نگاهی به اتفاقات پشت صحنه یکی از معروف ترین برنامه های رادیویی آمریکایی...
برنامه ی محبوب رادیویی «هم راهان خانه ای در علفزار» که هر شنبه شب در سالن معروف فیتس جرالد در سینت پل مینه سوتا به طور زنده اجرا و پخش می شد و (با چهار میلیون نفر شنونده) مردم را سرگرم می کرد، برای آخرین بار روی آنتن می رود...
نگاهی به آنچه در پشت صحنه در آخرین پخش مشهورترین برنامه رادیویی آمریکا می گذرد، جایی که گاوچران داستی و لفتی آوازخوان، آژیر موسیقی کانتری و تعدادی دیگر دادگاه برگزار می کنند.
دانلود فیلم A Prairie Home Companion 2006 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
برای اینکه با شما پاک باشم، من کسی نیستم که بتوان آن را بزرگترین طرفدار رابرت آلتمن نامید، و صادقانه بگویم، من بدون بالاترین اعتماد به تماشای آن نشستم (قرار بود با درد مغزی غافلگیرکننده دراز بکشم). با این حال، به طرز شگفت انگیزی استراحت نکردم، و شبی باشکوه را نیز سپری کردم.
از تماشای یک شب در تئاتر و پشت صحنه، آخرین نمایش مهربانی که متخصصان بوده اند، لذت بردم. ، و روح کتیبه بر بالای آن. به طرز باشکوهی مانند خویشاوندان خود نظارت می کرد: مالیخولیا، و پوزخند تا جایی که می توانست. با این حال، احساس می کردم که احساس منفی بودن خیلی سخت است..
به مرگ مجری نگاه کنید، پایان تئاتر/ پخش عمومی/دوره این متخصصان، با وجود: یک پیچ و خم روح بانویی که برنامه او را تا سرحد مرگ قهقهه زد!، جوانترین بخش با اعتماد بهنفس/نقطهای که از طریق شعر به مرگ تثبیت میشود، و به طور کامل به یاد نمیآورد که موسیقی تبدیل به کامپیوتر ماشینی یا انسانی شود/یک تثبیت دیگر به مرگ هنوز بدون آیه!، ظاهر به میان بازیگران باقیمانده برمیخیزد و در آخرین صحنه با آنها درمیآمیزد، گویی که اکنون هیچ کس را هنوز ارواح گذشته ندارند، یا این نشانه پایان قطعی آنهاست، حتی مجری یا تبریر (تامی لی) - جونز)، فیلم او را به طرز وحشیانهای میکشد، بهعنوان کسی که به هر حال در قلبش جای کمی برای آن مهارت داشت، یا احتمالاً زمانی در آیندهای نه چندان دور برای آن ضروری بود، گویی فیلم/آلتمن نتیجهگیری را بیان میکند. یک سن و سال کامل، در زمانی که آن ال فرصتی برای نمایشگاههای جوانتر (هارلسون و ریلی) برای ایجاد فرصت کم است، و جای تعجب نیست زیرا آنها کسانی هستند که آهنگهای بیمعنا را دارند! این یک فیلم نیست زیرا آخرین اشک است. بسیار جالب است که به صراحت بگوییم که این نمایش، این نمایش، نباید ادامه پیدا کند!
نقطه احتمالاً روشن این است که (آلتمن) باعث میشود که سرگرم کنندههایش به آواز قدیمیها یا قدیمیها بپردازند. این یک روش کارآمد برای ترسیم مردان و زنان جوان قرن بیست و یکم با صدای ستاره ها به تخصص گذشته یا هنر قبلی از دیدگاه آلتمن بود.
(کوین کلاین) به عنوان جوکر و قلب آن مکان آزاد بود. او در حال حاضر یک فانتوم بود اما جالب است. بودن (Fellow Noir) مانند احترام و زاری به دهه 1940 است. به طور معمول تمام اعتبار برای (مریل استریپ) بود، در حالی که (لیلی تاملین) ایده آل بود. موضوع این است که انتظار داشتم نمایشی داشته باشم، در هر صورت (یک دوست خانگی راریری) به سادگی یک روز دیگر در محل کار است. فقط ظرافت های روز آخر.
(آلتمن) که همین الان 80 ساله بود و آن را از روی ویلچر راهنمایی می کرد، فهمید که چگونه می تواند آن صحنه ی بزرگ بدبخت را بسازد و این افراد داخل آن . این نیست که چگونه با احساس صلح آمیز عکس بگیرید. این نحوه عکاسی از فضایی آرام است. این ویژگی مشترک و فوری بودن را اساساً روی صفحه نمایش می دهد. فیلمبرداری افسانه ای بود. در حالی که تن ها در میان زرد و نارنجی بودند، اما هرگز کم رنگ و جذابیت نداشتند. یکی از بنرها کل یک تکه کاغذ فرسوده قدیمی که به نظر می رسد مانند بلیط قدیمی است، ریخته شده بود و شما آن را به عنوان خاطره نگه می دارید. من فقط از پیشرفتهای ویژه جلو و عقب دوربین تقریباً دائماً متنفر بودم. در واقع، این یک روش کارآمد برای پرداختن به نگرانی هر نمایشی است، و برای دوری از هر نوع یکنواختی در حین بحث، با این حال به طور کلی گاهی اوقات به خودی خود یک روش بود.
به هر حال، من با شما آشنایی ندارم، اما نیاز به بازبینی دیگری دارد، علیرغم اینکه واقعاً غم انگیز است با پیام سنگینی درباره وجود روز به روز که ادامه دارد و نمایشی که اجرا می شود. شاید به این معنا باشد که شما با فرض اینکه متوجه شده اید که آخرین فیلم کارگردان قدیمی آن است، متوجه خواهید شد. پس آیا قهقهه این بار ارزش تلاش آقای (آلتمن) را داشت؟!
من فکر می کنم او به دنبال چیزی بود که ما به طور کلی به آن نیاز داریم و شخص فانتوم برنده شد: کمی شادی قبل از اجتناب ناپذیر گذراندن بنابراین، صرف نظر از تعداد بیش از حد پایانهای غمانگیز در اینجا، ممکن است به خوبی با گذشتن از زندگی تا آخرین لحظه ممکن یا زندگی ابدی مرتبط نباشد. متعاقباً مرگ آقای آکسمن را میتوان به عنوان نشانهای بررسی کرد که هیچکس نمیتواند این نوع کار را بسازد، و دیدار روح از صنعتگران، در حالی که در نهایت مقدمات دیدار را فراهم میکنند، میتواند هدیهای اخروی برای نبرد آنها باشد. .. یا از طرفی چیزی که امیدوارم بپذیرم!
دانلود فیلم A Prairie Home Companion 2006 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
به نظر می رسید موضوع رایج چند روزه 9 ژوئن "آهسته، ای غرغرهای جوانی، و به یاد بیاورید که قبلاً چیزها بود." این پیام به وضوح در وسایل نقلیه دیزنی/پیکسار و در فیلم A Prairie Home Companionی بهطور قابل توجهی عجیبتر درباره روزهای گذشته نمایش تئاتر رادیویی آمده است. «یک همدم در علفزار» یک فیلم مینیمال رایگان عجیب و غریب برای برخی از ستارههای بزرگ و غمانگیز است که نمیتوانید تسلیم آن نشوید. رابرت آلتمن، رئیس کهنهکار، سفر در زمان طلسمشده یک دنیا را به ما ارائه میکند تا مطمئن نباشید در سال 2006 هستید یا 1956. "یک همنشین در خانه علفزار" واقعاً بر اساس پخش عمومی طولانی مدت ساخته شده است که در واقع قبل از آن اجرا میشود. یک جمعیت زنده و امروز در NPR پخش می شود. A Prairie Home Companion یک داستان اساسی «روزی در زندگی» است که واقعاً درباره هیچ چیز نیست، به استثنای چیزهای کوچک و درخشان روزمره که زندگی را واقعی میکنند.
کوین کلاین در نقش همکار نوآر، کارآگاه بازی میکند. برای استخدام، یک فرد ساختگی در پخش عمومی با این حال به یک فرد واقعی در فیلم A Prairie Home Companion تبدیل شد. نوآر شش سال به عنوان افسر ایمنی نمایش در تئاتر فیتزجرالد در سنت پل، مینه سوتا خدمت کرده است و در حال حاضر داستان تلخ پایان نمایش بدنام را به تصویر می کشد. سرگرم کننده ها بدون اینکه بدانند، آنها واقعا آخرین نمایش خود را با توجه به این واقعیت انجام می دهند که یک سازمان بزرگ پنیر از تگزاس تئاتر عزیزشان را خریده است و آنها قصد دارند آن را برای ساختن یک پارکینگ از بین ببرند. پست کیلر، مجری پخش عمومی واقعی، خودش را در A Prairie Home Companion بازی می کند. او بی احساس باقی می ماند و از همه می خواهد که این آخرین نمایش را به همان صورت اجرا کنند که در صورت اجرای نمایش دیگری انجام می شود.
نه فقط ما می توانیم نمایش را به صورت زنده در مقابل تماشاگران ببینیم، با این حال، ما نیز میتوانیم هر یک از فعالیتهای پسزمینه را ببینیم و با شخصیتها آشنا شویم. دو خواهر، یولاندا و روندا جانسون (مریل استریپ و لیلی تاملین) در اتاق تعویض نشسته اند و به روزهایی که با بقیه عزیزانشان اجرا می کردند فکر می کنند. دختر یولاندا، لولا (لیندسی لوهان) خانواده اصلی آنهاست، و این که لولا دوست دارد شعری درباره خود تخریبی بسازد کمکی نمی کند. خواهران در مقابل تماشاچیان بیعیب و نقص آواز میخوانند و به مادرشان قبل از جمعیت زنده فکر میکنند، مشابه آنچه در اتاق تعویض لباس پنج دقیقه قبل انجام شد.
ما به همین ترتیب با داستی و لفتی (وودی هارلسون و جان) آشنا میشویم. سی. ریلی)، دو "کابویی" که موسیقی علف آبی دوران گذشته را می خوانند و کنایه های کثیف می سازند. سپس مولی (مایا رودولف)، کارگردان صحنه، باردار است و می تواند به طور ناگهانی بچه دار شود. علاوه بر این، «زن خطرناک» (ویرجینیا مدسن) وجود دارد که یک بارانی سفید به تن دارد و با استناد به متون مقدس و نقاشی هایی که در نظر شخص نوآر انجام می شود، در اطراف تئاتر پرسه می زند. چند نفر دیگر از افراد سرگرم کننده و در پس زمینه هستند که با نمایش واقعی درگیر هستند. ما همچنین با تبرزن (تامی لی جونز)، کسی که سازمان تگزاس را مورد خطاب قرار می دهد، ملاقات می کنیم، که قبل از اینکه آنها را نابود کنند، واقعاً به آن نقطه نگاه می کند. به دلایل ناشناخته، او به ویژه کسی است که نمی تواند تسلیم جادوگری نمایش شود.
واقعیت این است که اتفاقات زیادی در جریان است که به احتمال زیاد نیاز به دیدن آن خواهید داشت. آن را دو بار از جمله چیزهای بی شماری که توجه من را جلب کرد، تبلیغات بی معنی برای اقلام تقلبی در سراسر پخش عمومی بود. پودر میلک رولز، Bebop-a-Rebop Rhubarb Pie، و Ruler o' Pizza زوج هستند. من به همین ترتیب از ملودی "شوخی بد" حذف شدم، که در آن داستی و لفتی پس از شوخی تلخ، شوخیهایی را انجام میدهند، این جوکهایی هستند که پدربزرگ شما میتواند به شما اطلاع دهد اگر مادرتان آهنگ را تنظیم نمیکند. خوب، در حال حاضر شما. با توجه به آنچه که من در مورد آن بحث می کنم، در حال حاضر شما باید فیلم را ببینید اگر هنوز آن را ندیده اید.
من باید قبول کنم. من جوان ترین فرد در کل سینما بودم - من 26 سال دارم. فکر می کنم جوانان می توانند به همان اندازه که افراد با سابقه تر از آن لذت ببرند. فقط با پیشبینی یک طرح پیچیده یا پیشرفتهای خارقالعاده برای دیدن فیلم بیرون نروید. این اساساً یک داستان غیر معمول در مورد چند فرد منحصر به فرد و یک هنر زیبا در حال پژمرده است. موسیقی به حدی عادتآفرین است که من در واقع دارم به آن میپیوندم.
دانلود فیلم A Prairie Home Companion 2006 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
نوع فیلم رابرت آلتمن در سال 2006 از برنامه طولانی مدت رادیویی پست کیلر، "یک همنشین در خانه علفزار"، جذابیت ناقصی دارد. همانطور که او به طور مداوم نشان می دهد، تهیه کننده کهنه کار فیلم در ترسیم ویژگی های عادی سرگرم کننده هایش و صحنه های پیچیده زندگی در صحنه های سبک روایی خود حرفه ای است. برای این موقعیت، او راحت بین نمایش و درهم تنیدگیهای پشت صحنه ساخته شده توسط کیلر در فیلم A Prairie Home Companionنامه منحصربهفردش جابجا میشود. قاب طرح نازک باعث می شود که بازیگران پخش عمومی یک بار برای همیشه اجرا کنند، قبل از اینکه یک سازمان مستقر در تگزاس آنها را برای همیشه ببندد، با این حال آلتمن و کیلور فیلم خود را با چنان درخشش نوستالژیک و بی زحمتی مرثیه ای اشباع می کنند که سخت است در آن مانور داده نشود. سرنوشت شخصیتهای مختلف.
به همین ترتیب این کمک میکند که عکسهایی از فیلم در تئاتر فیتزجرالد در سنت پل، مینهسوتا گرفته شده باشد، جایی که برنامه دو ساعته رادیویی هر شنبه شب در زمان واقعی پخش میشود. یک گروه کاملاً آسمانی توسط آلتمن با هم خریداری شده است که جایگاهش به وضوح از او پیشی میگیرد، اما همه آنطور که میتوان انتظار داشت مورد استفاده قرار نگرفت. مریل استریپ و لیلی تاملین در نقش خواهران جانسون آوازخوان، یولاندا نوستالژیک و نسبتاً گیجآمیز و روندا ناراحتتر، عموماً در میان هنرمندان دراماتیک برجسته هستند. آنها به عنوان خویشاوندان متقاعد می شوند، به خصوص وقتی که بدون فکر دوم درباره یکدیگر صحبت می کنند (طنز جالبی که در اسکار امسال تکرار کردند). وودی هارلسون و جان سی ریلی در نقش یک زن و شوهر گاوپوک، لفتی و داستی، که ملودیهای آتش در فضای باز وحشیانه را با ظرافت Trust و کراسبی اجرا میکنند و حتی شخصیت را با ساختن ویژگیها حفظ میکنند، بسیار سرگرمکنندهتر هستند. br/>
کوین کلاین به هر حال در حال احیای لامپ کم نور و باشکوه خود از «ماهی به نام واندا» به عنوان رئیس امنیت تئاتر پرسون نوآر است، با این حال فکر می کنم به طور غم انگیزی به او اجازه داده شده است که در برنامه بازی های خود در اینجا بماند. تامی لی جونز که دقیقاً به عنوان ابزارهای داستانی کار می کند، عقب مانده از برنامه به فیلم می رسد و در نقش تبرزن، خوشروی شرکتی که نمایش را تعطیل می کند، در حالی که ویرجینیا مدسن نقش یک بانوی خطرناک را بازی می کند، یک پیام آور مقدس آرام مرگ که تا حدودی نامحسوس در اطراف تئاتر قدم می زند. بهشت او مأموریت فرستاد. هر دو در داخل محدودیت های شغلی خود بهترین عملکرد خود را می دهند. مایا رودولف از SNL نقش کارگردان باردار صحنه را با تاثیرگذاری ایفا می کند. بعلاوه، به استثنای آخرین صحنه مطلق او، یک چرخش داستانی خلق شده، لیندسی لوهان، حاکم جوان روزنامه، خود را به طرز معقولی اثبات می کند، زیرا خود ویرانگری یولاندا، دختر کوچک لولا را مجذوب خود کرده است. همانطور که خمیر مجازی که تمام داستان متزلزل را دست نخورده نگه میدارد، کیلور زندگی واقعی بیاحساس خود را با تحسین بازی میکند.
به همان اندازه که فیلم تحسین برانگیز است، ترکیبی ناشیانه از ملودیهای خانگی، داستانهای پرمخاطب، تبلیغات جالب و شوخیهای احمقانه میتواند در طول زمان اجرای آن بسیار زیاد باشد، و یکی از کمبودهای رئیس آلتمن این است که اجازه میدهد صحنههای مطمئن برای مدت طولانی و بدون دلیل کمی اجرا شوند. با وجود این، من مطمئن هستم که علاقه مندان به پخش عمومی از نتایج مسحور خواهند شد، و بسته شدن ترکیبی یک تماس دلپذیر به سبک آلتمن است. دی وی دی دارای آیتم های اضافی زیادی است که بهترین آنها ساختن کامپوننت آموزنده ای است که حدود پنجاه دقیقه طول می کشد. از طریق مصاحبه با آلتمن، کیلر و بازیگران اصلی، A Prairie Home Companion به خوبی به ابتدای فیلم و همچنین پخش عمومی برای هر یک از ما که تازه وارد آن شده ایم، می رود. آهنگ سرمقاله یک آلتمن هشتاد ساله تا حدودی پریشان که توسط یک کلاین ثابت کمک میشود، چندان آموزنده نیست. به همین ترتیب نمایشگاهها و تبلیغات ملودیک گستردهای وجود دارد که ما در بیشتر قسمتهای آن تکههایی را در فیلم A Prairie Home Companion میبینیم، همچنین تریلر دراماتیک و نقد موسیقی متن.
دانلود فیلم A Prairie Home Companion 2006 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
تقریباً مدتها پیش، شریک کاری به نام راس را میشناختم که یک گیتاریست آکوستیک تیز بود و آماده انجام کارهای قابل توجهی غیر از نواختن هارمونی بود. یک بار، شب قبل به اشتباه به اعدام استیبی بیم وان در تلویزیون اشاره کردم. راس شروع به تماشای آن کرده بود، اما مدت زیادی نبود. "فکر کردم او باید با پایش گیتار مینواخت، که واقعاً در یک مرحله انجام داد!" او گفت.
راس یک همراه در ایالات متحده داشت که نوارهایی از یک دوست خانگی در علفزار را برای او فرستاد، و ما در وسیله نقلیه او در مسیر کار به آنها توجه می کردیم. این یک ضد ایده آل برای اضطراب های زندگی شهری بود، به عنوان مثال، قفل ها. صدای عمیق و رعد آلود Keillor را ارسال کنید، به عنوان مثال، تبلیغ مسخره، "Udder Spread on a Repead for agents of your repead" و موسیقی خلق شده بی عیب و نقص باعث شد که هر درایو بسیار حیاتی تر از آنچه در غیر این صورت بود، کار کند.
نمیتوانستم اجازه بدهم A Prairie Home Companion بگذرد، نه اینکه آن را در یکی از رویدادهای غیر معمول نیمه بهترم ببینم و از وظایف سخت کاری و خانوادگی خود برای رفتن به فیلمها دور میشوم. البته یکی از جذابیتهای دیگر این بود که رابرت آلتمن آن را هماهنگ میکند و گروه بازیگران با استعداد استثنایی خود را دارد. همانطور که A Prairie Home Companion نشان می دهد، به هر حال، افراد باهوش از عوامل واقعی وحشیانه زندگی معاصر می پوشند. کوین کلاین در نقش "رئیس امنیتی" بی دست و پا در سریال، همکار نوآر، برداشت حیرت آور خود را از فیلیپ مارلو انجام می دهد، با این حال هیچ کس مهم نیست، به ویژه پست کیلر (GK)، که خودش را در طراحی معمولی ساده بازی می کند. مریل استریپ و لیلی تاملین در نقش یولاندا و روندا، دو خواهر جانسون آوازخوان اصلی ("کارترها خیلی شبیه ما بودند، فقط معروف بودند") بازی می کنند، که از طرفی فکر کردن به منطقه تغییر سرگردان، لیلی دختر کوچک یولاندا را دیوانه و مجذوب می کند. با بازی لیندسی لوهان. استریپ نشان میدهد که شکوه و جلال او بهعنوان یک سرگرمکننده همچنان وجود دارد و او آهنگ اصلی را روی سه ملودی میخواند.
فیلم مانند نمایش، به زمان قابل توجهی برای حرکت نیاز دارد، با این حال فیلمنامه کیلور به واسطه شخصیت بانوی خطرناک ویرجینا مدسن، که در فیلم A Prairie Home Companion Fellow Noir فشردگی میکند، موضوعات کسلکنندهای را به دست میآورد که به جذابیت میافزاید. رویای زندگی به عنوان یک زن کشنده همکار برای یک بار هم که شده درست است، فقط بسیار بیشتر از چیزی که می داند. در این موقعیت خیالی، نمایش با پیشرفت وحشیانه ای به عنوان کوسه های شرکت تگزاس خریداری شده است و شبی که به تصویر کشیده می شود آخرین اعدام است. نیاز به بیرون آمدن نمایش، به تعویق انداختن تأثیر کامل ناامیدی بر درگیر شدن غیرقابل انکار است، زیرا GK با اطمینان معمول خود سطحی از کنترل را حفظ می کند. او ظرف ظریف زمان خود را با یک گفتمان یا حتی یک اعلام مستقیم زنده مبنی بر اینکه این آخرین نمایش است، به ناامیدی اطرافیانش له نمی کند.
چند صحنه طنز وجود دارد که باید از آنها لذت برد. با برجستهترین برجستهترین تام کیث، جلوههای صوتی واقعی Man، و Dusty و Lefty، دو دست آوازخوان که با اطمینان عادی توسط وودی هارلسون و جان سی ریلی اجرا میشوند. علاوه بر این، سازنده خیالی مولی، با بازی مایا رودولف، یکی دیگر از چهره های دنیای واقعی، وجود دارد که تمام نگرانی های GK را برای او انجام می دهد. او در یک مرحله دست کم گرفته می شود، او را باردار می کند، و در کمال تعجب از نظر جسمی آزار می دهد. او اساساً وقتی آخرین نمایش بسته شود خوشحال خواهد شد! به هر حال من نبودم. من کاملا در A Prairie Home Companion شرکت کردم. با فقدان فیلمبرداری و cussin'، این تجسم شیوه ای است که در آن فیلم ها باید یک تغییر جهت واقعی از زندگی روزمره باشند.
دانلود فیلم A Prairie Home Companion 2006 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
«از خندیدن گذشتم» یک رکیک است. سپس دوباره، در واقع او و دوستش در یک وسیله نقلیه هستند که یک جوک از رادیو می شنوند: "دو پنگوئن روی یک شناور یخ باقی مانده اند. یکی به دیگری می گوید - "به نظر می رسد که یک تاکسیدو پوشیده ای." دومی پاسخ میدهد: «چه چیزی باعث میشود فکر کنی من نیستم؟» وقتی راننده وسیله نقلیه به شدت میخندد، او نمیتواند ماشین را کنترل کند و هر دو را میکشد. ویرجینیا مدسن یک فانتوم است که از خنده مرد. اما نه به صورت استعاری: او به قهقهه ادامه داد. پخش عمومی قرار است بگذرد، شخصی در نمایش گرد و غبار را گاز می گیرد و فردی که تئاتر را خریده است به سطل لگد می زند - یا به عبارت دقیق تر همه آنها مرده می شوند -
بشنو برد کمیک: "من آنها را کشتم!" کاراکترها کاملاً با مرگ، کشتن جمعیت، گاز گرفتن غبار - اما هرگز در مقابل تماشاچیان آغشته شده اند. فریاد کمدی "من آنها را کشتم" با معکوس "من مردم" مطابقت دارد و به معنای ناتوانی در رساندن جوک است. تضاد جایی در محدوده "کشتن" و "مردن" فاصله جادویی عظیمی را نشان می دهد.
اما یک دوست خانگی در علفزار با بازگویی یک داستان در یک زمان، با پیچ های هیجان انگیز گره خورده است. جاده؛ و داستان درباره مرگ، کشتن، و مردن است. وجود ندارد و در نتیجه ساکن نیست. پست کیلر، راوی، ترجیح میدهد همکار نوآر، محقق جنایی رمانهای سکهای باشد. در جلوی دیویدی دقت کنید: کوین کلاین بهعنوان همکار نوآر وجود دارد - واقعاً پست کیلر - همه نقطهی کانونی مهم هستند و پست کیلر در لبهی عکس بهصورت جانبی به سمت دوربین نگاه میکند، که تا حدودی از این که دوپلگانگر (غیرموجود) او عصبانی شده است. مرحله تمرکز گرفته شده است.
داستانهایی که پست کیلر میگوید، بریدهای از زندگینامهها هستند. همین: هیچ اخلاقی مهم، هیچ تصویری از یک فرد باورنکردنی، هیچ وضعیت اضطراری تنظیم زندگی/روح. داستانی در مورد چیزی بهتر از «داستان درباره هیچ» ساینفلد، به این دلیل که با کیلر، داستان در رادیو بازگو میشود، جایی که صدا در ذهن خلاق شنونده پخش میشود - جایی که فعالیت از خواب بیدار میشود. (به تلویزیون مرده در مقابل رادیو زنده توجه کنید.)
یک دوست خانگی Grassland در تئاتر فیتزجرالد اتفاق می افتد که در آن پست کیلر در رادیو قبل از جمعیت تئاتر زنده (به جای جمعیت مرده استودیو؟) در رادیو اجرا می کند. بنابراین، نمایشگاههای ملودیک - بیش از توانایی بازیگران اجرا میشوند - فقط برای خط داستانی ضروری هستند که واقعاً به خط داستان اضافه نمیکنند. به هر حال، گوش دادن عالی است.
و در نهایت، بانوی عجیب و غریبی که به نظر می رسد افراد زیادی را می کشد، نمی تواند روح افرادی را که کار در تئاتر را تمام کرده اند بکشد. A Grassland Home Sidekick، شبیه به هر داستان سرراست، دارای آن جزء پیچیدگی است که باعث می شود داستان کار کند. فانتومی که توسط مدیر صحنه باردار همسان شده است.
من در دهه 1980 با دختر کوچکم در NPR کنتیکت عصرهای شنبه به وقت شام و کمی قبل از ماپت ها، به برنامه او توجه کردم. آخر هفته. A Prairie Home Companion برای من فراخوانی از زمان گذشته بود، زمان گذشته، زمان نادیده گرفته نشد. علاوه بر این، رویکردی برای معرفی مرگ و گاز گرفتن غبار.
دانلود فیلم A Prairie Home Companion 2006 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
... یا حداقل از طرف دیگر، نمی توانم بگویم که انجام دادم.
و در حالی که نمی توانم بگویم که می توانم به عنوان "طرفدار" APHC واجد شرایط باشم (حداقل نه بسیار پرانرژی)، نمایش رادیویی، من واقعاً اغلب اوقات زیبایی را تنظیم می کنم، زیرا در تصویرسازی ها شرکت می کنم و برای منطقی بودن آقای کلیور در ساخت آن ارزش قائل هستم (نمایش ها به صورت جداگانه تغییر می کنند، با بازدیدکنندگان و سوژه های نمایش که تمایل من به پرداخت را تغییر می دهند. از پخش تا پخش به آنها توجه کنید).
با این همه گفتن، باید بگویم که طرفداران فیلم - مخصوصاً طرفداران آلتمن - به طور قابل توجهی از این پیشنهاد استقبال خواهند کرد، شاید حتی دوستش داشته باشند. کار دوربین صبور، پیش تنظیم هوشمندانه و بازی قوی این کار را بیش از حد قابل تماشا می کند.
APHC، همانطور که مشخص است، قرار است به دلیل اینکه یک شرکت بزرگ رسانه ای (البته از تگزاس!) ایستگاه را خریداری می کند، کنار می رود. و ساختار نمایش در زمان واقعی از هر شنبه شب منتقل می شود. این امر باعث نمیشود که آقای کلیور (البته که خودش را بازی میکند) در نحوه برخورد با برنامههای شبانه بنر یا حتی تغییری ایجاد کند، یا حتی بر تنظیم برنامه تأثیر بگذارد. در برنامههای کامپیوتری شبانه، خوانندگان خانواده جانسون برجسته میشوند: مریل استریپ، لیلی تاملین و لیندسی لوهان، با استریپ و تاملین به عنوان خواهر و لوهنا به عنوان دختر ظاهراً امید از دست رفته مریل. به همین ترتیب در میان سرگرمکنندهها، کابویها، لفتی (وودی هارلسون) و داستی (جان سی رایلی) هستند که ظاهراً واقعاً نتایج یک دورهی غربی سابق هستند. در همین حال، کارآگاه بی باک، پرسون نوآر (کوین کلاین) روی آن کار می کند تا بفهمد چگونه نمایش را نجات دهد، و مجذوب حضور یک غریبه سفیدپوش (ویرجینیا مدسن) با گذشته ای وابسته به نمایش است. SNL مایا مرسوم. رودلف و تامی لی جونز حضور خود را به ترتیب به عنوان یک رئیس صحنه استثنایی باردار و یک "تبرزن" شرکتی به نمایش اضافه کردند.
یک چیزی که من در مورد این نمایش برایم ارزش قائل بودم، روشی بود که سازندگان از ابزار واقعی استفاده کردند. چیدمان (و من از این بابت آنها را مقصر نمی دانم) نمایش (در صورتی که با برنامه آشنا نباشید، Garrison صداهای Fellow Noir و Lefty را از جمله شخصیت های دیگر انجام می دهد)، آنها با این برنامه مخالفت نکردند. اجزای کلی: گروه کفشهای نوازندگان نخبگان گای، تیم راسل، سو اسکات و تام کیث، و (به گمانم) ظاهر تئاتر فیتزجرال.
من حدس میزنم چه چیزی را انجام ندادم. در مورد آن بیشتر به سادگی (و حتی احساس می کنم این را ضعیف می کنم، اما) این بود که طرز فکر آنقدر افسرده کننده بود، آنقدر با احتیاط که می دید پزشکانی مانند کلیور، با کمک آلتمن، اساساً به جای اینکه اساساً فیلمی در مورد تولید سریال باشد، نوعی نقد بد در مورد وضعیت رادیو، سرگرمی و تجارت به طور کلی انجام می دادند. که، این بر لذت خودم از آن تأثیر گذاشت.
در مجموع، فکر میکنم A Prairie Home Companion قابل توصیه و تاثیرگذار است، اما هنوز نمیتوانم احساس کنم A Prairie Home Companion آنقدر (اگر نه بیشتر) ساخته شده است. برای مخاطبان غیر یا آرام پخش عمومی نسبت به علاقه مندان واقعی برنامه.
دانلود فیلم A Prairie Home Companion 2006 دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.
این داستانی است در مورد آخرین شب یک پخش عمومی طولانی مدت. از آنجایی که Post Keillor فیلمنامه را نوشته است، شما وسوسه می شوید که این تصور او از شب گذشته برای پخش عمومی او باشد. با این حال، این درست نخواهد بود، زیرا دیدگاه های واقع بینانه ای وجود دارد که نمی توان آنها را در یک برنامه رادیویی مشاهده کرد. به عنوان مثال، فلو نوآر، محققی که در برنامه رادیویی واقعی ظاهر می شود، فقط درام است، در تمام A Prairie Home Companion به هر طرف سفر می کند. علاوه بر این، من هیچ راهی واقعی برای کشف حضورهای متعدد "زن خطرناک" در یک برنامه رادیویی نمی بینم. برخی از افراد او را می بینند و دیگران نمی بینند - چگونه می توانید آن را تشخیص دهید؟ بنابراین، علیرغم این واقعیت که فیلم شخصاً با برنامه رادیویی با نام مشابه مرتبط است، نباید به عنوان ضبط یک اجرای رادیویی قابل مشاهده باشد.
Playing Fellow Noir (در اینجا مسئول امنیت است. ) کوین کلاین یک حرکت باشکوه بر روی کنترلر کلوزو از بدنام "پلنگ صورتی" انجام می دهد. کلاین هدیه ای برای طنز دارد که من نمی دانستم. علاوه بر این، چه کسی میتواند با گفتگوی مزخرف بین مرل استریپ و لیلی تاملین که نقش خواهران جانسون، یولاندا و لولا را بازی میکنند، مخالفت کند. زمانی که یولاندا به خانواده کارتر اشاره می کند، لولا می پرسد: "چه کسی؟" و یولاندا پاسخ می دهد: "خانواده کارتر، شبیه به ما، فقط معروف." فیلم مملو از چنین گفتمانی است، مبادله ای که به جای خندیدن، خنده را تحریک می کند. استریپ و تاملین به دلیل عفونی بودن زمان بسیار خوبی را سپری می کنند.
A Prairie Home Companion به عنوان مخاطبی طولانی مدت در برنامه رادیویی که هرگز به ارائه ای نرفته بودم، بخشی از علایق من را برآورده کرد. دیدن مکانیک یک نمایشگاه و قرار دادن چهره در تعداد قابل توجهی از شخصیت های رادیویی عالی بود. تماشای آن در تئاتر فیتزجرالد در سنت پل، مقر برنامه واقعی رادیویی نیز لذت بخش بود
A Prairie Home Companion خالی از نقد فلسفی نیست، که اساس آن قدردانی از هر چیزی است که ممکن است. ممکن است، زیرا زندگی کوتاه است. نه عمیق، اما به ظریف ترین شیوه منتقل شده است که یک صحنه آخر بسیار جذاب را ایجاد می کند. در نقطهای که بخشی از بازیگران از بحث شاد پس از اعدام در نزدیکی محل فروش برگر متهم میشوند، «زن خطرناک» وارد میشود. من بانوی خطرناک را به عنوان پیام آور مقدس مرگ در نظر گرفتم و ظاهر او در محل برگرفروشی بهروزرسانی بود که وقتی در بخشی از زیباترین دقایق خود شرکت میکنیم، هر لحظه میتوانیم در ورودی قدم بزنیم.
آشنایی با برنامه رادیو بدون شک باعث خوشحالی شما از A Prairie Home Companion خواهد شد. من چند همراه دارم که تازه وارد برنامه رادیویی شدهاند و با ریفهای روی پای ریواس و بیسکویتهای شیرخشک کاملاً گیج شدهاند.
این که داستان سرگردان است، آن را ملایم بیان میکند، اما هیاهو در آن تنیده شده است. یک برخورد فوق العاده هرچه در این مورد بتوان گفت، فیلم قابل توجهی است.
نظرات کاربران
برای ثبت نظر ابتدا وارد اکانت خود شوید.