داستان فیلم در زمان ماقبل تاریخ اتفاق افتاده و سه تن از اعضای قبیله ایی را تعقیب می کند که در جستجوی منبع جدیدی برای آتش هستند ...
هشتاد هزار سال پیش. قبیله ی «اولام» منبع زندگی بخش آتش را ازطبیعت می گیرند، اگر چه هنوز نمی دانند چگونه باید آن را دوباره برافروزند. تا این که پیر قبیله، «نائو» (مگیل) را هم راه «آموکار» (پرلمن) و «گا» (ال کادی) برای به دست آوردن آتش روانه می کند.
آنتونی برگس در این ماجراجویی ماقبل تاریخ زبان ابتدایی را برای انسانهای اولیه ایجاد کرد که در مورد سه نفر از جنگجویانی است که به سفر دشت مریخ می روند ، در جستجوی شعله ای که می تواند جایگزین آتشی شود که قبیله آنها را از دست داده است ، با ببرهای دندانه شمشیر ، ماموت ها و قبایل آدم خوار مواجه می شوند
این داستان در دوران ماقبل تاریخ اتفاق میافتد که سه مرد قبیله به دنبال منبع آتش جدیدی میگردند.
دانلود فیلم Quest for Fire 1981 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
ماموریت برای آتش (1981) یا La guerre du feu، فیلمی فرانسوی است که نبرد انسان خام برای دستیابی به آتش در اروپای پارینه سنگی مرکزی را به تصویر میکشد. Quest for Fire من را در جوانی مجذوب خود کرد، اما نزدیک به بیست سال است که آن را ندیده ام. من اخیراً تصمیم گرفتم یک بار دیگر آن را تماشا کنم تا بررسی کنم که آیا بزرگسالی این جادو را از بین می برد یا خیر. پس از 35 سال، در واقع به عنوان یک دستاورد واقعی در زندگی باقی می ماند. ساخته شده توسط ژرار براخ، هماهنگی ژان ژاک آنود، و در پرتو رمان بلژیکی با نام مشابه توسط J.H. روسنی، اورت مک گیل، ران پرلمن، نیکلاس کادی و رای سان رایز چونگ در آن بازی میکنند. این اولین فیلم ران پرلمن بود. ژان ژاک آنود همچنین نام گل رز (1986)، هفت سال در تبت (1997) و دشمن در ورودی ها (2001) را هماهنگ کرد.
جستجوی آتش، چهار انسان پارینه سنگی را به شکل ظاهری دنبال می کند. برای چشمهای از آتش، اصلیترین چیزی که در دنیایی تهدیدآمیز گرما، نور و امنیت میبخشد. با شروع فیلم، واگابو، یک قبیله وحشی از نخستیسانان مانند نئاندرتالها، در حالی که در غار خود استراحت میکنند، به دنبال طایفهای از هومو ساپینسها، اولامها میروند. پس از یک مبارزه وحشیانه، علما پراکنده میشوند و در باتلاقی فرو میروند، جایی که نور خلبان آنها (به دلیل نبود اصطلاح برتر) خاموش میشود. سالمند اجدادی سه مرد به نامهای نائو (اورت مکگیل)، آموکار (ران پرلمن) و گاو (نیکلاس کادی) را میفرستد تا چشمه آتش دیگری را ردیابی کنند، زیرا خودشان نمیتوانند آن را بسازند.
در طول راه، نائو، آموکار، و گاو ایکا (رای سان رایز چونگ) را از قبیله ای از مرد خواران مو قرمز، کزام، نجات می دهند. ایکا در میان ایواکا، یک قبیله سطح بالا از هومو ساپینس، جایگاهی دارد. ایواکا بر پوشش ساختمان غالب بوده است که شامل کدوها به عنوان فنجان و کاسه، atlatl، و به ویژه، ظرفیت ایجاد آتش با مته دستی است. این چهار نفر با هم به اولام برمی گردند، اما قبل از غلبه بر گروه حریف با استفاده از تسلیحات سطح بالایی که اخیراً به دست آورده اند، بازمی گردند.
پس از چنین مدت بسیار طولانی، Mission for Shoot به خوبی ادامه می یابد. تا حدودی از آنجایی که هیچ پیشرفتی وجود ندارد. بیشتر صحنهها به صورت انفرادی فیلمبرداری شدهاند و مبادله شامل خرخر، حرکات و زبان زمختی است که توسط نویسنده آنتونی برگس ساخته شده است. هر یک از موجودات توسط موجودات واقعی بازی می شود، حتی ماموت ها. اعتراف می کنم که ماموت ها مضحک به نظر می رسند، با این حال از آشنایی با تهیه کنندگان فیلم که از فیل های کارناوالی برای به تصویر کشیدن آنها استفاده می کردند شگفت زده شدم. مانند The Revenant (2015)، ماموریت برای آتش شامل یک حمله خرس است، اما مشابه The Revenant، خرس در Journey for Fire 100٪ واقعی است، نه CGI. چیزی شگفتانگیز در تماشای شیرهای واقعی وجود دارد که زیر درختی لرزان میچرخند، با اعتماد به اینکه سه مرد ناتوان عصر حجر به جای هیولاهای CGI تقلبی، سقوط خواهند کرد.
جستجو برای آتش در کانادا، اسکاتلند، ایسلند فیلمبرداری شد. ، و کنیا. تنظیمات وحشی هر دو عقیم و شگفت انگیز است. شخصیتهای اصلی در میان غارهای ناهموار، باتلاقها، جنگلها، باتلاقها و مزارع عظیم، درگیر اجزا، گرسنگی، موجودات وحشی، تلههای شنی و دیگر مردمان پارینه سنگی هستند. شرایط بسیار بی رحمانه بود، ران پرلمن و اورت مک گیل سرمازدگی را تحمل کردند، و طراح صحنه به سیاه زخم مبتلا شد.
پیشرفت از موجودی به انسان موضوعی است که در فیلم Quest for Fire وجود دارد. به عنوان یک قبیله خشن تر، پسران علم از پشت زنان خود را سوار می کنند. نوح از ابتدا این کار را با ایواکا انجام میدهد، اما بعداً موقعیت وزیر را به او نشان میدهد که نمادی از یک جفت نزدیکتر و انسانیتر است. با پایان یافتن فیلم، نوح را می بینیم که با محبت از ایواکای باردار حمایت می کند و آینده بشریت را نشان می دهد. برعکس، واگابوهای احمقانه نگاهی کاملاً وحشتناک به گذشته دور بشریت دارند. فریاد، وحشیانه، شامل استخوانهای موجودات تیز شده بهعنوان سلاح، آنها غریزه استقامتی پایه را تجسم میدهند.
من خواندهام که دیویدی واقعاً حاوی زیرنویسهایی است که زبان خام فیلم را رمزگشایی میکند. در زمانی که Mission for Fire در ابتدا در سینماها عرضه شد، زیرنویس نداشت و فکر میکنم تهیهکنندگان فیلم از ما انتظار داشتند که آن را به این شکل تماشا کنیم. چیزی در مورد ارتباط بین شخصیت ها وجود دارد، و زیرنویس ها به سادگی از آن استفاده می کنند. آنچه شخصیت ها می گویند واقعاً مهم نیست - نحوه بیان آن ها، احساساتی است که منتقل می کنند. تلاش برای صحبت با فردی از یک فرهنگ خارجی که هرگز تجربه نکرده اید را تصور کنید. چگونه ممکن است برای به پایان رسیدن همکاری کنید؟ این بخشی از تجربه فیلم است.
قضاوت در مورد دقت فیلمی مانند این سخت است، در کلاسی که معمولاً تکان دهنده است. بنابراین، در واقع، گربه سانان در آمریکای شمالی زندگی می کردند و نه اروپا. اساساً هیچ ماموتی در ساخت اهرام یا دایناسورها وجود ندارد. قبیله خرس غار (1986) اصلیترین فیلم دیگری است که در تلاش برای به تصویر کشیدن دقیق بشر باستان است و بازیها، مجموعهها و تنظیمات آن عملاً در همبستگی خندهدار هستند. ماموریت برای آتش به عنوان معقول ترین تصویر از عصر پارینه سنگی در هر نقطه ای که در فیلم Quest for Fire ثبت شده است، به تنهایی باقی می ماند.
دانلود فیلم Quest for Fire 1981 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
شاید، دیگران «جستجو برای آتش» را که برای افشای انسانی اش مجذوب کننده است، ردیابی کنند، با این حال به نظر من ممکن است از نظر بصری به همان اندازه دراماتیک باشد. بدیهی است که علم توسعه در پشت آن این روزها منسوخ به نظر می رسد، چه با ایجاد قبیله های مختلف از پیشرفت های دگرگون کننده فوق العاده متضاد - از نخستی های نوع "2001: A Space Odyssey" (1969)، تا ساکنان غارنشین نئاندرتال و وحشی ها، تا ساخت ظروف سفالی. و کلبه ای که انسان خردمند را اشغال کرده است - در نزدیکی زمین شناسی نزدیک (به طور روایی صحبت می کنیم، به این معنا که فیلم واقعاً در سراسر جهان فیلمبرداری شده است). با این حال، من آن مجوز فوقالعاده را اعطا میکنم و هر گونه تأثیر شرمآور-غیر متقاعدکننده را بهراحتی عفو میکنم (اگرچه برخی از مردان شامپانزهها از آنها استفاده زیادی کردهاند، من گربهسانان ادعایی دندان شمشیر و ماموتهای پشمالو را خارقالعادهترین میدانم) ، به این دلیل که در حمایت از خلاقیت های اساسی است: از نوع بشر، تجارت و مبارزه اجتماعی، استقامت، عشق، آتش و همه چیزهای سینمایی. تجربیاتی که در یک داستان مشترک از نقاط آغازین اینجا آورده می شوند، چیزی تقریباً یکسان اساساً با تاریخ فیلم به پایان می رسد. در حالی که این یک تصویر صوتی در اواخر قرن بیستم است، به همین ترتیب میتوانست تمام خرخر و زبان زمخت را که جعل فیلمی آرام است، حذف کند. مطمئناً، کلمات اصلی که بسیاری از مردم درک خواهند کرد، در متن ابتدایی کوتاهی ظاهر میشوند که مقدمه باستانی و آتشین را بیان میکند. هیچ زیرنویسی برای هیچ یک از گویشهای اولیه وجود ندارد، و تماشاگر میتواند تصاویر را کاملاً از روی حرکت و لحن حدس بزند. خوشبختانه، بازیگری در اینجا بسیار آموزش دیده و ظریف بود. Rae First light چونگ بهویژه مشتاق و رهایی بخش است. دیدگاههای بزرگ نیز به همین ترتیب برجسته هستند.
به یاد میآوریم که فیلم هرگز بهاندازه دورهای آرام منتشر نشده است، زیرا در میان عنوانها میتوان به طور مؤثری با یک زبان دیگر در مقابل یک جمعیت جایگزین مبادله کرد. علاوه بر این، احتمالاً بهترین تولیدکنندگان فیلمهای آرام، این ایده را با حذف تقریباً یا به طور کامل کارتهای عنوان، به پیش بردند - تأکید کردند که فیلم، اصلیترین هنر زیبای بصری است. "آخرین خنده" (1925) ساخته F.W. Murnau که با "دوربین زنجیر نشده" همراه شده است، یک مدل قابل توجه است. در کنار این همه فراگیر بودن که «جستجوی آتش» را برای همه بشریت جذابتر میکند، ساختار حساب آن نیز بهطور مشابه تجسمی از بیتحرکی است. این تجربه ای از استقامت و احساسات است، زیرا سه نفر از غارنشینان با ظاهر نئاندرتال قبیله خود را ترک می کنند و دنبال آتش می گردند و به دنبال نقشه ماموریت اصلی (در نتیجه عنوان) هستند. بسیاری از آن نیز تقریباً کاملاً واضح نیستند - در برخی موارد منحرف کننده اگر خنده دار نباشد (با احتساب شوخی اول که تمام نشانه های افتادن اشیاء روی سر فرد را دارد)، بدون شک در آن چارچوب ذهنی جنسی خجالتی نیست ( حتی اندکی از یکی از مردانی که تلاش میکند در اکشن همجنسگرایان شرکت کند) و پاشیدن خون تلخ، و در زمانهای مختلف بهطور قابلتوجهی در حال حرکت است.
صحنههای ایجاد آتش بسیار قوی هستند. شگفتی آنها به من کمک می کند تا صحنه هایی از فیلم های سینمایی را به یاد بیاورم که در آن نوآوری فیلم برای اولین بار کشف می شود. من چیزی شبیه فیلم درون یک فیلم در «جعبه جادو» (1951) را در نظر میگیرم که خود تصویری غیرتاریخی است، یا حتی گروهبندیهایی از این دست در «هوگو» (2011). از نظر نشانهشناختی نیز، دود یک رکورد آتش است، زیرا تابش نور پروژکتور به یک فیلم است، که واکنشهای حیرتانگیز شخصیتها را شعلهور میکند - نمادهایی، بهعنوان کاردستی غار باستانی، که نمایانگر نگاه تماشاگر بیرون از فیلم است. به این ترتیب آتش به تصویری برای فیلم ها تبدیل می شود. دوتاشون زندگی دارن این صحنههای آتش و درخشش، ناظر را در جایگاه نخستین ناظر مخلوقاتی قرار میدهد که آنقدر ضروری است که زندگی انسان را به شدت تغییر داده است. بدون شک، میتوان مشابهی را در خانمی که نئاندرتالها را با موقعیت واعظ آشنا میکرد (و همچنین فلاتیوی پیشنهادی)، یا قبیلهاش که به آنها پرتابکنندههای چوبی میداد تا نخستیهای محدودکننده را واقعاً بکشند، یا حتی در تعهد رام کردن در ارتباط بین افسانه و ماموت. در هر صورت این سفر طبیعی است - ترقه های هنری که بشریت را روشن می کند.
دانلود فیلم Quest for Fire 1981 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
من نظرسنجی های مربوط به Quest for Fire - "جستجوی آتش" (1981) - و یک سری فیلم های مشابه را در مورد موضوع مشابه باستان خواندم. من درخواست های معکوس را لیست می کنم و از آنجایی که تعداد کمی از آنها وجود دارند که سطح خاصی از دقت قابل تأیید را در عصر یخبندان، نئاندرتال ها و هومو ساپین ها مشروع مدیریت می کنند: به عنوان مثال، به همین ترتیب "10000 سال قبل از میلاد" (2008)، "قبیله غار" را مشاهده کنید. خرس» (1986)، «غارنشین» (1981) و «یک میلیون سال قبل از میلاد» (1940، تغییر 1966). تعداد زیادی از فیلمها زندگی و تعهدات مردان کوهستانی را در عناصر محیطی واقعی مدیریت میکنند، با استفاده از زبانی نادرست (تفکری) و هیچ رشتهای از توسعه امروزی در آن وجود ندارد، که یکی دیگر از طرحهای اصلی است که در آن زمان چیده میشود و جهانهای گمشده با چیزهای عجیب و غریب پیدا میشوند. طبیعت و موجودات محو شده بیشترین مزیت هایی که از آن ها استفاده می شود، موضوع «آدم یخی احیا شده» یا موضوع «دایناسور» است که به آن بازگشته است. یک گل میخ قوی برای تماشاگران گستاخ، نام اشتباهی است که اغلب تکرار می شود - این که انسان و دایناسورها هرگز با هم زندگی نمی کردند، آخرین گزینه مدت ها قبل از اینکه گونه هومو در مدفوع پله ای رشد ظاهر شود، از بین رفته بود. هر چه باشد، بگذارید به فکر اصلی که باعث شد من آن سطرها را بسازم و اینها مادر همه هیجانات در دوران باستان، کمتر روایت ها و دیگر چیزهای منطقی - دستگاه پیف و سری راهان آن - را نگران می کند.
من مردی شایسته هستم و قبلاً جوانی بسیار کنجکاو بودم، اساساً برای هنجارهای کشور کمونیستی قبلی. امروز من تبدیل شده ام به سگ های میانجی بی بضاعتی که در جاده ها به دنبال آن هستند و بیماران اسکیزوفرنی در خانه به آنها سفر کرده اند. این ارسال هیچ ربطی به اعتقادات سیاسی و ناکامیهای من در زندگی خصوصی یا کاری ندارد (فرض میکنم هنوز قانعکننده به نظر نمیرسد که با موضوع ادامه میدهم) همانطور که گفتم، Pif Contraption یک مجله طنز بود که در سطح بالایی قرار داشت. دوره در فرانسه و کمتر در ایالات متحده. شاید آمریکاییهای همسن و سال من از نمایشهای این بچهها که بلافاصله در فرانسه پس از جنگ شروع شد، نفهمیدند، قبل از هر چیز در مورد اقدامات پیف سگ سگ و هرکول گربهسنگ در مجلهای به نام «Vaillant» که در کاغذ بزرگی ارائه شد. اندازه. به همین ترتیب، با توجه به این واقعیت که احتمالاً از ائتلاف سوسیالیست فرانسه منشعب شده بود، در بقایای کشورهای کمونیستی ظاهر شد، صرف نظر از اینکه من از واقعی بودن آن اطلاعی ندارم.
از سال 1969 نام و شماره خود را به تغییر داد. "پیف گجت" با سایز متوسط تر (دو برابر A4) که علاوه بر یک اسباب بازی پایه که به کل بسته بندی متصل است، توسط نایلون سلولوئیدی محصور شده بود. بنابراین این بسته انحراف شماره 1 من به عنوان جوان در طول دهه 1970 بود و علیرغم این واقعیت که فرانسوی را درک نمی کردم، عکس های موجود در کارتون های خنده دار خودشان را نشان می دادند و من مجذوب شدم. علاقه استثنایی مستحق تجربیات مرد کوهستانی رهان بود، اما افسانههای دیگری مانند داک اکویتی مرد دارو، تدی تد دامدار، لوپ نوآر هندی، نسدین هوجا ترک، جرمی جوان خصوصی و غیره. به صراحت مورد رهان، اولین سری در دهه 1970 ظاهر شد، جایی که هر ماه در میان برای چند 7-8 سال حدود 150 شماره با رهان (طراحی بسیار متضاد، "ادامه دارد") منتشر شد. به این ترتیب من مجله را برای مدت زمان طولانی پشت سر هم جمع کردم قبل از اینکه به این نتیجه رسیدم که بالغ شده اند و آنها را با تخفیف به محله Savant ارائه کردم. کل مجموعه امروز گرانبها بود، اما متاسفانه با قیمت پایین غیرممکن است.
حالا اجازه دهید به فیلم نامی «جستجوی آتش» (1981)، با توجه به رمان علمی تخیلی جی. Rosny (نام مستعار کار تعاونی توسط دو خواهر و برادر). در اینجا کاربر جالب می تواند داده های اضافی را از صفحات ویکی پدیا دریافت کند. در هر صورت موضوعی که در مورد عصر یخبندان به عنوان یک همبستگی ساده تر رد می شود این است که "چگونه کنترل آتش به لحظه ای تعیین کننده در تکامل انسان تبدیل شد؟" به صفحه رضایت بخش ویکی پدیا بروید و ظرافت های مهمی را در مورد این پرش عظیم بشریت خواهید آموخت. مرد گوریل قبل از آتش، گوشت خوار بود و به سختی دو پدال داشت. پس از آن معلوم شد که او به تدریج به طور فزاینده ای رشد می کند، تحت پوشش قرار می گیرد، به دوشکلی جنسی توجه می کند و غیره. داستان کشاورزی و اولین مؤسسات مدنی خارقالعاده در مراحلی بسیار دیرتر، نه خیلی زودتر از مدتی قبل، مطرح میشود. بسیار به شما موظف است!
دانلود فیلم Quest for Fire 1981 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
Quest for Fire واقعاً مزیت من را از لحظهای که از حضورش میدانستم بهدلیل اینکه با اکثریت قریب به اتفاق روی کره زمین که معمولاً در «تاریخ بشری» هستند، مانند مصر قدیم، بریتانیای قرون وسطی و ژاپن اولیه، متفاوت است، به ارمغان آورد. من عموماً به سیستم های بیولوژیکی باستانی و موجودات پایان یافته علاقه داشتم. بنابراین در فرصتی که لازم بود قطعهای از «تاریخ بشر» را انتخاب کنم که واقعاً برایم جذاب بود، صادقانه باید بگویم که دوره پارینه سنگی نزدیکترین چیزی است (معمولاً جایی نزدیک به عصر حجر و یخ). سن).
درست مانند رئیس ژان ژاک آنود، من نیز مشتاق توسعه قدیمی پیش سازهای اولیه خود هستم. توضیح اصلی در رابطه با این که چرا می پذیرم این یک نقطه جذاب در تاریخ است، به این دلیل است که به همه ما کمک می کند تا دوره ای را به یاد بیاوریم که در پایان روز، فقط یک موجود دیگر بودیم که سعی در ساختن آن داشتیم. به دلیل مقابله با شمشیرهای خشن و ماموت های مخاطره آمیز (که این دو به طور متقاعدکننده ای در فیلم Quest for Fire واقعی توسط لایگرها و فیل های آسیایی که توسط کارناوال چیپرفیلد ارائه شده بود، به طور متقاعد کننده ای زنده بودند) در طبیعت وحشی بسته به حواس پایه ما. بلافاصله، فیلم به سرعت تخلیه میکند (که خوشبختانه آنها با وسایل منظم تهیه کردهاند) درست مانند مهمترین چیز برای استقامت این افراد در مراحل اولیه (بیتردید باعث میشود که اکنون بیش از هر زمان دیگری ارزش آن را ببینم) همانطور که به آنها نور می دهد، آنها را گرم نگه می دارد، غذا و امنیت آنها را از شکارچیان آماده می کند (اما عجیب است که آنها در هیچ نقطه ای از آن به عنوان یک سلاح مخرب برای مبارزه با قبایل رقیب استفاده نمی کنند).
این آفرینش عالی کانادایی-فرانسوی از نظر فیلمبرداری فیلمی است که بسیار شات گرفته شده است، همانطور که ممکن است واضح باشد دوربین در میان رشته کوه ها و دامنه های عظیم حرکت می کند. اگرچه بخشی از صحنهها در بسیاری از پلانها بسیار بیثبات هستند، اما سبک کار دوربین به فیلم یک انرژی ظاهری پرانرژی به همه چیز میدهد و باعث میشود شرایط باستانی فیلم بیشتر از آنچه در ابتدا به نظر میرسید احساس شود. واقعاً در حال حاضر، صرف نظر از این که آیا شما آدم کوچکی نیستید که در ذهن شما مجذوب موضوع دوران باستان شده باشد، من میتوانم بگویم که هنوز هم فیلمی است که با توجه به این واقعیت که این صحنه تا حد زیادی ارزش دیدن را دارد. نمای بسیار خوبی برای بررسی است. همچنین، موسیقی ملودیک ناپخته ای که در پشت صحنه پخش می شد، به سادگی عالی بود، زیرا به احساس عاطفی کلی فیلم کمک کرد.
همه بازیگران نمایشگاه های فوق العاده ای برای مردان عصر حجر برگزار می کنند (به ویژه ران پرلمن) و من به سختی میتوانیم طیف وسیعی از تیراندازیهای دردسرساز را درک کنیم که آنها باید تحمل کنند، که حتی باید برای کل گروهی که درگیر این آفرینش هستند بسیار ناخوشایند بود. استقامت آنها در مورد اجزاء در نهایت به طور قطع توجیه شد زیرا من به طور طبیعی گمان میکنم که همه آنها در انتقال ویژگیهای واقعی یک نئاندرتال بسیار سخت کار میکردند (با برخی از عکسهای فوری خندهدار و خندهدار از بیناییهای عمدی، که گهگاه پرتاب میشدند). من عاشق روش فوقالعادهای در طول مدت زمان فیلم هستم، همانطور که طرح به تدریج پیش میرود، میتوانید ببینید که این مردان باستانی با هر افشاگری جدیدی که انجام میدهند، به تدریج انسانها (فقط در ویژگیهای اجتماعیشان) میشوند. در سفر طولانی و ناامن آنها؛ آیا آنها تصمیم می گیرند که در فصول سخت دشوار به وحشی گری مستقیم وابسته نباشند، عطر خود را پنهان می کنند تا از کشف طفره بروند، تشخیص مگافونای مسواک زدن (که به طور تصادفی بخش بسیار تماسی است)، شکل دادن روش های تغییر مسیر استراتژیک، در نهایت کشف کردن در مورد اینکه چگونه آتش واقعاً ساخته می شود (واقعاً یک ثانیه ماوراء طبیعی!)، قهقهه زدن در مورد فاجعه دیگری، نشان دادن نمایش های بزرگوارانه توجه مهربان... یا از طرف دیگر چیزی تا حدودی خصوصی تر (اوه لا لا!).
برای بیان واضح، سفر برای آتش (1981) همان چیزی است که شما آن را فیلمسازی درجه یک می نامید تا آنجا که روایت بصری فوق العاده آن و یک نمونه جنایی نادرست از فیلم فراموش شده دهه 80 است (افراد بیشتری باید با Quest for Fire آشنا باشند. ، به خصوص اگر آنها از علاقه مندان دوران باستان مانند من باشند).
دانلود فیلم Quest for Fire 1981 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
«2001» نمونه استنلی کوبریک سلاح اصلی را ستایش میکند، زمانی که یک پستاندار پشمالو از طریق فوران وحشی وحشی یک استخوان ران بیهوده را به یک چماق حاکم تبدیل میکند. او متعاقباً در جستجوی طولانی بشریت برای دستیابی به سلاحهای بسیار برتر شرکت میکند. سپس دوباره، «جستجوی آتش» طرف مقابل بشریت را متحیر می کند: ظاهر آموزنده آتش گودال. همانطور که ممکن است، علاوه بر هر آتش در هوای آزاد. بلکه این امنیت است که در تسلط بر روش برای ایجاد آتش در هر زمان که قبیله نیاز دارد، ردیابی شده است. بر این اساس، کرومانیون ها به طرز جالبی بر شرایط فعلی خود تسلط دارند و می توانند فرصتی برای استراحت پیدا کنند. این موضوع در پایان فیلم مشخص میشود، زمانی که گروه با شادی در اطراف ذغالهای ذغال سنگ جمع میشوند تا داستانها را از طریق سیگنالها و خرخرههای تصفیهنشده تعریف کنند. شاید پیشرفت ساختارهای معنایی گیج کننده ذهن، در چنین دقایق شل شده ای آغاز شود، زمانی که ذهن و تفکر خلاق می توانست در سازمان دیگران تسلط پیدا کند و بیان شود.
به همین ترتیب زمانی که نائو تسلیمانه نادیده گرفته شد، مورد غفلت قرار گرفت. به سمت گروه نجیب ماستودون های غارتگر حرکت می کند. تودههای علف در نزدیکی، او با نشانهای غیرقابل انکار از محل اقامت خود کنارهگیری میکند، که جمعیت به آن پاسخ میدهند - که قابل تصور نیست - با تعقیب گروه وحشی که دنبالش میروند. نکته اینجاست که نائو در آن ثانیه آرام میفهمد که ما باید تسلیمانه با آن قدرتهایی زندگی کنیم که بسیار مهمتر از خودمان اگر تمایلی به انجام آن داریم - بذر بالقوهای از چیزی که ممکن است بعداً به اعتقادی سخت تبدیل شود، چه در قدرتهای طبیعت یا در نیروی ادعایی ماوراءالطبیعه.
البته اینها همه فرضیه است. تهیه کنندگان دقیقاً با پیام های خود سر شما را نمی زنند. در هر صورت، واقعیت این است که فیلم با افتخار توانسته است شما را به تفکر در تاریخ معمولی این آغازهای فروتنانه و در عین حال پیشگامانه الهام بخشد. علاوه بر این، دقایق جذاب دیگری نیز وجود دارد، به عنوان مثال، زمانی که دوربین از وسط قشر حامله چانگ رای دی بریک به ماه کامل دور و آینده دور بشریت تغییر می کند. چند مفسر ایرادات منطقی در محتوا را مطرح میکنند و فیلم را با همین فرض رد میکنند. با این حال، آن چیزی که واقعا مهم است را نادیده می گیرد. بدیهی است که فیلم قطعاً یک روایت نیست، بنابراین هیچ متخصص جدی در مورد آن نقد و بررسی نمیکند. در هر صورت، فیلم به همین سادگی باقی می ماند، یک ساعت و نیم فیلمسازی بسیار سازمان یافته و تحریک آمیز. قبلاً یا بعد از آن اصلاً شبیه آن نبودم.
دانلود فیلم Quest for Fire 1981 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
Quest for Fire یک فرضیه جذاب در مورد وجود مردمان و خردهمردم باستانی و ارتباطات بالقوه بین آنها ارائه میکند. من حدس میزنم که اعتبار باید ابتدا به بخش لوازم آرایشی و بهداشتی برسد، که مجموعهای واقعا متقاعدکننده در مورد این حیوانات ساخته است. داستان جذاب و بسیار پربازیگر است، به ویژه با در نظر گرفتن این که بازیگران با مانع انتقادی از صحبت نکردن یک بیان انگلیسی (یا برخی از زبان های شناخته شده انسانی دیگر) در کل فیلم کار می کردند. با این حال، همانطور که ممکن است عادی باشد، با توجه به موقعیت خاص، داستان شرورانه است (و گاهی اوقات حتی بی رحمانه است.) تا حدی به طرز تکان دهنده ای، به همین ترتیب لمس ظریف تری نیز در آن گنجانده شده است، به ویژه توسط شخصی که نقش Rae Day break را بازی می کند. چونگ - داشتن جایگاهی با قبیله ای که بیشتر از قبیله اصلی فیلم توسعه یافته است، که قبیله اصلی را با ویژگی های انسانی پیشرفته تر مانند خنده و دوستی آشنا می کند، اگر نه عشق.
حضور افراد متفاوت clans هم یکی از کاستی های اینجا بود. تا آنجا که من توانستم متوجه شوم، به نظر می رسد که سه گونه انسان نمای تغییر یافته مورد توجه قرار گرفته اند. چیزی که من در مورد رشد انسان میدانم اساساً همان چیزی است که از علم دبیرستان به یاد میآورم، با این حال از نظر لوازم آرایشی به نظر میرسید که قبیلهها از همه نظر استرالیایی (مردان نخستی در ابتدای فیلم)، نئاندرتالها (قبیله ضروری این فیلم) باشند. فیلم) و کرومگنون، اساساً افراد فعلی. مسئله همین است، از آنچه که من از آن کلاس های علوم دبیرستان به یاد می آورم، مطمئن نیستم که این سه گونه تا به حال با هم مطابقت داشته باشند. من مطمئن نیستم که هیچ سه گونه انسان نمای با هم در یک محیط کلی مشابه وجود داشته باشند. به طوری که تا حدودی برای من درهم و برهم بود. ماموت هایی که به تصویر کشیده شده اند نیز برای من به اعتبار نیاز داشتند. من فکر می کردم که آنها بسیار شبیه آنچه هستند - فیل هایی با لوازم آرایشی هستند.
با این وجود، این یک فیلم خوب است، اگر یک قطعه عجیب و غریب و حتی با احتمال خطا. اگرچه احتمالاً با این هدف ساخته نشده است، اما برایم ارزش قائل بودم که فیلم نگاه شایسته ای به دلیل مبارزه حتی در دنیای امروز ارائه می دهد. قبیله ها با توجه به این واقعیت که به طور کلی به آتش نیاز داشتند با یکدیگر جنگیدند. دنیای امروز به طور کلی می پذیرد که مناقشه بر سر تضادهای فلسفی یا سختگیرانه است، که همانا هوگواش است. افراد می جنگند زیرا یک طرف نیازهای متفاوتی دارد. علاوه بر این، داستان به خوبی پخش می شود و در ساعت 1:40 تماشای آن بسیار ساده است. 7/10
دانلود فیلم Quest for Fire 1981 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
Journey for Fire خطی را سوار می کند که جایی در محدوده روایت طبیعت و فیلم های احمقانه مرد کوهستانی روزهای گذشته فیلم های B است. خوشبختانه بینش و قدرت روایت بیشتری وجود دارد که همه چیز را از تبدیل شدن به یک حماسه بی معنی باز می دارد، و فعالیتی که اتفاق می افتد توسط شخصیت هایی که ما واقعاً اغلب به آنها فکر می کنیم حمایت می شود. به طور ضمنی گفته میشود که صرفنظر از تلاشهای تهیهکنندگان (و از جمله آنتونی برگس) برای مبادلهای با این انسانهای خردمند و نئاندرتال 80000 سال قبل از میلاد، نیروی فیلم در هدف مستقیم آنچه گفته میشود یا احساس میشود، نهفته است. "گفتگو"، بیش از آنچه که برخی از کلمات می تواند به معنای. به عنوان یک برخورد ساده بصری، بسیار عالی است، در حالی که احتمالاً در واقع «شاهکار» ستودنی نیست. به بیان دیگر، این یک چیز فرعی جزئی است.
در حقیقت، این نقطه قوت ادغام یک خط داستانی مستقیم با داستانی است که اساساً داستانی نزدیک به پلات کمتر است (بهترین طرح داستان با یک ماموریت است. آتش زمانی که در روش معمولی استاندارد "جستجو" نیست؟) گردهمایی انسان خردمند در تضاد با هر یک از قدرت های موجودات طبیعت، نئاندرتال ها، "باندهای" رقیب، آب و هوا، تله شنی. نوعی "عاشقانه" وجود دارد که بین یک نفر (من یادم نمیآید چه کسی نقش او را بازی کرده است) و شخص خوش صحبت، شاد و در عین حال محکم Rae Sunrise چونگ و مسائل قبیله قبلی او در پرورش اولین مراحل توبه اجدادی و زندان و غیره این نوعی تماس است تا ببینیم تهیهکنندگان فیلم به توانایی ذهنی جمعیت برای دنبال کردن این دو رشته اعتماد دارند: غارنشین طبیعتگرا با یک داستان احساسی «متعارف» تجربه میکند.
این به این معنی نیست که می گویند، با وجود این، این برای ناظران جوان است. رتبه R آن واقعا شایسته است. بارهای جنسی وجود دارد، حتی یک نوع حمله به یک مرد کوهستانی، و انبوهی از قتل ها و مرگ، از جمله یکی خیره کننده یکی توسط یک خرس (این تعداد زیادی از خرس واقعی نیست، بلکه چیزی است که به سرعت پیش از آن می رود). با این حال، برای نوجوانان و بالاتر، باید بررسی واقعاً فریبنده ای باشد که واقعاً تاریخ آن مشخص نیست. به این معنا نیست که نمیتوانید مسافت پیموده شده در سال 1981 را ببینید (مثلاً برخی از ماموتها در نزدیکی آن را فریاد میزنند)، اما قدرت آن در نیروی ساده و پایه روایت آن نهفته است. آ-
دانلود فیلم Quest for Fire 1981 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
داستان افسانهای فوقالعاده ژان ژاک آنود "جستجو برای آتش" ترتیبات قبیلهای از نئاندرتالها که آتش ارزشمند خود را از دست میدهند، که برای استقامت آنها در این دنیای باستانی سرد و غیردوستانه، پس از حمله هولناک توسط شامپانزههای خشنتر مانند مردم (احتمالاً هومو هایدلبرگنسیس) از دست میدهند. . گروه کوچکی از قبیلهها که هیچ اطلاعی از ایجاد آتش ندارند، به سفری فرستاده میشوند تا با بازیابی آتش از طبیعت یا از طوایف مختلفی که ملاقات میکنند، آتش را ردیابی کنند. آنها در سفر خود نئاندرتالهای وحشی، هومو ساپینها، ماموتها و ببرهای دندان شمشیری را تجربه میکنند، آنها به استپهای یخزده و بادی، بالای کوهها و از میان باتلاقها سفر میکنند، در اروپای پارینه سنگی لذتبخشی که در عصر یخبندان بریده شده است، شبیه به هیچ فیلمی چگونه می توان به طور بی عیب و نقص به آن رسیدگی کرد. برای افزودن به اصالت، هیچ گفتمانی در فیلم Quest for Fire وجود ندارد. در واقعیت، تبادل وجود دارد، فقط به زبانی خام (ساخته شده برای فیلم) است که ما هیچ ایده ای نداریم، و هیچ شرحی وجود ندارد، بنابراین به ناظر است که رمزگشایی از آنچه در حال وقوع است (استرس نداشته باشید، سخت نیست).
از آنجایی که یک دانش آموخته در تاریخ دیرینه تجربه عملی در دوران باستان و در درجه اول در جوامع نئاندرتال داشته است، باید بگویم که Quest for Fire به خوبی با چیزی که من تصور می کنم اروپا شبیه آن در سال های قبل است مرتبط است. . فقط چند اختلاط یا دیدگاه های تجربی مشکوک در Quest for Fire وجود دارد، اما برای حفظ آن، انگیزه آن کتابی با نام مشابه است که در سال 1911 نوشته شده بود، زمانی که بینش ما در دوران باستان بسیار ضعیف بود.
عنوان انگلیسی بسیار مناسب است. این بدون شک یک "جستجو" است، یک گشت و گذار افسانه ای در گذشته ای عجیب و ترسناک که در آن فقط مغز انسان و توانایی کنترل آتش به او قدرت می دهد تا در برابر قدرت های وحشتناک طبیعت تلاش کند. در طول گشت و گذار قهرمانان، آمیزه ای شدید از "وحشت"، احساس و شوخ طبعی در تعهدات آنها وجود دارد. عکاسی گیج کننده است، همچنین موسیقی و فضای کلی.
Quest for Fire عالی است و به احتمال زیاد من آن را 10/10 ندادم، نتیجه مستقیم این زوج است. از خطاهای منطقی که به عنوان یک بیل مکانیکی باعث می شود که من به خود بی خود شوم. در هر صورت من این اثر هنری را برای همه تجویز می کنم.
نظرات کاربران
برای ثبت نظر ابتدا وارد اکانت خود شوید.