یک تکنیک نو ظهور در علم پزشکی، به یک مامور مخفی اجازه می دهد تا ظاهر خود را بطور کامل شبیه یک تبهکار مشهور کرده و از این راه در گروه او نفوذ کند…
به منظور اجرای عدالت علیه یک تروریست و جنایتکار مطرح به نام «کاستر تروی»، یک مامور سازمان FBI به نام «شان آرچر» به صورت تمام وقت به دنبال دستگیری «تروی» است اما رخ دادن یک اتفاق، سبب میشود که همه چیز کاملا بهم بریزد و جای این دو شخصیت با یکدیگر عوض شود تا اینکه...
چهره ی جانی هوشمند، «کاستور تروی» (کیج)، به سر «شان آرچر» (تراولتا)، مأمور FBI، پیوند زده می شود تا پلیس به جای بمبی ساعتی که می تواند تمامی شهر لس آنجلس را نابود کند پی ببرد. اما پس از عمل، «کاستور» به هوش می آید و پزشکان را مجبور می کند تا چهره ی «آرچر» را به سر او پیوند بزنند...
شان آرچر ، یک نماینده اف بی آی بسیار سخت و سخت ، هنوز برای فرزند مرده خود مایکل غمگین است. آرچر معتقد است که قاتل پسرش دشمن قسم خورده او و یک جنایتکار بسیار قدرتمند ، کاستور تروی است. یک روز ، آرچر سرانجام کرچر را به ثمر رساند ، با این حال ، مبارزات آنها باعث خنک شدن تروی شد. در حالی که آرچر بالاخره از تصرف دشمن خود به راحتی نفس می کشد ، می فهمد که تروی بمبی را کاشته است که کل شهر لس آنجلس و همه ساکنان آن را ویران می کند. متأسفانه تنها شخصی که موقعیت آن را می داند ، برادر کاستور ، پولوکس است و او از صحبت کردن امتناع می ورزد. راه حل ، پزشک عمل ویژه ای است که می تواند صورت افراد را قطع کند و می تواند صورت فرد را بر روی شخص دیگری قرار دهد
تغییر چهره فیلمی اکشن و علمی تخیلی به کارگردانی جان وو است. در تغییر چهره بازیگرانی همچون جان تراولتا و نیکلاس کیج ایفای نقش کردهاند. یک تکنیک نو ظهور در علم پزشکی، به یک مامور مخفی اجازه می دهد تا ظاهر خود را بطور کامل شبیه یک تبهکار مشهور کرده و از این راه در گروه او نفوذ کند…
برای خنثی کردن یک توطئه تروریستی، شان آرچر، مامور افبیآی، هویت جنایتکار کاستور تروی را که پسرش را از طریق جراحی پیوند صورت به قتل رساند، به دست میآورد، اما کلاهبردار پیش از موعد از خواب بیدار میشود و قول انتقام میدهد.
دانلود فیلم Face/Off 1997 (تغییر چهره) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
"چهره / خاموش" یک فیلم اکشن علمی-تخیلی محصول سال 1997 به کارگردانی جان وو با بازی جان تراولتا و نیکولاس کیج است. علی رغم نگرانی من از اینکه فیلم می تواند به دلیل کارگردانی اش وحشتناک باشد ، از نتیجه گیری مثبت تعجب کردم. جان وو ممکن است در گذشته فیلم های مناسبی ساخته باشد ، اما تاکنون ، من بسیاری از آنها را ندیده ام و تاکنون ، آنها همیشه متوسط و وحشتناک بوده اند. هنگامی که او مار در حال ضربه زدن به ژان کلود ون دام را در فیلم Face/Off "هدف سخت" لذت بخش و در عین حال انکار ناپذیر کارگردانی کرد ، هنوز قابل قبول بود ، اما هر آنچه را که در هنگام انجام دومین سفر "ماموریت غیرممکن" انجام داد ، برای همیشه اثبات عدم کفایت او خواهد بود. من هرگز طرفدار سبک کارگردانی او نبودم که بیشتر شامل ویرایش سریع ، عکس های آهسته حرکت و گنجاندن نوروتیک کبوترهای سفید باشد. روشهای وی بدیهی است که از سینمای چین تأثیر پذیرفته و بسیار مثر است و در مقابل هالیوود واکنش خوبی نشان نمی دهد. خوشبختانه سرانجام شاهد فیلمی شدم که در آن این فرمول غیرمعمول (حداقل تا حدی) کار می کند. تغییر چهره در نقش های اصلی خود دارای دو سوپراستار است که در واقع توانایی بیش از آنچه مردم به آنها اعتبار می دهند را دارد. البته ، هر دو در گذشته خود فلاپ های عظیم داشتند و امروزه در مقایسه مستقیم با سوپراستارهای زمان ما در پس زمینه رانده می شوند ، اما فیلم های کافی وجود داشته است که توجیه کند آنها را افسانه می نامند - و من فکر می کنم آنچه که آنها در اینجا به دست آورده اند کاملا دست کم بازیگری. تراولتا مامور مخفی آشفته را تقلید می کند که تمام زندگی خود را وقف ردیابی قاتل پسرش و تروریست کاستور تروی کرد که بدنام وی توسط کیج به تصویر کشیده شد. نقش ها و روابط آنها تصویری کلاسیک و کلیشه ای از خیر و شر است و همه چیز آنقدر فوق العاده اغراق شده است که تقریباً شبیه کاریکاتور به نظر می رسد. در مورد آرچر ، هنوز قابل تحمل است و اغراق آمیز نیست ، اما نیک کیج در تغییر چهره به معنای واقعی کلمه بدون صحنه است و احتمالاً یکی از عجیب ترین بازی های کل زندگی حرفه ای اش را ارائه می دهد. اتفاقاً ، از صحنه ای که او ، به عنوان یک نائب لباس پوشیده ، سرش را به ملودی دوست داشتنی یک گروه کر مسیحی بر سکانسی که کتش وقتی از ماشین خارج می شود و برادرش را ملاقات می کند ، در باد تکان می دهد ، محکم می کند. در مواردی که او مانند دیوانه لبخند می زند ، ما اتهام متمرکز جنون کاجی را دریافت می کنیم. این حتی در مورد کار بازیگری مبتکرانه نیست که شایسته شناخت بیشتر است ، زیرا همانطور که از عنوان نشان می دهد ، دو شخصیت اصلی نقش خود را در این روند عوض می کنند. نکته شگفت انگیز این است که آنها به سادگی نقش های یکدیگر را بازی نمی کنند بلکه همبازی های خود را در نقش خود به تصویر می کشند. بعد از اینکه آنها دیدگاه های خود را عوض کردند ، به معنای واقعی کلمه می توانید احساس کنید که چگونه آنها هنوز شخصیت اصلی خود هستند ، فقط این که ظاهر بیرونی آنها متفاوت است. تراولتا فوق العاده از دیوانگی و خنک بودن تروا استفاده کرد ، در حالی که کیج با شکوه و عظمت موفق به انتقال سودا و آسیب پذیری می شود که شخصیت آسیب دیده حریف خود را مشخص می کند. ممکن است زیاد به نظر نرسد اما با توجه به اینکه این یک عامل حیاتی در کل داستان است ، کاملاً لازم بود که این موضوع به خوبی کار کند و فیلم در واقع این را تضمین می کند. این جراحی خود جنبه علمی-تخیلی را به نمایش می گذارد و حتی اگر انجام چنین کارهایی به چنین روشی نیز غیرممکن باشد ، بسیار حیرت انگیز بود که ببینیم فیلم چگونه همه مراحل داستانی خود را در یک سطح کاملاً شگفت انگیز توضیح می دهد . همچنین ، حتی اگر بیشتر عکسها فقط نتایج یا تصاویر ضمنی را نشان دهند ، تأثیرات کاملاً ناخوشایند ، واقع گرایانه و یادآور کاری است که جوکر در یک داستان بدنام انجام داده است. صحبت از هوشمند بودن ، داستان کلی باهوش تر از حرکت اکشن معمول بود و حتی اگر "Citizen Kane" فیلم های اکشن نبود ، ترکیبی از عناصری بود که باعث جدا شدن آن از فیلم رایج ژانر شد. برخلاف اکثر آن فیلم ها ، این فقط یک مونتاژ از صحنه ای از تیراندازی های بی خرد و انفجارهای پشت سر دیگری نیست ، بلکه یک تریلر جنایی است که وجود خود را بر اساس دشمنی بی سابقه دو لید خود بنا می کند. در عین حال ، حتی برخی از عناصر دراماتیک را دارد ، مانند فاجعه خانوادگی آرچر ، موقعیت های مشکل ساز از نزدیکترین حالت به تروا یا حتی برجسته ترین جنبه بحران وجودی که هر دو به تدریج در حالی که بیشتر خرج می کنند ، از آن رنج می برند. زمان در بدن کینه توزی آنها. همه آن جنبه های عمدتاً ضمنی و در عین حال مرتبط ، وزنه متقابل استقبال از سکانس های اکشن سخت است که به طور ریتمیک در کل فیلم پخش می شوند. در حالی که آنها چنین رقص رقص نوآورانه ای ندارند و بیشتر در حد تکرار شدن تعادل دارند ، اما هنوز هم در خدمت هدف خود هستند. تنها جنبه تقصیر در مورد این سکانس ها این است که چگونه در چندین مورد می توان از تارنمای ایمنی خدمه بدلکاری دیدن کرد و اینکه چگونه مردان بدلکار کیج و تراولتا ظاهراً هیچ شباهتی به همتای خود ندارند. این ممکن است یک مسئله جزئی باشد و هیچ ارتباطی با آن نداشته باشد ، اما وقتی این اتفاق بیش از یک بار رخ می دهد ، ناخواسته باعث می شود ارزان به نظر برسد و از همه مهمتر کاملا مضحک است. تنها مشکل جدی که با تغییر چهره دارم ، طولانی بودن و گام برداشتن است. تقریباً با دو ساعت و نیم طولانی ، بعضی اوقات بسیار طولانی و از نظر روایت نامتعادل بود. به عنوان مثال ، در یک سکانس که به نظر می رسید آخرین تیراندازی است ، احساس می کردم که این درگیری آب و هوایی خواهد بود ، اما متوجه شدم که تغییر چهره سه چهارم ساعت دیگر ادامه خواهد داشت. در پایان ، آن همه چیز را که پیش فرض جالب آن ارائه کرده بود خرد کرده و همچنان ادامه دارد. قطعاً از یک روایت کوتاه تر و کوتاه تر سود می برد. علاوه بر این ، پایان نیز جنبه دیگری بود که با نارضایتی روبرو شدم. گذشته از سکانس تعقیب قایق تندرو ناخواسته مسخره ، من یک جنبه اساسی را کاملاً گیج کردم: چگونه پلیس و همکاران آرچر ناگهان از عملیات مخفی و اینکه او در بدن دشمنش است ، مطلع شدند ، با توجه به اینکه هرکسی که از گفته می شود که این کار مرده است (همانطور که تروی چندین بار گفت)؟ فقط به این دلیل که وی این واقعه را به همسرش گفته است ، یک غیرنظامی بدون قدرت و اعتبار؟ این راحتی داستان طعم تلخی برای آن داشت ، اما تنها چیزی که در این مورد وجود نداشت. در صحنه آخر ، جایی که تراولتا سرانجام صورت خود را به عقب برگرداند ، او به خانه می آید ... با پسر تروی که قول داد از او مراقبت کند. حتی اگر این یک حرکت شیرین و یک پایان خوشبخت کننده قلب باشد ، با این حال او به نوعی جایگزین پسر متوفی خودش می شود ، اما همچنین ملایم باعث آزار می شود. نمی توانم انکار کنم که واقعاً برایم کمی عجیب بود. در مجموع ، این کلاسیک دهه نود با سهولت مقدماتی بلندپروازانه روبرو می شود و تجربه ای شایسته را ارائه می دهد که با بازی بسیار کم ارزش و هوشمندانه بازیگران اصلی آن تراولتا و کیج تعریف می شود. حتی اگر از نظر روایی و با شیرین کاری ها چند نقص داشته باشد ، می تواند تبدیل به یک تلنگر اکشن شود که با هوشمندی اجرا می شود و از فیلم اکشن متوسط آن دهه برتر است و یک مورد نادر است که سبک کارگردانی و کبوتر وو را القا می کند ممکن است در هالیوود کار کند. بدون شک یکی از فیلم های بهتر هر یک از بازیگران و نقشی نمادین از نیکلاس کیج ، مردی با وزن غیر قابل تحمل استعدادهای عظیم. امیدوارم که او همچنان در آینده حمل آن را انجام دهد و با وجودش تجارت را غنی کند. خدا نیکولاس کیج را بیامرزد.
دانلود فیلم Face/Off 1997 (تغییر چهره) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
نه ، جراحان نمی توانند صورت شما را کنده و بر روی شخص دیگری پیوند بزنند مانند آنچه که با جان تراولتا و نیکولاس کیج در "Face / Off" ، یک تریلر جنایی تحریک آمیز و فشار قوی انجام می دهند. ممکن است جراحان در نهایت این عمل را کامل کنند ، اما در حال حاضر این کار غیرممکن است. فقط به این دلیل که جراحان واقعی نمی توانند صورتهایشان را برش بزنند و بر روی افراد دیگر سیلی بزنند ، با این وجود نیازی به جلوگیری از همتایان هریوود نیست. تعویض چهره یک پیش فرض فیلم جسورانه را ایجاد می کند ، به ویژه هنگامی که نقش اصلی در دوئل خیره کننده و خیره کننده و گلوله های قهرمانان قهرمان مشهور اکشن هنگ کنگ ، جان وو را بازی می کند. اگر تریلر ژان کلود ون دام "سخت هدف" یا حماسه قبلی تراولتا "پیکان شکسته" را دیده باشید ، وو ویرایش کرده اید. اگر هرگز کلاسیک های ویدئویی فوق العاده شارژ وو مانند "قاتل" ، "یک فردا بهتر" و "سخت جوشیده" را اجاره نکرده اید ، از زمان خروج "مایامی معاون" از شبکه های تلویزیونی جالبترین هیجان ها را از دست داده اید.
نیکلاس کیج به عنوان یک تروریست دیوانه وار شرور Castor Troy انتخاب شده است. تروی عامل فدرال شان آرچر (جان تراولتا از فیلم "Broken Arrow") را شلیک می کند ، اما گلوله او از آرچر عبور می کند و پسر کوچک آرچر مایکل را می کشد. آرچر جنگ صلیبی خود را برای تصرف Castor Troy قرار داده است. شش سال بعد ، آرچر از پس او برمی آید. کاستور به تازگی بمبی را با طاعون نصب کرده است که "این بدتر از سندرم جنگ خلیج فارس است." قبل از اینکه کاستور بتواند پرواز کند ، یک گروه ویژه از هلی کوپترها ، اتومبیل ها و تیراندازهای SWAT در فرودگاه جمع می شوند. این صحنه خاطرات فیلم باند "مجوز کشتن" را تداعی می کند. مانند شرور باند ، کاستور جت خود را متوقف می یابد و بانک های فدرال بر سر آن غرق می شوند. او موفق می شود قبل از اینکه در ناحیه کشنده تونل باد گیر بیفتد ، چند نفر را بکشد.
همه شان آرچر را تشویق می کنند. کاستور در کما دراز کشیده است ، در حالی که برادرش پوللوکس تروی (الساندرو نیوولا در یک اجرای موثر) در زندان می پوسد. وقتی Fed ها هواپیمای Troy را بازرسی می کنند ، دیسک رایانه ای را پیدا می کنند و با بمب آشنا می شوند. درست زمانی که آرچر فکر کرد عبور از خیابان امن است ، BOOM! یک نوار اولیه از همدستان کاستور تروی تاریخ می دهد ، اما پولوس از گفتگو امتناع می ورزد. حداقل برای هرکسی غیر از برادرش کاستور. این زمانی است که یک کیسه سیاه ، فوق العاده مخفی نصب می شود. هولیس میلر (CCH Pounders از "RoboCop 3") آرچر را ترغیب می کند که لیوان ها را با Troy عوض کند. آرچر با شبح طاعونی ویرانگر در لس آنجلس موافقت خود را با طرح شرورانه اعلام کرد.
فیلمنامه های مبتکر مایک ورب و مایکل کالری در مورد پوچی ها بسیار زیاد با همان بی احتیاطی رها می شوند که برخی از رستوران های فست فود در آنجا انباشته می شوند کاهو ، ترشی و گوجه فرنگی "چهره / خاموش" هنگامی که پسر خوب باید آنقدر مخفی بماند خودش را از طرح خوب فرسوده دور می کند که تنها افرادی که می توانند به او کمک کنند اولین کسانی هستند که شرور قاتل می شوند. اگر برت رینولدز را در "رعد و برق سفید" جوزف سارجنت (1973) یا پاول نیومن در "مرد مک کینتوش" (1973) به قلم جان هاستون یا جانی دپ را در "دونی براسکو" ساخته اخیر آل پاچینو دیده اید ، مبانی طرح. "Face / Off" یک تریلر باورنکردنی است که خودش را با واقع گرایی می پوشاند. حتی اگر نیمی از چیزهای "Face / Off" نتواند اتفاق بیفتد ، کارگردان جان وو آن را مرحله بندی می کند تا نه تنها از نظر تصویری بلکه از نظر بصری جلوه ای داشته باشد. این ایده که جان تراولتا و نیکولاس کیج می توانند اجساد را عوض کنند ، ذاتی باهوش اما دور از ذهن است. بنابراین سازندگان فیلم به تمایل مخاطب اعتماد می کنند. البته تراولتا نمی تواند چیزی شبیه کیج شود. اما جالب است که ببینیم شخصیت های آنها در این تجربه خارج از بدن چگونه تغییر می کنند. و سازندگان فیلم وقتی صحنه جراحی را شامل می شوند که ادای احترامی به آن فیلم های ترسناک قدیمی Hammer است وقتی دکتر فرانکنشتاین همه چیز را در یک مخزن ماهی غوطه ور می کرد ، یک گام فراتر می روند! اگر فیلم هایی را دوست دارید که قهرمانان وقت زیادی را صرف خرید و فروش عکس با یکدیگر می کنند ، "Face / Off" باید کالیبر مناسب شما باشد. زرادخانه اسلحه چشمگیر است. به خصوص مهاربندی کاستور تروی از تپانچه های اتوماتیک روکش طلا. Werb و Colleary وندتا را بین Archer و Troy در یک سری تیراندازی های شعرآمیز شاعرانه که شبیه یک ولخرجی سرجیو لئونه است ترسیم می کنند. گلوله ها را پس از تخلیه می بینید که از بشکه خارج می شوند. هر زمان که به نظر می رسد طرح آن تمام می شود ، "Face / Off" یک یا دو انفجار مهمات را در یک درگیری مسلحانه شل می کند. می توانید بارگیری نمای نزدیک را مشاهده کنید. هر بار که گلوله ای به هر چیزی اصابت می کند ، هر آنچه که اصابت می کند به درون چشمه ای از خرده ریزها فوران می کند. و سپس شما باید دوربین هایی را ببینید که در همه این ضرب وشتم ها با افراد بدلکاری که تکان می خورند و غلت می زنند ، پوسته های پوسته پرواز می کنند و بچه ها از گلوله ها دور می زنند. وو با کمال تعجب خون و خونریزی را به حداقل می رساند.
قهرمانان و شرور در "Face / Off" می خواهند یکدیگر را نابود کنند. آرچر قهرمان پیکان مستقیم است و تروی شخصیت شرور است. این یک نمونه کلاسیک از مبارزه بین خیر و شر است. همانطور که شرور می روند ، Troy برای مغز مغز است. او شر را به روشی بدخیم و بدخیم می چکد. او برای سرگرمی و سود خود از خشونت لذت می برد. "Face / Off" با این تصویر کمی دست و پا می زند ، به جز جایی که تروی با بستن مداوم کفش های خود نگرانی خود را نسبت به برادر کوچکتر خود Pollux نشان می دهد. هنگامی که کاستور به موفقیت خود می رسد ، شما می خواهید تشویق کنید زیرا او با ضخیم شدن طرح به طور فزاینده ای لزج می شود.
جان تراولتا بین عبارات فشرده خشم و نمایش روحیه جستجو می کند. او اجازه می دهد تعهد خود به قانون او را فراتر از آن سوق دهد. قهرمانی او غم و اندوه برای پسر مرده و آرزوی او برای کشتن کاستور آلوده است. این یکی از نمایش های سمی تر تراولتا است ، خصوصاً وقتی شخصیت کاستور را به خود جذب می کند.
زندان زیر دریا در "Face / Off" مستقیماً بیرون از یک فیلم علمی تخیلی است و نکته ظریف دیگری درباره اینکه جان کارگردان چیست اگر او در هنگ کنگ می ماند با او روبرو می شد. در این زندان که از فولاد ساخته شده است ، محکومان از چکمه های استیل استفاده می کنند. وقتی شورش درمی گیرد ، نگهبانان چکمه های محکومین را مغز بزرگ می کنند و آنها را با محصولات گاو محکم می کنند. نمادگرایی "Face / Off" اساسی است. وو به ما نشان می دهد که کمی خیر و شر در همه ما وجود دارد.
دانلود فیلم Face/Off 1997 (تغییر چهره) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
آینه جادویی روی دیوار، آیا تغییر چهره اکشن در چهره شما از همه زیباتر است؟ نه واقعا. بیشتر اوقات به خاطر حرکات زبونی از روی صورتم می خندیدم. نباید با سریال Face/Off، مسابقه واقعیت گریم-F/X در کانال SyFy اشتباه گرفت. فیلم Face/Off بیشتر شبیه به فیلمی است که از ذهن خارج میشود. تغییر چهره فرضی احمقانه به کارگردانی جان وو، داستان یک مامور افبیآی، شان آرچر (جان تراولتا) را روایت میکند که مخفیانه میرود و هویت یک تروریست بیرحم به نام کاستور تروی (نیکلاس کیج) را برای خنثی کردن تهدید بمبگذاری تروریستی به خود میگیرد. به زودی، زمانی که همان جنایتکار با همان روش، یک عمل جراحی پیوند صورت، خود را به عنوان پلیس جعل می کند، نقشه نتیجه معکوس می دهد. حالا، این به آرچر بستگی دارد که ثابت کند که او آرچر واقعی است و از دزدیدن زندگی کاستور جلوگیری کند. بدون اینکه فیلم را خیلی اسپویل کنیم، فیلم مملو از کلیشههای خستهکننده کارگردان وو است، مانند استفاده بیش از حد از کبوترها و سکانسهای اکشن Gun Fu. دیدن اینکه تراولتا و کیج هر کدام در نقش دو شخصیت متفاوت بازی میکنند، لذت بخش است که هر دو بازیگر را به قهرمان و آنتاگونیست تبدیل میکند. به نظر من بازی نیکلاس کیج از بازی جان تراولتا در این زمینه بهتر است. کیج به عنوان یک بازیگر خوب در بسیاری از فیلمهای خوب در گذشته اعتبار زیادی کسب کرده است. اما با پیدایش اینترنت، مردم متوجه ویدیوهای تلفیقی از بازیگری کیج شدند که دیوانگی خاصی را به نمایش گذاشت. تراولتا زیاد نیست. در تغییر چهره کیج در صحنه های خاصی کاملا دیوانه می شود. بازی این دو کمی زیاده روی بود، اما این یکی از جذابیت های فیلم است. شخصیت های زن از بدترین آثار نوشته شده اند. جوآن آلن در نقش همسر آرچر، ایو افتضاح است. او قرار بود پزشک شود، اما نمی تواند بگوید که آرچر با شخص دیگری جایگزین شده است. او همسر است، فکر میکنم تمام جزئیات بدن شوهرش را بداند. او باید آزمایش خون میداد تا ثابت کند که او نیست. راستش را بخواهید، چگونه تروی متوجه نشد که یک سوزن برای آزمایش خون در او گیر کرده است؟ آیا او احساس درد نمی کند؟ به هر حال، او حقیقت را کشف می کند و برای همیشه منتظر می ماند تا در مورد آن به مردم بگوید و باعث مرگ و آشفتگی بیشتر می شود. بهترین شخصیت نوشته شده نیست. بخشهایی در فیلم Face/Off وجود دارد که باعث میشود سرتان را خارانید، گیجکننده، مثل اینکه کاستور تروی چگونه است، به سختی پیدا میشود. او قرار بود مخفی ترین تروریست تاریخ باشد، با این حال او یک جت شخصی، لباس های زیبا و اجاره ماشین گران قیمت دارد. یکی دیگر از لحظات WTF صحنه کر کلیسا در مرکز همایش لس آنجلس است. چرا آنها آنجا هستند، و چگونه کاستور تروی با دست زدن به یکی از دختران گروه کر، در حالی که لباس کشیش پوشیده بود، خلاص شد؟ بنابراین، او در مورد دست زدن به این دختر گروه کر مشکلی ندارد، اما به کتک زدن دوست پسر دختر آرچر کمک کنید وقتی او کمی نسبت به جیمی (دومینیک سواین) حساس شد. این منطقی نیست!؟ همچنین، آیا تروی اوایل فیلم نگفت و جیمی را به صورت پدرش تهدید به تجاوز کرد. این کمی عجیب بود. من باید از این موضوع انتقاد کنم که فیلم شخصیت شرور را دوست داشتنی تر از قهرمان داستان می کند. عجیب است که شرور پدری بهتر از قهرمان واقعی می سازد که هرگز آنجا نیست. قهرمان داستان برای خانواده اش کمی ترسناک تر از تروی به نظر می رسد. او اعصاب این را دارد که پسری را بپذیرد که آینه بچه مرده اوست بدون اینکه همسرش بداند. سپس آن دست ناهنجار را به صورتش میمالد. ناراحت کننده است جای تعجب نیست که چرا جیمی اینقدر بهم ریخته است. تغییر چهره واقعاً در فرضیه علمی تخیلی خود دیوانه می شود، علیرغم اینکه فیلم در سال 1997 ثابت شده است. جراحی صورت در سرزمین علمی تخیلی کمی وجود دارد. نپرسید با وجود سوختن مؤسسه والش، چگونه عمل جراحی برای قهرمان، در پایان، معکوس می شود. هرگز توضیح داده نشده است. من دوست دارم که چگونه موسسه والش هیچ امنیتی ندارد، فقط در صورتی که کاستور تروی بیدار شود. من حتی شوخی هم نمی کنم: آنها کاستور تروی را بدون هیچ امنیتی و یا بدون امنیت ترک می کنند و او را در اکثر قسمت های اول فیلم تماشا می کنند. صحبت از امنیت آن حداکثر زندان دکل نفتی مخفی با فناوری پیشرفته که Archer-as-Castor Troy به آن فرستاده می شود، بسیار سورئال است. استفاده مجدد از وسایلی مانند درمان شوک الکتریکی و چکمه های مغناطیسی فیلم Super Mario Bros در سال 1993! بیا دیگه! اکشن یک ضربه است تا از دست دادن. خیلی سرگرم کننده بود. من ایستادگی مکزیکی در کلیسا را دوست دارم، بسیار جالب بود. من ایستادگی مکزیکی در کلیسا را دوست دارم، بسیار جالب بود. اکشن Gun Fu واقعا کار کرد. با این حال، مواردی از دست داده بودند، من دوست دارم که چگونه بدلکاری دوبل می شود، هیچ شباهتی به بازیگران واقعی نداشته باشید، در طول برخی از صحنه های اکشن یا اینکه چگونه فردی که به وضوح به گردنش شلیک شده است، می تواند به خوبی صحبت کند. برای یک فیلم خیلی احمقانه، صحنه های خوب زیادی وجود داشت. صحنه آغازین نمونه خوبی از این موضوع است، جایی که تروی سعی می کند به آرچر شلیک کند اما به جای آن پسر آرچر را می کشد. به اعتبار این فیلم، این صحنه بسیار دراماتیک و احساسی است. جان تراولتا توانست دامنه احساسی بیشتری از خود نشان دهد. به نظر می رسد که فیلم سعی کرده است با مضامین بزرگتری مانند ارجاعات مسیح پیش برود. دیگری برادری است که از اساطیر یونانی استفاده می کند. کاستور و پولوکس برادران دوقلوی هلن تروی بودند که صورت فلکی جوزا را تشکیل میدهند که در طرف مقابل آسمان شب از کماندار کماندار قرار دارد. صدای موسیقی اکثرا خوب بود. من موضوع اصلی را دوست دارم. من از استفاده از "جایی بر فراز رنگین کمان" برای بازی بر سر یک درگیری با اسلحه بیزارم. کمی گیج کننده بود به طور کلی: من تصدیق میکنم که نازک بودن چیزی است که فیلم را بسیار سرگرمکننده میکند. فقط جان وو و این دو بازیگر منحصربهفرد، کیج و تراولتا میتوانستند کاری به این بزرگی انجام دهند. فیلم عالی برای تماشا فیلم پاپ کورن خوب برای فرار از واقعیت
دانلود فیلم Face/Off 1997 (تغییر چهره) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
فیلمی درباره یک مسابقه هاکی، این نیست.
«Face/Off» محصول 1997، سومین (و تا به امروز، موفقترین) فیلم آمریکایی از کارگردان اکشن هنگکنگ، جان وو، همه چیز است. یکی از طرفداران کارهای آسیایی Woo احتمالا می تواند امیدوار باشد. این یک حماسه با صدای بلند، سریع و تماشایی خشن است که توسط یک صنعتگر چیره دست ساخته شده است. و حتی با این سومین فیلم بلندپروازانه آمریکایی، کاملاً با کارهای هنگکنگی کارگردان برابری میکند و به راحتی یکی از بهترین فیلمهای حرفهای او است.
وو در آسیا نامی برای خود دست و پا کرد. بهعنوان کارگردان فیلمهای اکشن فوقالعادهای مانند «قاتل» (1989) و «سخت جوشانده» (1992)، جایی که او نوعی هنری از بازی با تفنگ دوتایی و اکشن ساخت. بهشون شلیک کن. شما اقدام می خواهید؟ جان وو مرد شماست که باید پیشش بروید. او اولین فیلم آمریکایی خود را با ژان کلود ون دام در "هدف سخت" (1993) ساخت و در سال 1996 با "پیکان شکسته" آن را دنبال کرد. اکنون در "روی/خاموش" هستیم.
"Face/Off" با بازی F.B.I لس آنجلسی جسور و بی باک. ماموری به نام شان آرچر (جان تراولتا)، که در شش سال گذشته پس از کشتن پسر جوان آرچر، در رد پای تروریست روانی آزاد، کاستور تروی (نیکلاس کیج) بوده است. بنابراین وقتی آرچر سرانجام تروی را (که در نتیجه به کما میرود) در 20 دقیقه ابتدایی فیلم دستگیر میکند، آرچر فکر میکند که این آخرین دشمن اصلی اوست.
اما البته تمام نشده است، نه با یک ضربه از راه دور فیلمنامه نویسندگان مایک وب و مایکل کولیاری به ما یک توپ منحنی را به شکل چیزی که از یک رمان پزشکی علمی تخیلی نوشته شده است به ما پرتاب می کند: برای نجات لس آنجلس از نابودی بیولوژیکی، آرچر باید دشمن او شود و مکان محموله بیولوژیکی گفته شده را بیاموزد. . آرچر هویتهای فیزیکی خود را با تروی بو مبادله میکند و تحت یک عمل جراحی رادیکال قرار میگیرد تا پولوکس (الساندرو نیوولا) برادر کوچکتر جامعهشناس تروی را وادار کند که کالا را کنار بگذارد. یک F.B.I مرد، شغلی که به آن عشق می ورزد و با شادی از آن سوء استفاده می کند، و حتی با همسر نادیده گرفته شده آرچر، ایو (جوان آلن) و دختر جیمی (دومینیک سواین) راحت می شود. اولین اقدام او این است که تمام شواهدی را که هویت واقعی هر مردی را ثابت میکند، از بین ببرد و ظاهراً راهی برای معکوس کردن رویهها باقی نگذاشته است، وقتی که همه افراد درگیر در این مأموریت را میکشد (به هر حال او چقدر بیمار و پیچیده است؟). برنامه بعدی او این است که به طور سیستماتیک متحدان قدیمی خود را برای محافظت از خود و برادرش از بین ببرد. در این بین، آرچر (در نقش کاستور) در یک زندان فدرال که کنوانسیون ژنو از وجود آن اطلاعی ندارد رها میشود و باید راهی برای شکست دادن دشمن خود یکبار برای همیشه پیدا کند، حتی اگر واقعاً به این معنی باشد. تبدیل شدن به او، و استفاده از دوستان قدیمی تروی به نفع خود. میخواهید درباره بحران هویت صحبت کنید؟
10 سال پس از اکران، تغییر چهره همچنان به همان اندازه بالهای و پرانرژی، پر اکشن و هیجانانگیز است که سالها پیش بود. جان تراولتا و نیکلاس کیج بهعنوان قهرمان کامل و شرور کامل در یکی از داغترین فیلمهای اکشن آن سال انتخاب شدند. تنها مشکل این است که هر دو بازیگر از تغییر نقشها و بازی کردن با یکدیگر در یک جنگ خون شریرانه لذت میبرند، اگرچه به نظر میرسد که تراولتا در اینجا بیشترین لذت را میبرد و کیج را کمی سخت میگذاشت تا در حاشیه بماند. قهرمان تراولتا با موفقیت خود در فیلم Face/Offهایی مانند «داستان عامه پسند» (1994) و «ترک لاسوگاس» (1995)، از بازی آدم بد کیج لذت میبرد (حتی اگر کیج کیج باشد و تراولتا تراولتا باشد - هرکدام فقط برای 20 دقیقه) . به طور سردی سادیست و بیش از حد/شجاع و مصمم، میتوانید تشخیص دهید چه کسی چیزها را بیشتر دوست دارد.
صحنههای اکشن فیلم، که تعداد زیادی از آنها وجود دارد، جایی است که «Face/Off» عمدتاً در آن برتری دارد. . وو بیشتر ذوق و شوق و تفنگ بازی مورد علاقه بسیاری را در سرزمین مادری خود به مکانی می آورد که خارجی است. شاید به همین دلیل است که دو تلاش قبلی او ممکن است در اینجا در ایالات متحده شکست خورده باشد (اما، بار سوم جذابیت دارد، درست است؟) به نظر می رسید که وو خودش در حال تغییر و تحول است و به نظر می رسد که بحران هویت کافی نیست. برای مخاطبان آمریکایی.
اما با «Face/Off»، وو ثابت میکند که در صدر بازی خود قرار دارد، زیرا او بازیگران مناسب، اکشن و جلوههای ویژه مناسب، و چیزهای مناسب را دارد. همه چیز را بکشید
دانلود فیلم Face/Off 1997 (تغییر چهره) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
برداشت من: فیلم اکشن بی فکر برای افراد باهوش.
FACE/OFF سومین تلاش اکشن هالیوودی جان وو کارگردان اکشن هنگ کنگی است و در تغییر چهره است که او در نهایت به موفقیت رسید. Woo یک ضربه مشت می دهد و صحنه های اکشن را یکی پس از دیگری ... با سبک ارائه می دهد. FACE/OFF یک فیلم اکشن به عنوان یک فرم هنری است. لحظات خشونت و تیراندازی زیادی وجود دارد، اما به لطف وو بسیار با استعداد، اکشن به سبک خودش است. عکسهای اسلوموشن و همه چیز، FACE/OFF فقط یک ماشین هیجانانگیز بیوقفه نیست که برای یک ثانیه آن را ترک میکنید (از تیتراژ ابتدایی تا اوج گرفتن صندلی، به سختی زمان برای صحبتهای کوچک دارد)، همچنین وو عالی است. باله سبک و خشونت و اگر فکر می کنید همه چیز با هم هماهنگ نیست، پس FACE/OFF را ندیده اید.
شاید یکی از دو بهترین بازیگر فیلم های اکشن جان تراولتا و نیکلاس کیج باشد. و افتخار کار خود را در تغییر چهره ثابت می کنند. در طول پیش درآمد غم انگیز فیلم، شان آرچر (تراولتا) پلیس مرد خانواده خوب، با پسر کوچکش سوار بر چرخ فلک است، در حالی که در بالای تپه، تروریست عجیب و غریب، کاستور تروی (کیج) قرار دارد که تیرانداز از خفاش را به سمت آرچر نشانه می گیرد، اما اشتباه می کند. در عوض پسرش را می زند از آن زمان، آرچر خود را وقف پایین آوردن کاستور کرده است. بعد از دو سال یا بیشتر، او هنوز در این کار است. "وقتی قضیه خراب شد، استراحت می کنیم!" آرچر با عصبانیت می گوید. وقتی آرچر در هواپیمای خصوصی سلام (در یکی از اولین صحنههای اکشن فیلم)، کاستور را در گوشهای انجام میدهد، آرچر کاستور را در کما میآورد. درست زمانی که او فکر می کرد تمام شده است، کاستور و برادرش پولوکس (الساندرو نیوولا) مخفیانه بمبی درست کرده اند و برادر کاستور که برای بازجویی دستگیر شده است، فقط صحبت نمی کند. او چه کار می کند؟ خوب، اینجا تمام می شود. آرچر باید با کاستور در کما عوض شود، با پولوکس به زندان برود و او را وادار به صحبت کند. اوه و همچنین باید مخفی بماند. هیچ کس، حتی همسرش ایو (جوآن آلن) از این عمل جراحی خبر ندارد. اوضاع وقتی بدتر می شود که کاستور از حالت کما بیدار می شود (!) و از صورت آرچر درخواست می کند. نقشه احمقانه ای که هست، اما چه کسی اهمیت می دهد. این به ما فرصتی می دهد تا ببینیم پسر خوب تراولتا و پسر بد کیج در بیشتر فیلم تغییر شخصیت می دهند.
آنچه در مورد FACE/OFF خوب است این است که شخصیت ها به خوبی توسعه یافته اند. آرچر یک پلیس خوب است، اما مانند یک شوهر و یک پدر نیست، زیرا او قادر به مدیریت رابطه خود با همسر و دختر سرکشش جیمی (دومینیک سوان) نیست. کاستور تروی همان چیزی است که هست، یک شرور واقعی که همه دوست دارند از آن متنفر باشند. شخصیت های فرعی به طرز شگفت انگیزی توسعه یافته و جالب هستند. ما به این دسته از شخصیتها اهمیت میدهیم، کم و بیش این عملی است که میخواهیم، و بیشتر از چیزی است که به دست میآوریم. صحنههای اکشن در اینجا، از جمله آتشبازی اکشن افتتاحیه و اوج تعقیب قایق، یک گیره صندلی است. سپس تعدادی شوت اوت و مبارزه با مشت وجود دارد که به سبک وو مانند یک تصنیف است... با تفنگ و مشت. FACE/OFF بهترین فیلم های اکشن هستند. این یکی از بهترین فیلم های اکشن در سال های اخیر است.
دانلود فیلم Face/Off 1997 (تغییر چهره) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
چه می توانم بگویم؟! یکی از بهترین فیلم هایی که دیدم. داستان فوق العاده است، و بازی از بهترین بازیگران موجود است. کیج و تراولتا به خاطر بازی هایشان شایسته اسکار هستند. من هرگز نخواهم دانست که چگونه کیج از یک جنایتکار قاتل به یک پلیس خوب مصمم تبدیل شد.
یکی دیگر از عناصر عالی تغییر چهره اکشن است: اسلحه، چاقو، نارنجک انداز، AK- 47 و غیره! برخی از بزرگترین دعواهای اسلحهای که تا به حال در هر فیلمی دیدهام، اینجا اتفاق میافتد، بهویژه دعوای پلیس و جنایتکار در عمارت، اینطور است؟ به هر حال، اینها تنها چند موردی است که ذکر کردم که این را در 3 فیلم برتر من قرار می دهد. اما باید یک بار دیگر روی بازی تاکید کنم و اینکه تراولتا و کیج چقدر در این شاهکار فوق العاده هستند.
10/10 یا به عبارتی درخشان!
نظرات کاربران
برای ثبت نظر ابتدا وارد اکانت خود شوید.