رفقای خوب داستان هنری هیل و زندگی خلافکاری او، رابطه اش با همسرش کارن هیل و دوستانش جیمی کانوی و تامی دِویتو در شبکه ی خلافکاری ایتالیایی-آمریکایی را به تصویر می کشد.
رفقای خوب داستانِ زندگی «هنری هیل» یک خلافکار و روابطش با همسرش «کارن هیل» و همدستانش «جیمی کانوی» و «تامی دویتو» در یک سندیکای خلافکاریِ ایتالیایی-آمریکایی را برای ما روایت میکند.
هنری کودکی است که دلش می خواهد گانگستر شود و برایش گانگستر شدن مهم تر از رئیس جمهور آمریکا شدن است. او عاشق زندگی پر زرق و برق، اتومبیل های شیک و گران قیمت و قدرت و نفوذ گانگسترهاست. هنری کارش را به عنوان پادو شروع میکند اما علیرغم ریشه ایرلندی اش به تدریج پلکان قدرت را در خانواده مافیایی ایتالیایی تبار نیویورک طی میکند. او به همراه جیمی و تامی، دوستان دیگر گانگسترش، حلقه کوچک صمیمانه ای تشکیل میدهند که هیچ غریبه ای اجازه ورود به آن را ندارد…
«هنری هیل» (لیوتا)، نوجوانی که در محله ای پر از آدم های خشن و سنگدل بزرگ شده، آرام آرام تبدیل به یک گنگستر می شود. «هنری» از طریق «جیمی کانوی» (دنیرو) – مردی که بزرگ ترین سرقت های نیویورک را طراحی و اجرا کرده – با «تامی دویتو» (پشی)، گنگستری ایتالیایی آشنا می شود. اما در پایان، تمامی این رفقا در چنان مخمصه ای گیر می افتند که باید هر کاری از دست شان برمی آید انجام دهند تا زنده بمانند...
داستان فیلم درباره ی زندگی گنگستر مخوف ، هنری هیل است و چگونه رسیدن او و دوستانش را به درجات بالاتر در حرفه ی کاریشان روایت می کند و…
داستان هنری هیل و زندگی او در اوباش، پوشش رابطه او با همسرش کارن هیل و شرکای اوباش جیمی کانوی و تامی دویتو در سندیکای جنایی ایتالیایی-آمریکایی.
هنری کودکی است که دلش می خواهد گانگستر شود و برایش گانگستر شدن مهم تر از رئیس جمهور آمریکا شدن است. او عاشق زندگی پر زرق و برق، اتومبیل های شیک و گران قیمت و قدرت و نفوذ گانگسترهاست. هنری کارش را به عنوان پادو شروع میکند اما علیرغم ریشه ایرلندی اش به تدریج پلکان قدرت را در خانواده مافیایی ایتالیایی ...
هنری هیل جوان، همراه با دوستانش جیمی و تامی، صعود را از یک جنایتکار کوچک به یک گانگستر در خیابان های پست نیویورک آغاز می کند.
دانلود فیلم GoodFellas 1990 (رفقای خوب) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
در سال 1990 بیش از حد مورد ارزیابی قرار گرفت ، * Goodfellas * با گذشت 15 سال بیش از حد بیش از حد بزرگ شد. این بر اساس خاطرات غیرقابل اعتماد - من جرات می کنم - غیرقابل اعتماد یک خبرچین تبدیل به یک خبرچین نیمه ایرلندی ، نیمه سیسیلیایی است که اخیراً ، به طور قابل اعتماد به من اطلاع داده شده است ، به عنوان یک مهمان نیمه فکر و شوخ در "نمایش هوارد استرن" ظاهر می شود . قوس روایی ، اگر بتوان آن را به طور دقیق بیان کرد که 30 سال طول می کشد ، تقریباً از سال 1950 تا 1980. این ، البته ، انگیزه ای به مارتین اسکورسیزی می دهد تا پس زمینه را با ده ها آهنگ فرهنگ پاپ از بابی وینتون گرفته تا درک و دومینو استفاده او از 3 دقیقه آخر لیلا از "لیلا" به عنوان نوعی نقطه مقابل کنایه در مونتاژ گسترده ای که اجساد ده نفر از اوباش وحشیانه اعدام شده در مکان های مختلف در سراسر شهر نیویورک را نشان می دهد ، فقط سلیقه کاملا متعارف او در موسیقی را تأیید می کند. فرد تعجب می کند که آیا اسکورسیزی به جای یک فیلمساز ، به عنوان یک پیراهن برتر 40 شادتر بوده است.
با توجه به موفقیت او در کلاسیک های دهه هفتاد از جمله * خیابان های متوسط * و * تاکسی ، یک اتفاق شگفت آور - یک پیشرفت شگفت آور است. درایور * ، هر دو با زیبایی منحصر به فرد خود تزریق شده است - فراتر از موسیقی متن فیلم واقعی است. عاشقان رفقای خوب بی تردید ناراحت می شوند و می فهمند که تکنیک های مختلف سبک اسکورسیزی در اینجا استفاده می کند - تابه ها ، یخ های ناگهانی که ظاهراً علائم علامت گذاری را به داستان اضافه می کنند ، حتی استفاده از موسیقی پاپ به عنوان تفسیر مونتاژ - همه اینها ناشی می شود از نویسندگان فرانسوی (بله ، من گفتم فرانسوی) از مدرسه موج جدید دهه شصت و هفتاد. همین عاشقان رفقای خوب احتمالاً اورسن ولز را یک شخص احمقانه و قدیمی قلاب بزرگ قلمداد می کنند ، اما این مانع نمی شود که اسکورسیزی حداقل دو سکانس از عکسبرداری طولانی را از طریق تنظیمات فضایی پیچیده و بدون برش ، بی هدف بگذارد. ولز اگر كاملاً اختراع نشود ، كامل شد. (شاهکاری حتی کمتر چشمگیر برای اسکورسیزی ، که از پیشرفت تکنولوژی Steadicam سود می برد. ولز این کار را با دوربین های قدیمی روی عروسک ها و جرثقیل های هیدرولیکی انجام داد.) من معتقدم که همه این وام ها به عدم اعتماد اساسی ، شاید ناخودآگاه ، اسکورسیزی خیانت می کند در قدرت داستان او ، اینجا.
بگذارید بلافاصله گفته شود برای فیلمنامه ، بد ساخته نشده است. این روایت روی وقایع پیش پا افتاده متمرکز می شود ، مانند گافری که در حین بازی با ورق شلیک می شود یا پاول سوروینو سیر را خرد می کند تا نازکی اتمی شود ، و پس از آن سخنان معروف دفاعی لوفت هانزا را در جهان ارائه می دهد. شخصیت اصلی فیلم ، ری لیوتا در نقش هنری هیل ، گزارش خبری درباره دزدی را در حالی که در حال دوش گرفتن است می شنود. ممکن است منطقی بپرسد که چرا باید با هنری در حال دوش گرفتن باشیم وقتی که باید با جیمی کانوی رابرت دنیرو و دژخیمانش در ماشین فرار باشیم. این البته باعث می شود که یک سوال منطقی بپرسد که چرا ما به جای هنری هیل ، فیلمی در مورد جیمی کانوی را نمی بینیم ، دومی اغلب در حاشیه وقایع اصلی فیلم. داشتن روایت لیوتا در گفتار موارد هیجان انگیز برای ما جایگزین نیست. در واقع ، رفقای خوب به طرز فلج کننده ای به روایت صداپیشگی وابسته است ، شاید به این دلیل که داستان خود آقای هیل ، به خودی خود ، آنقدر جالب نیست که در وهله اول واقعاً یک فیلم صداقت به نیکی را تضمین کند. همانطور که فیلم با راوی سخاوتمندانه لیوتا در حال پر کردن خلأهای داستانی است ، فرد به طور مشکوکی تعجب می کند - به عنوان مثال - چرا هیل و کانوی به دلیل دست انداختن بیلی بتس "مرد" را لرز نمی دهند ، در حالی که تامی جو پشیو متزلزل می شود. هر سه مرد در این قتل دست داشتند ، اما فقط تامی هزینه آن را می پردازد. چرا؟ آیا ایرلندی کانوی و هیل به عنوان یک میدان نیروی جادویی عمل می کند؟ - نمی فهمم خوب ، من در ابتدای این بررسی گفتم که هیل داستان نویسی غیرقابل اعتماد بود. از شواهد ، به نظر می رسد که هیل کاملاً با تکنیک های آشپزی رئیس اوباش آشنایی داشته است (از این رو تمام وقت ها را در صحنه های آشپزی و عکس های جشن های خانوادگی با شکوه و عظمت تلف می کرد) و کمتر با حوادث مهمی که موضوع این موضوع است آشنا است. فیلم همچنین به این نکته توجه داشته باشید که شخصیت هنری در طول فیلم چقدر ناسازگار است: یک لحظه او تقریباً یک شکارچی جنسی را که با دوست دخترش خراب می کند ، با تپانچه شلاق می زند ، و لحظه ای دیگر وقتی یک بچه پانک با بی احتیاطی کشته می شود ، دلهره دارد. هوم - برای من بوی خود-خودنوشت سازی می دهد.
بعد از یک اقدام نهایی 30 دقیقه ای بیش از حد ویرایش شده ، بی نظم و بی نظم که در آن لیوتا با صورت عرق کرده و دارای چشم پف دار دور حومه شهر را می چرخاند ، به طور منظم نگاه می کند از طریق شیشه جلو اتومبیل خود در هلی کوپترهای پلیس ، اسلحه داغ را رها می کرد ، به فروشگاه مواد غذایی می رفت ، و برای تهیه کوفته گوشت به خانه می زد (باز هم با پخت و پز!) و غیره ، برای همیشه نیشگون می گیرد. زیر چتر برنامه محافظت از شاهد ، وی سرانجام رئیسان اوباش خود را بیرون می کشد. . . و به ذهن ما خطور می کند که این باید تمرکز فیلم در کل باشد ، یعنی از بین بردن موفقیت آمیز قوانین کیفری توسط FBI با استفاده از محافظت از شاهد. اما اسکورسیزی در پنج دقیقه آخر رفقای خوب 3 ساعته آن را جمع می کند. کمی وقت کمتری در آشپزخانه و دوش گرفتن و کمی بیشتر وقت صرف کار کردن ، ممکن است رفقای خوب را بسیار عالی کرده باشد.
همانطور که هست ، مجریها به * Goodfellas * انرژی انکار ناپذیری می دهند ، تقریبا تمام نقایص آن را کاهش می دهد. طرفداران بازیگران خوب نیویورکی رفقای خوب را همه چیز خواهند بخشید: لیوتا ، دنیرو ، پسی ، سوروینو و لورین براکو حداقل کارشان را انجام می دهند. و شاید به همین دلیل است که فیلم بسیار دوست داشتنی است. شخصیت های رنگارنگی که با اجراهای عالی لنگیده اند سرگرم کننده هستند. اما ، به نظر من ، فضائل واقعیت سنجی نمی تواند بر آنچه که به یک داستان غیر 3 ساعته مربوط می شود ، غلبه کند.
دانلود فیلم GoodFellas 1990 (رفقای خوب) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
شاهکار مارتین اسکورسیزی در مورد هنری هیل (ری لیوتا) ، مردی که به امید حضور در اوباش بزرگ شد و او را گرفت اما جرم و جنایت به قول قدیمی ها جواب نمی دهد. GOODFELLAS یکی از بزرگترین فیلمهای اوباش ساخته شده است و بهترین فیلم دهه 90 و همچنین یکی از بهترین فیلمهای ساخته شده است. این مطمئناً به عنوان یکی از بهترین فیلم های ساخته شده در لیست من قرار می گیرد و هر بار چیزی را مشاهده می کنم که نمی توانم از درخشش روی صفحه نمایش شگفت زده شوم. به نظر می رسد که به نظر می رسد این یک فیلم نیست زیرا همه چیز از هر نظر بسیار عالی است و باور اینکه واقعی بودن آن تقریباً سخت است. حتی اگر همه چیز در رفقای خوب عالی است ، شکی نیست که هر اونس اعتبار متعلق به اسکورسیزی است.
تصاویر جنایی شگفت انگیزی وجود دارد که تا روزهای خاموش برمی گردد ، بنابراین کارگردان پشت این هشت بود توپ اما به جای اینکه فقط یک فیلم عالی را تحویل دهد ، او تمام کار خود را ادامه می دهد و واقعاً فیلمی را خلاف هر چیزی که قبلاً دیده ایم خلق می کند. نحوه فیلمبرداری از خشونت ، اوقات خوب و بد را نشان می دهد. همه چیز آنقدر بی عیب و نقص است که شما واقعاً فراموش می کنید در حال تماشای یک فیلم هستید چون مثل اینکه مگس روی دیوار باشید از نزدیک شاهد همه این موارد هستید. در حال حاضر عکس افسانه ای دوربین است که از رستوران عبور می کند ، نمره موسیقی فوق العاده ای دارد و البته خشونتی که واقعا شما را لرزاند. می توان ادعا کرد که ما این نوع داستان ها را بارها دیده ایم اما در اینجا آنقدر تازه است که نمی توانید احساس کنید انگار برای اولین بار آن را می بینید.
لحظات درخشان بسیاری در اینجا وجود دارد اما اعتبار ویژه باید به بیست دقیقه پایانی برسد که سرانجام هیل به دلیل همه داروها شروع به ترک خوردن می کند. ماهیت سریع این سکانس در بین عالی ترین فیلمبرداری است که می خواهید ببینید ، زیرا با تمام شدن آن فکر می کنید که شما هم مواد مخدر زیادی دارید. کار شگفت انگیز دیگری که اسکورسیزی انجام می دهد این است که شما را به وقایع زندگی این افراد بکشاند. اوقات خوب اوایل بسیار سرگرم کننده است که می توانید ببینید چرا کسی انتخاب می کند که در سبک زندگی زندگی کند. دوربین از ثبت این لحظات از جمله اوقات زیاد در کلوپ های شبانه با زنان و پول ابایی ندارد. با این حال ، اسکورسیزی همچنین منفی می زند وقتی همه چیز شروع به فروپاشی می کند و خشونت آنقدر تکان دهنده و وحشیانه است که می فهمید این سبک زندگی فقط یک طرفه به پایان می رسد و از این که درگیر آن نیستید سپاسگزار هستید.
یکی دیگر از مزایای مهم البته نمایش ها است. لیوتا در نقش هیل عالی است و به خصوص وقتی فکر می کنید که او باید فیلم را به بازیگران مشهورتر منتقل کند. من فکر کردم لیوتا نه تنها هیل جوان و پرانرژی را کاملاً میخکوب کرد بلکه او دیوانه دیوانه مواد مخدر را کاملاً بیرون کشید. دنیرو ، طبق معمول ، از نظر خود بسیار شگفت انگیز است زیرا او آتش و انرژی زیادی را به شخصیت وارد می کند و باعث می شود شما فقط با یک نگاه از او بترسید. جو پسی لیاقت اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل خود را دارد زیرا شکی نیست که وی یکی از بهترین نقش های شرور تاریخ فیلم را ارائه داده است. Lorraine Bracco و Paul Sorvino همچنین سایر بازیکنان پشتیبانی حتی در قسمتهای کمی نیز چشمگیر هستند.
GOODFELLAS بدون شک یکی از بزرگترین فیلمهای ساخته شده است و مانند همه آثار کلاسیک فیلمی است که هر سال بهتر می شود اسکورسیزی فیلمهای بسیار خوبی در کارنامه خود ساخته است و این مطمئناً در بین بهترین آنهاست.
دانلود فیلم GoodFellas 1990 (رفقای خوب) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
من مخالف فیلمهای گانگستری نیستم و دنیرو، لیوتا و پشی را دوست دارم... در حد اعتدال... پدرخوانده فیلمهای درخشانی بودند و بالاخره راهم را دیدم تا فیلم بدنام «رفقای خوب» را ببینم. من آن را نمی فهمم. من گرمای همه طرفداران را می گیرم و می دانم که تعداد زیادی از آنها وجود دارد... دوستان خوب در بهترین حالت متوسط بودند و صرفاً نگاهی ناپسند به یک اوباش از کودکی تا پایان او در اوباش با عملکردی مناسب اما فوق العاده بود. زبان بی رحمانه و خشونت. فکر می کنم در برخی محافل معادل یک فیلم عالی است، اما من به چیزهای بیشتری نیاز دارم. منظورم این است که حتی داستان هم عمق کمی دارد و کم و بیش یک قسمت گسترده از سوپرانوها بدون عمق شخصیت است. فکر میکنم پس از سالها هیپ فیلم و شنیدن فیلم «کلاسیک»، انتظارات زیادی داشتم، اما برای من، رفقای خوب به طرز آزاردهندهای با صدای بلند و ساینده اما با کارگردانی خوب اجرا میشد. اسکورسیزی می داند که چگونه از ابتدا تا انتها حماسه بسازد، شروع فیلم در دهه 50 و 60 و رساندن آن تا اواسط دهه 80 یک چالش است و او این کار را بی عیب و نقص انجام می دهد. دنیای زیرین، نور تاریک، حالات چهره همگی بسیار خوب هستند، اما متاسفانه داستانی بیهوده و شخصیتهای فرعی را در بر میگیرند.
در نهایت اکنون میدانم چرا ری لیوتا هنوز در اطراف است و هنوز هم قسمتهایی میکند، زیرا من همیشه او را در نقشها کمی نفرتانگیز میدانستم و من هرگز متوجه نشدم که او به تنهایی تیتر «رفقای خوب» بوده و در آن عالی است. با توجه به اینکه او راوی و محور فیلم است، شاید شخصیت او تنها شخصیت فیلم باشد. به طرز مشمئز کننده ای لیوتا در آن سال هیچ نامزدی دریافت نکرد که پوچ است زیرا اگر رفقای خوب لیاقت چیزی را داشت (که فکر نمی کنم چنین بود) نقش لیوتا همین بود. رابرت دنیرو معمولاً به عنوان سرفصل فیلم اعتبار میگیرد که کمی هم پوچ است. او ممکن است نام بزرگی برای فیلم باشد اما نقشش کوچک بود. او تا یک ساعت خوب در فیلم GoodFellas نقش مهمی ایفا نکرد و نقشش کم بود، اما او همچنان کلاس و سبک دنیرو خود را به گروه آورد. فکر می کنم بهتر بود روی شخصیت او و رابطه اش با شخصیت لیوتا تمرکز می کردند. آنها شیمی خوبی داشتند اما درست زمانی که می خواستی چیزهای بیشتری ببینی... آنها به سراغ چیز دیگری رفتند. جو پسی تامی دیویتو دیوانه و کاملاً مضطرب بود. بازی او در رفقای خوب افسانه ای است "اوه تو فکر می کنی من یک دلقک هستم؟" اما صادقانه بگویم او مسخره بود. عملکرد او صادقانه یا قابل باور نبود و کاملا آزاردهنده بود. او پر سر و صدا و ساینده بود و رگبار زبان های بیهوده اش در واقع باعث شد فیلم کمتر دیده شود و من مخالف استفاده از کلمات چهار حرفی در فیلم GoodFellas نیستم، اما او خیلی زیاد بود. لورین براکو در نقش قبل از سوپرانو خود در نقش همسر لیوتا، کارن، بسیار خوب بود که تقریباً در همه چیز با او میماند و نوسانات عاطفی قدرتمندی در طول فیلم دارد. پل سوروینو به عنوان رئیس خانواده اوباش، پائولی، خوب است، اما تاثیری نمی گذارد. شما واقعاً باور ندارید که کسی به او احترام بگذارد. او ساکت و آرام است و اساساً در طول بیشتر فیلم پنهان شده است. حداقل با پدرخوانده براندو او یک تصویر بود، یک نماد، چیزی که شما فقط از آن میترسیدید. همه بازیگران با هم به خوبی کار می کنند، اما شخصیت های آنها آنقدر ظریف نوشته شده اند که به هیچ وجه به جز برای جیمی کانوی لیوتا فکر نمی کنم.
من می دانم که من هستم. در اقلیت شدیدی که اینطور در مورد رفقای خوب صحبت می کنند و کارگردان مارتین اسکورسیزی برای بعضی ها مثل یک خداست، اما من استعدادی در رفقای خوب به نظر نمی رسید. اسکورسیزی استعداد خود را در The Departed نشان داد و بازیگران یک میلیون بار بهتر از Goodfellas بودند و مستحق تمام تحسینها بودند، اما من شخصاً فکر میکنم Goodfellas بیشتر یک فیلم اوباش مرد غیرمتفکر است که در آن وحشیانه و خونین میکشد و 1000 بار کلمه F را میشنود. خندهای کسلکننده ایجاد میکرد که انگار تماشاگران 10 نفر بودند. نه، من سعی نمیکنم به کسی توهین کنم، فقط از رفقای خوب به شدت ناامید شدم، پس از اینکه انتظار یک کلاسیک درخشان را داشتم، که میگویم دست پایین اینطور نیست. فکر میکنم اگر ژانر جنایی یا بیشتر درام گانگستری را دوست دارید، باید Goodfellas را ببینید، اما میتوانم به شما قول بدهم که خیلی بهتر از رفقای خوب متوسط و ضعیف است. 6/10
دانلود فیلم GoodFellas 1990 (رفقای خوب) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
روبرت دنیرو، ری لیوتا و جو پسی در رفقای خوب درباره اوباش و گانگسترها در «رفقای خوب» بازی میکنند. کارگردان مارتین اسکورسیزی که بر اساس کتاب پرفروش نیکلاس پیلگی ساخته شده است، تصویر واضحی از آنچه که بخشی از جرایم سازمان یافته است به بیننده ارائه می دهد.
رفقای خوب داستانی واقعی است که از نگاه هنری هیل روایت میشود، کسی که 25 سال از زندگی خود را از سال 1955 تا 1980 به عضویت اوباش گذراند تا زمانی که یک خبرچین شد و معامله کرد. با افبیآی برای سرنگونی و پشت میلههای زندان، رئیس اوباش، پل سیسرو، و همکار او، جیمی «آقا» کانوی. داستانی که فیلمنامه آن توسط اسکورسیزی و پیلگی مشترک نوشته شده است، داستان هیل را روایت می کند که چگونه او در 12 سالگی شروع به خدمت با اوباش کرد، زمانی که فکر می کرد یک گانگستر باشد، بهتر از اینکه رئیس جمهور ایالات متحده باشد تا زمانی که او شد. یک گانگستر تمام وقت که به همراه تامی دویتو و جیمی "آقا" کانوی در اخاذی، ربودن، دزدی، دزدی و قتل زمانی که بالغ شد درگیر بود. این نشان می دهد که او چقدر پول داشته است که باعث شده او و همسرش - کارن هیل - زندگی زناشویی خود را بسیار راحت، جذاب و پر زرق و برق کرده است. وقتی این خانواده های جنایتکار مجریان قانون زیادی را در جیب خود دارند و چقدر در جامعه آمریکا تأثیر گذاشتند تا اینکه در دهه 80 شروع به افول کردند و سقوط کردند و اف بی آی شروع به تشدید کمپین خود علیه اوباش و قرار دادن این اوباش کرد. زندان.
شکی نیست که ما فیلم فوق العاده ای داریم. دلایل زیادی پشت آن وجود دارد. اول اینکه، به تماشاگر تصویر واضحی از شیوه زندگی اوباش به ویژه زندگی جنایتکارانه که توسط هنری گفته می شود ارائه می شود. هیل. قطعاً قصد ندارد هیچ زرق و برقی را در سبک زندگی آنها قرار دهد زیرا به وضوح نشان می دهد که این شیوه زندگی با وجود پولی که آنها می توانند به دست آورند چقدر خشونت آمیز است. پسی در جایزه اسکار در این نقش، به پای عنکبوت شلیک میکند و بعداً پس از از دست دادن اعصابش با شلیک شش بار به سینهاش او را میکشد. همچنین نشان میدهد که آنها چقدر در زندگی روزمره خود مرتکب جنایت میشوند. علاوه بر آن، همچنین نشان میدهد که چگونه زندگی اوباش در طول دوره کاهش یافته است. سالهایی که از دهه 1980 شروع شد، زمانی که FBI با استفاده از پیشرفت فناوری که فدرالها بهویژه در تحقیق درباره اوباش از آن استفاده میکنند، اعضای اوباش را سرنگون کرد و آنها را پشت میلههای زندان قرار داد. این قطعا نشان می دهد که اوباش بر خلاف سال های شکوه خود از دهه 1950 تا 1970 دیگر تأثیر مشابهی ندارند و بیننده احتمالاً به طرز فکر هنری می خندد که گانگستر بودن بهتر از رئیس جمهور شدن ایالات متحده است. بسیاری خواهند دید که هنری خود تبدیل به یک رئیس جمهور شد. خبرچین افبیآی و حمایت از همکلاسیهایش در نهایت به جای گذراندن بقیه عمرش در زندان، مجازات سبکتری دریافت میکند.
گذشته از این دلایل، ما شاهد اجرای بسیاری از نمایشهای عالی از دی نیز هستیم. نیرو، لیوتا، سوروینو، براکو، که نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. و پسی، که برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. علاوه بر بازی، شاهد کارگردانی عالی از اسکورسیزی نیز هستیم که داستان را با سرعتی سریع روایت میکند و باعث میشود فیلمی 2 ساعت و 28 دقیقهای خستهکننده نباشد. و همچنین فیلمنامه ای فوق العاده از اسکورسیزی و پیلگی که بسیاری از صحنه ها را از زمانی که برای اولین بار در سال 1990 در سینماها نمایش داده شد، تا به امروز به یاد ماندنی کرده است. از زمانی که 27 سال پیش منتشر شد.
دانلود فیلم GoodFellas 1990 (رفقای خوب) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
توصیف درخشش خوب دوستان دشوار است. همانقدر که گاو خشمگین و راننده تاکسی خوب هستند، فکر می کنم «رفقای خوب» بهترین فیلم مارتین اسکورسیزی است و نمونه کتاب درسی یک کارگردان بزرگ در اوج استعدادش است. فیلم با انرژی و اشتیاق خام به صدا در می آید، فیلم فوق العاده کارگردانی شده است و سکانس پایانی چیزی از خیره کننده نیست. فیلمنامه همچنین با نقل قول های به یاد ماندنی عالی است، داستان هرگز کمتر از جذابیت نیست و موسیقی متن پاپ و راک برنده است. فیلمبرداری و جزئیات بی نظیر است و گروه بازیگران یکی از بهترین های فیلم هستند. جو پسی برای بازی خود برنده جایزه اسکار شد و به همان خوبی که او بود، کاملاً با رابرت دنیرو و ری لیوتا مطابقت دارد. در مجموع، بدون توجه به زمان، روز، هفته یا سال، فیلمی درخشان و کلاسیک فوری است. 10/10 بتانی کاکس
دانلود فیلم GoodFellas 1990 (رفقای خوب) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
اگر میتوانستم از یک کلمه برای توصیف «رفقای خوب» مارتین اسکورسیزی استفاده کنم: بیارزش بود.
برداشتی سورئال و عمیقاً شگفتانگیز از زندگی هنری هیل که به مدت سه در گروه اوباش شرکت داشت. دهه ها و ظهور او در طول زمان (و کتاب نیکلاس پیلگی "Wiseguy").
هیچ لحظه ای در فیلم GoodFellas وجود ندارد که در آن لحظه ای از دست نرود، شما فقط می توانید با فضای آن دوره زمانی بسیار واقعی به نظر می رسد.
بازی های رفقای خوب به سادگی آن را به یاد ماندنی تر می کند و اینکه چگونه شخصیت ها در اینجا به ویژه توسط ری لیوتا، رابرت دنیرو، جو پشی (Joe Pesci) به تصویر کشیده می شوند. که برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد) و پل سوروینو باورپذیر هستند و به راحتی می توان فهمید که آنها یک خانواده بودند، بسیار نزدیک و نزدیک به هسته. همچنین، اینکه چگونه مارتین اسکورسیزی، کارگردان، به فیلم اجازه میدهد تا سرعت خود را به نمایش بگذارد و تماشاگر را از آنچه اتفاق میافتد بیدار نگه دارد، شایسته تقدیر است.
نظرات کاربران
برای ثبت نظر ابتدا وارد اکانت خود شوید.