14 سال از پایان فیلم قبلی گذشته است، بیشتر جمعیت جهان تبدیل شده اند. «میساتو» گروهی جدا از «نرو» تشکیل داده است...
14 سال از سومین تأثیر نزدیک می گذرد. بیشتر جهان تغییر کرده است به جز شینجی ایکاری که بیدار می شود، پیر نشده در یک محیط جدید و عجیب. میساتو گروهی را تشکیل داده که جدا از Nerv است. دعوا خیلی دور از ...
دانلود فیلم Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo 2012 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
Evangelion 3.33 تا کنون بزرگترین انحراف از نمایش است. پایان کاملاً بازنویسی شده برای 2.22 راه زیادی را برای قسمت سوم باقی نگذاشت تا روند بازسازی سری اصلی را ادامه دهد و 3.33 حتی تلاشی برای انجام این کار نمی کند. نزدیکترین چیزی که به ما نزدیکتر میشویم، رابطه بینهایت صمیمانهتر بین شینجی و کاورو است. در نمایش این کار با عجله انجام شد و کاورو به طور ناگهانی معرفی شد و آسیب شینجی که از سرنوشت کاورو نشات میگرفت شبیه یکی از چند لحظهی توخالی نمایش بود. اما در فیلم Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redoهای بازسازی، کاورو از همان ابتدا در پسزمینه حضور داشته است. 3.33 از این هم فراتر می رود و بدون پرت شدن توسط شخصیت های دیگر، گوشت فیلم را به رابطه آنها اختصاص می دهد. تقریباً شبیه نسخهی خلاصه نشده و توسعهیافته قسمت 24 است.
اما در غیر این صورت 3.33 کاملاً با هر چیزی که تا به حال در Evangelion دیدهایم متفاوت است. فیلم با یک آسوکای چشم نواز شروع می شود که شینجی را از یک سکون مداری در یکی از دیدنی ترین سکانس های انیمیشنی که تا به حال دیده ام (و حتی بهتر از آن در یک صفحه نمایش بزرگتر با کیفیت HD) بیرون می آورد. چهارده سال از پایان آخرین فیلم می گذرد و خیلی چیزها تغییر کرده است. The Third Impact دنیایی پسا آخرالزمانی را پشت سر گذاشت و بسیاری از شخصیت ها در خارج از صفحه نمایش رشد و توسعه یافتند. Nerv دیگر وجود ندارد و میساتو و ریتسوکو منشعب شدهاند، EVA را با خود بردهاند، و حتی برای خود یک کشتی فرماندهی از خرابههای EVA 01 ساختهاند. آسوکا و ماری به لطف "نفرین اوا" هنوز نوجوان هستند، شینجی مشخصاً پناهنده است. در حالی که در حالت سکون (حتی ذهنی) بود، یک روز پیر شد و همانطور که بعداً متوجه شدیم، Rei از 2.22 (حداقل نه از نظر فیزیکی) به آن دست پیدا نکرده است، بنابراین Rei که به دست میآوریم یک کلون جدید است. یک لوح خالی Tokyo-3 یک ویرانه است، geofront کشف شده است، و سطح آن پس از تلاش شکست خورده Instrumentality پوشیده شده است.
در واقع، نزدیکترین مقایسه ای که می توانم با اجرای اصلی انجام دهم، End است. از Evangelion (که در واقع از بررسی نکردن آن متاسفم، بنابراین شاید در زمان دیگری دوباره مرور کنم)، به خصوص در لحظات اقلیمی 3.33. شینجی، از طریق ناامیدی محض برای رفع آسیبی که در ضربه سوم ایجاد کرده، و نادیده گرفتن توصیه های اطرافیانش، نیزه ها را از بدن لیلیت بیرون می کشد و ناخواسته باعث ضربه چهارم می شود. همچنین اینجاست که تئوریهای Rebuild که یک سری دنباله است به جای راهاندازی مجدد، واقعاً شروع به شکلگیری میکنند. حس آشنایی و گیرکردن در یک حلقه شروع میشود.
البته در مقایسه، End مدت زمان اجرای کامل فیلم برای بررسی مضامین سنگین و تحولات داستان دیوانهکنندهاش را داشت، در حالی که 3.33 فقط آخرین قسمت را دارد. برای انجام این کار. این باعث میشود که بسیاری از جزئیات چندان معنا نداشته باشند، بهویژه با توجه به اینکه چقدر این تداوم جدید است، و چقدر سریع و سخت با اسطورههای پایهگذاری شده اولیه بازی میکند. کاورو به اولین فرشته بودن اشاره می کند و در پایان فیلم تا حدودی به سیزدهمین فرشته تبدیل می شود. این که چگونه یا چرا این امکان وجود دارد هرگز توضیح داده نمی شود و همچنین دخالت و دگرگونی لیلیت در همه اینها توضیح داده نمی شود. چرا کشیدن نیزه ها ایده خوبی بود و حالا ناگهان بد بود؟ در مورد Instrumentality چه خبر است؟ چرا Seele در یکپارچگی ارتباطات خود محصور شده است؟ ابزارسازی چگونه جمعیت را به اواس تبدیل کرد؟ و نرو چگونه از این سرنوشت فرار کرد؟ کاجی چه شد و کلید نبوکدنصر چه ربطی داشت؟ Rei اصلی کجاست؟ "نفرین اوا" چیست؟ البته بسیاری از این سوالات ممکن است در فیلم Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo چهارم پاسخ پیدا کنند، اما من به این نکته بدبین هستم، به خصوص با توجه به ماهیت فشرده فیلم های Rebuild تا کنون. 4.0 اساساً باید نود دقیقهای برای پاسخگویی به همه چیز باشد.
یکی از شایعترین شکایتهایی که در مورد Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo دیدهام، حول نحوه برخورد با شخصیتها این بار است. به نوعی درست است، شخصیت ها بسیار تغییر کرده اند و با اکثریت قریب به اتفاق آنها خیلی خوب رفتار نمی شود. ما با یک پرش زمانی چهارده ساله غرق شدهایم، و درست مثل شینجی در تعجب ماندهایم که در آن سالها چه اتفاقی روی زمین افتاده است. اما فیلم هیچ تلاشی برای توسعه مجدد شخصیت ها، یا بررسی چگونگی و چرایی تغییر آنها انجام نمی دهد. Asuka تقریباً همان Asuka است که در 2.22 بود (که پوسته توخالی نسخه Neon Genesis او است اما من از آن پرت میشوم) و همین امر در مورد Mari که از 3.33 به همان اندازه بیمعنا و غیرضروری بود، صدق میکند. میساتو و ریتسوکو کاملاً به وضوح تغییر زیادی کرده اند، اما ظاهر آنها در بهترین حالت تحسین برانگیز است. Rei 3.33 همان Rei 2.22 نیست. او یک لوح خالی، یک عروسک مطیع، یک ظرف بی روح و خالی از احساسات یا انسانیت است. حتی شینجی احساس می کند که کمی پسرفت کرده است، به شینجی ناامید ناله از Neon Genesis، که چیزی از اتفاقات فیلم های قبلی یاد نگرفته است. با این حال، هیچ کدام از اینها تقریباً آنقدر که به نظر میرسید برای بقیه هواداران آزار میداد، مرا آزار نمیداد، تا حد زیادی به این دلیل که فیلمهای Rebuild به هر حال در زمینه توسعه شخصیت کم بودند، و 3.33 با ارزیابی من تفاوتی نداشت. اگر عاشق توسعه شخصیت و مطالعه روان نئون جنسیس بودید، فیلمهای بازسازی هرگز شما را برآورده نمیکنند. از نظر فیزیکی انجام این کار از محدوده زمان اجرای پرفروششان غیرممکن است.
اما آنچه که 3.33 مدیریت میکند، بهبود بسیار زیاد انیمیشن است. نه فقط در مقایسه با Neon Genesis مانند سایر فیلمها، بلکه حتی در مقایسه با خود فیلمها. اعتراف میکنم که انیمههای مدرن زیادی را تماشا نکردهام (بخوانید: هیچکدام)، اما 3.33 فوقالعادهترین انیمیشنی است که تا به حال دیدهام. سبک دوبعدی دستکشیده شده با سبک انیمه دست نخورده نگه داشته میشود، اما به روز میشود، عمق و رنگ بیشتری داده میشود و حتی حس خود را از حضور سه بعدی میدهد. 3D CGI راه زیادی را در تقویت این امر انجام می دهد و توهم حرکات پیچیده دوربین را ایجاد می کند. و همه به طور یکپارچه با مدل های معمولی انیمه ترکیب می شود. به ویژه در یکی از عکسها، خدمه ویل آماده نبرد هستند و دوربین دور دستههای آویزان آنها میچرخد. شخصیت ها هنوز در حال حرکت و صحبت هستند، اما درک دائمی در حال تغییر به آنها ظاهری سه بعدی می دهد. استفاده از نور و رنگ فقط بر این موضوع تاکید بیشتری دارد. البته این همچنین منجر به مقدار شگفت انگیزی از جزئیات می شود، نه تنها در رندر سطح مانند یک آسمان پر از ابر، بلکه در تغییرات ظریف در بیان. انیمه هرگز در مورد حالات صورت ظریف نبوده است، اما در اینجا هر تکان و نگاه کوچک معنادار است. تماشای 3.33 چیزی کم از زرق و برق دار نیست، و من را برای تصمیم دیزنی مبنی بر کنار گذاشتن انیمیشن دوبعدی به طور کامل در اوایل دهه 2000 غمگین تر می کند و در نتیجه به سبکی هنری تبدیل می شود که این روزها به ندرت در فیلم Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo های انیمیشن دیده می شود. شاید من فقط نیاز به تماشای انیمه های مدرن تری داشته باشم (من می شنوم که کار ماکوتو شینکای برای تماشای بسیار زیبا است).
از 3.33 بسیار لذت بردم، شاید حتی بیشتر از 1.11، و مطمئناً بیش از 2.22. البته End هنوز هم اثر مورد علاقه من از کل فرنچایز است، و حتی چهارمین فیلم بازسازی باید کارهای زیادی انجام دهد تا از آن پیشی بگیرد، اما در حال حاضر احتمالاً 3.33 به عنوان دومین مورد علاقه من تا اینجای کار است. این کامل نیست، اما Neon Genesis هم نبود. و خوب بود که یکی از این فیلمها را بدون داشتن چیزی برای مقایسه دقیق مرور کنیم، اما البته تا این مرحله در بازسازی، واقعا نمیتوانید آنها را به تنهایی قضاوت کنید. 3.33 یک فیلم مستقل نیست و نمی توان آن را اندازه گیری کرد. خواه مربوط به دیگر فیلمهای بازسازی باشد، یا به سری اصلی، 3.33 به زمینه نیاز دارد. من به آن 8/10 ثابت میدهم، و در حال حاضر مشتاق تماشای مجدد کل آن هستم.
دانلود فیلم Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo 2012 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
اسپویل های کوچک Eva 2.0 و 3.0
اخطار قبلی: من طرفدار غول پیکر Evangelion نیستم. من سریال تلویزیونی را دیدهام و لحظاتی از درخشش را مشاهده کردهام، اما از جهاتی از محصول نهایی (مخصوصاً در اواخر) ناراحت شدم. بزرگترین مشکل من این بود که شخصیت ها خیلی دوست داشتنی نبودند. آنها پیچیده بودند، بله، اما من خیلی با سینجی، آسوکا، رائه، و غیره ارتباط نداشتم. بیشتر طرح شامل واکنشهای آنها بود تا اقداماتشان.
اما این مهم نیست، و من فقط برای روشن کردن شگفتیام در Evangelion: 2.0، که کاری را انجام داد که انتظارش را نداشتم، این موضوع را بیان میکنم: من را کاملا برنده کرد. 2.0 فوقالعاده است، تقریباً تمام مشکلاتی که من با این سری داشتم برطرف میکند. هیچ شخصیتی وجود ندارد که بهبود نیابد. سینجی در واقع یکپارچگی نشان میدهد و تبدیل به قهرمانی میشود که میتوانم از پس آن بربیایم. هرگز احساس نکردم که او در نحوه عملکردش بیتوجه است. Rae، به اندازه کافی شگفت آور، پیشرفت مداوم شخصیت را در مقابل سریال های تلویزیونی نشان می دهد که در آن اغلب راکد می ماند. در پایان نسخه 2.0، تقریباً تعجب آور است که فکر کنید این همان شخصیت ابتدای فیلم است. او از حالت بی احساس و به سختی انسانی به فردی دلسوز تبدیل می شود که می خواهد سینجی شاد باشد. یک تغییر کوچک، اما بسیار قابل توجه. آسوکا نسبتاً ثابت ماند اما با تغییراتی مهم. در حالی که در سریال او به عنوان فردی خودخواه و خودپسند به تصویر کشیده می شد، در 2.0 او بیشتر به عنوان ضد اجتماعی ظاهر می شود. ابعاد مهمی به شخصیت او اضافه می شود زیرا اشاره می شود که شخصیت مهیب او ممکن است به دلیل نیاز او به تمجید نباشد، بلکه صرفاً یک مکانیسم دفاعی برای کنار آمدن با تنهایی او باشد. از کجا شروع کنیم؟ خوب، بیایید با گفتن این نکته شروع کنیم که بسیاری از شالوده های ساخته شده توسط فیلم های گذشته وجود ندارد، همانطور که بسیاری از چرخش های مثبت برای شخصیت ها باطل شده است. این واقعاً از برخی جهات مرا گیج می کند: چرا سینجی در 2.0 اینقدر رشد کرده است، فقط برای اینکه دوباره او را به یک شخصیت دلخور از خود تبدیل کند که نمی تواند درگیری های Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo را مدیریت کند؟ چرا Rae شخصیتی پیدا کرده است و مخاطبان با او ارتباط برقرار میکنند که او نجات مییابد، فقط برای اینکه بگویند او مرده است و ما دوباره با یک شبیهسازی بیاحساس Rae برخورد کنیم؟ چرا به احساس انکار خود و تنهایی در آسوکا اشاره می کنیم، فقط برای اینکه این مسائل نادیده گرفته شوند و دیگر هرگز مورد توجه قرار نگیرند؟ چرا میساتو سینجی را تشویق می کند تا Rae را در پایان 2.0 نجات دهد، فقط برای اینکه او در ابتدای Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo او را رد کند و سردردش را اخراج کند؟
اگر این شخصیت ها مشکلاتی دارند که آنها را تغییر داده است - پس به ما نشان دهید. آنها را نسازید، 14 سال جلوتر بروید و بدون هیچ توضیحی آنها را کاملاً تغییر دهید. این هوشمندانه نیست، مزخرف است. هر نمایش یا فیلم دیگری را که دیدهاید تصور کنید، میتوانید تصور کنید چقدر ناامیدکننده خواهد بود که ببینید شخصیتها تازه شروع به شکلگیری میکنند، فقط برای اینکه طرح داستان در آینده چندین دهه جلوتر حرکت کند. تمام سؤالات باز که دارید و همه مسائلی که با شخصیت ها مطرح می شود بلافاصله بی معنی می شوند زیرا وضوح آنها خارج از صفحه نمایش رخ داده است. جملات پایانی آسوکا در آخرین فیلم «من می توانم بخندم، نمی دانستم می توانم» را به خاطر دارید؟ خب امیدوارم اصلاً انتظار این را نداشته باشید که در شخصیت او تأثیر بگذارد زیرا ممکن است هرگز گفته نشده باشد. هر گونه توسعه شخصیت از دو فیلم اول Evangelion تأثیری تقریباً صفر بر نحوه عملکرد افراد ندارد.
متأسفانه، هیچ بهانهای برای سینجی و رائه وجود ندارد. کشتن Rae که فقط برای معرفی کلون بی احساس بعدی او با او ارتباط برقرار کرده ایم و انتظار از ما برای ارتباط دوباره با او کاملاً غیرقابل توجیه است. رائه قبلاً از نظر شخصیتی پیشرفت کرده بود. اما نه، این همه پیشرفت از بین رفته است. حالا با یک Rae جدید آشنا شوید که اتفاقا دقیقاً شبیه Rae است که در همان ابتدا میشناختید. سینجی بهتر از این نیست. تبدیل شدن او به یک خرابه عاطفی در پایان که اراده زندگی را از دست داده است دیگر شوکه کننده نیست، رقت انگیز است. آیا این شخصیت بُعد دیگری برای او دارد یا این همه از خود بیزاری می کند؟ چرا او را کمترین صلاحیت بسازید در حالی که تنها کاری که می خواهید انجام دهید این است که دوباره شخصیت او را خراب کنید؟ سینجی در Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo برای همه یک عالم کوچک است. هر گونه توسعه بی معنی است زیرا آنها به نقطه شروع خود باز می گردند، فقط برای شروع دوباره کل فرآیند - مانند سگی که بارها و بارها دنبال دم خود می رود.
کل فیلم در تضاد کامل با آخر. اصول نحوه عملکرد NERV و رابطه آن با شخصیت ها کاملاً تغییر کرده است و هرگز توضیح داده نشده است. در واقع، به سختی چیزی توضیح داده شده است. آسوکا و سینجی بعد از 14 سال یک روز هم پیر نشده اند و تنها توضیحی که داده شده اشاره ای به "نفرین EVA" است. اره حتما. تنها چیزی که میشنوم این است که "ما میخواستیم 14 سال جلوتر برویم، اما همچنان به سینجی و آسوکا نیاز داشتیم که در سن 14 سالگی بمانند و خلبانی EVA را بر عهده بگیرند." آیا فکر نمی کنید اگر ماشینی جلوی پیری مردم را بگیرد، نمی دانم، قبل از اینکه خلبان شوند به آنها هشدار می داد؟ زیرا این یک نوع اثر جانبی مهم است.
علاوه بر این، فیلم بسیار تیرهتر از فیلم دوم است. اما تیره تر در EVA یعنی بهتر نه؟؟ خوب اگر به درستی انجام شود، بله. اما اینجا اینطور نیست. این یک "پیچ تاریک" نیست که به درستی پیش بینی شده باشد. تماشاگر به دنیای دیگری پرتاب شده است که در آن به پیامدهای فیلم آخر پرداخته یا توضیح داده نشده است.
من مطمئن هستم که طرفداران زیادی در آنجا وجود دارند که دیدگاه متفاوتی دارند و این را دوست خواهند داشت. فیلم اما برای من، بسیاری از دلایلی که باعث شد EVA 2.0 من را به فرنچایز جلب کند، یا خراب، معکوس شده یا نادیده گرفته شده است.
دانلود فیلم Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo 2012 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
من با توافقی مخالفت کردم که هیداکی آنو قبلاً از طرفدارانش متنفر بود، سعی کردم بگویم که از آنجایی که او می خواهد چند چیز و بیزاری های اواتاردها را تغییر دهد، این انگیزه ای نیست که او را اشتباه فکر کنیم. Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo ارزیابی من از او را تغییر داده است.
این را از همه مهمتر می گویم، شما باید پیشرفت در یک داستان را تغییر دهید، خوب. این کار شماست، شما می توانید هر کاری را که لازم دارید با آن انجام دهید، صرف نظر از اینکه چیزی برای شکرگزاری است یا خیر، ما احتمالاً با بهترین افسانه های علمی تخیلی در 40 سال گذشته این را دیده ایم.
اما امیدوار نباشید که یک آشغال کامل بنویسید و به خاطر آن فراخوانی نشوید.
درباره رکودی که آنو در چرخه خلاقانه مجموعه تلویزیونی Eva پشت سر گذاشت و چگونگی آن گفته شده است. ساختار داستان او را تحت تاثیر قرار داده است، می توانید آن را در میان هدف در سریال ببینید که دنده ها را با سرعت وحشتناکی تغییر می دهد، اگر من قانونی باشم، Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo نشان می دهد که او واقعاً می خواهد کسی او را کنترل کند، تغییراتی در داستان ایجاد شده است. ساختار (منظورم 14 سال از بین رفتن کاراکتر از زمانی است که او به آن نیاز داشت) تقویت ها و بازسازی ها.
Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo یک خرابه است، از ابتدا تا پایانش توضیح خوبی برای آن وجود ندارد، هیچ چیز واقعاً اتفاق نمی افتد. در این غیر از ساخت آخرین فیلم. ما دکمههای تنظیم مجدد قابل توجهی را برای شخصیتهای مهم زدهایم، طرحهای ترسناک و تهوعآور بدون بلوغ برای خلبانان Eva بدون نمایش چیز قابل توجهی برای خودشان و وزن هزینه ۱۴ سال در بدن یک نوجوان داشتهایم (شما می دانم، کل شخصیت سبک کلودیا عذاب دیده است). یک فرد قابل توجه فقط با کشته شدن آشنا بود، عملاً بدون چرخش قابل توجهی از وقایع! یکبار دیگر! میتوانستم آنو را در سریال کنار بگذارم، او فکر فوقالعادهای را سرهم میکرد، با این حال پول نقد در حال تمام شدن بود و او نیاز داشت که یک هدف سریع را دوباره ترتیب دهد تا احتمالاً ارتباط شخص اصلی برای شینجی باشد. در هر صورت این کار را انجام دهید. پس از توسعه دو فیلم، با یک فیلم کامل برای نشان دادن صرفاً شکوفایی همراهی و عشق قابل تصور بین یک هموطنان جوان و یک فرد خارجی به تظاهر یک هموطن جوان. این مذموم است، من نمی توانم خرابی وحشتناک این مخلوط را بهانه کنم، آنو این فرصت را پیدا کرد تا آنچه را که قبلاً چنین مقدار زیادی از آن گرفته بود به ما بدهد. علاوه بر این، او یک چیز اساسی مشابه را به ما می دهد، پیشرفت هیچ فردی، تصمیم برای کشتن یا نکشیدن و از هم گسیختگی ذهن انسان.
همانطور که قبلاً گفتم، اگر نیاز به تغییر انسجام دارید، پس این کاملاً خوب است، من اهمیتی نمی دهم. لوکاس و رودنبری هر دو با داستان های خود به همین ترتیب عمل کردند (با حجم کم پیشرفت). در حال حاضر میدانم که او در حال حاضر چیزهای زیادی را در فیلم Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redoهای پیشروی دائماً تغییر داده است، با این حال انجام این کار احمقانه است، او هماهنگی را در مجموعه فیلمهای خودش تغییر داده است، در حالی که هنوز در حال اجرا است. شما این کار را نمی کنید. شکستن پیشرفت در حالی که هنوز داستان را بازگو میکنید، کار نمیکند، پیشنهاد چیزی شبیه به: «بیلی به خواربارفروشی رفت و برای کتاب جدیدش از رختشویخانه نظافت کرد، بعد از بازگشت، جنی یک هزار پوندی پیدا کرد و از آنجا اخراج شد. خانهاش از زمانی که او در سطح بود خراب شد" بله داستانی در آنجا وجود دارد، با این حال منطقی نیست.
در اصل، این همان کاری است که او در اینجا انجام داده است، طراحی داستان از «مدتها قبل 65 میلیون اثر اصلی وجود داشت، مردم آمدند، سپس در آن نقطه، اثر دوم با آدم همراه شد و رسولان مقدس را آورد، پیوستن آدم و لیلث، اثر سوم را به همراه خواهد داشت و باعث پایان جهان می شود. " و اکنون بیان می کند "اوه، در مورد چه چیزی صحبت می کنید، اثر سوم فقط یک مرحله در امتداد زمان پایانی اثر چهارم است، آیا قبلاً متوجه این موضوع نشده بودم؟" به محض اینکه بیان کردید که اثر سوم آخرالزمان است، به آن پایبند باشید و دنیایی را در برزخ برای فیلم سوم نشان دهید، به این دلیل که کاورو آن را در پایان فیلم بعدی متوقف کرد، می دانید. این می تواند کارساز باشد، 14 سال برزخ زنده هر کسی، حتی افرادی مانند میساتو را محکم می کند. بنابراین میتوانید یک تحویلدهنده شینجی برای فیلم چهارم بسازید، میدانید که به هر حال میخواهید این کار را انجام دهید.
تصاویر اصلی ترین چادر مهمی هستند که Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo را بالا نگه میدارند، به این دلیل که که برای هیچ کس تعجب آور نیست، اما در مورد بقیه، وحشتناک است.
داستان مدفوع است. این انگیزه ای است که از سری Modify فاصله بگیرم، من در واقع آخرین فیلم را خواهم دید، اساساً با توجه به این واقعیت که در حال حاضر خیلی دور هستم و فقط باید بینی ام را بگیرم و شنا کنم، در صورتی که من مدتی پیش درگیر این موضوع بودم، عملاً آماده بودم که آن را کنار بگذارم.
نکته جالب این است که من مجموعه کامل جعبه های توسعه محدود سری را در رک خود دارم. و هر یک از فیلمها، برای خودم کافی است و علیرغم این واقعیت که در حال اتمام است هر چند که این یکی در حال حاضر پیچیده است، من بیشتر از این میتوانم آن را بهانه کنم. Hideaki Anno با این چرخش شدید به راست من را خیره نکرده است، ممکن است آخرین فیلم او در هر لحظه دیدگاه من را تغییر دهد. من اینطور فکر نمی کنم.
دانلود فیلم Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo 2012 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
14 سال پس از سومین اثر، شینجی ایکاری در زندگی جدیدی به وجود میآید که در آن جهان محو شده مقصر است. میساتو کاتسوراگی در حال حاضر یک انجمن به نام ویل را به همراه چند نفر دیگر از افراد قبلی Nerv هدایت می کند که آسوکا را به خاطر مبارزه با نرو و پدر شینجی جندو به یاد می آورند. زمانی که شینجی توسط ری از ویل محافظت میشود (یا چیزی که حس ری بودن را ایجاد میکند)، شینجی به بقایای فرماندهی مرکزی Nerv منتقل میشود، جایی که جندو هنوز با ری و کاورو ناگیسا روی برنامههایی برای دستیابی به ابزار انسانی کار میکند.
Evangelion: 3.0 You Can (Not) Re-Try، سومین مورد از سری فیلمهای Modify of Evangelion اثر Hideaki Anno، احتمالاً تهاجمیترین فیلم از سری فیلمهای تا به حال با ساخت فیلم طولانی مدت است. یک صحنه قرمز رها شده با شخصیتهایی که از آخرین باری که دیدهایم غیرقابل تشخیص هستند. در حالی که مطمئناً تهاجمی هستم، در نهایت بر سر نتیجه نهایی با خودم درگیر می شوم. از یک منظر، فیلم به سمت مسیری قوی می رود که مجموعه هنوز از آن عبور نکرده است، اما باز هم نمی توانم واقعاً بگویم که آن را به خوبی انجام می دهد.
وقتی فیلم شروع می شود، ما به یک مشکل پرتاب می شویم. صحنه نبرد پیچیده در دایره زمین با آسوکا و یکی دیگر از خلبانان ایوا، ماری (که در فیلم Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo گذشته ارائه شد، اما در نظرسنجی گذشته آنقدر کم در نظر گرفته شد که حتی متوجه او نشدم) در حال نبرد با یک دشمن مبهم در حین همراهی یک بسته به زمین تا آنجا که گروهبندیهای آغازین، یک جانشینی خوب طراحیشده است که با دیگر گروههای جنگی که در مجموعههای تلویزیونی یا سایر فیلمهای Modify پیدا کردهایم، شباهت ندارد، بنابراین به سمت راست حرکت میکند... و سپس شینجی وارد میشود. داستان. در زمانی که شینجی وارد داستان می شود، علاوه بر این که ما در حال و هوای جدیدی پرتاب شده ایم، میساتو کاتسوراگی در حال هدایت قایق به نام "Wunder" است که در حال حاضر لبه محکمی را منتقل می کند و به شینجی می گوید "هیچ کاری نکن" که منجر به یک قایق می شود. گروه بندی نبرد گسترده علیه دشمنان ناشناس اضافی قبل از اینکه به ما ترکیب بندی بسیار مبهم در مورد "تاثیر سوم" شینجی در آخرین فیلم داده شود که کاملاً صحنه پس از اعتبار را نادیده می گیرد که در آن کاورو جلوه سوم را متوقف کرد که باعث می شود سوالات منتظر بمانند که هرگز واقعاً پاسخ داده نمی شوند. گستره فیلم در واقع، حتی زمان هاپ نیز احساس میکند که Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo از دو فیلم دیگر جدا شده است و رشتههای داستانی آویزان به سادگی در کنار جاده قرار میگیرند.
علیرغم اشتباهات متعدد Evangelion 3.0، من فکر میکنم که اینطور است. چند چیز با شایستگی رابطه شینجی با کاورو ناگیسا در قسمت 24 مجموعه تلویزیونی جایگاه بزرگی برای ستایش بود و فیلم این رابطه را در اینجا توسعه میدهد و در چند صحنه واقعاً شگفتانگیز به ما فرصت بیشتری با کاورو و شینجی میدهد، به عنوان مثال، لوکیشن هر دوی آنها. با هم بازی پایون یا تماشای ستاره ها. غم انگیز است که تعداد بیشتری از این نوع دقایق شخصیتی با شخصیت های مختلف وجود ندارد و در ثانیاً فیلم اغلب احساس می کند که در امتداد یافتن یک یاتاقان در حال فروپاشی است. با وجود محدودترین سری فیلمهای Reconstruct of Evangelion، Evangelion 3.0 طولانیترین به نظر میرسد، زیرا مرزی بین جمعیت و شخصیتها وجود دارد که هرگز از مجموع زمان اجرا نمیگذرد. فقدان نگرانی سردی که شینجی توسط ویل درمان میشود، همراه با بازگشت شینجی به وضعیت ناتوانی، به نظر میرسد که اساساً برای سوق دادن شینجی به Gendo و Nerv وجود دارد، به این دلیل که برای دستیابی به اثر چهارم به شینجی نیاز دارد. چرا دقیقا؟ من مطمئن نیستم، واقعا جندو ابراز می کند که دوباره به Yui دیگر مهم خود ملحق می شود، اما با توجه به شرایط دنیای بعد از اثر سوم، یک اثر چهارم احساس می کند که از هم اکنون یک کلاه بر روی کلاه گذاشته است. من بهویژه منابعی را برای شخصیتهای سازنده ویل در نظر نگرفتم، به این دلیل که علیرغم اینکه آنها شخصیتهایی هستند، ما در طول دو فیلم و سریال تلویزیونی متوجه شدهایم، از هر نظر عملی، باید متفاوت باشند. شخصیتها.
Evangelion 3.0 ناامیدکننده است. در حالی که فیلم از اولین داستان سری که به یک منطقه جدید می رود، جهش غول آسا می گیرد، این کار را با بی توجهی به رشته های داستانی دو فیلم گذشته انجام می دهد و ما را برای بخش عمده ای از زمان نمایش که ما را رها می کند، در آشفتگی رها می کند. با اندیشیدن به آنچه در حال رخ دادن است و همچنین به چه دلیلی برای ما ایده خوبی است، دوباره به آن فکر می کنیم. نگاههایی مانند توضیح درباره رابطه کاورو و شینجی اهمیت دارد، اما به طور کلی فیلم در بیشتر قسمتها شبیه یک اپیزود «پل» از این مجموعه فیلم است که شغل آن فقط گرم نگهداشتن صندلی است تا زمانی که ادامه واقعی ظاهر شود.
دانلود فیلم Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo 2012 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
"Rebuild of Evangelion: You can (not) Redo" سومین فیلم در راه اندازی مجدد Evangelion است که مدتی قبل در فیلم Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo های ژاپنی عرضه شد. این فیلمی است که بیش از سه سال در حال ساخت بود و به طور مداوم علاقه و فرضیات را از سوی دیگر جمعیت و علاقه مندان به نمایش تلویزیونی قدیمی که در ابتدا در سال 1995 در تلویزیون پخش شد، گسترش می داد.
این یک فیلم شروع می شود. از تماشای فیلم گذشته، رادیو رادیویی با فعالیتی پر از گروه بندی (که در حال حاضر در فضا رخ می دهد)، که در آن شخصیت های بازگشته ماری و آسوکا شرکت می کنند و چیزی مهم را بازیابی می کنند - قهرمان در حال استراحت، و همچنین ربات جالوت اوانگلیون، پیش بینی می شود. واحد 01.
برانگیختگی نسبتاً کسل کننده و تخصصی شینجی ایکاری بهبودیافته با معاینه ذهنی و بالینی پنهان نمی کند که به نظر می رسد چیزی تا حدودی خراب است. چهرههای جدید، نوآوریهای توسعهیافتهتر و اینکه چگونه شینجی برای تمام مدت زیر اسلحه نگه داشته میشود - در صورتی که هنوز مشخص نیست، میتوان تصور کرد که به آینده منتقل شده است، جایی که همه از شینجی خشمگین هستند. این ایده دیری نپایید که درست از آب در میآید، زیرا متوجه میشویم که میساتو کاتسوراگی در حال حاضر رئیس یک کشتی پرنده است که گروهی از کشتیهای اقیانوسی به آنها ملحق شدهاند و وظیفه دارند بر تجارتهای گذشته خود نبرد و غلبه کنند، NERV. یک یقه غیرقابل جابجایی به گردن شینجی چهارده ساله تعبیه شده است که توسط میساتو تنظیم شده است تا در صورتی که شینجی آماده به هم زدن یک اوانجلیون باشد منفجر شود. در زمانی که آسوکا و ماری ۲۸ ساله اکنون به بلوغ نرسیدهاند، تداوم تنش شک و تردید به چالش تبدیل میشود.
نقطهای که بدون شک میتوان برای قهرمان احساس کرد، اینجاست. همانطور که هر یک از این ها بسیار دیوانه کننده و باورنکردنی به نظر می رسد، که به دنبال این است که زمانی که صدای ری آیانامی او را توجیه پذیرتر می خواند، بلند شود. در هر صورت، هر زمان که این نقطه عجیب و غریب را ترک کردیم، به همین ترتیب از هرگونه احساس اصالت یا آنچه اندک از آن باقی مانده بود دست می کشیم.
با پایه های ایستا وارد جایی می شویم که به سختی چیزی معقول یا قابل تصور به نظر می رسد. و نورافکن صحنه را روشن می کند، انگار که یک نمایشنامه است. گزینه آخر به نظر می رسد قانونی باشد زیرا شخصیت های اصلی که در این دفتر غول پیکر کار می کنند، که انتظار داشت هزاران نفر کار کنند، می توانند به یک دست انفرادی وابسته باشند. قطعه زیر از فیلم با کشف این که ری یک کپی بود که هیچ شباهتی به ری از فیلم گذشته ندارد، ذهن شینجی را جدا می کند و ری را به یک فرد غیرقابل بازگشت تبدیل می کند. افشاگری های بیشتری نیز به دست می آید و نشان می دهد که 14 سال از آخرین فیلم می گذرد و فیلم کوتاه کوتاه اثر سوم Shinji در نقطه کانونی قرار داشت، نتایج بسیار برجسته تری نسبت به فیلم قبلی داشت.
کاوروی گیجکننده که لحظهای به نظر میرسید بخشهای گذشته به عنوان کمکی گذرا برای مغز قهرمان ما پر میشود، که در حال حاضر مشخص شده است که شخصیت اصلی فیلم با جنبههای متعدد است.
وقتی حتی همین قهرمان نشانه هایی از پایین آوردن بیهوده خود را به درجه حماقتی که آشکارا در بین همه در Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo مشترک است نشان می دهد، دیگر انگیزه ای وجود ندارد که به آن فکر کنیم. با توجه به حماقتی که در حال حاضر در شینجی یافت میشود، انفجار دیگری در افکت اتفاق میافتد که به پایان نزدیک میشود، و با تکرار آن این اثرات به خوبی ممکن است هوشمندانه باشد که یک نقطه را برای شرایط آب و هوایی برای آنها به خاطر بسپاریم. تخمین زدن. تمام بخشهای باقیمانده پس از این، برای توقف اجتنابناپذیر تأثیر گفته شده، به دنبال روال ناامیدکنندهای غافلگیرکننده در حال حاضر است.
تماشای فیلمهای گذشته الزامی است، اما محصول نهایی این است که میتوانست این کار را انجام دهد. به عنوان یک فیلم مستقل استثنایی است، زیرا از مطالب گذشته استفاده نمی کند، و همچنین هیچ فرضیه ای را که می توانست از آنها داشته باشد را پوشش نمی دهد. به هر حال این روی پای خود باقی نمی ماند.
احتمالاً تاسف بارتر این است که کسی اولین نمایش تلویزیونی را تماشا کرده باشد، زیرا درک می کند که تقریباً هیچ یک از اجزای مهمی که این برنامه را حفظ کرده است داستان دست نخورده به این نسخه جدید منتقل شده است. زمانی که برخی از شخصیتهای اصلی آن به پوستههای سادهی شخصیتهای قبلیشان تبدیل میشوند (به وضوح برای ری که بیشترین تجربه را در این کلاس دارد) و در هیچ سطح مهمی با هم همکاری نمیکنند، نارضایتی خود را سختتر میکند.
بزرگترین لذتی که در رابطه با Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo میتوان داشت، بدون شک صرف انرژی برای کشف آن پس از تماشای آن است که گویی میکوشید برای مشروعیت بخشیدن به زمان خود تلاش کنید.
دانلود فیلم Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo 2012 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
Evangelion: Q، بدون ابهام تمام چیزهایی را که در فرانچایز Evangelion غایب بود، به پایان میرساند.
در هر صورت، اولاً، من دیدم که بسیاری از مفسران Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo در نظرسنجی خود به صراحت اعلام کردهاند که از داستان گیج شدهاند و به آنها گفتهاند. فیلم با نمره پایین من سعی خواهم کرد در نهایت داستان را توضیح دهم و به افرادی که فیلم را درک نمی کنند پیشنهاد می کنم از امتیاز دادن به فیلم صرف نظر کنند. نسخه های 1.0 و 2.0 با جلوه های بصری خیره کننده خود تعداد زیادی از تازه کارها را به خود جلب کرد که با پس زمینه تاریخی جهان اوا آشنا نیستند، این افراد بدیهی است که احساس می کنند در نسخه 3.0 هیچ اتفاقی نیفتاده است. اتفاق افتاده است را می توان استنباط کرد.
تصاویر، تغییر، موسیقی... همه چیز به استثنای طرح همان چیزی است که ما از Evagelion پیش بینی می کنیم. با فرض اینکه هر چیزی باید در مورد آنها گفته شود، این است که به نوعی، موسیقی هنوز بر فرض من غلبه کرده است. بنابراین در حال حرکت، اجازه دهید به داستان ادامه دهیم. در ابتدا، یک نظرسنجی بدون اسپویلر:
برخلاف طرحهای قبلی Eva، این بار ابزار طرح داستانی وجود ندارد (DSS Choker به حساب نمیآید و من دلیل آن را در زیر میفهمم)، در مجموع هیچ مؤلفهای وجود ندارد. آشنا شده، داستان را به سمت یک نتیجه برنامه ریزی شده سوق می دهد. اکنون این یک دستاورد سنگین است. تمام اتفاقاتی که رخ میدهد کاملاً واقعی و واقعی است، که باعث میشود به نظر برسد که Q در تلاش نیست به نتیجهای معنادار برسد. احساسات بین شخصیت ها تایید شده است و هر یک از شخصیت ها بدون نشان دادن تجربه خود کشف می شوند. در واقع، افراد گذشته خود را کشف نمی کنند، اما اغلب ما معتقدیم که آنها را می شناسیم. این تاثیر شخصیت ها در Eva Q است.
-Spoilers از اینجا شروع کنید- - !!!!!!!!!!!!!!!!! - - هشدار -
سریال Evangelion بالاخره همنام کاملاً نشاندهنده خود را با Q راضی کرد. رابطه چوکر DSS با پرنده گونی که زمانی گردن یک ملوان خاص در Rime of the را محکم میگرفت. Old Marinare اثر کولریج برای ادب نویسان واضح است (در آن داستان، ملوان به پرنده گونی شلیک کرد و بدبختی را به گروه خود برد، سپس مجبور شد پرنده مرده را بر روی گردن خود ببندد تا اینکه همه افراد تیمش از دستشان عبور کنند). پس از آن، گناهان شینجی، یا DSS Choker، مستقیماً توسط کووارو از بین میرود و بر گردن او مینشیند، و در نهایت او سطل گناهان شینجی را لگد میزند. طبیعی به نظر می رسد؟ در یک داستان سرراست، آنو متوجه شد که چگونه نه یک، بلکه دو اثر خارقالعاده نوشتاری را که یکی از آنها در نهایت به طور قابلتوجهی اوانجلیون را به مسیحیت مرتبط میکند، همانطور که در ابتدا فقط از طریق تصویری به پایان رسانده بود، نشان داد.
هیچ اتفاق مهمی برای پیشرفت شخصیت ها روی پرده نمی افتد. به عبارت دیگر، قبل از شروع فیلم، آنها کاملاً کشف شدهاند، بزرگشدههایی با شخصیت و تاریخ. آسوکا شماره یک من است، او اساساً مادر شینجی در آخرین صحنه است. حالت تهوع محتاطانه او با رفتار احمقانه و ناهنجار شینجی در دنیای بزرگسالان واقعاً انزجار او نسبت به گذشته خودش است. او از طریق شینجی نشان میدهد که به طرز وحشتناکی از اینکه واقعاً دیوانه است ابراز تاسف میکند. (شاید پیش بروید و بین آسوکای پیر و هیداکی آنو، که زمانی غم را تجربه کرده بودند، مسابقه دهید.) سپس میساتو، پس از 14 سال، واضح است که شینجی دیگر فریبش را نمیدهد، هنوز هم نمیتواند رها کند. رشد او قابل توجه است، این باعث می شود در مورد گذشته او تعجب کنم، نشانه یک فرد شایسته. اتفاقی که برای ری که شینجی نجات داد(؟) هنوز یک راز است، ما باید برای 4.0 محکم بنشینیم... در نهایت، کووارو، تحویل دهنده سازنده این فیلم.
کووارو همان چشمه اصلی نور در زندگی شینجی در تمام سریال، همانطور که او باید باشد، به این دلیل که او عیسی است. (به احتمال زیاد فکر می کنید، من به خدا اعتماد ندارم) او کاملاً شینجی را درک می کند علیرغم این واقعیت که شینجی نمی تواند افکار خود را بیان کند. کووارو افراد محبتی است که دیوانه وار به دنبال چیزی هستند که برای همیشه به نظر می رسد. دیدن کارکردن این دوتا در کنار هم از ویژگی های این فیلمه، صرف نظر از اینکه بگید هیچ اتفاقی در 3.0 نیفتاده است... در واقع، این اتفاق افتاده است - رابطه نیمه پیشنهادی آنها - و بس است.
Evangelion: Q یک Evangelion است که بسیار دورتر از اولین مجموعه تلویزیونی توسعه یافته است. به نظر یک ادامه واقعی بود. با این حال ممکن است با 1.0 و 2.0 به طور نامطمئن روبرو شود، به این دلیل است که آن فیلم ها از گنجاندن فیلم اول غافل شده اند. تا آنجا که ممکن است به من مربوط باشد، چیدمان واقعی سریال، چیدمانی که آن را در بهترین نور قرار می دهد، این است: مجموعه های تلویزیونی، بسته شدن 2.0، Q، و End of Evangelion یا در حالت ایده آل 4.0. بقیه به شیوه خاص خود عالی هستند و بدون شک فقط برای جشن بصری آنها قابل تماشا هستند.
دانلود فیلم Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo 2012 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
با طرحی مملو از گشایش هایی مانند چدار سوئیسی، صحنه و چیدمان که حتی سرسخت ترین طرفداران بادوام را هم گیج می کند، فیلمنامه منصفانه و مربعی از یک فن تخیلی وحشتناک، ناهماهنگی های بی پایان و خطوط داستانی متروک از دو فیلم اولیه و نمایشی که نیاز به 180 فیلم دارد. چرخش درجه در فواصل زمانی معین، Evangelion 3.0 یک شکست محض، بهترین سناریو، و یک توهین آشکار برای تماشاگران فیلم است. این یک ناامیدی حماسی است شبیه داشتن داستان، به عنوان یک توسعه، به عنوان یک بازسازی و در کل فیلمی که دو فیلم سینمایی گذشته و هر یک از دستاوردهای آنها را کاملاً بیهوده نشان می دهد.
تقریباً هیچ چیز از فیلمهای گذشته به هیچ وجه ثابت نشده است: معاشرت شینجی با همراهانش و به تدریج در حال افزایش اطمینان، برخوردهای مبهم کاجی با NERV، کلید نبوکدنزار، دوستانهتر شدن ری، آماده شدن آسوکا. برای افراد، خطر در حال توسعه حملات پیام رسان آسمانی و به میزان قابل توجهی بیشتر کاملاً متروک و نادیده گرفته می شود. به جای آنها، ما یک انفجار دائمی از اصطلاحات و مؤلفه های طرح جدید را دریافت می کنیم که شخصیت ها در مورد آنها بحث می کنند، اما هیچ یک از آنها در هیچ نقطه ای به طور رضایت بخشی درک نشده اند. 30 دقیقه ابتدایی فقط شامل صحنههای فعالیت است که صرفاً با کوچکترین اندازهگیری یا چیدمان، چیزهای زشت زیادی برای تماشاگر وجود دارد.
شخصیتها یک فرورفتگی کامل را تجربه کردهاند. ماری که در نسخه 2.0 پیشگویی عجیبی درباره او داشت به یک همراه ساده و بدون اهمیت تقلیل یافته است. صرف نظر از سوراخ 14 ساله، آسوکا با وجود اینکه 28 سال سن دارد، هنوز هم خود قدیمی خود است. مشروعیت بخشیدن به بلوغ خود و ماری آنقدر مضحک است که واقعاً نمی دانید آیا علما واقعاً حقه بازی می کنند یا خیر. میساتو آنقدر از شخصیت گذشته خود دور است که باید یک فرد کاملاً جدید باشد. شخصیت ری واقعاً عود میکند، زیرا تمام پیشرفتهای او از فیلمهای گذشته وجود ندارد، و هرگز به درستی درک نمیشود که چگونه. جندو به شخصیتی از خودش تبدیل شده است. در سری اول او حضور گیجکنندهای داشت و رگههایی از فرآیندهای فکری عمیقتر او وجود داشت، اما در اینجا هیچ چیز عمیقی وجود ندارد: او صرفاً یک انیمیشن مذموم است، اساساً سبیلهایش را میچرخاند و «همانطور که برنامهریزی شده» میکوبد.
br/>اما تفاوت در صحنه بدون شک چیزی است که Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo را از پا در می آورد. چنین پرس و جوهای بی شماری افزایش می یابد و هرگز مورد توجه قرار نمی گیرند که ناظر کاملاً گم شده است. 20 دقیقه اخیر در بی نظمی محض سپری خواهد شد، زیرا ناظر تلاش می کند تا حتی ضعیف ترین نی را که باید در جریان باشد و چرا باید اهمیت داشته باشد، کنترل کند. پخش موزیک پرمدعا بر روی صحنههای خاص، نشانه اصلی وقوع اتفاق مهمی است، اما از آنجایی که محیط آنقدر نابسامان است، تماشاگر اخیراً به این فکر میافتد: «فکر میکنم با توجه به این واقعیت که شخصیتها همانطور که هست رفتار میکنند، مهم است، اما به چه دلیلی. آیا برای من صلاح است که اهمیت بدهم؟"
شاید مهمترین ویژگی نجات بخش Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo موسیقی و فعالیت باشد، که این دو عالی هستند و برای جمع آوری صحنه های فعالیت نسبتاً قابل توجه کار می کنند. با این حال، وقتی متوجه میشوید که این توانایی بسیار زیاد برای چه کارهای متفاوتی ممکن است استفاده شده باشد، آن را تشدید میکند، برخلاف این یک ساعت و نیم گوز در چهره مخاطب. فویوتسوکی، فردی که نقش مستقیم اصلی فیلم را ارائه میکند، در نقطهای به خودش میگوید: «این کار رقتآوری است که دارم بازی میکنم». تقریباً اگر او در حال بحث در مورد شخصیت خود باشد که به یک وسیله ترکیب بندی بیهوده تقلیل یافته است.
به این هق هق های بیهوده را اضافه کنید به اولین نماهای استفاده مجدد از سریال و تصمیم جدید جندو در مورد عینک، شبه فلسفی دوره ای. خطوطی که اهمیتی ندارند و برخی صحنههای نواختن پیانوی ناخوشایند که چیزی به داستان اضافه نمیکنند و شما دارای داستانی لیبرال، وسیع، بیاثر، طرحی کمتر، وحشتناک و محدود میشوید که حتی قانونی هم ندارد. تکمیل. چیزها منفجر می شوند، شخصیت ها درباره چیزهایی صحبت می کنند که شما درک نمی کنید، شینجی اخم می کند، مقداری پیانو می نوازد، مواد یک بار دیگر منفجر می شوند و پس از آن فیلم به سادگی متوقف می شود. هیچ چیزی به دست نیامده، یاد گرفته نشده یا به دست نیامده است و شما فقط اهمیتی نمی دهید.
دانلود فیلم Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo 2012 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
ماجراجویی Modify در تظاهرات تلنگر جهانی Anno به جلو حرکت می کند. این جهان اوانجلیون است که شبیه به هر چیزی است که قبلاً تمام شده است، و چشماندازی جدید، واضح و مطمئن را به رخ میکشد که افسانهها و افراد نابخردان ما را از طریق درگیریهای بیپایان و به طرز مضحکآمیز وحشتناکترین رویدادهای ممکن نزدیک به خانه میآورد. نتیجتاً نگاه کردن به هر حال و بارها دشوار است، با این حال، شیوه ای که حتی یک «بیرون» وجود دارد، در عظمت گیج کننده اش، به ما نشان می دهد که این نباید پایان باشد و در حال حاضر از پایانی که اخیراً به آن رفته ایم گذشته است. ملاقات کرد.
اتمسفر چیزی است که در کل فیلم در جریان است. مبادله بسیار ناچیز است، و برای بازگویی داستان چهارمین اثر، چیزهای زیادی به تصاویر منتقل می شود. این تصاویر برای خیلی چیزهای دیگری که من در یک فیلم پیدا کردهام، که تمرین نفرتانگیز و خیالآمیز اوانجلیون را در یک دوره مهارتی منحصربهفرد، پیچیده و تحریکآمیز انجام دادهام، بسیار عادی نیستند. ایده مبهم هر سطح تخیلی، اعم از آهنگسازی، فعالیت، برنامه یا سیگنالهای موسیقی، که اجزای سازنده آن را حذف میکند، در واقع توسط استنلی کوبریک و «مکعب کوبریک» او از موازیسازی بصری ساخته شده است. هیداکی آنو علاوه بر چند ژست بصری به کار کوبریک (به طور خاص، 2001: یک ادیسه فضایی)، شگفتی بصری را از طریق سرزندگی ایجاد می کند، همانطور که در قسمت های گذشته Evangelion (و برابر در میان NGE و Reconstruct، در دست جهانشان-) خاموش، حرکات، و دام های کوانتومی) و فراتر از همه انتظارات است. این واقعاً یک نمایشگر است که به ظاهر مستحق کالبد شکافی دائمی است.
یک شات که مخصوصاً برای من آویزان است، شینجی است، با توجه به واکمن او در وضعیت جنینی در بقایای NERV HQ به عنوان چمن سبز. که از طریق کف شدید قابل توجهی در مسافت های طولانی ایجاد شده است، در نسیم با ظرافت تکان می خورد. مالیخولیایی است و حس مرکز فیلم را نشان می دهد که قلبش را نشان می دهد. در این میان آشفتگی در جای شینجی بودن و رویارویی با یک دنیا، چهارده سال می گذرد، چه دقایق ساده ای برای او. این واقعاً تپنده روح است، و انسان را وادار می کند که بخواهد زمان امیدوارکننده تری برای همه کسانی که واقعاً روی زمین زندگی می کنند بیاید. با این حال، هیچ شانسی وجود ندارد که بدون مبارزه سخت به آن برسیم.
این بیشتر از روایت دو شخصیت خاص، شینجی و کاورو است تا بقیه و با در نظر گرفتن اینکه در مواقعی که ممکن است ناامید کننده باشد، درک اهمیت ظاهر طرح برای درک اینکه Modify به کجا می رود، اساسی است. برای هر بار که میخواهم میزان بیشتری از پیشرفت میستاتو یا ظاهری از کاجی داشته باشم، فکر کردن به شینجی و کاورو در نهایت رضایت بخش است. از نظر ظاهری، فیلم آنقدر حجم زیادی را برای کالبد شکافی و تنها پذیرش ارائه میدهد، که من احساس میکنم تا 4.0 باید تامل کنیم - آخرین. این کاملاً شگفتانگیز است و تماشای آن با کیفیتی کمتر، بیش از یک ضرر است.
اگر دلیل ترسناک آن یک تغییر افراطی کافی نباشد، حدود 20 دقیقه آخر Evangelion طول میکشد. به سطوح باورنکردنی و گاهی اوقات به پایین ترین سطح. اینها ایدهآلترین انواع هرکدام هستند.
اگرچه من میتوانم بیزاری طرفداران اوانجلیون نسبت به Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo را درک کنم، از آنها میخواهم که با چشمان و روانی رها از فرضیات به آن فکر کنند و آن را ببینند. بهعنوان چیزی که قرار نیست اوانجلیون باشد که ما میدانیم، نشانهی فیلم سرگردانی در ابهام است، نه پیروی از راهی که در نئون شروع پیدا کردهایم. از پایان 2.22، ظاهراً این موضوع روشن شد.
این جدید است، عجیب است و به سرعت در حال پیشرفت به سمت بسته شدن دیگری است که می تواند به معنای نابودی همه چیز باشد، شکستن چرخه ای که ما داریم برای بیش از 18 سال با انیمه، مانگا و فیلم هایلایت مواجه شده است. با این حال، مولفه ای که شینجی باید انجام دهد تا در نهایت بر هر پیش فرض قابل سنجشی غلبه کند چیست؟ بیایید ببینیم آقای آنو به چه چیزی نیاز دارد تا او را معرفی کند.
"در پایان همه ستایش را دنبال می کنند..."
دانلود فیلم Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo 2012 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
خیلی وقت بود که Evangelion 3.0 را به شکل جالبی تماشا نکردم. حالا که آخرین فیلم در دسترس بود، شروع به تماشای آن کردم و کمتر از 5 دقیقه در مورد اتفاقی که در حال رخ دادن بود (با وجود این واقعیت که در ابتدای فیلم چهارم خلاصه می شد) گیج شده بودم و یک بار به تماشای فیلم 1-3 بازگشتم. بیشتر. من گزینه به یاد ماندنی قسمت های مختلف Evangelion 1.0 و 2.0 را داشتم. به هر حال، علیرغم این واقعیت که متوجه شدم زمانی که برای اولین بار منتشر شد، هیچ چیز را به خاطر نداشتم که در نسخه 3.0 اتفاق افتاده باشد.
اکنون پس از تماشای مجدد آن، دلیل عدم تواناییم را درک می کنم. به یاد بیاورید که هر چیزی از Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo است. از آنجایی که اساساً گفته شد این یک هیولا است که به هم میریزد.
در نیمه اصلی فیلم 95 دقیقهای (که محدودتر از فیلمهای گذشته است.) ما جمعیت و همچنین شخص اصلی شینجی به درون آن پرتاب میشویم. دنیایی کاملاً جدید که 14 سال پس از مناسبت های دو فیلم سینمایی گذشته است. بنابراین اساساً همه چیز تغییر کرده است و فراتر از شینجی، ما در حال مدیریت شخصیتهای کاملاً متفاوت هستیم. آنها ممکن است شخصیت های مشابهی از نظر نام و صدا داشته باشند. به هر حال آنها در شخصیت متفاوت هستند. بنابراین علیرغم این واقعیت که ترکیب شخصیتها در فیلم Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redoهای گذشته در آن نقطه نسبتاً ناچیز بود، در مقابل بازنشانی شخصیتها به هیچ، و ما نیاز داریم که این افراد را در یک بازه زمانی حدود 90 بشناسیم. دقیقه.
شینجی بهعنوان یک فرد، به نوعی احساس میکند که جمعیت در بخش اصلی فیلم مدام میپرسند "در هر صورت چه لعنتی در جریان است؟". هیچ کس به او نمی گوید و در نتیجه هیچ کس به جمعیت نمی گوید نه یکی یا دیگری. چیزهایی اتفاق می افتد که از نظر ظاهری عالی هستند، اما من به سادگی هیچ اشاره ای به چیستی یا چرایی ندارم. Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo به طور مداوم اصطلاحاتی را در اطراف (برخی از آنها آلمانی) در ارتباط با بشر در حال رشد و موجودات الهی، پیام آوران آسمانی و هر چیزی که هنوز در آن ذهنیت نیست، می اندازد تا بتوان آن را کنترل کرد.
ما در حال حاضر جدال بین افراد قبلی NERV و آنچه که در حال حاضر NERV است، علیرغم این واقعیت که ارتباط NERV هرگز در فیلم Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redoهای گذشته واقعاً معنی نداشت، اکنون به روشهای مختلف تغییر کرده است بدون اینکه واقعاً روشی که اکنون کار میکند معنا کند.
بهنوعی NERV احتمالاً دارای معیارهای هیولایی برای ارائه رباتهای زیستی رباتیک EVA است، علیرغم این واقعیت که پس از فیلم دوم، اثر سوم رخ داد و عملاً تمام بشریت را محو کرد. در نقطه ای که فرمان مرکزی NERV را می بینیم ویران شده است. به هر حال، تحویل سلاحها از راههای دیگر هنوز خوب کار میکند.
ما بالاخره شخصیت کووارو را در زندگی واقعی میبینیم که چند بار در دو فیلم گذشته نشان داده شد و دوباره در آنجا نمایش داده شد. هیچ تنظیمی برای اینکه او دقیقاً کیست یا چیست یا نحوه وجود او در هیچ موردی نیست. با این حال، دوباره همه چیز به سادگی رخ می دهد و وقتی شروع به پرس و جو می کنید همه چیز به هم می خورد. ما هرگز واقعاً الهامهای هیچ یک از شخصیتها را نمیدانیم.
اوه، و جایی که شینجی به طور کلی برای جمعیت در نیمه اصلی فیلم مهم است، او سپس در قسمت آخر به یک بیحس تبدیل میشود. به هیچ شخص یا چیزی توجه نکنید. او به سادگی کارها را انجام می دهد (با وجود این واقعیت که هشدارهایی دریافت می کند که ممکن است کار اشتباهی انجام دهد) و سپس از اینکه اتفاق وحشتناکی رخ می دهد شگفت زده می شود.
در پایان این فیلم، من در یک فیلم واقعی هستم. حس میپرسد "این چه لعنتی بود؟"
و وحشتناکترین قسمت این است که Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo در سال 2012 تحویل داده شد. آخرین بار آخرین فیلم را تحویل داد. برای من واضح است که این فرصت کافی بود تا آن را نادیده بگیرم و من به سادگی با تماشای این آشفتگی چند آسیب از مدت ها قبل را جبران کردم.
در ابتدا می خواستم این نظرسنجی را بعد از تکمیل فیلم چهارم بنویسم. به هر حال من حدود 60 درصد آن را گذرانده ام و به خوبی کار نمی کند. بنابراین من می توانم در نهایت چیزی را که در آن وجود دارد، بدون تاکید بر "چیزی می تواند آن را در مورد بعدی بازیابی کند" نامیده می شود.
نظرات کاربران
برای ثبت نظر ابتدا وارد اکانت خود شوید.