سال 1961، اوج جنگ سرد سیستم خنک کننده ی نخستین زیر دریایی اتمی اتحاد جماهیر شوروی دچار نشتی شده که باعث انفجاری فجیع خواهد شد. در این صورت حمله ی اتمی رقیب و آغاز جنگ جهانی سوم اجتناب ناپذیر خواهد بود.
هنگامی که اولین زیردریایی حامل موشکهای هستهای متعلق به کشور روسیه در جریان یک انتقال و سفر به یک منطقه جدید دچار مشکل میشود، خدمه حاضر در آن میبایست این زیردریایی را نجات دهند و از وقوع یک فاجعه هستهای جلوگیری کنند که...
کی-19: دام مرگ هنگامی که اولین زیردریایی اتمی روسیه در اولین سفر خود دچار اختلال می شود، خدمه باید برای نجات کشتی و جلوگیری از یک فاجعه هسته ای مسابقه دهند...
دانلود فیلم K-19: The Widowmaker 2002 (کی-۱۹: ویدومیکر) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
هر بازبینی که کی-۱۹: ویدومیکر خوب - و مطالعه عالی شخصیت - را صرفاً "یک فیلم زیردریایی دیگر" ببیند ، مغز اوست. مکان واقعاً روی یک زیردریایی است ، اما "K-19" در واقع یک مطالعه شگفت انگیز از مشکلات فرماندهی ، مسئولیت های آن و مبارزه مداوم بین روش های کاپیتان جدید و کاپیتان سابق است که او جایگزین کرده است. این نبرد در سبک و شخصیت آنهاست که کی-۱۹: ویدومیکر را به موفقیت بزرگی تبدیل می کند.
کی-۱۹: ویدومیکر یک واقعه تاریخی را به تصویر می کشد (و دراماتیک می کند) ، دهه هایی که تا پایان اتحاد جماهیر شوروی مخفی نگه داشته شده است. بنابراین من معتقدم که در زیر سواحل وجود ندارد ، اما ممکن است وجود داشته باشد.
تاریخ 1961 است - اوج جنگ سرد - و اتحاد جماهیر شوروی اولین زیردریایی هسته ای خود را با ICBM غیرمسلح. هدف این است که با پرتاب موشک آزمایشی از کلاهک یخی قطب شمال ، توانایی هسته ای اتحاد جماهیر شوروی را به آمریکایی ها نشان دهد ، بنابراین اولین حمله به "سرزمین مادری" احتمال کمتری دارد. این گام دیگری در مفهوم تخریب متقابل اطمینان است.
کاپیتان پولنین (لیام نیسون) این زیردریایی جدید K-19 هنگامی که مدار الکتریکی از کار می افتد در یک زنجیره فرماندهی به پایین شکسته می شود شلیک آزمایشی و او نسبتاً با مشاهده دریادار مقیم مغرور است. پولنین مدیر اجرایی می شود و کاپیتان وستریکوف (هریسون فورد) به فرماندهی قایق منصوب می شود - کشتی ای که قبلا با بدشانسی و مرگ و میر ساخت و ساز روبرو شده است. از این رو ، لقب "The Widowmaker".
وستریکوف تحت دستورهای سختگیرانه ای برای انجام مأموریت خود (شلیک آزمایشی) بر اساس برنامه ای است که فرماندهی عالی شوروی در تلاش است تا در اسرع وقت به پایان برساند. مشکل با این ، یک نقص مهلک است. این است که عجله در انجام مأموریت منجر به یک کار نامناسب در اجزای مختلف کشتی شده است. آنها حتی در صورت حادثه هسته ای ، كشتی تشعشعی ندارند. كشتی كه فقط لباسهای شیمیایی بی فایده را حمل می كند.
ووستریکوف (فورد) با نارضایتی خدمه ، خصوصاً افسران ، قایق را تحویل می گیرد كه پولنین (نیسون) را دوست داشت. تمریناتی که ووستریکوف بلافاصله شروع می کند به وضوح نشان می دهد خدمه هنوز آماده نیستند ، به نظر می رسد برخی از تمرینات بسیار ناکارآمد و آشفته هستند - بازتاب بدی در مورد پولنین است. Vostrikov با وجود آسیب دیدگی و حتی کینه بیشتر ، به فشار دادن خدمه ادامه می دهد ، هنگامی که به K-19 دستور داده می شود تا 300 متر (نزدیک عمق خرد شدن) غواصی کند ، بحران نزدیک رخ می دهد و سپس سطوح اضطراری درست از طریق یخ قطب شمال سقوط می کنند ، در آن زمان Vostrikov بلافاصله و با موفقیت موشک را پرتاب می کند.
در تمام این موارد ، پولنین به کاری که وستریکوف انجام می داد ، توصیه می کرد ، حتی تا جایی که پست خود را کنار بگذارد و بعداً وستریکوف را به خاطر به خطر انداختن خدمه مورد ضرب و شتم قرار دهد. به طور دقیق ، کاپیتان به XO خود می گوید که این افراد نه تنها باید ببینند که چه کاری می توانند انجام دهند بلکه در واقع آنها را به یک خدمه قوی تر آماده می کنند تا در صورت لزوم در آینده بمیرند. رفاقت آنها هنگام بازی روی یخ قطبی نشانگر این موضوع است.
وستریکوف ، کسی را که من احمقانه او را در مقایسه با "سروان بلیگ" خواندم ، درست بود و پولنین که خدمه اش در تمرینات بسیار شلخته بود ، بیشتر اشتباه بود اما این چیزهای دیگری هم دارد.
پدر وستریکوف هم قهرمان شوروی بود - و هم زندانی در GULAG. شاید به همین ترتیب ، او همیشه تلاش ویژه ای داشته است تا کاملاً به کشورش و حزب وفادار باشد. این وفاداری کور سرانجام توسط فاجعه ای که در معرض K-19 قرار دارد ، آزمایش خواهد شد ، وضعیتی که انسانیت و انعطاف پذیری پولنین بیش از حد مناسب پیدا خواهد شد.
خنک کننده راکتور هسته ای قایق ناگهان ایجاد می شود یک نشت و شکست می خورد. علی رغم آنچه در کی-۱۹: ویدومیکر شنیدیم ، هیچ خطر واقعی "انفجار هسته ای" وجود نداشت. خطر ذوب شدن هسته از طریق بدنه وجود دارد و احتمالاً هنگام برخورد با آب سرد منفجر می شود. تلاش های کی-۱۹: ویدومیکر برای پیشنهاد انفجار هسته ای و جنگ احتمالی بین ایالات متحده و اتحاد جماهیر شوروی متشنج است. احساسی گرایی پولنین وقتی به کمال می افتد که وی احمقانه وستریکوف را مسئول این فاجعه می داند که به مأمور سابق راکتور خارج از کشتی دستور داده است که او را در حالت مستی در حالت مستی قرار داده است.
وستریکوف اکنون با واقعیت وحشتناک روبرو است: راهی برای زیر دریایی و خدمه را نجات دهید و از تخریب هسته هسته ای بدون تعمیر مایع خنک کننده راکتور جلوگیری کنید - و برای این کار ملوانان مجبورند با پوشیدن لباسهای شیمیایی غیر مفید به اتاق پرشده از پرتو وارد شوند. قهرمانانه این کار را می کنند ، و قهرمانانه تر دیگران حتی پس از دیدن اولین خدمه تعمیراتی که راکتور را به صورت مریضی و استفراغ ترک می کند ، انجام می دهند. فقط افسر جوان راکتور جدید وارد ورود به این اتاق مرگ می شود ، اگرچه او بعداً با شهامت زیادی خود را فدیه می کند. ما کاملاً می دانستیم که او با دیدن او زودتر که نامزد خود را بوسه می زند ، تسلیم خواهد شد.
K-19 ، راکوری که هیچ خطر فوری برای فروپاشی ندارد اما اکنون پر از تشعشع است ، مجبور به بیرون آمدن می شود و وستریکوف در ابتدا در برابر همه پیشنهادات پولنین و دیگران برای تخلیه قایق مقاومت می کند یا از آمریکایی هایی که زیردریایی را دیده اند درخواست کمک می کند. در این مرحله ، یکی از افسران پولنین و حتی کمیسر (افسر سیاسی) دست به شورش زده و کشتی را با تهدید اسلحه از وستریکوف توقیف می کنند. این همان کمیساری است که از قضا زودتر خدمه را با تبلیغات ضد آمریکایی تلقین می کند.
پولنین از فرماندهی امتناع می ورزد و شورش را به زمین می اندازد. به نظر می رسد اکنون تردیدی وجود ندارد که او اکنون وفاداری و وفاداری به وظیفه وستریکوف را بهتر درک کرده است و اینکه کاپیتان چقدر در بحران موثر و خونسرد بود. از طرف دیگر ، وستریکوف بهتر نیاز به توسل به انسانیت خدمه را تشخیص می دهد و با دیدن اینکه خدمه بیمار K-19 به رغم دستورهای خلاف ، به تیم دیگر شوروی تخلیه می شوند ، انسانیت خود را نشان می دهد.
وستریکوف و پولنین سرانجام به تفاهم متقابل دست یافتند زیرا سرانجام دیدگاهها و روشهای یکدیگر را تشخیص داده و به آنها احترام می گذارند. در مجموع آنها از هر یک به صورت جداگانه بهتر بودند. صحنه نهایی بیست و هشت سال بعد در گور آن دریانوردانی که جان خود را از دست دادند و اعضای خدمه آنها جان خود را از دست دادند.
هریسون فورد و لیام نیسون از نظر جداگانه و از نظر شیمی عالی بودند. نظرات برخی در مورد کافی نبودن لهجه های آنها بی اهمیت است ، گرچه نظر شان کانری "شکار برای اکتبر سرخ" بهتر بود. بقیه بازیگران نیز اگرچه نامی نبودند اما خوب بودند. جهت گیری کاترین بیگلو کاملاً مناسب و خوب است ، اگرچه درک اینکه چگونه از دوربین های متحرک ، بریدگی سریع و عکسبرداری از نمای نزدیک در داخل یک زیردریایی استفاده کنید ، یک نبوغ لازم ندارد تا بسیار تأثیرگذار باشد. در حال حاضر فیلم های زیردریایی به اندازه کافی برای تهیه نمونه وجود دارد.
یکی از کی-۱۹: ویدومیکر ها ، "موج زرشکی" ، نوع دیگری از جنگ قدرت بین کاپیتان ارشد و XO جدید بر سر پروتکل پرتاب هسته ای را به تصویر می کشد. این کاملا متفاوت از مبارزات ظریفتر در "K-19" است که به نظر من جذاب است.
مجموعه ها برای نشان دادن یک زیر شوروی در 1961 که بسیار به نظر می رسد خیلی ناپاک و تاریک نیستند به خوبی ساخته شده و یا به خصوص از نظر فنی پیشرفته است. خطر اشتباه رخ دادن K-19 همیشه محتمل به نظر می رسد.
"K-19" یک فیلم هوشمند است و به نظر من جذب کننده آن است. این یک ورزش شفاف در جلوه های ویژه نیست. رابطه ووستریکوف و پولنین به سادگی جذاب بود. یک فیلم فوق العاده
دانلود فیلم K-19: The Widowmaker 2002 (کی-۱۹: ویدومیکر) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
براساس یک داستان واقعی ، K-19: The Widowmaker از تلاش اتحاد جماهیر شوروی در سال 1961 برای عقب نماندن از ایالات متحده در جنگ سرد می گوید. ایالات متحده تازه زیردریایی های هسته ای کلاس Polaris را راه اندازی کرده بود. K-19 یک نیروی روسی بود که برای توانایی های هسته ای تجهیز شد. وظیفه خدمه شوروی این بود که این فروند را به داخل قطب شمال ببرند و یک موشک بین قاره ای را آزمایش کنند. آمریکایی ها این آزمایش را به عنوان بخشی از نظارت معمول انجام می دهند - این آزمایش نسبتاً نزدیک به ایستگاه ناتو برای یک نفر انجام شد و آنها را به آنها اعلام می کند که شوروی از توانایی های برابر نیروی دریایی آمریکا برخوردار است و به جلوگیری از جنگ کمک می کند ، بسته به تفسیر شما ، جنگ سرد یا هر دو را حفظ کنید.
با شروع فیلم ، کاپیتان K-19 میخائیل پولنین (لیام نیسون) خدمه خود را از طریق یک شبیه سازی معمول اداره می کند. راکتور هسته ای در نهایت با مشکل روبرو می شود ، مانند شبیه سازی های قبلی. پولنین می گوید آنها هنوز آماده اجرای مأموریت نیستند. قدرت های نظامی شوروی به جای گوش دادن به او ، یک کاپیتان جدید - الکسی وستریکوف (هریسون فورد) را نصب می کنند. وستریکوف یک الاغ سخت است ، و این به او کمک نمی کند تا با خدمه K-19 که عادت به دلفریب بودن با پولنین داشتند ، کنار بیاید. برای بدتر کردن اوضاع ، وستریکوف از شهرت مشکوکی برخوردار است - بسیاری بر این باورند که او فقط به دلیل نفوذ خانوادگی در جایگاه خود قرار دارد و این به رغم این واقعیت است که پدر نظامی وی در گولاگ به سرانجام رسید. پس از تعدادی از نمایش های بد ، زیر مجموعه در ماموریت خود خاموش است و وستریکوف سعی می کند خدمه را به شکل قابل احترام و مسئولیت پذیری درآورد تا آنها بتوانند کار خود را انجام دهند و به خانه بازگردند. همانطور که پیشگفتار پیش بینی می کند ، K-19 سرانجام با راکتور هسته ای خود دچار بحران می شود. قسمت عمده ای از فیلم از این معضل ، راه حل های تلاش شده و مشکلات مختلفی که ایجاد می کند ، حکایت دارد.
K-19 فوق العاده تعلیق آور و از نظر احساسی سخت گیر است. اما شاید شگفت آور باشد که وقتی چنین درنظر می گیریم که در سطح سطح ، فقط یک درام در مورد یک قطعه ماشین است ، چنین تنش ناخن جوانی ایجاد می کند. بیشتر داستان درمورد تلاش برای اصلاح یک ابزار خراب است.
شاید خیلی هیجان انگیز به نظر نرسد ، اما فیلم چیزهای دیگری دارد که با نگاهی سطحی به طرح آن می توان نشان داد. کارگردان Kathryn Bigelow K-19 را ترکیبی از پرتره های گسترش یافته شخصیت - عمدتاً از وستریکوف ، بلکه تعداد انگشت شماری دیگر از اعضای خدمه K-19 و به طور کلی کاوش زیر متن سازمان های رسمی و سلسله مراتب می سازد.
البته کی-۱۹: ویدومیکر همچنین ادای احترامی به فداکاری ها و قهرمان سازی های واقعی خدمه زیردریایی K-19 است که به دلیل سرکوب رسمی حادثه توسط دولت شوروی ، نتوانستند داستان های خود را برای سالهای طولانی تعریف کنند. و به همین منظور ، کی-۱۹: ویدومیکر همچنین تلاشی قابل توجه و شاید تا حدودی بحث برانگیز (از نظر سیاسی و حتی هنری / فلسفی) برای روایت یک داستان تاریخی جدی ، "متعادل" از منظر "درون" فرهنگ دیگر است.
عملکرد فورد درجه یک است. او به راحتی بینندگان را لمس می کند تا ابتدا از او متنفر شوند ، حتی اگر آنها بتوانند انگیزه های او را درک کنند ، سپس او به تدریج ظرافت های پیچیده شخصیت را لایه بندی می کند تا اینکه سرانجام نظرات خود را در مورد وستریکوف به عقب برگردانیم و با او همدردی کنیم - اما بعد از کمی شک و تردید ، که برای بیشتر قسمت اصلی فیلم - سرانجام ریشه دار کردن او در برابر آن دولت های دولتی است که فقط نمی توانند تصمیمات او را درک کنند زیرا آنها در آنجا نبودند. تمام قوس بینندگان فیلم را به راحتی در همان سفر احساسی که گروه فرعی K-19 باید طی می کردند ، می برد.
نیسون دارای قوس مشابه پیچیده ای است ، اما برای نقش مکمل بسیار ظریف تر است. او از بهترین دوست شما به کسی تبدیل می شود که به او مشکوک باشد ، سپس کسی که به دلیل سخت بودن از یک نوع دیگر بدش بیاید ، سپس سرانجام مخاطب را با یک اقدام صرفه جویی صرفه جویی می کند درست در همان زمان که ما متوجه می شویم فورد در نقش وستریکوف در تمام مدت حق داشت.
فقط برای این دو نمایش خوب ارزش دیدن فیلم را دارد. اما اعضای خدمه به ویژه هنگامی که فداکاری های گیج کننده خود را انجام دهند ، به همان اندازه دلسوز هستند.
پیشرفت ماتریس شخصیت های پویا ، قضاوت ها ، رزروها ، اختلافات و سو ظن ها ، فشار بر آنها علیرغم شرایط کاملاً بی عیب و نقص ، و رابطه آنها با احکام از بالا شبیه چیزی است که احتمالاً هنجار بیشتر برای هر سازمان پیچیده و رسمی است - حداقل آن شرکت سازنده فیلم نیست و بیشتر از هر کجا که درآمد کسب کنید نگهداری روزانه شما.
اکثر ما درگیر پروژه های شغلی گرا یا وظایفی هستیم که علی رغم اینکه بسیاری از افراد (درگیر یا غیر) فکر می کردند مشکلی در این پروژه وجود دارد ، باید پیشرفت داشته باشند. یا وظیفه ای در سطح اساسی. این در فیلم K-19: The Widowmaker ها مدام اتفاق می افتد. استودیوها و تهیه کنندگان خواستار این هستند که یک فیلم تولید خود را آغاز کند ، شاید به این دلیل که باید تاریخ اکران خاصی را بدست آورد ، شاید به دلیل روابط بازاریابی و مداوم ، اما هنوز هم ممکن است یک فیلمنامه تمام نشده وجود داشته باشد ، یا هنوز نمی دانیم که قرار است به عنوان شرور انتخاب شود ، یا هر تعداد موقعیت بالقوه فاجعه بار. وستریکوف مانند این است که به یک کارگردان فیلم گفته می شود در یک ضرب الاجل محصولی را تحویل بگیرد. او بهترین کار را می کند تا فیلم رول شود و این به این معنی است که گروه از کار خود جلوگیری می کنند تا آماده شلیک شوند ، به خصوص اگر فشار بیشتر شود. احتمالاً اتفاق خوبی است که فیلم ها در راکتورهای هسته ای اجرا نمی شوند.
البته معضلات سیاسی واقعی تری که بعداً در فیلم K-19: The Widowmaker بوجود می آیند نیز به همان اندازه جذاب هستند. اما عناصر انسانی سازی شخصیت پردازی ها و عناصر جهانی سازی در داستان باعث می شوند K-19 با شدت برخورد کند. آنها به درام جذاب تاریخی ، جهت گیری عالی و فیلمبرداری خوب ، امتیاز و سایر عناصر فنی اضافه می کنند تا به راحتی K-19 را به 10 برسانند.
دانلود فیلم K-19: The Widowmaker 2002 (کی-۱۹: ویدومیکر) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
وقتی داشتم K-19: The Widowmaker، سواری هیجان انگیز زیردریایی جدید با هریسون پاساژ و لیام نیسون را تماشا می کردم، چیزی برایم واضح به نظر می رسید. هیچ محیطی عالی تر از یک زیردریایی برای یک حماسه پر تنش وجود ندارد. کلاستروفوبیا، صدای بی پایان آب زیادی که بدنبال بدن می رود، حرکت سریعی که همه باید با آن در تعهدات خود از آن استفاده کنند، آخرین ذره آن همراه با هر چیز دیگری است. این حتی قبل از اینکه داستانی به ما داده شود. بدیهی است که تا آنجا که این فیلم، آن داستان به موقعیت های واقعی بستگی دارد. در سال 1961، زمانی که ایالات متحده و اتحاد جماهیر شوروی در شرف آغاز یک جنگ بزرگ جهانی بودند، روسها مشغول آزمایش زیردریاییهای کلاس بالستیک خود بودند. اولین مورد از نوع خود، K-19، این بود که خود را در محدوده دسترسی آمریکایی ها قرار داد و یک موشک آزمایشی شلیک کرد که ترس ما را نسبت به روس ها از ما داشت. بدون شک، این ماموریت هم یک پیروزی است و هم یک ناامیدی کامل از دست رفته. 10 نفر حتی قبل از اینکه قایق به سمت اقیانوس حرکت کند، عبور می کنند. بطری شامپاین که برای شروع قایق استفاده می شود، تا حد زیادی یک ناراحتی غیر معمول را بر خلاف هر چیزی نمی شکند. کاپیتان منحصر به فرد کشتی (لیام نیسون) به رئیس تنزل داده شد. هنگامی که کاپیتان جدید (هریسون پرتیج) ظاهر می شود، گروه به طور قابل توجهی بی دست و پاتر هستند. مطلقاً هیچ بخشی از این موضوع زمانی که قایق در نهایت به اقیانوس منتقل می شود به خوبی ظاهر نمی شود. با هماهنگی کاترین بیگلو (Point Break، Weird Days)، K-19: The Widowmaker میداند که شنوندگانش از کجا میآیند. رئیس بدون زحمت در محیط پرتنش کار می کند و دوربین را دور این مردان می چرخاند که در راهروهای نزدیک می دوند. نکته قابل توجه، عکس هایی است که از داخل زیردریایی به آب های کسل کننده در چند فوتی از دیوارهای فولادی می افتیم. بیگلو چند بار در طول فیلم چنین صحنهای را تثبیت میکند و هر بار دقیقاً به ما میگوید که این افراد چقدر در معرض خطر قرار دارند. محتوای لوئیس نورا و کریستوفر کایل نمایش دلپذیری را نشان میدهد که خود را در میان جمعیت خنگ نمیکند. . این پیشرفت قابل توجهی دارد. ما واقعاً به این مردانی که با ما در نبرد هستند اهمیت می دهیم. شیوه ای که فیلم در مورد مناقشه اتمی بحث می کند به همین ترتیب قابل توجه است. فیلم شما را وادار میکند که واقعاً به این فکر کنید که آنها در این مدت ما را چگونه میدیدند و میدانستید که چگونه ما کشور اصلی بودیم که واقعاً در هر لحظه بمب اتمی را روی کسی انداختیم. با وجود همه اینها، داستان به گونهای پیش میرود که هرگز بیش از آنچه ما واقعاً میخواهیم بدانیم، آشکار نمیشود. در حال حاضر، من گفتم که این خود احمقانه نیست، با این حال نمیتوان ژرفتر از آنچه که روسها واقعاً برای رسیدن به آن تلاش میکردند، نادیده گرفت. اگر همه چیز برابر باشد، ما باید منتظر فرآیندهای فکری باشیم که همه در داخل و خارج از زیردریایی دارند. درست زمانی که مرکز اتمی نصب شده سوراخ می شود و شروع به گرم شدن می کند، داستان شروع می شود. چیزی متفاوت که به فیلم کمک میکرد، کمی طنز بود. در پایان روز، متوجه میشوم که آنها احتمالاً در مأموریتی هستند تا Universal Conflict III را آغاز کنند، با این حال یک لمس ذهنی تا حد زیادی نمیتوانست آن را نیش بزند. با تمام تلاشی که برای ورود به داخل آب وجود دارد، خشک کردن داستان تا حدودی ضرری ندارد. پورتیج، با بازی فرمانده سرسختی که ماموریت را قبل از مردان قرار می دهد، نظرات خود را به عنوان مشکل ساز که واقعاً وحشتناک نیست، ارائه می دهد. با کشف رویاهایی که برای «ساحل پشهها» و «آنچه در زیر آن نهفته است»، او با بیاحتیاطی پشت بیرونی سختی که بهنظر میرسد بهویژه بیانی مضطرب دارد، پنهان میشود. این علاوه بر تلفظ روسی «اکنون او آن را دارد، حالا او نمیداند»، و شما موقعیتی نه چندان متقاعدکننده توسط یکی از برجستهترین هنرمندان امروزی دریافت کردهاید. او نقش را احساس نکرد. به نظر نمیرسید که او اغلب به فیلمی که میکرد فکر میکرد. او فقط چک خود را تغییر داد، خطوط خود را صحبت کرد و در تریلر خود به فکر طوفان فکری برای ایندیانا جونز 4 نشست. در صورتی که ارائه سودمندی وجود داشته باشد، این نیسون است که به طور قاطعانه باعث می شود که احساس شخصیت او را برای این مردان بپذیریم. . آنها خانواده او هستند و با وجود این که او در این مرحله پدر نیست، در هر صورت می تواند با آنها برخورد کند. در واقع، تا آنجایی که نیسون به نقش خود می پردازد، و هر چند مشکل ساز است، او تقریباً متوجه می شود که چگونه باقی مانده نمایش را نیز حفظ کند. K-19: The Widowmaker، شبیه به موقعیتهایی که به آن وابسته است، یک فیلم do or die است. در نقطه ای که کار می کند، بی عیب و نقص کار می کند. وقتی بیش از یک قطعه به حداقل می رسد، به سادگی احساس نمی شود. بدون شک بحث درباره نوع فیلم دشوار است. مشتاق بودن در مورد آن کافی نیست. تمسخر در مورد آن به اندازه کافی وحشتناک نیست. اساساً اینطور است و به احتمال زیاد با آن مرتبط نخواهد بود.
درجه: B-(به دلیل تصاویر ناراحت کننده PG-13 ارزیابی شده است)
دانلود فیلم K-19: The Widowmaker 2002 (کی-۱۹: ویدومیکر) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
زمانی که با K-19: The Widowmaker آشنا شدم، حتی مطمئن نبودم که چه چیزی را در نظر بگیرم. یک تکه از من گفت: "اوه، یک فیلم زیردریایی دیگر... ما قبلا همه را دیده ایم." من دیدم که هریسون پرتیج کار در نوع کریستوفر نولان "بی خوابی" را رد کرده بود و تعجب کردم... احتمالاً چیزی در مورد K-19 وجود دارد که یک فرصت بازیگری فوق العاده دیگر را رد کند.
سپس فکر کردم. هریسون پاساژ در حال تلفظ روسی بود و پرسشها یک بار دیگر افزایش یافت. "آیا واقعاً باید 10 دلار در این مورد بپردازم؟"
حتی پس از انتخابم، هنگام خرید بلیط، نمیتوانستم آنقدر انرژی داشته باشم، به این دلیل که حتی اصلاً نداشتم مطمئناً با فرض اینکه اسم فیلم ها را دقیقاً در پیشخوان بلیط گفتم. سپس، در آن نقطه، بخشی از دقایق اولیه فرا رسید که در آن لازم بود پرتیج و تلفظهای نه واقعا عالی روسی دیگران را تصدیق کنم، اما این پایان سؤال من بود.
راستش، من نفر بعدی هستم. به خودم درباره واکنشهایی که از کارشناسانی که فکر میکنند این یک فیلم «متوسط» است، مطالعه کردهام. کلمه قضاوت نادرست، واقعاً یک بیانیه گمراه کننده خیره کننده است، زیرا من K-19 را یکی از قابل توجه ترین قسمت های فیلم دانستم که باعث شد در مدت زمان زیادی دیده باشم.
یکی از اظهارات قبلی من در اینجا توسط ایگناسیو مارتینز-ایبور ([email protected]) خواندم که احساسات تقریبا غیرقابل تشخیصی را به من منتقل کرد که دیدگاهی نسبت به فیلم داشتم. به نظر من مشروعیت کمی دارد. این یک چیلر ستون فقرات مبتنی بر فعالیت به روشی منظم که این تصاویر متحرک مختلف بودند، نیست. این نمایش واقعی است که عمیقاً به روح چیزی شبیه است که یک فرد در مقابل تصمیماتی است که آرزو می کنیم هرگز نیازی به اتخاذ آنها نداشته باشیم. فکر نمیکنم هیچوقت نمیتوانم از رفتن کاترین بیگلو به اندازه کافی در اینجا تمجید کنم. این یک تعبیر بانویی اصیل و نیروبخش از جنگ و انسان بودن است. اینکه او چگونه میتواند این را تفسیر کند، عملاً از کل فیلمهای زیردریایی و جنگی (با چند مورد خاص) فراتر میرود که زنگ را به صدا در میآورند.
چند فیلم سینمایی هالیوودی وجود دارند که قبلاً سعی کرده اند این موضوع را مدیریت کنند، نه فقط درباره جنگ، اما به نظر می رسد همه آنها به نوعی طفره می روند و درشتی واقعی را به نوعی چرندیات نرم تبدیل می کنند. این انرژی مثبت یا بیش از حد صمیمانه باشد) که قابل اعتماد نیست. K-19 تا حد زیادی چند ثانیه داشت، مخصوصاً پایان، که این اختلال را تجربه کرد، با این حال پیام رایج این بود که بخشهای اصلی قدرت ممکن است در (آنچه معقول بود) برخی از تولیدکنندگان به آخرین قطعه بیگلو گم شوند. .
من به همین ترتیب نادیده می گیرم که روشی را که ما می فهمیم چگونه اغلب درباره آنها فکر کنیم، افرادی از نیروی دریایی شوروی هستند... دشمن فانی، تا تعداد زیادی از آمریکایی ها که به ندرت 10 سال گذشته است. قبل این برای «تعقیب و گریز پس از اکتبر سرخ» نیز مهم بود، اما اهداف ساب در کی-۱۹: ویدومیکر با آنچه شان کانری اجرا می کرد بسیار متفاوت بود. در اینجا واقعاً هیچ شخصیت دشمن سرسخت آشکاری وجود ندارد (معمولاً جزء اصلی دراماتیزاسیون هالیوود است) بنابراین ما باید به تنهایی سایر دشمنان مورد انتظار را در نظر بگیریم، اگرچه سرنخ های بی تکلف زیادی وجود دارد، که به نظر من بسیار خوشایند است.
بازیگری، فراتر از لهجه ها، در مجموع درجه برتر بود. پورتیج و نیسون در نقش آفرینی عمیق خود فوق العاده هستند و بازیگران نقش مکمل، در اکثر سوالات، بسیار عالی بودند. ما واقعاً به این شخصیت ها اهمیت می دهیم و در کی-۱۹: ویدومیکر به آن نیاز داریم. برای این کار باید به خانم بیگلو نیز اعتبار داده شود.
به طور کلی، K-19 به عنوان یکی از بهترین فیلم های سال من شناخته می شود و چیزی که به آن اعتماد دارم به دلیل کارشناسان و شرکت کنندگان در فیلم K-19: The Widowmaker نادیده گرفته نمی شود. انتظار چیزی متفاوت من تمایل دارم که این می تواند بعد از مدتی یک قهرمان تبادل کلامی باشد. با این حال، احتیاط کنید، در اینجا یک ماده دشوار برای مدیریت وجود دارد، اما در پایان آن را به طور جدی رضایت بخش می کند.
دانلود فیلم K-19: The Widowmaker 2002 (کی-۱۹: ویدومیکر) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
«K-19: The Widowmaker» یک ماجراجویی زیردریایی جنگ ویروسی فوقالعاده است که کاترین بیگلو بهخوبی هماهنگ کرده و نمایشگاههایی قوی توسط بازیگران درجه یک دارد. با توجه به داستان واقعی که در سال 1961 اتفاق افتاد، اما به تازگی پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی در غرب فاش شد، "K-19" نشان می دهد که به لطف رتبه بندی ناتوانی شوروی، چقدر به مواجهه با یک انفجار اتمی نزدیک شده است. "K-19" افتخار نیروی دریایی روسیه بود، یک زیرزمین با کنترل اتمی که پیشگامان احساس می کردند به شوروی کمک می کند تا برابری با ایالات متحده را در رقابت تسلیحاتی که در آن زمان اتفاق می افتاد، به دست آورد. به هر حال، در اولین سفر قایق، به دلیل حماقت شدید پیشروانی که مسئول ساخت و آماده سازی قایق بودند، همه چیز متوجه شد که چگونه از مسیر اشتباه خارج شود. ناوچه ضعیف، با کمبود امکانات و کوتاه آمدن از برنامه های اضطراری حیاتی در صورت بروز یک بحران بحرانی، هدف اصلی خود را بدون یک، بلکه دو فرمانده، میخائیل پولنین (لیام نیسون) و الکسی وستریکوف (هریسون پورتیج) در پیش گرفت. ) آخرین گزینه ای است که توسط مقامات عالی اتحاد جماهیر شوروی برای به دست گرفتن کنترل ماموریت پس از مطرح شدن سؤالاتی در مورد ظرفیت پولنین برای مقابله با چنین مأموریت اساساً مهمی ارسال شد. بخش قابل توجهی از فشار در فیلم K-19: The Widowmaker ناشی از کشمکشهایی است که بین انگیزههای مفید پولنین و هاردکور ایجاد میکند، وستریکوف که بهطور دیوانهوار خم نمیشود، که به نظر میرسد عملاً قادر به از دست دادن وجود مردانش است، در مقابل هر نوع شکستی.
با پایان دادن به فیلمنامه کریستوفر کایل، رئیس Bigalow کلمات کلیدی را به عنوان یک قاعده مربوط به فیلمهایی که روی زیردریاییها اتفاق میافتند محدود میکند و بیشتر بر نمایش انسانی در مرکز داستان تمرکز میکند. مطمئناً ما صحنه اجباری را داریم که در آن رئیس ثابت شده، که نیاز دارد هم قایق و هم گروه را به نقاط بریدگی فردی خود فشار دهد، در پایان درخواست میکند که زیردر پایین بیاید تا به سطح شکست نزدیک شود. در هر صورت، آن صحنه به طور استثنایی کوتاه است و فقط یک قطعه کوچک از کل نمایش را شامل می شود. نکته قابل توجهتر برای تولیدکنندگان و برای جمعیت روشی است که توسط آن مردان به یک وضعیت اضطراری با ابعاد عملاً باورنکردنی پاسخ میدهند. در نقطه ای که راکتور اتمی مرکز جای خود را رها می کند و مردان با خطر مرگ از طریق آسیب تشعشعات مواجه می شوند، فیلم هم به نمایش تنش و هم به تحقیقی قدرتمند در مورد ترس، تعهد و شجاعت تبدیل می شود. بیگالو با ثبت ظرافتهای فریبنده تخریب خود راکتور، بلکه با ثبت تضادی که بین دو رئیس به وجود میآید، در تمام طول این مدت فشار را بالا نگه میدارد و تلاش میکنند تا وجود افراد را در مقابل اهمیت ماموریت بسنجند. و دعوت فداکار به تعهد.
در واقع، فیلم با ثابت ماندن در نمایش فوقالعاده شرایط، نمایشی آسمانی میسازد. با تغییرات باشکوه و نشانههای صوتی، به نظر میرسد که کی-۱۹: ویدومیکر درست به نظر میرسد که زندگی واقعاً باید شبیه آن باشد. Bigalow واقعاً از استراتژیهای دوربین متحرک که توسط ولفگانگ پترسون در «Das Boot» رهبری شدهاند برای کمک به حفظ جریان فعالیت استفاده میکند. او همچنین با یک بازیگر خوب از جمله پورتیج و نیسون که به طرز فوقالعادهای با یکدیگر بازی میکنند، مفتخر شده است، این دو هنرمند سرسختی و انسانیتی را که مشخصه هر یک از شخصیتهایشان است، نشان میدهند، علیرغم این واقعیت که به نظر میرسد در طول یک مسابقه بزرگ با هم اختلاف نظر دارند. بخشی از زمان پیتر سارسگارد نیز مانند خدمه ای که تمرین نکرده است، با شکوه است که در میان ترس و تعهد، شجاعت و ضعف با اختلافات خود مبارزه می کند.
اگرچه فیلم در پایان به یک قطعه اشتباه و نوستالژیک تبدیل میشود، «K-19» برای مدتی طولانی یکی از فیلمهای متحرک فعالتر فعالیتهای فراتر از آن است. . این همچنین بهترین تصویر زیردریایی از زمان نمونه "Das Boot" است.
دانلود فیلم K-19: The Widowmaker 2002 (کی-۱۹: ویدومیکر) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
چه شرم آور است. جمعیت فیلم اواخر بهار با این چیلر سواری هیجان انگیز از Fundamental غلبه نکردند. K-19، The Widowmaker با اعداد و ارقام ناتوان در افتتاحیه پایان هفته سوم شد و پس از Spin-off کوچک استوارت و راه به سوی نابودی گره خورده است.
بسیار خوب، عنوان اینطور نبود. کمک. نه، این در مورد یک پرش گذرا در اورست یا نزدیک به قله ها نیست. علاوه بر این، این موضوع در مورد اسکیتبردها به همین ترتیب نیست. این یک فیلم زیردریایی و همچنین یک فیلم عالی است. مانند پدربزرگ دور همه فیلمهای فرعی، Run Quiet Run Profound، شما یک فرمانده جوان جذاب دارید که گروهش را گرامی میدارد و آنها او را دوست دارند و یک رئیس جدید و کارکشتهتر که هیچکس را گرامی نمیدارد. مته، مته، مته، ماموریت مخاطره آمیز. در مشاغل Clark Peak و Burt Lancaster شما به ترتیب Harrison Passage و Liam Neeson را دارید.
فقط نقطه ضعف در اینجا این است که این افراد برای روس بودن بسیار جذاب هستند. همچنین، بدون پوشیدن ریکلز، گربه گربه. هیچ عنصر سبک دلی وجود ندارد. این افراد Commies هستند و سال 1961 است، سطح جنون جنگی ویروس. اگر شما در آن نقطه نبودید، ما چهار دقیقه مانده به 12 شب بودیم. همانطور که در ka-blast، همه چیز تمام شده است، آبی کودک. بعلاوه، سلب مسئولیت «الهام گرفته از رویدادهای آشکار» نسبت به شروع به این معنی است که در اینجا یک مثال دیگر از روشی است که در همان نزدیکی به آخرین شات در اولین گیاه میمون ها رسیدیم.
هریسون و نیسون هستند. همه چیز جز تحقیر و بی خدایی این یک داستان عمیق در مورد افراد معتمد و توبه است که در جایی پنهان شده اند که هیچ کس فکر نمی کند نگاه کند. اشرار قانون گذاران و تاکتیکی ها هستند. صدا قابل تشخیص است؟ این افراد به گروه دیوید هدیسون/ریچارد بسهارت نزدیکتر هستند که ما به طور کلی در آن شبهای یکشنبه قبل از یک ساعت دوستش داشتیم.
با موسیقی ملودیک عمیقی توسط روسهای واقعی، میتوانید بوی آن را حس کنید. گل گاوزبان شما حتی گل گاوزبان را در یک تعمیر آشپزخانه می بینید. آنها در نیروی دریایی روسیه بسیار عالی غذا خوردند. علاوه بر این، آن رگالیا! به گفته جوآن واترویز، «اگر در ارتش به همجنسبازها نیاز ندارید، از ساختن اینقدر زیبا دست بردارید». و توسعه آن به لطف یک مدیر فیلم خبره، والتر مورچ و یک فیلمبردار جدید خارق العاده، جف کروننوث، که پدر جردن، بدون فکر دوم دندان های خود را برید، سخت است. به نظر عملی بسیار نازک از سوسیالیسم درگیری سرد و به نظر می رسد تمام ژول ورن با درون چوبی تیره به نظر می رسد. نمایش دافعه، کودک، نمایش ترسناک.
نظرات کاربران
برای ثبت نظر ابتدا وارد اکانت خود شوید.