدامات چند انسان بد ، اتفاقات خوب نیز رخ داده است. سرزمین شیرین بیشتر روی حصار می نشیند و سعی می کند از نظر تاریخی منصفانه باشد. در آغاز تعادل وایتلا سیاه سیاه ، ناقص ، اما حفظ شده وجود دارد. این از ورود ناراحت است ، و این یک اسپویلر نیست ، زیرا درست در جلو ، یک سرباز بازگشتی است که به دلیل تجربیاتش در جبهه غرب از نظر ذهنی آسیب دیده است. این از نظر تاریخی معتبر است ، اگرچه او به یک ملک موجود منتقل می شود ، در حالی که به طور کلی به شهرک نشینان پس از جنگ بلوک های جدید و خالی و یک دوره تجهیزات داده می شد.
داستان کاملاً ساده است و بیشتر قابل پیش بینی است ، به این معنا که "در این مرحله یا a یا b اتفاق می افتد" ، و گزینه ای که توپ را نورد می کند گزینه ای است که اتفاق می افتد. فقط یک واقعیت وجود دارد که تعجب آور نیست ، و هیچ ارتباط مستقیمی با داستان ندارد ، اگرچه ابهام رابطه را روشن می کند. یک شهر ، با یک هتل وجود دارد. صاحبخانه (فکر می کنم آنی فینسترر) شخصیتی برجسته و جذاب است ، من تصور می کردم که او نقش مهمی بازی می کند ، اما این کار را نمی کند. دخترش هم همینطور نیست. اگر آنها بخواهید آن را بخوانید ، شاید آنها نمادی باشند ، اشاره ای به آن در پایان وجود دارد. این نمونه از فیلم ، قرار دادن عناصری است که کار خاصی انجام نمی دهند ، مگر اینکه وجود داشته باشند.
گفتن به ترتیب زمانبندی شده با یک فلاش بک ، تعدادی "فلاش به جلو" و برخی صداها خاموش است. دستگاه «فلش رو به جلو» ، با تقسیم ثانیه ، رویدادی را نشان می دهد که بعداً رخ خواهد داد و باعث ایجاد نگرانی از وقوع اتفاقات بد می شود. ممکن است این هدف این باشد که به یک دلهره وزن بدهیم که به نظر می رسد اشتباه است. یا این که احساس می شد داستان بیش از حد خسته کننده است و نیاز به کمک دارد.
در حالی که به نظر می رسد تولید برای جزئیات دوره به دردسر افتاده است ، دنیای به تصویر کشیده ناقص و نادرست است. خواصی وجود دارد که توسط یک سفیدپوست و دو یا سه سیاه پوست کار شده است و کاملاً نزدیک به یکدیگر واقع شده اند ، مردم فقط از آنجا سوار می شوند که برای سرزمین شمالی بسیار غیرمحتمل است. شاید ویکتوریا یا تاسمانیا. هیچ نشانی از کاری که آنها انجام می دهند ، هیچ گاو ، گوسفند ، فعالیت دیگری غیر از ساخت حصار و وجود یک بستر خربزه کوچک وجود ندارد ، که هر دو دستگاه های طرح هستند. در واقع یک دارایی در آن زمان می توانست از قبیله ای کوچک ، یا اوباش یا هر چیز دیگری ، از بومی ها حمایت کند و آنها را در ازای استخر کارگران ، زن و مرد ، با آرد ، شکر ، توتون و سایر کالاهای مفید تهیه کند. این کارگران همیشه اولویت با سایر افراد ، سایر وظایف ، شکار ، تشریفاتی و غیره نیستند. تا زمانی که یک قاضی این کار را غیرقانونی اعلام کرد ، این تنظیمات جواب داد. پس از آن تعداد بومیان شاغل کاهش یافت ، زیرا این نوع رژیم مناسب آنها نبود. کارگردان ، وارویک تورنتون ، اهل آلیس اسپرینگز است ، من تصور می کنم که او می داند چگونه آن زمان بود ، اما من همچنان شک می کنم.
به طور تصادفی یا غیر از این ، فیلم ما از هرگز هرگز در تلویزیون نبود شب دیگر ، و تضاد با کشور شیرین کاملا آشکار است. من از هرگز هرگز ، می توانم بگویم ، فیلم بهتری است ، حتی اگر از نظر مخاطبان خانوادگی از کتاب متناسب باشد. خود کتاب قبل از انتشار قطع شده بود ، احتمالاً حقیقت خیلی زشت است. تا آنجا که من می توانم بگویم ، فیلم تصویری نسبتاً واقع گرایانه از زندگی روزمره در یک ایستگاه سرزمین شمالی را ارائه می دهد. اینجاست که کشور شیرین سقوط می کند ، محیطی که نشان می دهد بی هدف است ، هیچ کس نقشی ندارد ، همه آنها اساساً موارد اضافی هستند. حتی سم ، شخصیت اصلی ، فقط وجود دارد تا اتفاقاتی برای او بیفتد. بنابراین چه کسی قهرمان است؟ سرنوشت؟ اما وقایع به صورت مکانیکی پیش می روند ، هیچ Deus ex Machina وجود ندارد ، مگر اینکه در انتها تصور شود ، و این یک کشش است.
من نمی توانم از بازیگری ، تنظیم بوش ، بعضی از فیلمبرداری ها تقصیر کنم. اما آنچه می بینیم در اصل یک کارتون نواری از تابلوهای تصویرگری است که شبیه "تصاویر مرموز" اوایل قرن بیستم است که در کنار هم قرار گرفته و داستانی را شکل می دهند. به نوعی این من را به یاد مک کیب و خانم میلر می اندازد ، یک وسترن درخشان ساخته شده اما دلگیر ، اما با این تفاوت که آنچه اتفاق می افتد بسیار ناکارآمد است اما به نوعی اجتناب ناپذیر است. در کشور شیرین یک تنظیم مانند سقوط دومینو است.
دو فیلم محلی مشخص وجود دارد. "محیط ساخته شده" وجود دارد - منازل مسکونی ، شهر ، سالن - و بوش. اولی ، حتی زمانی که به وضوح در مکان قرار داشت ، بسیار صحنه دار ، شبیه به صحنه ، یادآور سریال های قدیمی گاوچران تلویزیون بود ، به نظر می رسید به طور مصنوعی روشن ، بی هوا ، محدود است. دومی ، بوته ای ، گسترده ، واضح ، تیز ، به طور طبیعی روشن ، بیشتر در استرالیای جنوبی. از این دو فیلم کاملاً متفاوت فیلمبرداری و کارگردانی شده است ، سکانس های بوش خلاقانه و زنده است ، دیگری محکم و شاید عمداً باستانی است.
آیا من چیزی از دست می دهم؟ آیا کشور شیرین آنقدر باهوش و ارجاع است که دقیقاً بالای سر پوممی من قرار دارد؟ و چرا احساس می کنم کسی در تلاش است تا من را با خوک به من بفروشد؟
دانلود فیلم Sweet Country 2017 (سرزمین شیرین) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
"کشور شیرین" یک فیلم جدید استرالیایی است ، و در واقع جدید نیست زیرا در سال 2017 اکران شده است "Down Under" اما تاکنون طول کشید تا اینجا را به آلمان برساند. این انتظار ارزشش را داشت اگرچه گویا وارویک تورنتون کارگردان پیش از این در رده های بالای فیلم سازان کشورش نبوده ، مطمئناً اکنون نیز هست. نویسندگان مک گرگور و ترانتر هستند که تورنتون در موارد دیگر با آنها کار کرده است. تجربه نشان می دهد و مثمر ثمر است و نتیجه سرزمین شیرین بسیار سرگرم کننده 110 دقیقه ای است که به اینجا رسیده ایم. آمریکا در سال های اخیر فیلم های زیادی را تحویل داده است که ارتباط زیادی با سیاهان و برابری دهه های گذشته دارد و اکنون استرالیا نیز همین کار را می کند. اما آنها این کار را به طرز چشمگیری و اصلاً سخاوتمندانه انجام نمی دهند. و آنها برای این کار به بازیگران بزرگی احتیاج ندارند ، انگار شما از خارج از استرالیا هستید احتمال اینکه سام نیل تنها بازیگری باشد که از بازیگران شناخته می شوید زیاد است. باز هم ، همیلتون موریس ، بازیگر نقش اول ، که واقعاً قلب و روح فیلم را نیز بدون هیچ حرف زیادی دارد ، در واقع در بسیاری از فیلم ها بازی نکرده است ، اما این به هیچ وجه صدمه ای به سرزمین شیرین که به اینجا رسیده ایم نمی زند. برای من سخت است که دلیلی پیدا کنم که آن را به شما توصیه نکنم ، شاید تنها دلیل آن خشونت آن است ، به خصوص در 2 صحنه بسیار گرافیکی. و مواد شدیدتری وجود دارد ، بنابراین اگر این نوع چیزها را به قلب خود می برید ، شاید آنها را تماشا نکنید. هنوز هم به دلیل کیفیت بالا ضرر خواهد بود. اساساً سرزمین شیرین را می توان به 3 بخش تقسیم کرد. اولین مورد هر آنچه منجر به جرم اولیه شده و شامل آن می شود. دوم ، قسمت میانی شکار قاتل است. سومین جلسه محاکمه "دادگاه" است و سپس سرانجام آخرین صحنه پس از آن است که هنوز هم در میان به یادماندنی ترین کل فیلم است و چیزی فراتر از یک پایان نامه است. اولین بخش از نظر من بهترین است ، اما البته این بسیار ذهنی است. به عنوان مثال شخصیت کلانتری که در قسمت اول کاملاً گم شده است هنوز هم بسیار بیاد ماندنی است و شاید به عنوان قهرمان داستان به خوبی نوشته شده باشد ، زیرا شما هرگز نمی دانید که او فقط یک افراط گرای دیگر است یا فقط یک افسر بسیار باهوش است. و صحنه های او در استرالیایی Outback نیز از بهترین صحنه های ارائه شده فیلم است. شما واقعاً می توانستید گرما و آفتاب سوزان را از طریق صفحه رایانه خود در آنجا احساس کنید و من همچنین دوست داشتم که چگونه شخصیت اصلی در یک مناسبت ظاهر می شود و نه تنها جان کلانتری را حفظ نمی کند بلکه آن را نجات می دهد. آیا در استرالیا به آنها کلانتر گفته می شود؟ من نمی دانم ، اما شما واضح است که منظور من را می دانید ، شاید ستوان. علاوه بر این ، در پایان قاضی وجود دارد و شما به راحتی می توانید ببینید که او یک مشاهده گر بسیار خنثی است که چگونه با همه رفتار می کند و فقط قصد دارد قضاوت درست ، به دور از افراط گرایی شخصی یا تعصب را انجام دهد. اما به نظر می رسد که هنوز زمان برای قضاوت از صحنه نهایی آماده نیست. ما همچنین به طور مستقیم نمی فهمیم که چه کسی شلیک مهم را شلیک می کند ، اما از نظر من این یک تصمیم واقعا خوب است زیرا به هر حال مهم نیست. این در مورد قربانی است ، نه تیرانداز. با عنوان مرور من می توانید ببینید که چطور در زمینه سرزمین شیرین درباره شانس صحبت می کنم. برادران کوئن در بعضی از کارهای خود تقریباً به کمال این کار را انجام داده اند ، اما در اینجا تورنتون هم کار خیلی آشفته ای انجام نمی دهد. موارد بسیاری وجود دارد که شانس نقش مهمی دارد. این می توانست یک قاضی کاملاً متفاوت باشد که ممکن است جان انسان را نجات دهد. او نمی توانست باردار شود و تجاوز جنسی نیز قابل اثبات نیست. یا در واقع ، او مجبور به بازگشت واقعی نبود. (شاید او فقط باید او را پشت سر می گذاشت و بعداً سعی می کرد دوباره به هم بپیوندد؟) صاحب مزرعه نژادپرست در همان اوایل می توانست به جای از دست دادن همه ، با شلیک های خود به کسی که داخلش بود ضربه بزند. سام کلی می توانست دلش برای این مرد تنگ شده باشد یا فقط او را زخمی کند. کلانتر می توانست در گرما جان خود را از دست بدهد. پسر نمی توانست فرار کند. و غیره و غیره فیلم از این طریق بسیار قابل پیش بینی نیست و من آن را دوست دارم. به نظر من تورنتون و نویسندگانش در اینجا تصمیمات درستی گرفته اند و من آنها را برای نتیجه تحسین می کنم. کمی شرم آور است که تقریباً یک دهه از شناخته شده ترین اثر تورنتون می گذرد و به دنبال کار و تأثیرش بر استرالیا در فیلم Sweet Country است ، امیدوارم تقریباً 10 سال دیگر طول نکشد تا او به چیزی با شکوه مانند سرزمین شیرین اینجا و آنجا ، ما حتی صحنه ای از کمدی موقعیتی تا حدودی درخشان ، شوخ طبعی بسیار تاریک به دست می آوریم ، من بلافاصله به پسر دیگر بنده بومی Aboriginee با ریش عظیم فکر می کنم ، که بسیار خوشحال بود که چگونه بین نژاد خودش و سفیدپوستان گیر کرده ، اما هرگز به صورت شبه مهم. او فقط سعی می کرد با رویکرد بسیار منحصر به فرد خود از موقعیت استفاده بهینه کند. یک رقیب مشخص برای بهترین وسترن سال 2017 و همانطور که گفتم ، اگر می توانید خشونت بیش از حد را تحمل کنید ، این یکی از جنبه های بصری را نیز بررسی کنید. فیلمی که شما را لرزاند و شما را از ابتدا تا انتها در لبه صندلی خود قرار دهد و هرگز کشیده نمی شود ، که برای فیلمی بسیار نزدیک به مرز 2 ساعت موفقیت بزرگی است.
دانلود فیلم Sweet Country 2017 (سرزمین شیرین) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
سلامی دوباره از تاریکی. به هر دلیلی به نظر می رسد استرالیا و وسترن به خوبی با هم پیش می روند. شاید این مناظر طبیعی زیبا هستند که به نظر می رسد برای همیشه امتداد دارند. شاید سرعت کندتر و لهجه است که ترکیبی عالی از راحتی و خطر را فراهم می کند. آنچه مهم است این است که وارویک تورنتون، کارگردان، جواهری دیگر از ژانر Outback به ارمغان آورده است.
این ترکیبی که قبلا ذکر شد از سرعت آهسته و خطر در صحنه آغازین مشهود است. فرد اسمیت (سم نیل) روی صندلی گهواره ای در ایوان جلویش چرت می زند تا اینکه از صدای خروپف اسب غریبه ای که تنها چند قدم آن طرف تر است، از خواب بیدار می شود. هری مارچ (با بازی ایون لزلی) یک دامپزشک جنگی است که بیش از حد مشروب مینوشد و تا حد زیادی نژادپرست است.
فیلم در دهه 1920 می گذرد، اگرچه زمان آن واقعاً مهم نیست. بیشتر در مورد چیستی، چرایی و کیست. نژادپرستی نمایش داده شده در دوران معاصر به همان اندازه قابل باور است، اگرچه این Outback بسیار دور به نظر می رسد. همسایه ها به ندرت دیده می شوند، و شهر آنقدر کوچک است، آنها فیلم می بینند و دادگاه را بیرون در خیابان اصلی گرد و خاک برگزار می کنند.
استیون مک گرگور و دیوید ترانتر، نویسندگان همکار، داستانی را خلق کرده اند که احتمالاً به وقوع پیوسته است. در زندگی واقعی، اگرچه امیدواریم تا این حد نباشد. مجموعه ای از رویدادها: سم کلی استرالیایی بومی (با بازی فوق العاده خوب همیلتون موریس غیربازیگر) مجبور می شود به مارس کمک کند تا یک حصار بکشد، مارس با همسر سم، پسر جوان فیلوماک (با بازی دوقلوهای ترمین و تروون دولان) از مرز عبور می کند. ) همیشه به دردسر می اندازد و چیزها را دزدی می کند. یک مارس مست سم را متهم به پنهان کردن پسر میکند و خشونت شروع میشود و «رفیق سفید» مرده و سم و همسرش متواری میشوند.
گروهبان فلچر (برایان براون) قانون محلی است - او حتی اعلام میکند "من قانون هستم" - و او برای ردیابی سم تشکیل می دهد تا بتواند محاکمه شود. این صاحب شامل کندی دوست مارس (توماس ام رایت)، کارفرمای سم فرد اسمیت (آقای نیل) و آرچی (گیبسون جان)، یک استرالیایی بومی که توسط کندی استخدام شده است. کارگردان تورنتون از این سکانس تعقیب و گریز برای ترسیم چشم اندازهای خارق العاده روی صفحه استفاده می کند. زمین طبیعی زیباست و سپس با بیابانی خیره کننده و مرگبار در نمکزارها مواجه می شویم. آقای تورنتون به عنوان فیلمبردار مشترک با دیلن ریور ایفای نقش می کند و نتیجه فیلمی است که تماشای آن بسیار زیباست.
کارگردان تورنتون از آرایهای از فلاشبکها و فلشفورواردها استفاده میکند، که گاهی اوقات به صورت برش سریع است. این رویکرد ما را سرپا نگه می دارد، گاهی اوقات پیش بینی می کند، گاهی اوقات شکاف ها را پر می کند. برخلاف میل مردم محلی، این کشور در حال توسعه است، و بسیاری از مردم محلی احساس می کنند که دیگر کشور آنها نیست - آنها به عنوان کارگر نگه داشته می شوند و به ندرت توسط ساکنان جدید به عنوان برابر رفتار می شود. در این دنیا برای این مرد (سام) انجام کار درست و ضروری او و خانواده اش را در خطر فوری قرار می دهد. فرار کردن بهتر از تسلیم شدن است. داستان بسیار خوب است، اگرچه دیالوگ ها در برخی مواقع کم است. عکاسی در کلاس جهانی است. اگرچه ما ترجیح میدهیم، برایان براون و سم نیل، دامپزشکان صفحه نمایش، صحنههای بیشتری را با هم داشته باشند، شکوه پانوراما استرالیا قطعاً کافی است... با یک جایزه اضافی و مناسب از جانی کش که آهنگ «صلح در دره» را در تیتراژ پایانی میخواند.
دانلود فیلم Sweet Country 2017 (سرزمین شیرین) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
نمیدانم که آیا سازنده فیلم قصد داشت بیشتر از نمایش نژادپرستی در روان ما کاوش کند یا نه. اما این فیلم، در چرخش دوربین آهستهاش، این کار را انجام میدهد. پرخاشگری. پرخاشگری ذاتی که در درون بشریت نشسته است، ناشی از ترسهای ما، باورهای نادرست ما، نادانی و احساس استحقاق ما، پرخاشگری، چیزی است که من از سرزمین شیرین دریافت کردم. برای بسیاری از مردم اهمیتی ندارد که ما با حیوانات، جنسیت یا افراد رنگی دیگر چگونه رفتار می کنیم، اما این موضوع یک موضوع همه جانبه است، به هیچ وجه جدا نیست، اگرچه زمان زیادی طول می کشد تا افراد به این نقاط بپیوندند.
از وحشت یک گاو نر تازه اخته شده بدون بیهوشی (البته این روش "عادی" در همه فرهنگ هاست، اما به چشمان آن حیوان نگاه کنید و متوجه شوید که چرا فقط از آن سوء استفاده شده است.) طبیعت منفعل اسبهایی که در صحراها میدوانند و مردان زشت، فریاد، عصبانی و احمق به سختی آب کافی برای آنها تامین میکنند، به مردانی که هنوز بسیار وحشی انجام میدهند و آماده هستند تا مرد یا زن سیاهپوستی از قبیلههای مختلف را دستگیر کنند و احتمالاً آنها را بکشند یا آنها را به بردگی خدمتکار سفیدپوست که به شیوه خودش برده شده و بدبخت و در عین حال احتمالاً از چیزی بیشتر از غم و اندوه بی خبر است، سیاه پوستان شکسته و به دام افتاده و پسری که برای زنده ماندن از سرگردانی دنیای سفیدپوستان دست به هر کاری می زنند. جنون پس از سانحه بازگشت سربازانی که در جنگ های مردان دیگر جنگیده اند و کاملاً دیوانه شده اند و تجاوز و استثمار آماده از زنان سیاه پوستی که صدای خود را پیدا نمی کنند.
پرخاشگری که به طرز درخشانی به تصویر کشیده شده و متعاقباً خاموش شدن/ترس/خشم/نشان دادن انگشت/جهل و عدم پذیرش/مهربانی/شفقت باعث نمی شود مانند برخی از نقدها این احساس طولانی، خسته کننده یا احمقانه باشد. به سرعت اشاره میکنم، به این امید که تاریخ استرالیا ممکن است به شکل مضحک وسترن اسپاگتی به تصویر کشیده شود.
همه، تک تک افراد سرزمین شیرین ناراضی هستند. آنها در زمینی سخت کار می کنند، زندگی آنها برهنه و خاکی است، هرگز شستشو نمی دهند و توانایی آنها در برقراری ارتباط نزدیک به صفر است. معطل نشوید، با این حال، ارزش تماشای آن را دارد اگر بدانید که نکته ای دارد. و این کار را انجام می دهد. متأسفانه، تا به امروز، بسیاری از این رفتارها، فقط در حال حاضر ما دوش می گیریم، در استرالیا بسیار رایج است، خواه استرالیایی ها دوست داشته باشند آن را باور کنند یا نه.
پایان بسیار مناسب است. در واقع، بسیاری از مردم در این کشور هنوز نمیدانند که مردم بومی چه کسانی هستند و هنوز نسبت به آنچه که مردم ملت اول ما هستند، جهل یا احمقانه رفتار میکنند.
سرزمین شیرین یک مطالعه مهم است در مورد اینکه چگونه جدایی اینجا به ما اجازه نمی دهد به عنوان یک ملت بهبود پیدا کنیم یا به فرهنگ بیش از فوتبال و آبجو پیش برویم، اما متأسفانه باقی بمانیم، و من متنفرم. گفتن این، نه به طور کامل، بلکه در مقیاس وسیع، گرفتار نوعی اشتباه ناپخته است که ما را از ادعای عظمت به عنوان یک ملت و به عنوان مردمی دسته جمعی که می توانند مسائل نژادپرستانه بسیار بسیار طولانی مدت خود را حذف کنند، باز می دارد. این امر بیشتر توسط سیاستمداران ما تقویت می شود که این سرزمین را در وضعیت دائمی تقسیم و تسخیر نگه می دارند. استرالیا کشوری فوق العاده است اما لنگ و لنگ است. سرزمین شیرین اعلام میکند، اگر دوست دارید آن را ببینید، برخی از خرابههایی که سکونتگاههای سفید پشت سر گذاشتهاند، اعلام میکند.
دانلود فیلم Sweet Country 2017 (سرزمین شیرین) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
دهه 1920 در مناطق دورافتاده استرالیا است. سم کلی (همیلتون موریس) یک بومی است که برای دکتر مهربان فرد اسمیت (سم نیل) کار می کند. میک کندی یک دامدار بی رحم است که بومیان آرچی و فیلوماک برای او کار می کنند. فیلوماک پسر میک است و اغلب در مورد دزدی او دروغ می گوید. هری مارچ که تازه وارد شده است فیلوماک را اسیر می کند و او را به دزدیدن ساعتش متهم می کند. فیلوماک فرار می کند و در ملک سام پنهان می شود. هری مست به سراغ سم می رود تا فیلوماک را پس بگیرد. زمانی که سام شروع به تیراندازی در محل می کند، چاره ای جز کشتن او برای دفاع از خود ندارد. سام با همسرش لیزی فرار می کند. گروهبان فلچر (برایان براون) برای شکار فرد فراری یک پوز را هدایت می کند.
در سبک و اجراها خامی وجود دارد. سبکی آرام با مواد فرار وجود دارد. من از فلش بک و فلش فوروارد اجتناب می کنم. فیلوماک یک شخصیت خشمگین است مهم نیست که چقدر میک وحشی می شود. مهم نیست که چقدر سبک است، تنش در حال جوشیدن زیر آن وجود دارد که نیاز به توجه دارد. اجراها نابخشودنی هستند. یک لحظه وجود دارد که سام اذعان می کند که نمی تواند بچه دار شود و با یادآوری صحنه گاو، سکوت کاملاً کر کننده است. این یک فیلم آرام است که مخاطب را داغدار می کند.
دانلود فیلم Sweet Country 2017 (سرزمین شیرین) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
من اینجا دو نقد استرالیایی ها را خوانده ام، یکی از فیلم متنفر بود، دیگری آن را دوست داشت. من فیلم را در جمع دو استرالیایی دیگر دیده ام، هر دو آن را دوست داشتند. بله، من با نکته ای که منتقد متنفر گفته بود موافقم: فیلم گذشته را بر اساس اخلاق و احساسات مدرن قضاوت می کند. اما اگر در مورد یک مقاله دانشگاهی یا فیلمی که در آن زمان ساخته شده است صحبت کنیم، این یک نکته معتبر خواهد بود. این نه فیلمی درباره گذشته استرالیایی است که در حال حاضر ساخته شده است و به نظر آنقدر واقعی است که دردناک است. درد دارد زیرا تنها راهی که میتوانیم آن را ببینیم، چشمهای امروزیمان است. اینکه می گویند مردم در آن زمان متفاوت فکر می کردند، درست است، اما در کنار موضوع است. ما بینندگان اینجا و اکنون هستیم و این تنها زمان و مکانی است که میتوانیم آن را تماشا کنیم.
بنابراین اجازه دهید در مورد جنبههای دیگر فیلم صحبت کنیم: فیلمبرداری، بازیگری و داستانگویی فوقالعاده هستند. اما من بیشتر از همه ادیت را دوست داشتم، با این فلاش های کوچک به جلو و عقب در طول فیلم، فلاش هایی که فقط زمانی می توانیم کاملاً بفهمیم که فیلم را در تمام طول فیلم دیده باشیم. لطفا انجام دهید، فکر می کنم پشیمان نخواهید شد.
نظرات کاربران
برای ثبت نظر ابتدا وارد اکانت خود شوید.