در حال دریافت لینک های دانلود بدون سانسور
فیلم La Marseillaise 1938... لطفا منتظر بمانید ...
فیلم روزهای آغازین انقلاب فرانسه را از دید اشخاص مختلفی از جمله شهروندان مارسی،کنتهایی که به آلمان تبعید شده اند و خود شاه "لویی شانزدهم" به تصویر می کشد...
نگاهی به انقلاب فرانسه از دیدگاه افراد گوناگون از جمله شهروندان مارسی , تنی چند از آلمان ها و ....
لا مارسی فیلمی شبیه به اخبار مربوط به اوایل انقلاب فرانسه که از نگاه افراد مختلف، شهروندان مارسی، در تبعید آلمان و البته پادشاه لوئی شانزدهم به نمایش درآمده و مشکلات کوچک خود را نشان می دهد...
دانلود فیلم La Marseillaise 1938 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
"تغییر روی چرخ های یقین حرکت نمی کند، اما از طریق مبارزه مداوم حاصل می شود." - مارتین لوتر رولر جونیور
مانند بسیاری از کارهای رئیس ژان رنوار در این دوره، «لا مارسی» که بازگویی رمانتیکی از دگرگونی فرانسوی در سال 1789 را ارائه میکند، انرژی زیادی را صرف تمایز وجود شهروندان روزمره با شهروندان اعیان میکند. احتمالاً جمعیت کنونی این طبقه را خستهکننده میبینند، با این حال چنین توطئههای خشمآمیزی قبل از جنگ جهانی دوم، و پس از آن، عادی بود (همه از رنوار تا جان هیوستون، روسلینی، پازولینی تا پونتکوروو و غیره). در اواخر دهه 70، شعلههای ناراحتی سینما، که رنوار اینجا روشن میکند، و در نتیجه تقریباً چهل سال از نوری به نور دیگر داده میشد، کاملاً از بین میرود.
La Marseillaise به پنج بخش تقسیم میشود (دربار، عمومی و متخصصان تاکتیکی، خونآبیها، طراحیهای بزرگ اهل محل، ساکنان محلی، ساکنان محلی، طراحیهای معمولی، ساکنان محلی، ساکنان محلی، طراحیهای معمولی، ساکنان محلی، ساکنان اصلی و ساکنان محلی را میگیرد). مارسی به پاریس، واحدی متشکل از 500 کارگر برای گرفتن قلعه تویلری حاضر شدند و باعث توزیع بیانیه برانزویک و سرنگونی دولت لویی شانزدهم شد. با این پیاده روی "La Marseillaise"، آهنگ کارگران، که بعدها به سرود عمومی فرانسه تبدیل شد، آمد.
سرود رنوار بی آلایش است، رئیس لحنی ناتورالیستی و نیمه روایی به خود می گیرد. دعواهای بسیار منظم فیلم و صحنه های گروهی به ویژه قابل توجه است. امروزه، ازدواج درجه و پاسخگویی آن به این معنی است که «لا مارسی» هنوز بهترین فیلمی است که شورش فرانسه را به طور مستقیم بایگانی می کند. مارتین اسکورسیزی آن را «یکی از بهترین و فوقالعادهترین فیلمهای معتبری که تا کنون ساخته شده» میخواند، و بهخاطر فیلم پیشرونده تند و تیز، اما غیرمعمول بیمزهاش، «دار و دستههای نیویورک» به شدت از آن بهره میبرد.
خود رنوار درباره «لا مارسی» یکی از فیلمهای شماره یک خود فکر میکرد. بهطور مناسب، تا حدودی توسط قانونگذار جبهه معروف فرانسه (اتحاد لیبرالهایی که در آن زمان در قدرت بودند) حمایت میشد و به همین ترتیب از سوی اصناف کارگران فرانسوی و عموم حمایت مالی میشد.
از نظر ناقصها، فیلم از این که ما را وادار کند واقعاً «مراقب» باشیم (در آخرین ساعتی که ناآرامیهایش به من دست میدهد، بسیار نگرانکننده است) برندی از درام های دهه 1930 دارند که احتمالاً جمعیت فعلی بینی خود را به سمت آن سوق می دهند. به طور غیر منتظره، مضحک ترین صحنه تماس در فیلم La Marseillaise مربوط به لرد لوئی شانزدهم عذاب دیده است که کنترل خود را به اجتماع عمومی می دهد. ویسکونتی افتخار می کند.
با این حال، آنچه که بیشتر تاریخ فیلم را دارد، شیوه ای است که ما در حال حاضر به طور مستحکم در دوران پس از پیشرفت زندگی می کنیم. رنوار علیه خونآبیها و اعمال نادرست آنها علیه بشریت تظاهرات میکند، او از ناآرامیها به عنوان فراخوانی برای امتیازات انسان حمایت میکند، به ساکنان یادآوری میکند که دائما مراقب آزادی در برابر ظلم باشند، او هم از دولت و هم از میهنپرستی دفاع میکند، او درخواست میکند که مردم عادی صدایی معادل در دولت داشته باشند...
در زمانه ما انبوهی از این چیزها بسیار عجیب است. «تنوع»، «قدرت واگذار شده»، «ضد تمرکز»، «سرمایه داری دیجیتالی شده»، «تخیل نزدیک و خودسازماندهی بسیج شده»، فقط سر برای ضربه زدن وجود ندارد. Upheaval یک کاردستی است. این یک تخصص درک و "بهره گرفتن لحظه" است. امروزه، که در آن محیط تقریباً غیرقابل تصور است، که در آن زمان ها و زمان ها به طور تدریجی موقتی به نظر می رسند، که در آن «فرهنگ» یکی از گذارهای پایدار (یا بهتر است بگوییم، توسعه سریع بی وقفه محصولات، که باعث فریب پیشرفت، پیشرفت می شود) و آشفتگی بی پایان است، ناآرامی های مرسوم، همانطور که رنوار در اینجا می بیند، ناممکن به نظر می رسد. این همان چیزی است که یک رئیس فرانسوی دیگر، روبر برسون، با «فرشته سقوط کرده، احتمالاً» تصدیق کرد و گدار حرفه خود را صرف مبارزه با آن کرد.
دانلود فیلم La Marseillaise 1938 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
از آنجایی که فریب شناخته شده و تحسین شده La Grande و La Bête Humaine را بهبود می بخشد، شوکه کننده نیست که این داستان شگفت انگیز ناآرامی فرانسوی در بیشتر موارد با توجه به دیدگاه چند کارگر و کارگر طبقه کارگر که خود را ردیابی می کنند (عموماً به طور متزلزل) زمان از دست رفته را در مناسبت های قطعه اولیه شورش که توسط بسیاری از متخصصان فیلم ساخته شد، جبران می کنند. بعلاوه، نه دقیقاً منصفانه و مربعی از آن نمایشدهندهها و نه از سال آینده یا تا آنجایی که به این موضوع مربوط میشود، اکثر فیلمهای رنوار در دهههای 40 و 50 به نمایش در میآیند. قرار است برای کشتن یک کبوتر در زمین اربابش تلاش شود (و احتمالاً اعدام شود). او ترجیح می دهد به کشور فرار کند، به کوه ها، جایی که او با دیگر شورشیان اولیه ویران شده مشابه گرد هم می آید. به تدریج در طول نیم ساعت اصلی، نبرد بر خلاف مشکل فردی یک مرد، رنگهای سیاسی به خود میگیرد، و این ویژگی اصلی فیلم است که به تدریج به اوج اجتنابناپذیر «ملت» در مقابل «شاه» ادامه میدهد و در عین حال همیشه به یاد میآورد که اعضا را بهعنوان یک فرد ببیند.
در مرکز فیلم، خانوادههای خطرناک و خطرناکی شروع کردهاند که در معرض خطر قرار میگیرند یا با خطرات خطرناک مواجه میشوند. شاید برخی از آنها - - لرد در واقع از دشواری در حال توسعه چشم پوشی می کند - و آنها شروع به بازی کردن نقش مهمی در فیلم La Marseillaise می کنند. عجیب است که خود ترقی خواهان فوق العاده هر چند به آنها اشاره شده باشد هرگز آنقدر ظاهر بزرگی پیدا نمی کنند. عموماً تأکید بر کاهشیافتهترین و قابلتوجهترین شهروندی است، با افراد باهوشی که این مناسبتها را در خارج از صحنه تحریک میکنند. به نظر میرسد که رنوار تلاش میکند تا به ما بفهماند که موقعیتها اجتنابناپذیر بودهاند، و بازیگران اصلی واقعاً آنقدر بزرگ نیستند، در صورتی که ما به وجود افرادی که بیشترین تلاش را برای به دست آوردن یا باختن داشتند نگاه کنیم.
آخرین توالیهای مبارزه به طرز خیرهکنندهای سازماندهی شدهاند، فیلم در کل بسیار متحرک و کاملاً متحرک است و تمرکز آن کاملاً متحرک است. موضوعات تلخ تر تمایزات خاص بازیگری به ادموند آردیسون در نقش بومیر تعلق می گیرد، که نقطه شروع او در درک این موضوع است که شورش فقط مربوط به او نیست، با این حال در مورد کل دنیای اطرافش بسیار متحرک است. پیر رنوار در نقش لویی شانزدهم به نوبت می فهمد که چگونه احمق، خشن و متفکر باشد.
دانلود فیلم La Marseillaise 1938 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
با توجه به اهمیت بینظیر ناآرامی فرانسوی، شگفتانگیز است که فیلمهای زیادی درباره آن ساخته نشده و یا حتی آن را به عنوان یک صحنه درگیر نکرده است. «مرگ ژان پل مارات» احتمالاً جذابترین و عجیبترین فیلم است، اما 20 سال پس از تغییر شکل و فقط بحثها و نزاعها بر سر آن اتفاق میافتد. «اسکارلت پیمپرنل»، «حکومت وحشت» و «داستان دو شهر» به سادگی از ناراحتی به عنوان مناظر برای بازگویی داستانهای تجربهای سرگرمکننده استفاده میکنند. "دانتون" طاقت فرسا، خصمانه با مترقی و غریب است، همه با عباراتی بسیار متضاد معرفی شده اند. «یتیمان طوفان» گریفیث دارای انبوهی از لذتها و برخی از تمهیدات فعالیت خارقالعاده است، با این حال بیش از حد آموزشی و ضد مترقی است. «ماری آنتونت» (2006) و «امور گردنبند» آثار لذتبخش و خارقالعادهای هستند، با این حال علاقه چندانی به خود ناآرامی نشان نمیدهند.
اگرچه تنها چند موقعیت را مدیریت میکند که باعث شکست دولت میشود، «لا مارسی» شاید بهترین فیلم باشد. پیچیدگی مناسبت ها را نشان می دهد و آنها را به شیوه ای هوشمندانه و معقول مدیریت می کند. این نشان می دهد که چگونه "مانیفست برانزویک" باعث دستگیری حاکم و حاکم شد. در حالی که ماری و لوئیس در نور ویژه ای نمایش داده نمی شوند و کاریکاتور هم نیستند.
فیلم پر کلام و کند است، با این حال نماها و صحنه های خیره کننده مختلفی وجود دارد. حمله به اقامتگاه سلطنتی پادشاه در پایان، ویژگی پر شور است.
صحنه قابل توجهی در فیلم La Marseillaise وجود دارد که در آن آبیها ملودی میخوانند که چگونه میخواهند خائنان را به دار آویختند و بدون هیچ مقدمهای ترقیخواهان با آواز خواندن در مورد اینکه چگونه میخواهند «اشرافسالاران» را به دار بکشند، پاسخ میدهند. La Marseillaise انسانیترین، تنظیمشدهترین و واقعیترین نمایش از شرایط هر فیلمی را در رابطه با موضوعی که من دیدهام نشان میدهد.
دانلود فیلم La Marseillaise 1938 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
فیلم آهسته و شاید نه به جذابترین شکل شروع میشود، از منطقهای به منطقهای دیگر و از یک صحنه سلطنتی به مشکلات قانونی یک دهقان میپرد، با این حال هر تفاوت در صحنه مطیع گزارش میشود، بنابراین جمعیت میدانند صحنهها کجا و چه زمانی اتفاق میافتند.
کسی آرزو میکند که در هر صورت این کار را در فیلم La Marseillaiseهایی که انتظار میرود بیشتر از آنچه انتظار میرود انجام دهند. با این وجود، واضح است که یک شخص اصلی وجود ندارد، صرف نظر از اینکه مردم مارسی زمان زیادی را روی صفحه نمایش میبرند یا خیر.
تقریباً طرح داستان چند سال را در بر میگیرد، از سال 1789 تا 1792، نه چندان دور قبل از اینکه ناراحتی مضحک شود. رشته اصلی داستان روشی است که جمعی از مارسی یک لژیون را شکل دادند و به پاریس رفتند، آهنگ معروفی را که آهنگ ستایش فرانسه شد و سپس با نیروهای مختلف به سمت والمی حرکت کردند تا از فرانسه در برابر پروس و اتریش محافظت کنند.
جالب است اما بهترین آهنگ رنوار نیست.
نظرات کاربران
برای ثبت نظر ابتدا وارد اکانت خود شوید.