در سال 1845 گروهی در صحراهای اورگان در حال سفر بودند که در آنجا گیر افتاده و شرایط سختی را سپری کردند ...
مهاجرانی که در صحرایی اورگان در سال 1845 سرگردان هستند، خود را در شرایطی سخت و دشوار می بینند و...
چند مهاجر که در سال ۱۸۴۵ قصد سفر دارند در یک صحرا بی اب و علف با خطراتی رو به رو می شوند که ..
مهاجرانی که در سال 1845 در صحرای اورگان سفر می کنند، خود را در شرایط سخت گرفتار می بینند.
دانلود فیلم Meek's Cutoff 2010 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
"همه چیز از این طریق بوجود می آید ، متضاد از مخالف آنها." - افلاطون
در "قطع میک" میشل ویلیامز و ویل پاتون به عنوان یک زن و شوهر بازی می کنند که طی دهه 1840 از میسوری به اورگان سفر می کنند. استیون میک ، راهنمای مرزی که ممکن است کاملاً گم شود یا نشود ، رهبر آنها و چندین خانواده دیگر است.
"Cutoff" توسط کلی ریخاردت کارگردانی شد که فیلم های قبلی او ("وندی و لوسی") ، "شادی قدیمی") را می توان به بهترین وجه به عنوان فیلم های جاده ای "بی نظیر" یا "شکست خورده" توصیف کرد. در حالی که فیلم Road به طور معمول رشد ، پیشرفت یا آداب و رسوم یک شخصیت را ترسیم می کند ، سفرهای Reichardt ژانر را برانداز می کند. شخصیت های او به رکود ، بن بست می رسند و غالباً خود را گم شده ، گرفتار در موقعیت های ناامیدانه یا تمثیلاتی برای یک ناتوانی سیاسی خاص می دانند. در بهترین حالت ، ردپای شخصیت های ریچاردت پیدا می شود که هیچ کجا به طور خاص مفید نیست. در بدترین حالت ، آنها به طور خطرناکی به خودشان دو برابر می شوند ، پیشرفت غیرممکن است.
صحنه افتتاحیه "Cutoff" مضامین Reichardt را متراکم می کند. می بینیم که یک کاروان واگن به رهبری مردان در حال عبور از رودخانه هستند. زنانی که قفس پرندگان را بالای سر خود حمل می کنند به زودی دنبال می کنند. این نقش و نگارها در کل فیلم نفوذ می کند: مردان در حالی که زنان و حیوانات با احتیاط وظیفه دنبال می کنند ، بارهایی را به دوش می کشند. آینه های پیشنهادی در قفس ، کلاه های بزرگ زنانه است که دید محیطی را کاهش می دهد یا "قفس" می کند و از نسبت تصویر 4: 3 فیلم خونریزی می کند ، که باعث می شود "دید" فرد به چپ و راست قطع شود و بنابراین دید تلسکوپ متفاوت نیست به کورکنندگان حیوانات. حرف ریچاردت روشن است. این زنان ، مانند جانوران سنگین ، پیش قدم می شوند ، مشروط به دنبال راه منحصر به فردی که توسط مردان شعله ور می شود. ریچاردت خود در مصاحبه ها می گوید: "نسبت ابعاد مربع به شما ایده ای از دید بسته زنان می دهد ؛ تنهایی سفرهایشان." اما نسبت ابعاد 4: 3 ژانر وسترن را نیز برانداز می کند ، که اغلب با مناظر عریض و مرزهای گسترده مرتبط است ، همه به عنوان فضاهای گلادیاتوری برای تسلط و یا رام شدن ارائه می شوند. گرچه از نظر ریچاردت ، فردگرایی ناهموار ژانر و وعده های آزادی او برعکس است. چشم اندازهای او حلقه هایی می شوند که سفت می شوند.
برخی از آنها "Meek's Cutoff" را "فمینیسم" عنوان کرده اند ، اما همچنین به سادگی نمایش درستی از اواسط 1800 است. شخصیت های زن Reichardt محرمانه مکالمات مردانه فیلم نیستند. آنها از مردان جدا شده اند ، در بحث ها حرفی برای گفتن ندارند و نشان داده می شود که به کارهای سنتی مردانه و همچنین وظایف خانگی به طور سنتی زنانه تمایل دارند. مردان راه می روند و زحمت می کشند ، زنان با شکم باردار راه می روند و زحمت می کشند.
جای تعجب نیست که نام شخصیت های "Cutoff" بیشتر نمادین است. یک خانواده به معنای واقعی کلمه "سفیدپوستان" نامیده می شود ، در حالی که یک مرد ، سولومن ، به معنای واقعی کلمه تنها مرد ارزشمند فیلم می شود ، همسر وی با سرسختی و محرمانه بودن توسط وی ، در بحث ها و مانورهای گروه. سپس استیفن میک ، به عنوان یک متولد برجسته و رهبر مرد قدرتمند (او در مورد فتوحات باشکوه ، دستاوردها ، کشتن هندی ها و خرس های ماده و غیره صحبت می کند) و خانواده های فیلم (که یکی از آنها Tetherows نامیده می شود) را به دید باریک خود بیشتر فیلم تماشا می کند که شخصیت های ریچارت کورکورانه Meek را دنبال می کنند ، اما به تدریج آنها ناامید می شوند. پسر نمی داند چه کاری انجام می دهد.
ریخاردت در مصاحبه ها فیلم خود را به گشت و گذار جورج بوش جونیور در عراق ، افغانستان و خاورمیانه تشبیه کرد. اما اینکه بگوییم بوش کشوری را در یک سفر بیابانی و بی جهت بیابانی گم کرده است - البته ضروری نیست واقعیت داشته باشد - کاهش موضوعات بسیار پیچیده تری است. بنابراین "قطع میک" بهتر دیده می شود که نماینده چیزی بسیار گسترده تر است. این داستان کلی تر از بت پرستی ، اعتماد بی جا و رهبران نالایق است که فقط به دلیل اینکه ما حلیم هستیم و بنابراین (سو authority استفاده از اقتدار) خود را به قدرت می رسانیم ، توانمند می شوند.
در اواخر فیلم ، مسافران ما با Cayuse هند. میک می خواهد هندی را بکشد و بنابراین شروع به کاشت بذر پارانویا می کند. در این لحظه است که شخصیت میشل ویلیام ، امیلی ، از پوسته خود بیرون می رود و در برابر او ایستادگی می کند. او اساساً نرم خوی خود را متوقف می کند (نقطه برش عنوان فیلم) ، خواستار آسیب رساندن به هند نمی شود ، میک را غصب می کند و سپس کار میک را به Cayuse می سپارد. اگر ریشاردت بیش از حد سنگین باشد ، پیام واضح و روشن است: نشان داده شده است كه فرهنگ عمیقا مردسالارانه به بی اعتمادی شدید به دیگری ، موضعی خود تخریبی كه با معرفی ارزشهای سنتی زنانه برعكس می شود. سفیدپوستان و دیگری سپس با هم پیش می روند در حالی که میک ، کهن الگوی بسیار خشن غربی ، یک احمق ساده است. او به معنای واقعی کلمه قطع شده و سرنگون می شود ، و این امر منجر به معنای سه گانه عنوان فیلم می شود. اما ریچارت خیلی باهوش است که نمی تواند با تعطیلی تمام شود. شاید مسافران ما گرسنه بمانند ، گم شوند و شاید ایمان آنها به دیگری کاملاً نابجا باشد. ما نمی دانیم.
وسترن ها با لیدهای زن ("سریع و مرده" ، "دختران بد" و غیره) اغلب ایده زن تفنگدار اسلحه را تداوم می بخشند. در همین حال ، وسترن های دارای پیشتاز مردانه به طور متعارف زنانی را نشان می دهند که از اسلحه متنفرند ، نادان هستند یا از آن می ترسند. "Cutoff" برای ژانر غیرمعمول است ، یک لحظه بازی تفنگ خود را به امیلی می دهد. در این لحظه است که او از تماشاگر منفعل به قهرمان اصلی می رود و بنابراین نقش یک غربی غربی قهرمان را بازی می کند. با این حال ، امیلی با توجه به رابطه خود با هندی ، خود را نماینده نوع جدیدی از قهرمان غربی می داند. در دستان امیلی ، اسلحه ابزاری برای فتح نیست و رابطه او با دیگری به عنوان جایگزینی برای دوگانگی قانون / قانون ، تمدن / وحشی غرب غربی ارائه شده است. او همزیستی و یکپارچگی را پیشنهاد می کند ، که نماد آن آخرین عکس از یک درخت است (امید شکوفا می شود؟) و یک عکس POV که در آن نگاه ما به معنای واقعی کلمه با برگ احاطه شده است. ریچارت یک قهرمان جدید ، بالقوه اسطوره ای وسترن را خلق می کند ، گرچه لحن فیلم همچنان ترسناک و نامشخص است.
8/10 - مانند فیلم های قبلی ریچارت ، "Cutoff" نیز مینیمالیستی ، به شدت نمادین و از نظر بصری فراغت است. از نظر قطعات بسیار ضعیف است ، اما اجرای قدرتمند بروس گرین وود همه چیز را بالاتر می برد. به چندین نمایش نیاز دارد.
دانلود فیلم Meek's Cutoff 2010 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
"چه کسی می داند چه چیزی بیش از آن تپه است؟ می تواند آب باشد ، می تواند لشکری از خدایان باشد ، "خون یا آب" - سخنان استیون میک ، پیشگام سخت جبهه غرب ، که نام او بیش از یک تناقض خفیف از شخصیت است. سال 1845 است و میک راهنمای اعضای سه خانواده ای است که از شهرک های حاشیه شکوفای شرقی امریکا خارج شده اند و اکنون آخرین مرحله از سفر طولانی خود را از طریق صحرای اورگان انجام می دهند. اگرچه آنها در آستانه مقصد قرار دارند - عدم اطمینان از مسیر خود ، نیاز به آب و غذا و بیش از هر چیز تهدید قبایل بومی - به شدت احساس می شود.
کلی ریخاردت چندین سال است که در صحنه مستقل حضور جذاب دارد. در حالی که پراکنده و بالقوه باطنی بود ، فیلم های قبلی او Old Joy و Wendy و Lucy بسیار منحصر به فرد ، غنی از جو و زیر متن احساس می شدند. این یکی ، با نسبت ابعاد 4: 3 گرفته شده است - این واضح است که در مورد مناظر دیدنی پانورامای غربی نیست ، بلکه یک محیط خشک و احساس انزوا ، انقباض و ترس است که شخصیت ها نمی توانند از آن فرار کنند. فیلمبرداری فراگیر است - هر تصویر و صدایی از وضوح و اصالت واضح برخوردار است که چشمگیر است ، اما مکانیکی نیست ، در اینجا یک سطح هنری وجود دارد که یکپارچه است.
ریچاردت کار برجسته ای انجام داده است. روشی که ما برای اولین بار با این گروه روبرو می شویم تقریباً ابعاد فضولی دارد. ما مشاهده می کنیم که آنها وسایل خود را از آن طرف رودخانه ، قفس و سبد عبور می دهند ، یک زن باردار. وسیله نقلیه واگن کلاسیک. ما ضرورتی را که آنها احساس می کنند از بین می برند و به مسیر خود ادامه می دهند مهم نیست. رایچارد علاقه ای به انجام قراردادهای ژانر یا حتی نوشتن روی صفحه نمایش به طور کلی ندارد - هیچ چیز مشخص نیست ، هیچ چیز خیلی واضح نیست - و تصمیماتی که او از نظر ساختار و عناصر موضوعی می گیرد در سطح زیرین احساس می شود ، درست تا آخرین عکس . با نادیده گرفتن انتظارات از ژانر و فیلم او جذابیت بیشتری پیدا می کند.
این یک داستان کاملاً ساده در مورد افرادی است که آداب و رسوم ساده و نیازهای عملی دارند - ناشی از نیاز به تحقق "سرنوشت آشکار" آنها - حق ذاتی آنها برای استعمار این سرزمین جدید احساس می كنند. که میک به راه می افتد ، خود میک سعی می کند جایگاه والای خود را اعمال کند ، و به بچه ها داستان های احتیاطی درباره خرس ها و بی رحمانه ها را بازگو می کند و یک شخصیت ماچو به ظاهر دوست داشتنی را منتشر می کند. برای بقیه افراد ، یک احساس وظیفه مشترک وجود دارد و زمان زیادی برای روح جویی یا رفاقت وجود ندارد. ریچاردت توجه خاصی را به خود جلب نمی کند - خواه نام بازیگرانی باشد که وی در این نقش های بسیار کم رنگ بازی کرده است یا بسیاری از مضامین و پیام هایی که در زیر سطح قرار دارند.
در میان گروه انتخاب بازیگران در Meek's Cutoff میشل ویلیامز ، موزه ریخاردت است که قبلاً در مورد وندی و لوسی بود - که در اثبات مهارت و اعتقاد به عنوان بازیگر ، از قوت به قوت دیگری ادامه می دهد. در اینجا او نقش Emily Tethero - یک مادر جوان در این سفر ، و در نهایت قطب نمای اخلاقی برای مخاطبان را بازی می کند. او از نظر نقش نامرئی است - به بهترین معنی. هیچ اعلامیه یا نمای نزدیک از ورود وی به عنوان "دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار" میشل ویلیامز روی صفحه وجود ندارد ، اکنون در کویر لباس بازی می کند - قهرمان آشکار قطعه. نه ، ریچاردت باهوش است و می داند با مخاطب چگونه باهوش رفتار کند ، چیزی را نشان نمی دهد. با این حال ، با گسترش روایت ، گمانه زنی های روزافزون امیلی درباره مسیر آنها ، نگرانی های او درباره آب و ایده های خصوصی درباره نقش های جنسیتی ، او را به عنوان یک دشمن برای Meek تبدیل می کند.
این تنش ها وقتی با یک سرخپوست آمریکایی بومی. از لحظه ای که این اتفاق می افتد - شخصیت ویلیامز بلافاصله تصمیم می گیرد اقدامی عملی برای مقابله با تهدید انجام دهد. اما به زودی این مرد چروکی برای این گروه تصاحب می شود ، موجودی که آنها به شدت می ترسند اما نمی توانند آن را رها کنند - آنها او را بازجویی می کنند تا مسیر را بشناسند ، تا دیگر افرادی مانند او را که قصد نابودی دارد ، بشناسند. ترس از دیگری قابل لمس است و هدف نهایی فیلم آشکار می شود.
با این حال ، امیلی تیترو کسی است که به حرف های او گوش می دهد - او با وجود درک نکردن حرف های او دعای او را می شنود ، او همچنین تعمیر می کند کفش او او علی رغم تربیت و اعتقادات اجتماعی ، با او آرامش بیشتری پیدا می کند. همانطور که اوضاع گروه ناامیدکننده تر می شود - این حرکات و مضامین مختلف ، مایک را خشمگین می کند - با شروع پویایی آشفته و برخی عواقب ، اما هرگز به هیستریک سقوط نمی کند.
اگر کار هنرمند باشد عمیق تر کردن رمز و راز است - سپس کلی ریخاردت موفق شده است. در پایان Meek's Cutoff هیچ پاسخ روشنی وجود ندارد. هیچ حسی از حق پذیر بودن دنیا توسط این داستان وجود ندارد ، Meek's Cutoff فرض نمی کند آنچه در رابطه با روابط نژادی گفته می شود (هنوز هم در سال 2011 و بعد از آن مربوط است) بسته شدن کتاب مربوط به این موضوع است ، نه برای شخصیت ها ، نه مخاطبان. Meek's Cutoff درباره مقصد نهایی این افراد نیست زیرا احساس تعطیلی و رضایت در پایان اکثر فیلم ها یک توهم است - یک سرگرمی ، که می توانیم ناباوری خود را برای لذت بردن از آن متوقف کنیم ، اما با این وجود یک توهم است. در اینجا این نوع مصالحه لازم نیست و مشاهده این مسئله روی صفحه مانند دریچه ای به گذشته است.
دانلود فیلم Meek's Cutoff 2010 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
من هنوز منتظرم تا یک وسترن واقع گرایانه ساخته شود. این یکی عناصر خاصی را درست، اما برخی دیگر بسیار اشتباه است. باشد که فیلمهای وسترن حتی به دنبال رئالیسم نباشند، و بسیاری از فیلمهایی که به دلیل تعصبات و تمایلات اجتماعی استودیوها، کارگردانان، تهیهکنندگان و غیره و همچنین عدم درک از سرزمین و مردمی که در آن زندگی میکردند، به شدت شکست میخورند. غرب. تکامل فیلم وسترن به دنبال تغییرات فرهنگی در آمریکا بوده است و به جای اینکه در مورد زمان و مکان تاریخی باشد بیشتر به بیان یک نکته یا ادامه کلیشه ها تبدیل شده است. و خیلی چیزها فقط در مورد سرگرمی شوت ام آپ وام بام است (نه ممنون تارانتینو). آتلانتیک در مورد تکامل ژانر وسترن با عمق و وضوح بسیار بیشتر از آنچه من حتی می توانم تلاش کنم نوشته است:
فیلم کلی رایشارت به تعصب ادامه می دهد (زنانی که بسیار خارج از هنجارها و شخصیت های فرهنگی عمل می کنند (برای چه در آن زمان و چه در حال حاضر) زیرا هی، اکنون زمان زن است و آنها قوی هستند؛ مردانی که به پسزمینه سقوط کردهاند، زیرا هی، آنها قبلاً نوبت خود را داشتند و به آنها اهمیت میدادند؛ هندیهایی که بهعنوان قطعههای طرح راحت و میلههای روشنایی استفاده میشوند. به جای انجام کارهایی که هندیهای واقعی در آن موقعیت انجام میدادند، نکتهای را بیان کنیم، اما کلی روی برخی از عناصر واقعگرایی مانند لباس، واگنها، مناظر غبارآلود، وضعیت خشن شخصیتها و روانشناختی کار میکند. درام و عدم قطعیت. اما او همچنین بسیاری از چیزها را اشتباه می کند (دریاچه قلیایی عظیمی مانند آنچه در فیلم Meek's Cutoff است پیدا نمی کنید و سپس منبع آب تمیزی ندارید). همه مردان توانا همه چیز را پشت سر نمی گذارند زنان و کودکان در جستجو از آب. دو تن از تواناترین مردان، خود و گروه را به خطر نمی اندازند تا به دنبال یک هندی مزاحم غیرتهدید کننده در حاشیه بروند تا او را در کشور هند دستگیر کنند. و دو مرد در شکار یک سرخپوست موفق نمی شوند مگر اینکه او بخواهد بدون حادثه دستگیر شود. همه اینها بسیار ساختگی و غیر قابل باور بود. اما برگردیم به عناصر مثبت: فیلمبرداری کشور صحرایی مرتفع اورگان را به تصویر می کشد و موسیقی به خوبی با مناظر و حال و هوای شخصیت ها مطابقت دارد. کلی کار بسیار خوبی انجام می دهد و به داستان حس واقع گرایی از سفر در سراسر صحرا در واگن ها می دهد و عناصر شخصیت انسان و پاسخ به بحران را برجسته می کند. این موارد بهترین عناصر فیلم هستند و تجربه ای سرگرم کننده و غنی را ایجاد می کنند. تصنیف لستر اسکراگز نیز در همین راستا است.
در مورد برجسته کردن درام تجربه شده توسط شخصیتها، برخی از کارهایی که به خوبی انجام شد وحشت، ترس و پارانویای میلی گیتلی بود که ترسیده بودند. قرار بود توسط هندی ها کشته شوند. آرامش و خرد در مواجهه با بحران سولومان تثرو. سرکشی و درستکاری امیلی تترو. رواقی گری گلوری و ویلام وایت. کنجکاوی و ماجراجویی جیمی وایت. رفتار گیج کننده هندی: هندی بچه گانه بود یا بدخواه؟ ابهام نیات میک: میک شرور بود یا جاهل؟ Meek's Cutoff بخشی از هیجان روانشناختی است، بخشی ماجراجویی وسترن، بخشی بررسی وضعیت انسان تحت فشار، بخشی زیر سوال بردن آنچه در روح یک فرد است.
برای کسانی که فکر می کردند فیلم خیلی کند است: از رسانه های اجتماعی برای مدتی و یک بار دیگر سرعت زندگی را تجربه کنید. کندی با داستان، شخصیت ها و زمان مناسب بود. برای کسانی که فکر میکنند دیالوگ خیلی بیصدا است، صدا را زیاد کنید یا زیرنویسها را روشن کنید. دیالوگ ها عمدتاً جنبه محوری داشتند و نه ساختگی. برای کسانی که میخواهند یک پایان قطعی داشته باشند: واقعا؟ رسیدگی به ابهام و عدم بسته شدن خیلی سخت است؟
مهم نیست که آب پیدا کرده باشند یا نه. این یک روز در فیلم Meek's Cutoff زندگی است، برشی از زندگی. تو مگسی روی دیوار هستی از لحظه لحظه لحظه لذت ببرید. زندگی مبهم است و اغلب فاقد هر گونه بسته شدن است. چرا یک فیلم نباید سعی کند بیشتر شبیه زندگی واقعی باشد و در عین حال درام را اضافه کند و شرایط انسان را با جزئیات بررسی کند؟ این بالاترین دستاوردی است که یک فیلم می تواند به دست آورد.
در مورد بازیگری، میشل ویلیامز در نقش امیلی کار بسیار خوبی انجام داد و شما نمی توانید مانند او کمک کنید و از او حمایت کنید. بروس گرینوود در نقش میکس کار بزرگی انجام داد و شما نمیتوانید از او خوشتان نیاید و از او متنفر باشید. بقیه شخصیت ها به جز چند صحنه به نوعی در پس زمینه ذوب می شوند. و جیمی و هندی که به اندازه کافی خوب کار می کنند، اما واقعاً قابل توجه نیستند.
برای کسانی که نمی توانند پایان را تحمل کنند، چگونه است. در پایان درختی را پیدا می کنند که زنده است و به این نکته اشاره می کنند که درختان برای زنده ماندن به آب نیاز دارند. این در واقع به نوعی احمقانه بود زیرا درختان در صحرای مرتفع اورگان شرقی می توانند در مناظر بسیار خشک و بدون آب آشامیدنی در نزدیکی زندگی کنند زیرا در باران های زمستانی زنده می مانند. به هر حال، به پایان بازگردیم: هنگامی که سرخپوست به سمت جلو می رود و از تپه بعدی عبور می کند، در پس زمینه می توانید تپه های دوردست را ببینید که نشان می دهد دره ای بین تپه های پیش زمینه و تپه های پس زمینه وجود دارد. این منظره دقیقاً شبیه آنچه در دره رودخانه کلمبیا به نظر می رسد در حالی که از اورگان شرقی می گذرد به نظر می رسد.
دانلود فیلم Meek's Cutoff 2010 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
فیلم Meek's Cutoff جایگاه کلی رایشارت را به عنوان بهترین کارگردان آمریکایی که امروز کار می کند، در چشمان من تثبیت کرده است. اگر نه، او مطمئنا امیدوار کننده ترین و منحصر به فرد است. او یک بار دیگر از سبک مینیمالیستی علامت تجاری خود استفاده می کند، با استفاده از نور طبیعی و صدا و دیالوگ های پراکنده تا ما را به طرز فکر این پیشگامان در مسیر اورگان بیاورد. او تجربه ای بسیار فراگیر ایجاد می کند که به راحتی می توان فراموش کرد که ما در حال تماشای یک فیلم هستیم، زیرا ما به سرعت به عضوی دیگر از این گروه تبدیل می شویم و در کنار آنها این سفر وحشتناک را پشت سر می گذاریم. ما میتوانیم چشیدن خاک را بچشیم، خورشید را که روی پشتمان فرود میآید، احساس میکنیم، هر اونس ویرانی را که این مسافران احساس میکنند، تجربه کنیم.
Meek's Cutoff کاملاً به عنوان مطالعهای در دنیایی عمل میکند که ما چیز زیادی در آن ندیدهایم. فیلم قبلی و رایچارت ما را با دقت زیادی به تجربه آنها وارد می کند، اما به عنوان یک تفسیر سیاسی و اجتماعی واضح نیز عمل می کند. این پیشگامان از رهبری به نام استیون میک (بروس گرینوود) پیروی می کنند که رهبری او تحت آزار و اذیت زیادی قرار گرفته است. پس از یک سفر طولانی که گروه احساس ناامیدی و ناامیدی میکند، به نظر میرسد که میک دیگر درک درستی از نحوه رهبری ندارد. او در مورد فتوحات گذشته خود و عقاید متضاد در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهد، سر و صدا می کند. او می تواند یک دیوانه، یک احمق، یک خیانتکار باشد یا می تواند دقیقا بداند که دارد چه می کند. وحشتناک ترین جنبه این است که هر یک از اینها به همان اندازه ممکن است. میک مردی است که آنقدر در ذهن خود پیش رفته است که میداند دیگر افرادی را که قرار است رهبری کند، درک میکند.
ریچارت ماهرانه ما را وارد دنیای این پیشگامان میکند، اما تاثیرگذارتر از همه این است که چگونه او ما را در چشمان زنان در مسیر قرار می دهد. چند لحظه وجود دارد که او دوربین را در وسط بخش زنانه گروه قرار می دهد، در حالی که آنها سکوت می کنند در حالی که مردان درباره سرنوشت خود صحبت می کنند. ما در کنار آنها میایستیم و سعی میکنیم به صحبتهای مردانی گوش دهیم که خیلی دورتر صحبت میکنند، و بدون در نظر گرفتن احساسمان، حرکت بعدیمان را تصمیم میگیریم.
برای دومین بار متوالی، رایچارت با موزهاش کار میکند. میشل ویلیامز، تاج و تخت خود را در بالای هر بازیگر دیگری در این سوی اقیانوس اطلس ادعا می کند. ویلیامز و شخصیت او، امیلی تترو، در اینجا کاملاً قابل توجه هستند. در دورانی که زنان آراسته هستند تا در کنارشان بایستند و به شوهرانشان اجازه دهند کار را انجام دهند، امیلی بیش از هر مردی که در اینجا ملاقات میکنیم، پر از شجاعت و اراده است. او در اعتقاداتش محکم می ایستد و وقتی اسلحه به سمت شما می گیرد، این باور واقعی وجود دارد که از کشیدن ماشه نمی ترسد. ویلیامز استاد احساسات و آسیبپذیری است و هیچ بازیگر دیگری به اندازه او به مجموعه مهارتهای خود که در اینجا تا سطوح عالی اجرا میکند، نمیداند. او میتواند با یک نگاه بیشتر از بسیاری دیگر که با یک دیالوگ چند صفحهای میتوانند انجام دهند، همانطور که در چندین صحنه در اینجا نشان میدهد. تنها با نگه داشتن لنز روی صورت ویلیامز توسط رایچارت، لحظههای مهجوریت، ناامیدی و عزم راسختر میشود. این یک اجرای قدرتمند است و طیف وسیعی را که او قادر به انجام آن است نشان می دهد.
پایان این تصویر یکی از مواردی است که مطمئناً بحث های زیادی را در بین مخاطبانش برانگیخته است. این یکی از مواردی است که در ابتدا بیشترین ضربه را با لحظه ای از ناامیدی شدید وارد می کند، اما کسانی که می توانند دیدگاه ریچارد را تحسین کنند، به سرعت می توانند درخشش آن را بپذیرند. بدون اینکه بخواهیم چیز زیادی را خراب کنیم، گروه ما با درخت بسیار جالبی روبرو می شود، درختی که نیمه مرده و نیمه زنده است، اولین نقطه عطفی که در چند روز اخیر می بینیم. از آنجایی که بسیاری از گروه ما امید خود را به یافتن آب از دست داده اند، با لحظه ای گیج کننده مواجه می شویم. این می تواند چراغ امیدی باشد برای اینکه زندگی همین نزدیکی است یا نشانه ای باشد که مرگ بر پشت ما می نشیند.
بزرگترین حرکت ریچارت این است که به ما هیچ راه حلی نمی دهد و ما را بیشتر درگیر می کند. سنگر با این پیشگامان. زیرا در مسیر هیچ پایانی وجود ندارد. هر لحظه ممکن است قربانی زمین شوید یا بالاخره می توانید به مقصد برسید، پر از فرصت های جدید و زندگی جدید برای خود. بهترین سکته مغزی ریچارت این است که ما را در این تجربه با آنها نگه میدارد، با نگاهی ترسناک بر چهره نگران ویلیامز که مطمئناً همراه شما خواهد ماند. افشاگری شگفت انگیز از یک نویسنده واقعی آمریکایی.
دانلود فیلم Meek's Cutoff 2010 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
در سال 1945، گروهی از مردم در امتداد مسیر اورگان در حالی که با شرایط سخت مبارزه می کنند، سفر می کنند. هیچ چیز به اندازه آنچه بینندگان Meek's Cutoff با آن مواجه می شوند خشن نیست: خطر فلج شدن ناشی از کسالت. آدم منتظر می ماند تا اتفاقی بیفتد. آیا می توانیم حمله هندی داشته باشیم؟ نه، پس در مورد یک خرگوش به شدت عصبی که مسافران را به وحشت می اندازد، چطور؟ شاید بارانی که دشت ها را سیل می کند و همه را غرق می کند؟ چنین شانسی وجود ندارد. ما آنها را تماشا می کنیم که مایل به مایل پشت سر هم در حال حرکت هستند. به طور غیرقابل توضیحی در نسبت تصویر 4:3 فیلمبرداری شده است، شگفت آور است که نه با لحن قهوه ای یا یک فیلم صامت...اوه، صبر کنید، این عملاً یک فیلم صامت است، با دیالوگ های پراکنده و خسته کننده.
دانلود فیلم Meek's Cutoff 2010 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
اورگان 1845 است. سه خانواده Tetherows (میشل ویلیامز، ویل پاتون)، گیتلی ها (زوئه کازان، پل دانو) و وایت ها (شرلی هندرسون، نیل هاف، تامی نلسون) توسط مرد کوهستانی استیون میک (بروس گرین وود) رهبری می شوند که ادعا می کند داستان کوتاهی را می شناسد. برید از یک صحرای دشت بلند آنها با کاهش ذخایر آب مبارزه می کنند. وقتی گروه یک سرخپوست را اسیر میکند، گروه نگران میشوند که با او چه کنند.
این یک فیلم با سرعت کم با صحنههای بلند و بدون برش است. سبک مینیمالیستی است. کلی رایشارت معمولاً یک کارگردان مستقل است. همین است. این نه بازیگر و یک گروه است که در بیابان در حال ساخت یک فیلم مستقل وسترن هستند. این مانند یک رویای بیداری است که در آن منتظر یک اتفاق وحشتناک هستیم. بازیگری عمدتاً با لحن آرام و ثابتی محفوظ است. با این حال باید به پایان بندی اعتراض کنم و به خاطر آن به فیلم امتیاز کمتری بدهم. پایان درستی نیست.
نظرات کاربران
برای ثبت نظر ابتدا وارد اکانت خود شوید.