در حال دریافت لینک های دانلود بدون سانسور
فیلم Law of Desire 1987... لطفا منتظر بمانید ...
بی نظمی، خواسته ها و علایق یک فیلمساز، آخرین پروژه او را به خطر می اندازد و...
پابلو و تینا زندگی جنسی پیچیده ای دارند. پابلو نمایشنامه ها و فیلم ها را می نویسد و کارگردانی می کند. او همجنسگراست و به شدت عاشق خوان است ، جوانی که به محبت یا نامه های پابلو پاسخ نمی دهد و...
پابلو و تینا زندگی جنسی پیچیده ای دارند. پابلو نمایشنامه ها و فیلم ها را می نویسد و کارگردانی می کند. او همجنسگراست و به شدت عاشق خوان است ، جوانی که به محبت یا نامه های پابلو پاسخ نمی دهد. خواهر و برادر پابلو تینا یک جنس جنس است ، از مردان عصبانی است ، آدا را بزرگ می کند و سعی دارد آن را به عنوان بازیگر مطرح کند. پابلو با آنتونیو ارتباط برقرار می کند ، جوانی که از عشق پابلو به خوان حسادت می کند. آنتونیو خوان را جستجو می کند و خشونت منجر به غم و اندوه پابلو و از دست دادن حافظه موقتی می شود. وقتی حافظه برمی گردد ، او می فهمد که آنتونیو با تینا رابطه برقرار کرده است. او با وحشت به نجات تینا می شتابد و باید با آنتونیو و آرزویش روبرو شود
دانلود فیلم Law of Desire 1987 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
این به من کمک کرد تا به خاطر بیاورم که کمتر صریح/محاکمه مربوط به فیلم خارقالعاده جولیو مدم، سکس و لوسیا (2001) است. قانون خواستن (1987) به همین ترتیب در مورد آن اثر خاص، در مورد ترکیب بندی و چگونگی محدودیت های بین فیلمی که ما در حال تماشای آن هستیم و افکار منتقل شده توسط شخصیت ها که به طور اجتناب ناپذیری با یکدیگر ملاقات می کنند، است. ایجاد پوششی در داستان که در آن اصیل و متصور به یک راز سرسخت تبدیل میشوند که در نهایت جمعیت باید آن را ترجمه کنند. این یک فکر عاقلانه است و درست از اولین صحنه مطلق فیلم مطرح می شود، زیرا آلمودوار موقعیتی تحریک آمیز را به ما ارائه می دهد که در آن یک بچه اجاره ای برای مشتری پنهانی که او را از طریق رونویسی های خارج از صفحه نمایش متقاعد می کند، برهنه می شود و با تکان می رود. سرانجام مشخص شد که این صحنه برای فیلمی در داخل فیلم مهم است که توسط شخصیت اصلی پابلو کوینترو آهنگسازی و هماهنگی شده است، و همچنین موضوعات مختلفی از جمله قدرت، تثبیت، عشق و کنترل را نشان میدهد که در تمام مراحل ادامه خواهد داشت. باقیمانده فیلم.
به نظر میرسد ارزیابی انتقادی ترکیب شده است، اما برای اهداف من، این یک اثر باشکوه بود (و هست). مملو از سرفصل معمولی سرزنده فیلمساز، شخصیت های دلپذیر/جذاب و پیچش های قوی از پیکربندی خلقت، تنوع، ساختار و به طور کلی میزانسن. این متغیرها برای نشان دادن یک پیشنهاد به شیوه خاص خود کافی هستند، صرف نظر از معرفی داستان و روشی که آلمودوار میداند چگونه رشتههای مختلف خط داستان را با هم بپیچد تا ثابت بماند اما کاملاً واضح نباشد. در واقع بسیار خارق العاده است. از آنجایی که فیلم آشکارا مؤلفههای نمایش صمیمانه، ساختگی، داستان تحقیقاتی و اظهارنظری توانا در مورد ایده ساختن بیپایان فیلم را در یک ساختار آخر حیرتانگیز و در واقع بسیار فریبنده ترکیب میکند. برخی به طور فعال به این شباهتها به فیلم مجذوب مرگآور آدریان لاین (1987) اشاره کردهاند که همزمان ساخته شده است. در هر صورت، در حالی که آن فیلم بدیهی و اخلاقی به نظر می رسید، قانون خواستگاری جذاب و القا کننده است، در هر صورت، زمانی که ما در نهایت می توانیم درک کنیم که اهداف شخصیت ها از مسیر خارج شده و فعالیت های آنها از نظر اخلاقی اشتباه است.
این فکر محجوب که پابلو دارد فیلم را از منظر ما میسازد، برخلاف اینکه آن را بهعنوان یک داستان ساده هیچکاکی از تثبیت پیچخورده به نمایش بگذاریم، یک فکر فریبنده است و اهمیت ماشین تحریر پابلو و چگونگی امکانپذیری آن را به هم پیوند میدهد. حذف (و بازنشستگی او از آهنگسازی) پایان اجتناب ناپذیر فیلم را نشان می دهد. یک بار دیگر، علاوه بر پیشبینی اجزای فیلم بعدی مدم، اهمیت کارت پستال تصویر و اینکه چگونه پابلو را وادار میکند تا روایت عشق انفرادیاش و اهمیت افسانهای بهشت کنار اقیانوس را دوباره بسازد، وجود دارد که فانوس دریایی آن به عنوان یک فانوس دریایی باقی میماند. تصویر فالیک همچنین احتمال فراموشی وجود دارد، که در آن میتوانیم ولع قطعی برای پابلو برای اصلاح فعالیتهای فیلم، استفاده از غرفه اعتراف، ماهیت خودنمایی محتوای خودش را ببینیم تا کاملاً هیجانانگیز باشد که با سردی خودش ترکیب شده است. حضور در هر صورت، برای شرکت در فیلم Law of Desire نیازی به افزودن عمیق به این مولفه های مختلف موضوعی ندارید، با این ایده که در واقع به عنوان یک خنک کننده ستون فقرات معمولی کار می کند که به دلیل عنوان توانا آلمودوار و نیروی تأثیرگذار بی تکلف، پر می شود. فیلمنامه.
به همین ترتیب باید فیلم را به خاطر نمایش گیج کننده و ظریفش از رابطه جنسی و همجنس گرایان تحسین کرد، و چیزی به لحن تلقین کننده و آزادانه فیلم اضافه کرد و در عین حال با شخصیت ها سازگاری داشت. و دنیایی که دارند. همچنین بار عاطفی خاصی به این داستان واقعاً خارقالعاده عشق ممنوعه میدهد که تا مرزها پیش میرود و به مجموعهای از شخصیتها متصل میشود که - اگرچه عمیقاً ناقص و فوقالعاده پیچیده هستند - به قدری جذاب هستند که نگران نگرانیهای متای گسترده و متای کارگردان باشند. -افکار ادبی به هیچ وجه شبیه فیلمهای مختلف خاصی نیست که موضوعات مشابهی را مدیریت کردهاند، قانون خواستن با توجه به معقول بودن شخصیتها و مسئولیت نمایشگاهها، به ویژه از اوسبیو پونسلا به عنوان تهیهکننده پابلو (جایگزینی برای خود آلمودوار، شاید؟) و آنتونیو باندراس بهعنوان عزیز جوانی بیثبات و مرموزش، واقعاً فیلم را به سمت منطقهای میبرند که برای لحن معمولی مفرح و احمقانه آلمودوار در این دوره غیرمعمول است.
دانلود فیلم Law of Desire 1987 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
به خوبی ممکن است با آموزش وحشتناک خود آلمودوار (2004، 8/10) یک لایحه ایدهآل دوگانه باشد، قانون خواستن هفتمین فیلم اوست که دارای رگهای بیباک از گرایش بیپرده نسبت به همجنسگرایی و مشکلات یک نخ عجیب و غریب از یک روان رنجور حیرتزده است. وسواس ناامیدکننده خواستگار (باندراس) قهرمان ما، یک کارگردان موثر فیلم پابلو (پونسلا)، این نوع اشتیاق ترسناک و در عین حال عمیقاً متعهد میتواند فوراً فرد ذینفع را از خود دور کند و خودش را بخورد، و از دیگر دستههای فیلمهای با مضمون مقایسهای در یک نقطه سواری هیجانی بیزار باشد. ، Law of Desire (به طرز حیرت انگیزی) دوستی پاک شده را به عنوان یک شفقت ضعیف رمانتیک کرده است و در خارج از میدان چپ تسلیم پایان خودسوخته اش شده است.
در همین حال، فیلم نیز با دقت وجود خواهر پابلو را خدشه دار می کند. تینا (مائورا)، یک سرگرم کننده ژامبون، که بعداً در فیلم Law of Desire گذشته غم انگیزش به دلیل یک چرخش فراموشی، به ارزشی خیره کننده با کیفیتی خنده دار و راحت فاش خواهد شد، و وزنی مشابه را منتقل می کند که امنیت مادری را با خواهرزاده اش آدا (ولاسکو) به همراه دارد. ).
از آنچه که ممکن است از آلمودوار پیشبینی شود، فیلم با مولفههای متنوعش کمتر چسبناک یا زشت است، هنوز یک ولخرجی بیش از حد استاندارد است، با این حال، قانون خواستن با نامههای عاشقانه ساخارین آمیخته شده است، بی چون و چرای همجنسگرا. صحنههایی، رسیدگی به مسائل حساسی مانند مالکیت، بیتمایز، همخونی، تراجنسیتی، مصرف غیرقانونی مواد مخدر و یک پرونده قتل، همراه با کنایههایی درباره خشم جنسی در وزارتخانه، علاوه بر این، نمایشنامهای در مورد بانویی مشکلدار به نام لورا پی (شروع و پایان مییابد) از "NE ME QUITTE PAS"). این اثری است که واقعاً از خود حمایت می کند، آلمودوار عموماً می داند که چگونه رویداد کمدی را به طرح بسیار ترسناک خود وارد کند، حتی در برابر ستون فقرات ترسناک.
مائورا به عنوان رویای اولیه آلمودوار، ادعا می کند که قدرتش فیلم، پاشیدن آب در یک شب گرم تابستان، نسخه لورا پی، خشم و توهین از کشف گذشته پنهان او و اعتراف چشم به چشم، فوق العاده خیره کننده و واضح است. رویای مردانهاش، باندراس، چهرهای قوی دارد و تمام شدت را برای مرد زندگیاش، کثیف و اسیر، سرریز میکند. با بررسی، پونسلا مرد رانندگی ممکن است با فرض تظاهر به اجرای نه وحشتناک، اما نه عالی، فروکش کند، فقدان جذابیت فردی او احتمالاً داستان را به شکلی قابل تصور برآورده نمی کند، با این حال رفتار عجیب و غریب او درجه یک است. اینجا. جای تعجب نیست، شخصیتهای جانبی خاصی به وفور وجود دارند، ولاسکو نشان میدهد که او چه کاری میتواند به عنوان یک توانایی شکوفا انجام دهد و بیبیانا فرناندز در نقش مادر بیدقت خود طلسم کوتاه اما متمرکزی دارد.
از طرف خودم میگویم، گروه آلمودوور بهطور مداوم یک پناهگاه است، و این یکی همه ویژگیهایش را کنترل نمیکند، و مرد محور است، شاید بیشتر به خود ارجاع دهد. واقعا در این زمین فریبنده
دانلود فیلم Law of Desire 1987 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
پدرو آلمودوار بسیار شبیه وودی آلن است. او با شخصیتهای هیپوکندری (که در برخی موارد این خط را تحریککننده میکند) خوش میگذرد و رویاهایش را گرامی میدارد. با این حال، آلمدووار که اصلاً شبیه آلن نیست، با شادی وارد حوزههای اردوگاه میشود و از آن لذت میبرد، و درست پس از آمدن بعدیاش - درباره مادرم - است که به اندازه کافی بر آن حکومت میکند تا جذابیت گستردهتری ایجاد کند که برای آن بازتر باشد. غیر اردوگاهی تمایل داشت.
این فیلم، که او قبل از اولین نقطه اوج در حرفهای مدتها ضبط کرده است (که میتواند فوقالعاده خانمها بسیار نزدیک به یک فروپاشی ذهنی باشد)، یک اردوی بدون تقلب است که در مورد آن است. یک نویسنده همجنس گرا که باید یک سابق "راست"، یک استالکر همجنس گرا و یک خواهر ترنس را به هم بزند. خود صحنه ابتدایی برای ممنوعیت فیلم در سنگاپور کافی است، و نشان میدهد که یک فرد داغ به او گفته میشود در حین فیلمبرداری، رابطه جنسی همجنسگرایان را (بدون کمک کسی دیگر) بازسازی کند.
همانطور که به اوایل بعدی رسید. آلمودوار کار میکند، طرح Want آگاهتر است، اما هنوز در جایی دورتر است. با این حال، این بی اهمیت است. لذت تماشای یک فیلم آلمودوار غالباً با شخصیتهای افسانهای او میخندد، و از فیلمبرداری او لذت میبرد، با انواع درخشان نام تجاریاش و تواناییاش برای گرفتن جنبههای ترسناکتر و شرمآور اسپانیا. متأسفانه، این یکی از درخشانترین فیلمهای او در رابطه با دو شخصیت و صحنه نیست.
دیزیر دو مورد از اولین رویاهای آلمودوار، آنتونیو باندراس و کارمن ماورا را برجسته میکند، که هر دو عملکرد خوبی داشتند. باندراس، در وضعیت محبوبیت معمول خود قبل از هالیوود، بهطور خطرناکی بهعنوان یک شکارچی از نظر جسمی سردرگم میجوشد، و مائورا، که در حال حاضر یک دامپزشک با دقت از فیلمهای آلمودوار تا آن زمان آماده شده بود، هماهنگی بین اردو و احساساتی را که من مطمئن هستم آلمودوار برای کارش به آن نیاز داشت، به دست میآورد. ، جایی که او یک خانم است که نقش خانمی را بازی می کند که قبلاً یک مرد بوده است.
این ساعت برای من جذاب بود، زیرا من به طور کلی برند کمپ Almodovar را دوست داشتم، اما مطمئناً Want کوتاه می شود در پایان کارهای بعدی خود
دانلود فیلم Law of Desire 1987 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
این دومین فیلم آلمودوار است که می بینم. اولین نمایش او، پوستی که در آن زندگی می کنم، بسیار زیبا بود. اگرچه این به آن سطح نمی رسد، اما چیزهای زیادی برای ارائه دارد.
من هیچ سرنخی در مورد آنتونیو باندراس نداشتم که یکی از به یاد ماندنی ترین کارهای مهمش یک شغل همجنس گرایان بی چون و چرا بوده است. بخشی از این صحنه ها خیلی سخت می شوند! این به سادگی عجیب است زیرا آمریکا او را به عنوان نمادی از ماچیسمو در تمام دهه 90، زمانی که من بزرگ می شدم، معرفی می کرد. من آنقدر علاقه مند به بزرگ شدن او نبودم، اما هر چه بیشتر مجموعه تجربیات او را بررسی کنم و تعداد بیشتری از فیلم هایش را ببینم، توجه من به او بیشتر می شود. حضور او در این فیلم، به خاطر چیزی که در بسیاری از آنها ارزش دارد، الکتریسیته است.
Law of Desire به خصوص شخصیت و انرژی فوق العاده خود را دارد. پایهدارترین لباسها در گفتمانهای هوشمندانه و همزمان بتها، نمایشگاههای پرشور، و توانایی آن است که حس شهوانیاش را تا این حد خارقالعاده ببرد. برخی از موسیقی واقعا زرق و برق دار، قوی در سراسر استفاده بیش از حد. در طول قطعات اولیه فیلم، من واقعاً فکر میکردم که یکی دیگر از سازههای نمایش آلمودوار را میخورم، با این حال به نظر میرسد که من فقط آن را دارم که بخشی از راه را گم کرده است. نیمه اصلی بخش قدرت است زیرا شخصیتها و افکارش واقعاً استثنایی هستند و دارای قلب و پیچیدگی زیادی هستند - با این حال من احساس میکنم که در قسمت پایانی به نوعی به بیهدفی کاهش مییابد. داستان به خودی خود به پایان می رسد، با این حال به اندازه نیمه اول احساس درگیر و هیجانی نمی کند.
در هر صورت، قانون خواستن فیلمی است که به طور قابل توجهی جلوه گر است. علاوه بر کروز، نمیتوانم سایر سواریهای هیجانانگیز همجنسگرا را در نظر بگیرم که به این سطح میرسند. تصور میکنم بسیاری از افراد از جانشینی اولیه در Law of Desire ترسیدهاند - تقریباً احساس میکند... خفن! خوشحالم که به لطف سینماتک آمریکا این امکان را داشتم که یک نمایشگر 35 میلیمتری داشته باشم. من مشتاق هستم که آلمودوار را بیشتر بررسی کنم - بدون شک.
نظرات کاربران
برای ثبت نظر ابتدا وارد اکانت خود شوید.