فیلم برداشتی مدرن از داستان جاودانه "شکسپیر" در مورد تلاش "هملت" برای گرفتن انتقام مرگ پدرش در نیویورک است...
داستان در مورد یک فیلمساز جوان اهل نیویورک است که در پی مرگ پدرش با یک شرکت تولیدی دست و پنجه نرم میکند...
اقتباس امروزی شهر نیویورک از داستان جاودانه شکسپیر در مورد وضعیت هملت برای انتقام از قتل پدرش.
دانلود فیلم Hamlet 2000 (هملت) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
هملت مایکل آلمریدا چیز مهمی را به درستی دریافت میکند و این یک تصویر ایدهآل نزدیک از بازه زمانی جداگانه آن - دهه 2000 است. به نظر میرسد هملت بیشتر آثارش از یک شهر در حال خاموش شدن بوده است، زیرا تلویزیونهای سیلندر، دوربینهای پولاروید، کیفهای اجارهای ویدئو، نوارهای VHS، و سایر موارد نوآوری متفرقه، فیلم را تقریباً به اندازه شخصیتهای گرامی مانند اوفلیا فراگیر میکنند. گرترود، و کلودیوس.
تماشای هملت، که اغلب برای توضیح خوب به عنوان هملت 2000 خوانده میشود، در روزگار کنونی سرگرمکننده است، زیرا به نظر میرسد جایی که آلمریدا نیاز داشت تمام حس جهتگیری را در ترکیب حفظ کردن از دست بدهد. گفتمان بازی منحصر به فرد شکسپیر در فیلم Hamletنامه. از دقایق ابتدایی فیلم، جایی که هملت شبح پدرش را در تلویزیون مدار بسته می بیند، گویی فیلم داستان هملت را مانند یک دستگاه خنک کننده ستون فقرات مکانیکی پخش می کند - حرکتی بدون شک سرکش برای نمایشنامه گلچین شده. مشکل در این مورد به این دلیل است که مبادله منحصر به فرد شکسپیر به عنوان فیلمنامه حفظ می شود، آلمریدا هر نوع ایده و پتانسیل مدرن سازی قابل اعتمادی را که این داستان داشت در هم می پیچد.
همین نوع حرام خواری با رومئو باز لورمن رخ داد. + ژولیت، که سرگرم کننده هایی مانند لئوناردو دی کاپریو و کلر دینز را داشت که گفتمان بازی منحصر به فرد شکسپیر را در حالی که تفنگ های دستی در دست داشتند و رانندگی وسایل نقلیه با رنگ آب نباتی می درخشیدند. این ایده جذاب بود، اما روشی که هیچ تلاشی برای مدرن کردن یا تغییر کلمات منحصر به فرد شکسپیر برای کار با بازه زمانی مناسب و شاید افزودن نور واضح تر به موضوعات داستان انجام نشد، کاری گیج کننده و در نهایت کسل کننده به همراه داشت. از طریق گفتمانی که به طور منظم مشاهده و پیگیری آن در طول بخش قابل توجهی از اکشن فیلم دشوار به نظر می رسید. در حین درک شکسپیر، می توان مکث کرد و دوباره تکرار کرد و برگشت و آنچه را که دقیقاً گفته می شود، بررسی کرد، چیزی که حتی من، یک ارشد جدی انگلیسی، در یک زمان مسائل را تجربه می کنم. تماشای نمایشنامه ای از نقش شکسپیر قبل از کمک به ترند با احساسات شخصیت پردازی بهتر از زمانی است که فقط کلمات را برای خود بخوانید، با این حال تماشای فیلمی که سعی در تضعیف مطالب دارد و در عین حال باعث می شود که شما تحمل کنید و گفتمان سنتی و بزرگ فیلم را تشریح کنید. تعداد روابط کاراکترها کار ناامید کننده ای برای مخاطب است.
به همین دلیل، نمی توان واقعاً برای عذاب آور متعصبانه ایتن هاوک ارزش قائل شد که در اینجا هملت را به گونه ای بازی می کند که مشخصه آن است. موهای بریده/آشفته، ژاکت های تیره، و ظاهری ناخوشایند و نابخشوده در تمام قسمت های فیلم پشتیبانی می شود، و آنها در هیچ نقطه ای نمی توانند واقعاً به کلودیوس شیطانی که توسط کایل مک لاچلین دست کم گرفته شده بازی می کند، احترام بگذارند. ارتباط بین هملت و اوفلیا (جولیا استایلز) بهعلاوه از نظر جنایتکارانه مخدوش است، تا جایی که به نظر نمیرسد صحنه محبوب «صومعهخانه» با توجه به تبادل عقیمی که نه با زمان و نه با محیط همخوانی دارد، وزن خود را حفظ کند.
برخی عکسهای فوری از هملت تقریباً باعث تزلزل خلاقیت میشوند، بهویژه زمانی که جنبه مکانیکی داستان را بازی میکند. داستانی که برای ارتباط هملت با سال 2000 ایجاد شد، روشی است که کلودیوس سازمان پدر و برادر هملت، Denmark Enterprise را به دست گرفت. فقط از آن جزئیات، همراه با صحنه غیرقابل انکاری مکانیکی که اغلب به نظر می رسد ذهن هملت را عذاب می دهد و با آن بازی می کند، می توان انتظار یک سواری هیجان انگیز فنی را داشت که به طور کلی با وضعیت ذهنی ضعیف هملت با وجود تجهیزات پیچیده مشخص می شود.
در حالی که آن موضوع بیتردید در فیلم Hamlet آلمریدا کاشته شده است، این موضوع اساساً تحت تبادل اغلب غیرقابل نفوذ و نمایشگاههای مانع پوشانده شده است. پولونیوس Charge Murray و Laertes لیو شرایبر به شدت اشتباه پخش شدهاند و به نظر میرسد در انتقال خطوط صریح دوران شکسپیر در بازگویی هملت که عموماً در ارجاع و به تصویر کشیدن پیوسته در آن اتفاق میافتد، میجنگند. نتیجه، تکراری خارج از مسیر است که احتمالاً گرامیترین داستانی است که تا کنون وجود داشته است، تسلیم شدن به محافظهکاری در مقابل فشار دادن محدودیتهای کامل و اضافه کردن به رویزیونیسم. مانند این است که همه چیز از دوربین، یک دهانه کندانسور با کیفیت، یک انفجار و احتمالاً دلپذیرترین مجموعه ها برای فیلمبرداری یک فیلم داشته باشید و به جای آن تصمیم بگیرید که یک مجموعه تصویری بدون تراک صوتی داشته باشید.
بازیگر: Ethan Hawke ، کایل مک لاکلان، دایان ونورا، لیو شرایبر، جولیا استایلز، بیل موری، کارل گری، استیو زان و سم شپرد. هماهنگ کننده: مایکل آلمریدا.
دانلود فیلم Hamlet 2000 (هملت) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
هملت هاک پر آب و تاب است. برای مثال، بر خلاف بازی با پولونیوس، هاوک برای او کاملاً افتضاح، تمسخر آمیز و تمسخر آمیز است. به نظر میرسد که او بهکلی آنچه را که در دیوانگی محاسبهشده هملت اهمیت دارد، نادیده میگیرد. هملت به عنوان یک نویسنده پیشرفته کاملاً برای *این* احساس می کند هملت، با این حال، وقتی به چیزهایی که او خلق می کند نگاه می کنید، او به طور کلی خودش را به گوشه ای از جهان می کشاند. باز هم، چیزی که در اینجا جالب است این است که هاوک یک هملت کارآمد است: او برای زندگی عمویش تلاشهایی انجام میدهد، هم گیجکننده و هم بیثمر، و تأثیر آن نشان دادن آن قطعاتی از متن است که حتی با مسئولیت اخلاقی به ذخایر انسانی میپردازد. br/>
سم شپرد به عنوان پدر هملت، کاملاً از پایه خارج است. در هر صورت، شپرد با در نظر گرفتن نقشی که در حال انجامش است (حاکم کشته شده روزهایش را با ذغال شدن در لعنت می گذراند و غروب هایش در پیچ و خم برآمدگی های متروک منهتن شرکتی) شپرد به طور پیوسته شبحی بدی به ما می دهد. "مثل پدر، به عنوان پسر،" شما فکر می کنید، "مطمئنا. در هر صورت، آنها هر دو تند و تیز هستند." شکسپیر به این نکته اشاره کرد که نگاهی به انسان خارقالعادهای که هملت به او احترام میگذاشت، اما به یکباره اینجا نیست. به طور جالبی، کلودیوس به طور قطعی شایان ستایش به نظر می رسد. در تضاد با فانتوم پل شوفیلد در هملت مل گیبسون. دلت برای حشره بدبخت و از این رو برای هملت می شکند.
بیل موری یک پولونیوس خارق العاده می سازد. لحن جایگزین اصلی در یک فیلم به طور کلی خالصانه تک رنگ، انتقال او دقیقترین، آگاهترین و نزدیکترین به گفتمان عادی است. او با در آغوش گرفتن لائرتس می فهمد که چگونه می تواند ظرافت والدین را با یک ناامیدی سرگرم کننده منتقل کند که کودکان در سرتاسر جهان در هر لحظه منظور پدران از "به خودت صادق باش" را درک کنند.
جولیا استایلز می گوید تاثیر عمیقی بر اعدام در نقش افلیا. مایکل آلمریدا، رئیس، تصمیم زیرکانهای را اتخاذ میکند و به ما اجازه میدهد که تفکرات خود ویرانگر اوفلیا را ببینیم که پدرش او را به فرمانروا برای بسته شدن خود فریب میدهد: ابتدا او شروع به قدم زدن در لبه استخر میکند، سپس خود را میبیند. به داخل پرید و وقتی غوطه ور شد، از شرم صورتش را می پوشاند.
لیو شرایبر با توجه به این واقعیت که شور و شوق نادرست لائرتس، تضاد اساسی با تفکر هملت در مورد بی عملی، برای من کارساز نبود. به طور قطعی قابل تاسف نیست از نظر اخلاقی، او باید در آخرین رویارویی شکوفا شود، با این حال، در اینجا، او فقط یک خط سریع از توطئه صحبت می کند ("شاه مقصر است") و به نظر می رسد که شاکی است. اویچ.
در مقایسه با کلودیوس درک ژاکوبی در هملت برانا، کلودیوس اثر کایل مکلاکلان از نظر کمموفقیت شگفتانگیز است. او فرم مناسبی دارد، جذاب است، با کت و شلوار جستوجو میکند، با این حال چهرهاش صاف است و هرگز تمایل واقعی را از بین نمیبرد. من برای این کلودیوس هیچ احساسی نداشتم.
در مرگ یک نفر دیگر، دایان ونورا نقش حاکم را به عنوان یک تارت مشروب خوار بازی می کند. تله موش یک شکست تمام شده، احمقانه و پر آب و برق است. چارلتون هستون و جودی دنچ بازی درون نمایشنامه را در هملت برانا احیا کردند، با این حال، یک بار دیگر، آلمریدا پتانسیل احساس زیرکی سرد را نادیده گرفت. برای شوخ طبعی...
گفتار "بودن یا نبودن" بسیار تند و تیز است. من از تنظیم آنقدر شگفت زده شدم که بحث را فراموش کردم. هاک طوری به نظر میرسید که میتوانست بدون اخطار قهقهه بزند. نوآوری فوق العاده است. برخورد با تلفن ها، دستگاه های فکس، ایمیل و دوربین های نظارتی سازگار است. در این سطح، فیلم به طرز چشمگیری موفق است. این، پولونیوس و اوفلیا لگدهای بزرگی هستند.
در دانمارک، ملتی که توسط خون او بازداشت شده است، چگونه هملت ممکن است فرار کند؟ در هر صورت شرکت دانمارک فقط یک ساختار است. چرا او به سمت ساحل غربی حرکت نمی کند تا خودش را ردیابی کند؟ چرا او برای خودش یک آپارتمان ترسناک مینیمال طبقه اول در سمت شرق پایین نمیگیرد و با آیهای وحشتناک ارتباط برقرار نمیکند؟ علاوه بر این، آیا واقعاً میتوانیم به یک هملت منهتنی باور داشته باشیم که *به درمانگر مراجعه نمیکند؟ که رئیس شخصیت را در درجه دوم خلق و خو قرار داد.
دانلود فیلم Hamlet 2000 (هملت) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
هملت یکی از نمایشنامههای شماره یک من است و وقتی داشتم بلیت «هملت 2000» را میخریدم، در عین حال تصوری برای دیدن فیلم و تردید عجیبی در مورد تغییرات ایجاد کردم، که با تماشای فیلم. ، در ناامیدی غیرقابل انکار شکوفا شد.
صحنه های کامل نمایشنامه. همانطور که من می خواهم فکر کنم که احتمالاً باورنکردنی ترین آنها در کل کار (برای مثال I,i, پولونی ترین بخش های II, I, تعداد زیادی از سخنرانی های مهم قطع شده است - - و صحنه آندرتیکر!) حذف شدند. ظاهراً به دلایلی برای هموار شدن، با این حال برش ها به طور کلی وحشتناک ترین کارها را انجام دادند. بهجای اینکه بهجای اینکه مظاهر مظهر و فوقالعادهای از موقعیتها باشد که دیدگاهی را تأیید میکند، همه چیز برابر است، فقط به نالههای یک نوجوان حساس و ویران تبدیل میشود. این مرکز آنقدر به ندرت از هملت حذف می شود که من از بررسی اتان هاوک بد شدم. شخصیت او از یک کم مطالعه به یک آدم بداخلاق، از یک دانشمند به یک سینمافیل پرمخاطب تبدیل شده است. (شاید بسیاری از خطوط خودارجاعی هملت به این دلیل بریده شده باشند که اشاره ای به شخص بدبخت به تصویر کشیده شده ندارند.) فیلم، از نظر طرح داستان، خود را بسیار شدید می کند و نمی توان از آن لذت برد.
همانطور که یک تحلیلگر دیگر متوجه شد، محیط شرکت نیویورک دارای پتانسیل بسیار زیادی است! با این حال، رئیس بیش از اهمیت به دنبال تصاویری نمایشی است. بخش شناسایی کلودیوس (که ممکن است با استفاده واضحتر از دوربینهای نظارتی به طرز فوقالعادهای تازه شده باشد) تنها یک بار مورد سرزنش قرار میگیرد که پولونیوس کنار گذاشته است. کلودیوس از یک دیکتاتور افراطی و تندخو به چیزی شبیه به گوردون گکوی «وال استریت» تبدیل شده است که برای هملت کافی نیست.
هملت با بینش بازیگری، یک اسکیزوفرنی را تجربه می کند. به نظر می رسد که هملت اتان هاک، طبق همه ی موارد، در حال مصرف مواد مخدر است و با خواب آلودی تک تک سطرهایش را به نوعی زیر لب زمزمه می کند (به جز صحنه قبل از «تله موش»، جایی که شادی او کاملاً عجیب است - - و کاملاً محدود. شور و شوقی که با آن انتظار می رود برخی از سولیکوئوها منتقل شوند، از بین رفته است و هملت را به نقطه ضعف اصلی فیلم تبدیل می کند. کلودیوس و گرترود هر دو کافی بودند، اما به نظر من کاملا متقاعد کننده نبودند. آنها چون نیاز میشد فریاد میزدند، در حالی که اوضاع پیش میآمد زمزمه میکردند، اما در عین حال اصلاً عالی نبودند. جولیا استایلز دقایقی را در نقش افلیا سپری کرد، اما صحنه های او در گوگنهایم (به ویژه اولین صحنه) واقعاً مرا از او دور کرد. من بسیار میخواهم که کیت بلانشت در «هملت» وفادار به زندگی برانا رخ دهد.
دو شخصیت برجسته در هملت سم شپرد در نقش دانمارک قدیمی هستند که بهطور حیرتانگیز و نیرومندی از فانتوم استنشاق میکند. باد جدیدی به تصویر معمولی "روح محکوم به فنا" از شخص. نکته اصلی من در مورد شپرد این است که صحنه ای که او در ابتدا خود را به هملت می شناسد، باید مدت زیادی قبل از طلوع خورشید رخ ندهد ("اما ظریف! فکر می کنم هوای صبح را معطر می کنم!")، با این حال فیلم به طرز عجیبی آن را در حوالی غروب خورشید به تصویر می کشد. غروب کاملاً پس از ملاقات او فرا میرسد.
دیگر اعدام مستقل از لیو شرایبر در نقش لائرتس انجام میشود. صدای پرطنین و شخصیت صادق او تغییری احیاگر از درخشش باقی مانده فیلم است و انتقال استانداردتر او نقص هوراسیو و هملت را تحقیر می کند. (غیر منتظره است که در حوالی زمان ساخت این فیلم، شرایبر هملت را در مقابل تماشاچیان مرکز اجرای عمومی در نیویورک به تصویر کشید)
آخرین نظر در مورد این جنایت - - رئیس به دفعات مختلف انفجار توجه نکنید؟؟؟؟ به ظاهر کروم در خانه پولونیوس، صحنه در گوگنهایم که لائرتس از کلودیوس سرپیچی می کند، و بعداً، زمانی که لائرت و کلودیوس در خانه پادشاه درباره انتقام بحث می کنند، دقت کنید.
در مجموع همه چیز را بررسی کنید. ، هملت مخروبه ای از تغییرات عجیب و غریب، بازیگری مرده و اهداف بیهوده است. اگر احساس مازوخیستی دارید، یک سال بعد آن را اجاره کنید.
دانلود فیلم Hamlet 2000 (هملت) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
مایکل آلمریدا با تغییر شکل هملت در سال 1996 به شکسپیر ضربه ای زد. اتان هاوک در این کار اسمی ایفای نقش می کند و کایل مک لاکلان، بیل موری و جولیا استایلز نیز علاوه بر این نقش دارند. هملت به خانه فراخوانده می شود تا مراقب مرگ پدرش باشد، او به سرعت قبول می کند که توسط عمویش کشته شده است. عبور و آسیب پذیری در اجرای آلمریدا در نیویورک فعلی به شدت بررسی می شود و کار بارد را به قرن بیست و یکم می آورد.
هملت (اتان هاوک) قبل از اینکه پس از مرگ به نیویورک بازگردد با رویایی روبرو شد. پدرش، رئیس سازمان دانمارک. این چشم انداز باعث می شود هملت بپذیرد که پدرش توسط عمویش کلودیوس (کایل مک لاکلان) که در حال حاضر رئیس شرکت دانمارک است کشته شده است. مادر هملت، گرترود، (دایان ونورا) پس از عروسی کلودیوس، وضعیت خود را به عنوان مرد مجرد به سرعت تغییر داد. برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا این رویا واقعاً پدر هملت بود که او را نسبت به کلودیوس اخطار می کرد یا خیر، هملت ویدیویی درباره داستان قتلی که شبیه داستان پدر هملت است تهیه می کند تا پاسخ عمویش را بررسی کند. هملت پس از متقاعد شدن به مسئولیت خود، خود را وقف انتقام قتل پدرش می کند. در حالی که کلودیوس در حال توطئه انتقام است، در حال حاضر اذعان می کند که هملت او را مرتب کرده است و در حال حاضر خطری برای قلمرو جدید کلودیوس است و در عین حال علیه همکار جوان توطئه می کند. یک تله درهم از توطئه های قتل مقادیر زیادی از این بدبختی چندوجهی شکسپیر را به همراه دارد.
هملت انبوهی از خوب و وحشتناک بود. ابتدا جنبه مثبت شنیدن گفتمان شکسپیر وفادار در یک محیط جدید نیویورک لذت بخش بود. این انتخاب با توجه به مایکل آلمریدا برای جلب توجه دو علاقهمند شکسپیر و کسانی که به نحوی از دگرگونی شکسپیر چشمپوشی میکردند، انتخابی هوشمندانه بود. کسانی که با هملت منحصر به فرد شکسپیر آشنا هستند، از تبادل ثابت در مقایسه با محیط های مختلف خوشحال خواهند شد. برشهای سریع در تمام طول فیلم نیروبخش بودند و جمعیت را در دقایق کندتر در حین باز شدن داستان در ارتباط نگه میداشتند. فاجعه بار؛ بیل موری در حال بحث درباره مبادله تزلزل ناپذیر شکسپیر. بخش وحشتناک اصلی در مورد گفتمان قابل اعتماد این بود که هیچ قطعه ای از بیل موری برای من شکسپیر نیست و ایستادن در کنار گوش دادن به صحبت های او درباره انگلیسی اولیه ترکیبی عجیب بود. بازی در هملت فوق العاده مقوایی بود. اتان هاوک در کار اسمی به طرز خیره کننده ای خارق العاده و محکم سقوط کرد. در واقع، همیشه سرگرم کننده در فیلم Hamlet، از زمین افتاد و نجات پیدا کرد. کلودیوس کایل مکلاکلان مجری اصلی بود که به نظر میرسید نقش خود را با انرژی برای ساختن یک کار قدرتمند به عهده بگیرد. مطمئن نیستم که بازی بیوقفه یک انتخاب اجرایی بود یا نه، با این حال، این یکی از مواردی بود که حتی با تمام شدن فیلم هنوز متوجه نشدم.
مرگ مطلقاً به نقطه کانونی غالب در هملت تبدیل می شود. وقتی هملت از مرگ پدرش مطلع شد، بر احتمال مرگ متمرکز شد. حقيقت مرگ وجود او را فرو برد و در حالي كه در حال كشف قتل قابل تصور پدرش بود، متعصبانه به مرگ فكر كرد و تيراندازي كرد. او افکار وجودی را در مورد گذشتن و شانس یک ابدیت در نظر می گیرد. عبور بی وقفه در طول فیلم به مسائل مربوط می شود و آسیب پذیری از بین رفتن تمرکز اساسی هملت است. فکر کردن به زندگی پدرش و مرگ ناخوشایند او باعث می شود هملت به مرگ خودش فکر کند. در گفتگوی پرطرفدار «بودن یا نبودن»، که در داخل یک فیلم پرفروش در هملت اتفاق میافتد، هملت از احتمال خودتخریبی رنج میبرد که به صراحت در اعتماد مسیحی او ممنوع است. مدیریت یک مرگ حیرت انگیز در نزدیکی او باعث می شود که هملت گزینه ای برای تکان دادن سایه مرگی که او را در تمام طول فیلم دنبال می کند نداشته باشد. هملت مایکل آلمریدا گونه ای جذاب از هملت است که برای طرفداران شکسپیر کمتر از یک بار دیده می شود.
دانلود فیلم Hamlet 2000 (هملت) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
هملت (12) رئیس: مایکل آلمریدا با حضور: ایتان هاوک، کایل مک لاکلان، بیل موری، جولیا استایلز *** (سه ستاره)
«نیویورک سیتی، 2000». این کتیبه ای است که در آغاز نمایش «هملت» مایکل آلمریدا، جدیدترین نمایش بزرگ برای مشهورترین رادیکال شکسپیر، از ما استقبال می کند. "آها!"، قرار است با خوشحالی فریاد بزنیم، "این افراطی است! شکسپیر؟ در آمریکای معاصر؟ بعداً چه چیزی را در نظر خواهند گرفت؟
سازندگان هملت آنقدر تضمین میکنند که چنین پاسخی حاصل خواهد شد، به نظر میرسد که همه چیز گذشته از ایده اصلی کاراکترها برای شراکت دانمارک و بازدید از مسافرخانه السینور برای مصاحبههای عمومی گذشته است. تا حدی نادیده گرفته شده است.
در 111 دقیقه، این باید یکی از کوتاهترین داستانهای هملت باشد، با این حال داستان اساسی واقعاً در یک قسمت باقی میماند: پس از مرگ پدرش (رئیس شراکت)، فیلم تازهکار. تهیه کننده هملت (اتان هاوک) توسط شبح پدرش (سم شپرد) در کانکس خود ملاقات می کند و "بدترین قتل" را توسط عمویش کلودیوس (کایل مکلاچلان) بازگو می کند. هملت قصد دارد تا بازپرداخت خود را دریافت کند، و موقتاً به خاطر جوجه سنگی هیجان انگیز اوفلیا (جولیا استایلز) می افتد.
پتانسیل مثبتی برای این وجود دارد که به طرز قابل توجهی کار کند، با این حال بخش قابل توجهی از طرح ریزی غم انگیز است. هاوک در تأیید استخوان گونههایش و خشمگین شدن در اطراف، استعداد فوقالعادهای نشان میدهد، با این حال او نه توانایی بازی دارد و نه جذابیت نوسانی که انتظار میرود این افسانههای وحشتناک را بازی کند. در ارائهی او، هیچیک از ابطالهای دیوانهوار یا نه که مرتباً کار را مشخص میکند، وجود ندارد. علاوه بر این، ذهنآگاهی ذاتی فرد، که به طرز شگفتانگیزی توسط سایمون راسل بیل در جدیدترین ساخته لندن گرفته شده است، به ضبط کردن خود با دوربین فیلمبرداری محدود شده است. تماشا کردن، و دیدن او که بدبینی نام تجاری خود را به زبان شاعر می برد، گیرا است. با این حال، بیل موری هرگز از بیل موری بودن طفره نمی رود، و علیرغم این واقعیت که پولونیوس قطعاً یک شخص کاملاً جدی نیست، آلمریدا تمایل تماشاگران را برای خندیدن در هر نقطه ای که روی پرده نمایش می دهد کمرنگ می کند، که تعداد زیادی از او را به نمایش می گذارد. صحنه های ناخوشایند با این حال، ماکلان از یک کلودیوس ناخوشایند می سازد و جولیا استایلز (که عموماً برای «10 چیزی که درباره تو بیزارم» محبوب است، یک نسخه بسیار شلتر و در عین حال بسیار جذاب شکسپیر) اوفلیا خوبی می سازد.
با سایه «رومئو + ژولیت» (1996) فوقالعاده باز لورمن که مانند دولت دامنه بر سر او ظاهر میشود، آلمریدا مشت واقعگرایانهی لورمن را برای تمجید و سبکی متعارف از فیلم رد میکند. دگرگونیهای کنونی نیاز به درک امروزی دارند، و تحمل آلمریدا همسطح و فرعی است. باید در مورد جسارت دوره ای او تعجب کرد (او سخنرانی "بودن یا نبودن" را در مسیر فعالیت در Blockbuster Video تنظیم می کند)، اما هیچ احساس واقعی شکسته شدن زمین وجود ندارد.
همه اینها که گفته شد، تماسهای غیرمنتظرهای خوشایند وجود دارد و فیلم آرام میشود (که با در نظر گرفتن منبع منبع تقریباً غیرقابل اجتناب است). حرص و طمع سازمانی نیویورکی واقعاً با موفقیت این فکر را منتقل می کند که «زمان به پایان رسیده است»، و طرفداران متعصب شکسپیر نماد داستان را جذاب می یابند (هم عضو ارشد جیمز و هم براندون لی در صفحه های تلویزیونی بنیاد ظاهر می شوند). با این حال، یک فیلم «شکسپیر جدید» (مخصوصاً فیلمی که اساساً به این معناست که اساساً به همان اندازه باحال و جوان است) باید بر جمعیت شکسپیر جدید غالب شود، و بنابراین، این باید به عنوان یک دری باز هدر رفته در نظر گرفته شود. به اندازه کافی قابل تماشا است، اما در حدود 50 درصد از درک مداوم برانا، دو برابر خسته کننده است.
دانلود فیلم Hamlet 2000 (هملت) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
به طور مداوم دو روش برای حرکت به سمت نمایشنامه شکسپیر برای صحنه یا فیلم وجود دارد. شما می توانید سعی کنید یک اجرای استاندارد باشید یا می توانید تلاش کنید که یک اجرای قابل توجه باشید. این آفرینش به طرق متعددی از روش شناسی استاندارد فاصله می گیرد، با این حال به طور قطع در متن شکسپیر استوار است و دیدگاهی درخشان به هملت دارد.
من در مورد محیط نیویورک سیتی 2000 بحث نمی کنم. علیرغم این واقعیت که به ما کمک می کند تا جاودانگی طرح و شخصیت ها را به خاطر بسپاریم، این یک نمونه کم عمق بلافاصله از نظر علمی است. شکسپیر به طور قابل توجهی بر روی گروه و صحنه تاکید نکرد: همه، صرف نظر از هویتشان، به نظر میرسیدند که با لباسهایی که اخیراً طراحی را ترک کرده بودند، شرافتمند انگلیسی بودند.
این هملت خودشیفته است، یک آدم بینظیر که تقریباً هیچ روش اصیلی برای کمک ندارد و یک پیشبینی برای بازی با تئاتر. ضرب و شتم در. شکسپیر هم همینطور بود، اما او اغلب در این خطوط بازی نمیکرد (این خیلی از بازیگر اصلی تعریف نمیکند). او که در این جدال عملاً بدون هیچ حمایتی به دام افتاده است، این دو نفر و ثبات ذهنی خود را از دست می دهد. درست یک بار دیگر جولیا استایلز در حین نظارت بر آنچه اتفاق میافتد، بسیار آسیبپذیر بود. وقتی میگوید "من فریب خوردهتر بودم"، متوجه میشوید که او واقعاً به آن اشاره میکند و به این فکر میکند که "چرا به لائرتس توجه نکردم؟"
این گرترود ارزش آن را نمیداند. کلودیوس تا صحنه اتاقش با هملت هزینه او را پرداخت کرد. این به "اوه هملت، تو قلبم را دو بار جدا کردی" چندین برابر قدرت می دهد. به همین ترتیب او به این فکر می کند که چگونه کلودیوس در حال انجام جام است و از آن برای دفاع از همکاری تصادفی خود (به عنوان فرآیند فکری) در اشتباه کلودیوس استفاده می کند. ارائه ای باشکوه توسط دایان ونورا.
این پولونیوس یک کارمند دولتی کوچک مخوف است که فرزندش را لوس می کند و دخترش را تحقیر می کند. این در نمایشنامه هم هست. در فرصتی که انتظار خنده های بیل موری را دارید، نفس خود را حبس نکنید.
در واقعیت، هیچ پوزخندی در این هملت وجود ندارد. به جز اگر شما برانا باشید، قرار است برش هایی جدی در متن ایجاد کنید و این ترکیب داستان را تغییر می دهد. هملت مل گیبسون برای تبدیل شدن به یک فیلم فعالیت بریده شده است. اینجا نه. با این حال، برشها در اینجا با احتیاط و در پرتو دلیل انجام میشوند. مهمتر از همه، صحنه های جالب همه از بین رفته اند. بدون تدفین جالب، بدون برانگیختن پولونیوس بدبخت، بدون صحبت نامناسب با راس و گیل. با این حال، تکگوییها به طور کلی وجود دارند، حتی «چگونه همه رویدادها واقعاً علیه من روشن میشوند» به این دلیل که ما نیاز داریم هملتی را ببینیم که در گفتار خود غرق شده و با تردید از دنیای فیلم رویاییاش خارج شده و به درونش میرود. این واقعیت کنونی انتقام و قتل است.
این ممکن است روشی برای آشنایی کسی با هملت نباشد، اما با این فرض که داستان را میدانید، تفسیری جذاب از آن است. بدبختی است که ما نیاز به تحمل چنین شستوشوهای بیشماری داریم که به این موضوع توجه میکنند که آیا سرگرمکنندهها از پوشیدن لباسهای کدبانو، اینکه آیا منظره دانمارکی به نظر میرسد، و اینکه آیا خطوط بر خلاف صدای معمولی گفته میشوند و به صورت الکترونیکی بهبود مییابند حذف شدهاند یا خیر. هملت بر روی منافع خود باقی می ماند. ایراد اصلی من این است که هوراسیو فوقالعاده ناتوان است و برشها در جاهایی رمزگشایی از فعالیت را چالشبرانگیز کرده است (به عنوان مثال گفتار هملت، "حالا میتوانم آن را انجام دهم، در حالی که او میپرسد..."؛ بدون آن ما نمیکنیم. نمی دانم چرا هملت تا الان کلودیوس را نمی کشد) 8/10
دانلود فیلم Hamlet 2000 (هملت) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
هملت، مانند همه آثار شکسپیر بینظیر، بارها روی فیلم ساخته شده است، آخرین هملت قبل از این، اجرای کنت برانا بود که درخشان و جذاب بود. با تفاوت کامل، این ترجمه از رئیس مایکل آلمریدا سرد، خشک و تقلبی است. غیرقابل تماشا نیست، اما هیچ روحی به جز روح پدر هملت ندارد.
هملت در اینجا به معرفی روز نیویورک منتقل شده است. دانمارک نام یک سازمان رسانه ای با سابقه است و خود هملت یک حاکم نیست اما فرزند رئیس شراکت است. من می پذیرم که هرکسی که این را مطالعه می کند، با توجه به این واقعیت که به فیلم علاقه مند است، این کار را انجام می دهد و در نتیجه نمایشنامه را مطالعه کرده است.
هملت 2000 در هر صورت در شرایط سختی قرار دارد. انتخاب همگام شدن با زبان شکسپیر در آمریکای قرن بیست و یکم، مستلزم تمایل به پذیرش برخی موقعیتهای دور از ذهن است که به نظر میرسد خارج از خط برای جمعیت است. ما مجبور می شویم به چیزهای زیادی نگاه کنیم که سرگرم کننده ها می توانند به شغل خود بیاورند، با این حال آنها چگونه نحو شکسپیر را قانع کننده منتقل می کنند. با توجه به فضای معاصر، هملت 2000 تا حدودی از هنرمندان نیز درخواست می کند، زیرا در آن نیاز به همگرایی بازیگری فیلم و دراماتیک (نه هیچکدام) است. هیچ چیز غیرمنتظره ای نیست که بهترین اجرا توسط سم شپرد انجام شود. شپرد به عنوان یک نمایشنامه به خودش فکر میکند، رفتار مناسب در سبک هر دو را میداند.
همانطور که تا پایان گروه بازیگران، من واقعاً خیره نشدهام، با این حال واقعاً از این کار عصبانی نیستم. همان نشانه اتان هاوک که کفش های هملت را پر می کند همه چیزش را می دهد. انتقال او خوب است، با این حال او خیلی متقاعد نمیشود. من بخشی از این موضوع را در نظر میگیرم که فیلم به نوعی ظرفیت واقعی او را با استفاده نه از سرگرم کننده برای فروش احساس، بلکه در عوض حضور نوآوری ویدیویی، محدود میکند. سخنان مشهور در مورد زندگی، آیا نکته ای در آن وجود دارد که وقتی شخص در گذرگاه های یک ویدیوی بلوک باستر پر پیچ و خم می شود، بیان می شود. آلمریدا درخواست میکند که ما در اینجا به طور کامل روی هاوک تمرکز نکنیم، اما در مورد یک فیلم احساسی که روی یکی از صفحه نمایشهای تلویزیونی فروشگاهها پخش میشود با گفتمان قطع شده است.
از نظر برنامه ریزان، (و این نیز برخلاف فیلم برانا است) هملت 2000 بسیار جمع و جور به نظر می رسد و احساس می کند. هر یک از صحنههای داخلی در بخشهای کوچکی رخ میدهد: گوشههای نمایش کوچک، اتاقهای زیر شیروانی کوچک، محلهای کاری کوچک، حتی اقامتگاه یک هواپیمای جریان عظیم احتمالاً به اندازه یک پریوس گسترده به نظر میرسد. کار دوربین متوسط است، تا حدی با توجه به نحوه ساخت هر یک از مجموعهها، به گروه دوربین فضای زیادی برای حرکت نمیدهد. این همه آشکارا عمدی است.
چیز دیگری که هملت 2000 می تواند از آن استفاده کند، پایانی شگفت انگیزتر است. این تصاویر متحرک در دوئل اوج احساس تصور می کند. اجازه دهید این را از شما بپرسم: چه کسی از سقف یک اتاق در بالاترین سطح محل کار خود، افسار نرده دستکاری شده است؟ دوئل واقعی به نظر می رسد که بهبود یافته است، یا گویی یک آس شمشیر به خدمت گرفته نشده است. در مقابل، هملت، همانطور که برانا گفته است، شمشیربازی را به سبک ارول فلین به طور موثر بازتولید می کند، و غیرقابل انکار حماسی و رضایت بخش تر است. دیدن تفنگی که در نقطهای از نقطهای که میآید تیراندازی میشود، هیچ تاثیری در تماشای پرتاب شمشیر در یک سالن رقص و پرتاب شدن به سینه یک مرد ندارد (صرف نظر از اینکه کمی باورنکردنی باشد)
هملت 2000 ، در پایان روز، به عنوان یک تلاش مناسب و در عین حال نه دقیقاً عالی است. این نتیجه یک دید شگفتانگیز است، اما وقتی منظور از صفحه نمایش باشد، از نظر نمایش، احساس و اعتبار نسبتاً بیمار است، و نشان دادن آن را تا حدی نامطمئن میکند.
دانلود فیلم Hamlet 2000 (هملت) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ نمی دانم در حال حاضر چه بگویم. نمی دانم چرا برای هملت 2 ساعت و 3.49 پوند هزینه کردم. از آنجایی که به نوعی، کسی هملت شکسپیر را گرفت، داستانی که معمولاً به عنوان یک داستان دوست داشتنی قابل آشفتگی نگریسته می شود، و در واقع آن را خراب کرد.
لطفاً توجه داشته باشید که این نظرسنجی حاوی اسپویل است.
استفاده از فیلمنامه منحصر به فرد شکسپیر در قرن هفدهم اساساً بدون هیچ کمکی باعث مرگ هملت شد. در مجموع، من میدانم که رومئو + ژولیت نیز همینطور عمل میکردند، اما توضیح اصلی که کار میکرد بر این اساس بود که فیلم واقعاً به نوعی طبیعی/استانی بود، هنوز هم به نوعی با لحن صمیمانه محتوای اول مطابقت دارد. به هر حال، مقایسه سخنرانیها و گفتارهای پرپیچ و خم نمایشنامه با نوآوریها و نوآوریهای کنونی، چنان تأثیر تکاندهندهای داشت که من حاضر نبودم چیزهای دیگری را به پایان برسانم. شما نمی توانید همه چیز را مدرن کنید به جز محتوا. علاوه بر این، از آنجایی که محتوا تغییری نکرده است، تعداد زیادی از انتخابهای ناقص در تلاش برای حفظ حساب کاربری نزدیک به آنطور که واقعاً انتظار میرود، انجام شد. خوب، در واقع، بیایید «درباره زندگی» را بگنجانیم، آیا این گفتمان در یک فیلم بلاک باستر هیچ نکته ای دارد! علاوه بر این، در واقع، ما نبرد با شمشیر را حفظ می کنیم، با این حال این را دریافت می کنیم: بیایید آن را به شمشیربازی تبدیل کنیم!
مسئله این است که اسکریپت به کناری است، در صورتی که شما چند مورد را تغییر دهید. چیزهای کوچک این یک فیلم خارق العاده بود. من فیلمبرداری جدید، نئو نوآر را ترجیح میدهم، و فکر میکنم با این فرض که آنها اخیراً گفتمان را در کنار هر شخص دیگری مدرنسازی کردهاند، کاملاً کار میکرد. چند دقیقه واقعاً عالی در فیلم Hamlet وجود داشت - صحنه عبور اوفلیا در چشمه چاه، پس از چند بار اشارههای نامناسب، کاملاً کار کرد. واقعاً، فکر میکنم اگر هملت را در حالت بیصدا تماشا کنید، بهتر کار میکند.
بازیگر... اوه. در پایان، نمی توانم واقعاً بگویم که آیا بازی واقعی افتضاح بود یا از طرف دیگر با فرض اینکه این محتوا بود که همه چیز را از بین برد. من فکر می کنم که پایه ترین نمایشگاه بدون شک از جولیا استایلز در نقش اوفلیا بود. کایل مک لاکلان نیز در نقش کلودیوس عالی بود، و سم شپرد اجرای کوتاهی، هرچند قابل توجه، در نقش The Phantom را ارائه داد. با این حال، موضوع اصلی اتان هاوک بود. چیزی که در مورد شکسپیر وجود دارد این است که شما یا می توانید این کار را انجام دهید یا نمی توانید، و من معتقدم که او اشتباه گرفته شده است. در حال حاضر، متوجه می شوم که اتان هاوک یک سرگرم کننده خارق العاده است (نمونه معتبر: گاتاکا)، اما احساس می کنم نمایشگاه او در اینجا شکست خورد. یک بار دیگر، شاید فقط محتوا بود که مرا منحرف می کرد، اما او واقعاً یک رهبر متقاعدکننده نبود.
در پایان، این را تماشا نکنید. در فرصتی که انجام دادید، آن را با صدای خاموش تماشا کنید. با نگاهی ساده به IMDb می توانم ببینم که هملت، بسیار شبیه هر نمایشنامه شکسپیر دیگر، باجیلیون بار تنظیم شده است، و من فکر می کنم که این قطعاً در پایین ترین حد قرار می گیرد.
نظرات کاربران
برای ثبت نظر ابتدا وارد اکانت خود شوید.